Happy kid who wants to come every week to a new lesson

Fred have always been super happy to come and swim, he likes all the teachers! We have really liked the easy swim system where you pay ones for everything. Also the system how the kids goes from one group to an other works super good and it is motivating for the kids.

De lessen zijn goed en de kids leren veel.

Leerlingvolgsysteem wordt over het algemeen goed bijgehouden. Helaas door de Corona niet alles kunnen meekrijgen omdat je de leerkracht minder spreekt. Maar zeker zeer tevreden.

Zwemles is goed, met klein puntje ter verbetering

Zwemles was goed. Zwembadpersoneel is aardig en behulpzaam. Mijn dochter ging er met plezier naar toe. Dat was het belangrijkste. Puntje van verbetering: ik heb mijn dochter maar een enkele keer zien zwemmen in het jaar dat ze op zwemles zat. Wat hier beter kan is het meer betrekken van de ouders bij de zwemlessen door ze bijv vaker te laten mee kijken in het bad of door een (veel) beter beeldscherm met scherper beeld in de horecagelegenheid (fijne plek overigens).

Rommelig qua wisselingen van tijd, leefruimte etc.

De zwemlessen zijn van topniveau. De begeleiding daaromheen was nogal rommelig. De tijden per bandje verschillen al, en in corona tijd weer andere lestijden. In schoolvakanties weer andere lestijden.... en hetzelfde geldt voor de kleedruimten. Erg rommelig.

Wij zijn tevrede

Wij zijn tevrede over de zwemles van onze zoon

Goede zwemles

Tevreden

Lieve meesters en juffen die met veel geduld kinderen leren zwemmen

Ik ben erg tevreden!!

Enthousiaste medewerkers! Altijd in oplossingen denken,Kayne heeft met veel plezier bij jullie gezwommen. Ook complimenten voor de creativiteit in coronatijd! Tot over 3 jaar ( dan komt onze jongste zoon)

Heel goed!

Wij ervaren het tot nu toe als heel goed! Geen min punten. Dochter is altijd met veel plezier naar zwemles gegaan.

prima zwemlessen

Ze krijgen hier goede zwemles, ieder kind voorzich. Ik beveel het zeker aan.

Prima! Zoon ging net plezier heen

Het starten met de zwemles ging prima. Zoon heeft voldoende vertrouwen met het water gekregen door de lessen. En doorstromen en bijleren ging goed. Door corona hebben we niet veel meegekregen van de lessen zelf maar zoon ging met plezier heen. Wel was soms onduidelijk in welke kleedkamer we hem konden ophalen. Afzwemmen was erg feestelijk.

Communicatie moet beter

De zwemlessen zijn goed en ze leren echt goed om te zwemmen. Nadeel is de slechte communicatie. Je moet zelf blijven vragen hoe het gaat. De overdracht van de zwemlerares en de zwemleraar van de extra les is slecht tot niet aanwezig.

Tevreden

Vriendelijk personeel. Ze denken mee qwa tijden als je meerdere kinderen op zwemles hebt zitten. Ook fijn hoe ze omgaan met als een kind iets niet durft en dat ze uitleggen en vooral de tijd nemen om hem zo ver te krijgen of na andere oplossingen zoeken.

Fijne, betrokken juffen en meester die een kind zien als kind en niet als nummertje. Goeie communicatie naar ouders.

Zwemles was perfect

De zwemles is als zeer goed ervaren en op een rustige manier les gegeven

Goede begeleiding zowel binnen als buiten het bad

Goede begeleiding tijdens de zwemlessen. Mooi dat er in kleuren groepen gewerkt wordt zodat elk kind op zijn eigen niveau en tempo kan werken. Doelen behaald is door naar een volgende groep. Het ene kind is dus sneller klaar dan een ander. Ook goede communicatie naar ouders toe via mail, erg prettig. Ook erg fijn dat er zwemles aanbod is in de vakantie! Klein puntje van aandacht: tijd van het proefzwemmen even aanpassen op het formulier. Ik was in mijn ogen mooi op tijd, maar stef zat (al bibberend) al te wachten in de kleedkamer. Ik wacht liever als ouder wat langer, dan dat mijn kind te vroeg klaar is!

Fijn zwembad met leuk personeel die gaan voor kwaliteit

Dochter gaat met plezier naar zwemles. Had moeite met het gat waardoor ze het niet meer leuk vond maar ze hebben alles eraan gedaan om toch succes te laten ervaren en nu mag ze afzwemmen.

Fijne zwemschool

Onze zoon gaat altijd met plezier naar zwemles. Leraren en lerares zijn kundige mensen.

Fijn en zeer prettig

Prettige communicatie en vorderingen goed te volgen in volgsysteem.

Noud heeft leren zwemmen, nu door naar B

Noud ging meestal met veel plezier naar de zwemles. Hij was heel trots dat hij mocht diplomazwemmen. Voor ons als ouders wel lastig dat we hem door de Coronamaatregelen niet goed/vaak kunnen zien zwemmen. Het volgsysteem gaf ons niet altijd een goed beeld van zijn voortgang. Het diploma en de prachtige medaille hangen te pronken. Nu door voor B

Blij met de keuze voor easy swim

We zijn enorm blij met de keuze voor de easy swim optie voor de zwemlessen van ons kind. Zeker met de impact van alle corona maatregelen.

Goede ervaring

Onze zoon ging elke keer met veel plezier heen!

Fijne en goede lessen. Onze zoon is nooit met tegenzin naar zwemles gegaan. Wij konden zelf niks zien, maar van wat we hoorden was het leuk. Leerproces verliep ook vlot. Het leerproces werd mooi bijgehouden en was te volgen via het systeem van het zwembad.

Prima leuk club van kundige mensen

Jessie heeft van de zwemlessen genoten en 3 diploma's gehaald

Goede instructies en begeleiding