Dure rekening zonder service

Helaas een zéér slechte ervaring met de service van dit bedrijf, bij het maken van een offerte hebben we uitgebreid besproken met de adviseur of het infrezen van vloerverwarming bij ons wel mogelijk zou zijn. Dit was volgens hem zeker het geval, we konden dit testen door op de vloer te kloppen. Zelf na aangeven dat we dit door hen zelf gecheckt wilde hebben werd ons verzekerd dat dit geen problemen zou moeten opleveren voor onze vloer, echter bij het infrezen knapte meteen de vloer los en vertrokken ze direct weer. Met een dikke rekening van 726 (!!!!) euro zonder enig fatsoenlijke service of resultaat als gevolg. Uiteraard staat dit genoemd in de voorwaarden, maar als je als starter telkens wordt gerustgesteld dat dit niet het geval zal zijn is dit een extreem zure uitgave voor helemaal niets! TIP: wees zeer voorzichtig met het geloven van adviezen van verkopers die heel graag willen verkopen en geen oog hebben voor het belang van de klanten en denk drie keer na voordat je diensten aanneemt van dit bedrijf!

Aanrader.

Bovenal: vakbekwaam en, in ieder geval tot nu toe ;) betrouwbaar bedrijf. Van de mogelijkheden werd optimaal gebruik gemaakt en voor de onmogelijkheden werd een oplossing bedacht. Keurig gewerkt! Ben er van overtuigd dat de beide heren die bij mij het werk gedaan hebben het op dezelfde manier bij zichzelf thuis zouden doen. Veel beter had het dus niet gekund!

tegenvaller

mijn ervaring is dat ik al 2 keer een offerte heb aangevraagd en 1 x gebeld over offerte en totaal geen reaktie heb gekregen terwijl er aan de telefoon verteld werd dat ik binnen een half uur de offerte zou hebben .helaas niet dus

Beste heer Kooter, Spijtig om te horen dat de communicatie niet is verlopen zoals gewenst. Wij hebben u op 22 en 26 juni uw offerte per e-mail toegestuurd. Mogelijk zijn deze berichten in uw spambox terecht gekomen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Vloerverwarming Limburg

Goede communicatie en vakkundig personeel!

Met enige regelmaat werkt vloerverwarming limburg en schuyren Installatietechniek samen. Het is prettig werken met vloerverwarming limburg. Een top bedrijf waar kwaliteit voorop staat.

Nooit meer koude voeten

Vandaag is op de bovenverdieping een vloerverwarming gelegd. Zijn super blij met het eindresultaat. Waren heel professioneel en vakbekwaam. Hebben duidelijke afspraken samen gemaakt. Wanneer wij beneden ook een vloerverwarming willen hebben, laten wij opnieuw Vloerverwarming Limburg komen! Wij raden dit bedrijf aan.

Nooit meer koude voeten

Wat een fijne service! Gebeld ivm het willen van een vloerverwarming op de bovenverdieping. Meteen een afspraak gemaakt en voordat wij het wisten, lag de moderne vloerverwarming. Een professionele en vakbekwame benadering. Alles werd vooraf tot in de detail uitgelegd en samen overlegd! Ik adviseer iedereen die geen koude voeten méér wilt, dit bedrijf. Zijn heel erg tevreden over de service en gaan hun zeker weten nogmaals benaderen wanneer de vloerverwarming beneden gelegd moet worden.

Perfect snel en eerlijke mensen

Vloerverwarming nieuwbouw woning Dit bedrijf is zeker betrouwbaar en aan te raden Ze komen afspraken na Zijn snel, behulpzaam, mee denkend en heel vriendelijk Je kan ze alles vragen en ze geven overal een passend en eerlijk antwoord op Ik heb gewoon niks negatiefs kunnen vinden om hier te schrijven alles was verlopen zoals ze met je afspreken Het enige waar ik van schrok was het boete verhaal wat in de voorwaarden staat, mij kelder stond namelijk gok weg 10-20cm water in Maar de monteurs loste dit vrij snel op en vond dat heel fijn dat ze daar niet moeilijk over deden.

Goede service en geweldige nazorg!

De vloerverwarming werd in 2 fases (diverse etages) gerealiseerd. Werkzaamheden werden kundig en snel verricht. Toen zich na afronding van fase 2 een probleem voordeed, heeft Bryan er alles aan gedaan om een oplossing te zoeken. Uiteindelijk is het netjes afgewikkeld. Echt goed!

