Goede lessen

Lauren vond het altijd leuk om heen te gaan. App werd goed bijgewerkt.

Prima... voelt zich op het gemak

Fijne zwemles, afgestemd op kind persoonlijk

Fijne badmeesters en juffen Prima communicatie Niveau zwemles goed

Prima begeleiding

Begeleiding is goed. Wel vond ik dat er veel wisseling was op den duur. Mensen gaan weg... En dan heb je weer een nieuw personeel. Begreep dat er geen vaste contacten worden gegeven en dan gaan mensen lopen. Koester je personeel, anders gaat goed badpersoneel lopen en ben je ze kwijt. Groet Gerlinde

Als voed ervaren

Prima ervaring alleen de communicatie kan soms beter en het leer volgsysteem werd bij ons bijna niet bijgewerkt wat wij jammer vonden

Kinderen leren goed zwemmen

Kinderen leren goed zwemmen, maar daarin is de communicatie naar ouders ook belangrijk. Er wordt gebruik gemaakt van een online leerlingvolgsysteem, maar deze wordt niet altijd goed bij gehouden, dit zorgt voor ruis. Verder zijn we tevreden!

kinderen leren goed zwemmen

In eerste instantie, met de oudste, gekozen voor de Carrousel omdat het in de buurt is. Met de basisschool gaan ze in groep 3 en 4 schoolzwemmen en meegegaan als begeleiding. Hier zag ik groot verschil met de kinderen die een snelle cursus hebben gevolgd.. je pikt ze er zo uit. .. en niet omdat ze zo goed zwemmen : ( .. Dus vanaf daar het besluit genomen, om alle 3 bij de Carrousel hun diploma te laten halen. Ook al duurt het wat langer, maar ze leren hier echt goed zwemmen.

Voor elkaar

Is prima voor elkaar

Heel Goed

De aandacht en begeleiding was erg goed. Dank je.

Echt GOED leren zwemmen.

De kinderen leren hier echt goed zwemmen en daarvoor wordt ook goed kritisch gekeken. Misschien dat het dan wel wat langer duurt, maar je hebt er voor je leven wat aan en verleert het niet. Ik ben tevreden.

Kinderen leren goed zwemmen

Kinderen leren goed zwemmen. Kinderen gaan met plezier naar de zwemles!

Basten zwemt geweldig dankzij jullie uitstekende en zorgvuldige lessen!

Basten had altijd zin in zwemles en heeft een hele fijne tijd gehad. Bedankt voor al jullie goede zorgen. Op naar B!

Zwemles is goed

De manier van lesgeven is goed en personeel is ook aardig. Alleen minpunt het is veel te druk in de kleedhokjes teveel Kids in 1 zwemles en dam de ouders die nog zitten te wachten tot hun kind uit de zwemles komt dit zou anders kunnen je kunt soms niet fatsoenlijk zitten of de kont keren in de kleedkamer. Erg frustrerend

Tevreden

Tevreden

Je moet steeds vragen anders duurt het heel lang

Van andere ouders begrepen we steeds dat we er steeds zelf achteraan moeten zitten als we willen dat het niet te lang duurt. Wij merkten dat ook en vonden dat heel vervelend. Steeds als we zelf mondig genoeg waren mocht ons kind een badje verder en uiteindelijk afzwemmen, maar het duurde lang. De badmeesters en badjuffen zijn wel super aardig en de rest van het personeel ook. Het kleine bad is lekker warm, waar ze beginnen. Ook leren ze uiteindelijk wel echt goed zwemmen, wat natuurlijk belangrijk is. Toch vonden wij het lastig dat het zonder 'zeuren'. niet opschoot en wij houden helemaal niet van om te moeten 'zeuren' want zo willen wij helemaal niet zijn. Daarom twijfelen wij nog steeds om over te stappen naar een andere zwemschool.

Goede communicatie en service

Dik tevreden met Zwembad Carrousel. Er is veel te overleggen als er iets niet klopt. Daarnaast ook vriendelijk personeel achter de balie en de zwemleraren zijn allemaal geweldig!

Fijne en schone accomodatie met vriendelijke mensen

Al dik anderhalf jaar rijden wij 1 en soms 2 x per week vanuit Den Ham naar de Carrousel. Mijn dochter heeft natuurlijk niet altijd evenveel zin maar gaat nooit met tegenzin en dat zegt denk ik heel veel over de ambiance en zweminstructeurs. Het is vaak een drukte van belang in de grote kleedruimte maar ik kies daar liever voor dan samen in een krap badhokje te zitten. Tijdens de zwemles kun je prima plaatsnemen in het horecagedeelte of een vlugge boodschap doen bij een grote supermarkt in de buurt. Mijn dochter heet net afgezwommen en ik durfde haar smiddags met een gerust hart (maar wel onder mijn toeziend oog) 'los' laten in het diepe bad in ons openluchtzwembad. Wij gaan nu door naar B en waarschijnlijk C dus jullie zien ons nog wel een tijdje. Nb. ook tijdens Corona is door de Carrousel alle moeite gedaan om de zwemlessen zo normaal mogelijk door te laten gaan.

Goed en ze denken goed mee, maar het is soms wel wat klungelig

De zweminstructeurs zijn kundig, maar niet iedereen is goed in het overbrengen van hun kennis aan kinderen die wat "anders" dan anderen denken. Er zitten een paar toppers bij, maar je moet zelf wel pro actief zijn om dingen voor elkaar te krijgen. Daarnaast kan de communicatie richting de ouders soms wat beter, de nieuwsbrieven komen bij velen in de spambox terecht zonder dat je daar als ouders wat aan kan doen en ze zijn slecht telefonisch bereikbaar voor vragen. Aan de andere kant kunnen de kinderen na het behalen van hun diploma wel echt goed zwemmen en dat is waar het allemaal om gaat.

diploma A zwemveilig

Onze zoon heeft zijn A diploma behaald. Hij heeft hiervoor veel lessen nodig gehad,maar daarmee durf ik hem nu zonder ouderlijk te laten zwemmen.

Een goede zwemschool

Een goede zwemschool. Ben blij dat mijn kind bij jullie zwemt.

Mijn zwemdiploma halen in mijn eigen tempo.

Vriendelijk personeel. Persoonlijke benadering. Prettig beoordelingssysteem. Zwemmen op eigen niveau en doorschrijven naar een volgende groep wanneer het kind eraan toe is. Algemene toezichthouder die elk kind in het snotje heeft.

Rommelig maar kwaliteit

Corona heeft natuurlijk meegespeeld maar er was veel wisseling in zwemleerkrachten. Communicatie mag ook een stukje beter en zeker het leerlingvolgsysteem mag wekelijks ingevuld worden doordat je zwemleerkrachten nauwelijks ziet/spreekt. Kwalitatief zit je goed bij de zwemles van de Carrousel.

Mooie zwembad

Op zich goed

Er is in de afgelopen tijd veel geruild/gewisseld met de zwemleraren/leraressen. Ons inziens werd hierdoor de voortgang niet tijdig en goed bijgehouden. Ook waren er wat onduidelijkheden omtrent het afzwemmen van onze zoon.

Happy kid who wants to come every week to a new lesson

Fred have always been super happy to come and swim, he likes all the teachers! We have really liked the easy swim system where you pay ones for everything. Also the system how the kids goes from one group to an other works super good and it is motivating for the kids.

van Reeuwijkstraat 5 7731EH Ommen