Geweldig eten en prima service

Ons Kerstbuffet werd prima op tijd geleverd. Na het opwarmen hebben we heerlijk genoten van het prima eten. Alles was echt lekker.

Goed, lekker en compleet

Goed, lekker en compleet

Goede service en lekker eten.

Al jaren maken wij gebruik van de BBQ kampioen en we zijn nog nooit teleurgesteld in hen. Het eten is heerlijk en goed. Ruim voldoende van alles. De BBQ kampioen is een aanrader voor iedereen of je nu zelf de bbq wil doen of via een braadmeester het is beide fantastisch.

Heerlijk kerstbuffet

Uitstekend en smakelijk

Prima service,op tijd bezorgd en het smaakte heerlijk.

Gourmet de luxe besteld voor de kerst vlees was super. heerlijke salades erbij gewoon lekker compleet en meer dan genoeg wij hebben heerlijk gegeten. Enige minpuntje was het stokbrood deze was taai en hard

Uitmuntend, heerlijk en alles top

Zag er heerlijk uit, goed verzorgd, makkelijk op te warmen.. echt aan alles is gedacht, onze bewoners hebben echt genoten en daar doen we het voor. Dankjewel

Het was erg lekker, genoeg en perfect geregeld

Woon zelf op een te grote afstand voor bezorging maar het kerstdiner was bij mijn zoon en die woont binnen de maximale afstand. Uiteraard daar alles laten bezorgen. Na de bestelling ging alles vanzelf. Hoefde niets meer te doen, zelfs de afwas wordt gedaan. Zoon en schoondochter erg tevreden met de organisatie en afwerking.

Prima geregeld en super goed eten ech een aanrader

Heerlijk gegeten

Het eten was heerlijk en meer dan genoeg. Het eten werd netjes op tijd gebracht en was goed verpakt. Zeer goede ervaring en een aanrader.

Heerlijk eten, alles top geregeld.

Makkelijk bestellen, veel keuze, afspraken goed nagekomen. Kerstdiner was heerlijk! Zeker aan te bevelen. Veel complimenten van tafelgasten.

Heerlijk gegeten !!

Goede bezorging en op tijd Makkelijk om klaar te maken Snel genieten

Puur gemak, maar culinair feestje in je mond

Zeker in deze drukke tijd, alles tot in de puntjes verzorgd geeft rust, En dat laat alles nog beter smaken! Veel keuze, en goed geregeld... tijden van brengen, en ophalen van de " vaat" ... Net als vorig jaar, uit de kunst, tevreden gasten, en geen dagen in de keuken hoeven staan!! Volgend jaar weer!!

We hebben met ons hele gezin geboren van het kerst- & dessertbuffet

Het zag er goed uit en smaakte echt top , op EEN ding na ( wat ik persoonlijk nogal jammer vond) de gepocheerde zalm was vrij smakeloos, maar vis en slager is wellicht niet de beste combinatie (knipoog)

Uitstekend verzorgd en prima kwaliteit, echt lekker!!

Dit is al de 4e of 5e keer en altijd hebben we meer dan genoeg en is het van zeer goede kwaliteit. Prima bezorg-en ophaalservice en mocht je iets willen veranderen dan kan dat altijd mits binnen een schappelijke tijd. Ons hoor je niet klagen! Dank jullie wel voor de verzorging van een gezellige avond.

Vlees was goed alleen jammer dat we een lege gaskruik hebben gekregen. En daardoor 2 uur bezig zijn geweest en moesten wachten op een nieuwe gaskruik. Wel netjes opgelost en een paar flessen wijn gekregen.

Geweldig verzorgd

Goede afspraken en service. Verder was het buffet geweldig lekker.

Grandioos geregeld en netjes op tijd bezorgd

Het was super geregeld en super lekker

SUPER!

Keurig op tijd, erg compleet en super goed verzorgd Kerstbuffet!

Alles was perfect.

Goed verzorgd, op tijd die was afgesproken, eigenlijk niets op aan te merken. perfect!!!!!

super

net als andere jaren, heerlijk vlees , op tijd bezirgd

Het was goed

Het zag er goed verzorgd uit en alles is op gegaan

In Een Woord Geweldig !!!!!!!

Wij hebben weer volop genoten van de goede service en goede kwaliteit van de producten !!!!!!! SUPER !!!!!!!

goed service

er is genoeg groenten bij en goede vlees boven ons verwachting

Lekker, maar vaag gevarieerd.

Kerstbuffet Noel voor 8(7+1peuter) besteld. Beef Terriyaki erg lekker, koude salades waren aan de mindere kant, maar de lofschotel was een half bakje. Vraag mij dan af hoe je dit met zo'n 7 volwassenen eet? Erg weinig. Wel super op tijd, beschrijving erbij en gegeten. Jammer dat er geen tapenade/kruidenboter bij t stokbroodje zaten. Ook was het handig geweest als de sous vide zakken waren gelabeld met wat erin zit. Rundvleessalade heerlijk, net als de varkenshaas. Vissaus erg weinig voor de hoeveelheid zalm.

Ambachtshof 9 5317NN Nederhemert