heel erg goed

• Ik ben: particulier

Bij binnenkomst werden wij als huisbewoner vriendelijk begroet en dat straalden de mensen ook uit. Onderlinge contacten van de Wiertsgangers waren ook als vriendschappelijk te beitelen. er werd clean en deskundig gewerkt met een vlotte snelheid die niets afdeed aan de nauwkeurigheid. Kortom: triple A.

• Ik ben: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Die is er (nu) niet te geven.

beter laat dan nooit want het is alweer enkele weken geleden dat een van uw medewerkers snel, vriendelijk en vooral zeer deskundig enkele reparaties in mijn huurwoning heeft uitgevoerd. helaas weet ik de naam van deze medewerker niet meer en dat is spijtig omdat hij mij liet weten vanaf januari beschikbaar te zijn voor kleine klussen die buiten de activiteiten van uw bedrijf vallen. op dit moment heb ik in mijn nieuwe woning problemen met mijn twee linker handen en zou ik graag in contact willen komen met uw medewerker. ik zou het op prijs stellen als u mijn telefoonnummer aan hem zou willen doorgeven: 045 5712992 of 06 25388896 (mevr van eijk die ook op zoek is naar klusjesman) bij voorbaat dank, johan meijers.

• Snelheid maken eerste afspraak N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Ik ben: huurder

Zeer tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden m.b.t. het plaatsen van een Sanibroyeur closetpot op de bovenverdieping en de deskundigheid en klantvriendelijkheid van het personeel. Wij kunnen dit bedrijf alleen maar aanbevelen !

Snel en vakkundig geholpen

• Ik ben: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: n.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

reparatie van lekke afvoer uit badkamer: - tegelvloer mooi hersteld

• Ik ben: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: reparatie van lekke afvoer uit badkamer: - de als veroorzaker aangewezen en gerepareerde plek bleek niet het lek te veroorzaken waardoor na de eerste keer douchen er weer lekkage optrad 1 en 2 verdiepingen lager. Het lijkt er dus op dat er niet goed gecontroleerd is of het lek wel op de plek zat waar deze gedacht was te zitten

Ik ben heel tevreden over hoe Firma Wierts en zijn personeel deze klus heeft gemaakt .Allemaal vriendkijk en harde werkers. Niets was voor hun te veel om het goed te doen en mooi af te maken. Hier stond dan ook altijd een kopje koffie voor klaar. Heel Hartelijke Dank.....Gr Trezie Debets

• Ik ben: huurder

snelheid waarmee wij geholpen werden De perfectie van personeel in zowel afleveren van werk en beleefdheid

• Ik ben: huurder
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: geen

wij konden de firma al wij vinden dat alles naar wens is gegaan en alles goed

• Ik ben: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: n.v.t.

Door breuken en scheuren in leidingen en afvoersystemen stond onze kruipruimte onder water. De firma Wierts BV werd ingeschakeld om deze problemen op te lossen. Tot onze positieve verrassing werden wij nog geen half uur na het eerste telefoontje door hun uitvoerder dhr. Math Simons gebeld dat hij met een medewerker kwam controleren wat de oorzaken waren van de wateroverlast. Na een zeer uitvoerige en minutieuze controle werden de oorzaken aan ons medegedeeld en de wijze van herstel met ons besproken. Door een professionele en perfecte planning werd er een team opgetrommeld die dezelfde dag nog is begonnen met herstelwerkzaamheden uit te voeren. Water uit de kruipruimte verwijderen en leiding en afvoersystemen vernieuwen. Tijdens de dagelijkse werkzaamheden met verbazing een team aan het werk gezien dat op zeer professionele en deskundige wijze hun werkzaamheden uitvoerden als zelden waargenomen. Ook de planning van al deze werkzaamheden was zo perfect dat alles zeer nauwkeurig op elkaar aansloot zonder dat dit leidde tot enige vertraging. Alle werkzaamheden werden tot in detail en zeer nauwkeurig uitgevoerd. Na afloop werd alles ook nog eens schoon opgeleverd en alle afval in grote plastic zakken meegenomen. Voor de perfecte planning, advies, zorgvuldigheid, kwaliteit, deskundigheid, vakkennis, nazorg en klant vriendelijkheid kunnen wij niets anders dan een 10+ geven aan Wierts BV, voor zowel hun bedrijf als wel voor hun personeel. U kunt met recht trots zijn op zo'n personeel. Wij danken van harte voor uw professionele ondersteuning en adviezen en zullen graag uw bedrijf weer inschakelen voor eventuele andere voorkomende werkzaamheden. Bedankt!