Waardeloos!

Op hun verzoek de datum naar voren geschoven. Moest daarna opeens alles zelf voorbereiden wat van te voren zo niet was afgesproken. Toen ik dat niet haalde en vroeg of ze alsnog hun afspraak konden na komen kreeg ik als reactie dat ze dat niet haalde qua tijd. Daarna gevraagd om op de oorspronkelijke datum te komen en dan de klus uit te voeren zoals van te voren afgesproken of de klus zonder kosten voor ons te annuleren. Hun reactie hierop was heel kort: Ik kan mij niet vinden in uw stelling dus ik annuleer hierbij de klus. Helaas voor ons hadden wij op dit moment de oude vloer er al uit dus konden wij plots op zoek naar een bedrijf dat per direct kon beginnen.

Super!

Goeie ervaringen met gehad met Vloerverwarming limburg, Eerst is er iemand langsgeweest die alles ging nameten en controleren, daarna in een ochtendje alles ingefreesd en via Vloerverwarming Limburg ook de tegels laten zetten door Mark. alles tot in detail netjes afgewerkt, ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben. Ik zou hen zeker aanbevelen om vloerverwarming te leggen (evenals tegels zetten)

Vloerverwarming ligt er, maar afwerking is slecht

Helaas veel pech gehad met het leggen van de vloerverwarming. Er moest een nieuwe cementdekvloer erin. Dit heeft veel tijd gekost. De cementdekvloer aan de randen niet mooi afgewerkt, waardoor ik iemand moet laten komen om de plinten weer op maat moet laten maken. Bij het plaatsen van de vloerverwarming wilden ze de ontluchting boven een raam uit te laten komen. Nu moet ik een extra vensterbank laten maken. De stekker van de vloerverwarming is 4 cm tekort om in het dichtstbijzijnde stopcontact te steken. Kortom bij de afwerking gaat er veel mis.

Super service! Geweldig!

Geweldige vakmensen, mooi gefreesd, dicht langs elkaar. Eigenlijk zonde dat je er niets meer van ziet. Top service!

kon beter

heb vloerverwarming aan geschaft bij hun. gevraagd kunnen jullie een x komen om de het allemaal te bekijken. en waar de verdeler en of de rest goed is . met name de aansluiting en afvoerleidingen. er is iemand geweest. komen ze slijpen . vragen ze mij waar de verdeler moet komen. beginnen met slijpen en slijpen mij de buizen door. blijkt dat zij dat niet doen herstellen dat je daar zelf voor moet zorgen. dit vindt ik wel jammer. zo gigant zijn jullie dus ook niet. verder het werk wel goed gedaan,

Uitstekend werk en goede service

Prima werk geleverd. Heldere offerte Afspraak nagekomen Extra check op dekvloer Goed meegedacht op plaatsing verdeler Infrezen verliep probleemloos (stof viel mee) Gijs heeft alles netjes in één dag af gekregen. En de prijs is ook goed. Kortom: aanrader

Leuk bedrijf met vele mogelijkheden, indien u vloerverwarming wenst is Vloerverwarming Limburg zeker een aanrader.

Tijdens een complete verbouwing krijg je met heel wat bedrijven te maken. Vloerverwarming Limburg staat voor ons bovenaan. Qua prijs de helft (!) goedkoper dan een andere offerte en in aanloop naar de levering veel e-mail contact kunnen hebben. Samenwerking met de gietvloer levering verliep voorspoedig en het plaatsen van de vloerverwarming verliep erg aangenaam. Vakkundig en met veel vertrouwen. 120m2 werd in één dag aangelegd (tackerplaten)

• Welk product heeft u bij ons gekocht? vloerverwarming

Offerte snel en transparant. Vakkundig en vriendelijk personeel. Alles volgens afspraken verlopen. Zeer tevreden met het resultaat.