• Ik ben: particulier

Keuken laten renoveren met meerwerk. Heel veel lof aan de werklieden die hier gewerkt hebben, zij hebben uitstekend werk afgeleverd.

• Ik ben: huurder
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Lang moeten wachten op offerte. Douches voor verwijderen asbest waren in woonkamer geplaatst.

afspraak ging heel snel en zeer vriendelijk zelfs daarna nog wisselen van tijd ging makkelijk, de monteur ter plekke was zeer vriendelijk en alles is zeer kundig gemaakt

• Ik ben: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: kan echt niks bedenken alles was top

Snel en doet wat is afgesproken. Vriendelijk en vakkundig personeel.

• Ik ben: particulier

Supersnelle noodreparatie van een lekkage op zolder (die het probleem al meteen verhielp). Na een vervolgafspraak is de definitieve reparatie uiterst vakkundig uitgevoerd. Ik ben uiterst tevreden over de afhandeling. En uiteindelijk viel de rekening ook nog mee.

• Ik ben: particulier

Kundig en snel werd het probleem (stank) opgelost. Zijn zeer tevreden.

• Ik ben: particulier

Het bedrag van de voorrijkosten is gezien de afstand (minder dan 3 km) zeer hoog.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid
  • Kwaliteit van het werk N.v.t.
  • Ik ben: particulier

Wij hadden op de keldervloer aan de buitenmuur last van vocht,ofschoon het niet abnormaal had geregend. Na een telefoontje kwam uw uitvoerder de zaak bekijken, direct de andere dag kwam een team de hemelafvoerkanalen en riool controleren op lekkages. Alles oké. Omdat wij in het verleden nogal last hadden bij overvloedige regen (langdurig).Zijn we in overleg met de uitvoerder begonnen met het uitgraven van de keldermuren. Niets dan een groot compliment om dat in de week voor de bouwvak nog te starten. Alles kwam op tijd klaar er is goed en secuur gewerkt. Helaas bleef de betreffende vochtigheid in de kelder latent aanwezig. Zijn na 14 dagen(steeds nog een "natte" kelder)toch op vakantie gegaan. We hebben toen wel het water afgezet, bij terugkomst bleek tot onze grote verrassing de kelder kurkdroog. Maar een dag na terugkomst was de kelder weer vochtig. Wat bleek, de drukregulatormeter van de waterleiding druppelde water. Na een telefoontje kwam direct de uitvoerder en deze constateerde ook het euvel. Hij repareerde meteen een en ander. En alles was toen prima voor elkaar. Wij hebben van te voren geen offerte aangevraagd, dus daarom kan ik niets zeggen over de prijs. Conclusie: Fa Wierts heeft snel en kundig gewerkt, kijk ik naar de diverse bonnen en de factuur, zie ook daar geen reden om te mopperen. We hebben nu wel een kelder, die ook na de langdurige regenval droog zal blijven. Dit is ons tenminste door uw medewerkers medegedeeld.

• Ik ben: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen Ik heb wel nog een vraag over de garantie. Is die van toepassing en waaruit blijkt dat. Uw medewerker Lei, heeft heel veel foto's gemaakt. Ik heb niet kunnen vaststellen of er worteldoek is gelegd over de laag grind, er onder is wel worteldoek aangebracht en is dat belangrijk?

prijs kwaliteit = prima

• Ik ben: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: tijd tussen wekzaamheden en fakturering is veel te lang. werkzaanheden zijn uitgevoerd week 30 faktuur omtvangen(na telefonisch verzoek) week 39

goed werk geleverd

• Ik ben: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: kon vriendelijker

• Ik ben: huurder

Nadat de eerste afspraak door ziekte van monteur niet doorging, direct voor de volgende werkdag een nieuwe afspraak gemaakt. De klus werd snel, vakkundig en klantvriendelijk geklaard. Een pluim voor Wierts BV !

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen

zie boven

• Ik ben: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Duurde erg lang voor de gehele sifon werd gedemonteerd. Heeft daardoor 30 min. geprobeerd de veer in de afvoer te krijgen.

Met monteur Dieter had ik al ervaring ca 1 1/2 jaar geleden op oudejaarsdag. Prima geholpen en geen gejaag iv.m feestdagen. Nu was ik verrast toen hij vanmiddag voor de deur stond. En weer leefde en dacht hij mee om het probleem op te lossen. Heeft snel en vakkundig gewerkt en alles netjes opgeleverd. Heeft ook nog een tip gegeven om problemen in de toekomst te verhelpen. Grote klasse. Hoop hem ook te zien voor het afwerken van zijn tip.

Rukkenerweg 5

6373HL Landgraaf