• Snelheid/levertijd
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Welk product heeft u bij ons gekocht? vloerverwarming

Heel erg tevreden over dit bedrijf. Vriendelijk personeel en goede adviezen. Ga zo door!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

een bedrijf wat niet weet wat afspraken zijn. Na het aansluiten van de vloerverwarming bleek dat we een lekkende koppeling hadden, maakten een afspraak op 6 november 2018 tussen 14.00 u en 15.00 u zou monteur komen halve verlofdag gepakt verwarming leeg laten lopen en maar wachten, om 16.30 u maar eens gebeld maar helaas dit bedrijf is maar tot 12 uur bereikbaar en daarna via mail, raar toch. Dus Mail gestuurd kreeg ook netjes mail terug .Nieuwe afspraak gemaakt voor de lekkende koppeling op 27 november weer halve verlofdag genomen wederom verwarming leeg laten lopen eindelijk monteur later dan afgesproken en dan helaas zonder materiaal, hij zijn baas gebeld en die zou dag later bellen met ons maar helaas 2 dagen verder en nog niets gehoord van deze goede man. Was er klaar mee een verwarmingsmonteur gebeld die de knelkoppeling heeft veranderd en mijn verwarming heeft gevuld. Dus conclusie verlof ingeleverd ,verwarming moeten vullen alsof dat niets kost. Bedankt John voor jullie fijne service

• Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Welk product heeft u bij ons gekocht? vloerverwarming

Een heel heldere offerte Vakkundig en snelle installatie Waar ik nog het meest tevreden over ben was hun oplosgerichtheide Door een probleem met MIJN vloer, kon het werk niet in een dag gerealiseerd worden Binnen een halfuur was John ter plekke Alles werd opgelost zonder ook maar een cent te hoeven bij te betalen. Ook een compliment voor de jongeman die het werk uitvoerde Alles schoon en netjes achtergelaten Kortom een bedrijf dat ik gaarne aanbeveel

• Ik beoordeel als: particulier
  • Welk product heeft u bij ons gekocht? zonnepanelen
  • Verbeterpunten: Geen

Fijn bedrijf. ik had eerder al eens een vloerverwarming door hun laten maken. Recht door zee. Op hun advies gelukkig de bestaande vloer eruit gehaald en een nieuwe opbouw gerealiseerd. Oude vloer was achteraf gezien te slecht geweest, nu hebben we een mooie strakke vloer van voor tot achter. Met lekkere warme vloerverwarming erin natuurlijk. Ik heb nog wel een paar klantjes voor jullie.

• Welk product heeft u bij ons gekocht? vloerverwarming
  • Verbeterpunten: Gewoon zo doorgaan.

Hallo Vloerverwarming Limburg, Fijn dat jullie offerte zo transparant is. Hieruit had ikzelf kunnen opmaken wat bij ons van toepassing was en ben ik blij dat ik voor de optie "schoonpuincontainer" gekozen heb. Zo was meteen alles opgeruimd, want er kwamen me nogal wat zakken uit zeg. Alles prima verlopen, advies, huisbezoek en ook de planning was perfect. Gewoon goed. Bedankt. Ik zal jullie verder aanbevelen.

• Welk product heeft u bij ons gekocht? vloerverwarming
  • Verbeterpunten: Ze zijn beter per mail te bereiken dan telefonisch. Binnen 24 uur altijd antwoord gehad.

Super service, heel klantgericht en vakkundige medewerkers. We hebben een prima advies gehad en werkzaamheden zijn perfect en tijdig uitgevoerd. Dankjewel

• Welk product heeft u bij ons gekocht? vloerverwarming

We waren heel tevreden over de service en het goed meedenken. Top tevreden

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Een tijd geleden was een monteur langsgekomen om een eerste controle te doen voor het plaatsen van vloerverwarming. De monteur maakte een goede indruk en dacht mee. We hadden destijds besproken dat we op een later moment contact zouden opnemen, omdat we met de verbouwing nog niet zo ver waren. Zojuist contact opgenomen met het bedrijf om nogmaals een afspraak te maken omdat we i.p.v. alleen de keuken, de gehele beneden verdieping van vloerverwarming wilden voorzien. Helaas kon een monteur in de avonduren niet langskomen, en werd er gevraagd of een familielid thuis kon zijn. Dit vond ik al een raar antwoord, want zulke beslissingen voor dure uitgaven doe je normaal gesproken zelf. Uiteindelijk heb ik een mail ontvangen met de kosten van €75 voorrijkosten omdat ze niet na 16.00 konden langskomen. Kortom, wil je vloerverwarming, zoek lekker verder dan de vloerverwarming gigant.

• Welk product heeft u bij ons gekocht? vloerverwarming
  • Verbeterpunten: Ga geen kosten in rekening brengen voor advies en houd je aan de afspraken