goede service, goed behandeld

Gebruik gemaakt van ontwikkeladvies i.c.m. TMA. Een feest der herkenning en goede bewustwording van mijn talenten. Door de fijne gesprekken en begeleiding van Petra, weet ik welke kanten ik op kan en waar ik me op moet focussen. Ook is mijn C.V. en motivatiebrief geoptimaliseerd.

goede service, goed behandeld

Prettige open gesprekken met aandacht en zorg voor mij als individu. Daarbij (on)bewust ook ruimte voor randzaken. Hierdoor o.a. ook CV kunnen voorzien van update.

• Website N.v.t.
  • Verbeterpunten: Meer doorvragen en kritischer zou mij helpen om nog beter na te denken over waarom ik bepaalde antwoorden heb gegeven. Iets strakker bij de hulpvraag blijven. We zijn (mede omdat het prettige gesprekken waren) diverse malen afgeweken en tijd in randzaken gestoken. Overigens deels heel nuttig, dus niet echt verbeterpunt. Opvolging in afspraken (verklaarbaar) in begin traject duurde iets te lang.

goede service, goed behandeld

Via Dijksma Koudetechniek kwamen we aan jullie naam... prima; inmiddels doorgezet naar diverse klanten van ons.

• Website N.v.t.
  • Verbeterpunten: detailkennis wia na intreden in de wia (we checkten dat maar even voor de zekerheid) Mariet zat in grote lijnen altijd wel goed.

perfect, zeker aan te bevelen

Een gedreven en persoonlijk betrokken coach die vanuit haar deskundigheid en drive de cliënten op het juiste spoor proberen te brengen. Dit werkt aanstekelijk, je voelt de positiviteit en dit geeft je extra energie en vertrouwen op dit traject tot een goed einde te brengen. Dit is ook gebeurt want ik heb een nieuwe baan, een schitterende nieuwe uitdaging die bij me past.

• Website N.v.t.
  • Verbeterpunten: Heb ik zo 1 2 3 niet, ik heb het hele traject als zeer positief ervaren.

goede service, goed behandeld

Een fijne begeleiding door Petra en de goede tips voor het maken van de CV en voorbereiding voor sollicitatiegesprekken. Hier kan ik weer goed verder mee.

goede service, goed behandeld

Een absolute aanrader voor iedereen die twijfelt over de koers zij varen. Petra haar kunde om snel te vinden waar aan gewerkt moet worden is erg hulpvol. Daarnaast geeft zij op een rustige, verstaanbare en constructieve manier coaching tips. Door middel van diverse opdrachten, die ook erg leuk zijn om uit te voeren, laat zij je dit zelf ondervinden. Ik heb op zeer korte termijn mijn doelen bereikt, doelen die ik achteraf al jaren voor mij uit schoof. Dit heeft niet alleen een positieve invloed op mijn carrière maar ook privé heeft het mij veel opgeleverd.

• Website N.v.t.
  • Verbeterpunten: Blijf vooral doen wat je doet!

goede service, goed behandeld

Goede begeleiding en juridisch advies gehad van Petra bij het samenstellen van een overeenkomst tussen mij en mijn (oud)werkgever.

goede service, goed behandeld

Deskundig advies, fijne sfeer.

goede service, goed behandeld

Heel vriendelijk . Voelde me meteen op me gemak . Daardoor kon ik ook gemakkelijk mijn verhaal doen.en het heeft me goed geholpen om voor mezelf op te komen .

goede service, goed behandeld

Door de gesprekken met Petra heb ik mijn competenties beter in beeld kunnen brengen. De opdrachten geven positieve stof tot nadenken. Het traject heeft mij weer een zetje in de juiste richting gegeven.

goede service, goed behandeld

• Kennismakings- / adviesgesprek N.v.t.

perfect, zeker aan te bevelen

Door de begeleiding van Petra ben ik achter mijn competenties gekomen en heb ik geleerd om een goede brief en cv te maken. Ook heb ik hier mijn echte passie ontdekt. Dat antwoord zit natuurlijk in jezelf, maar dankzij de opdrachten en begeleiding ben ik daar pas achter gekomen. Helaas heeft het traject nog niet geresulteerd in een passende baan, maar wel in een fantastische opleiding. De baan volgt vanzelf.

goede service, goed behandeld

Ik heb goede gesprekken gehad met Petra. Ze is betrokken en kundig. Inmiddels heeft dit ook tot een positief resultaat geleid. Ik ben tevreden over Petra/werkstudio.

perfect, zeker aan te bevelen

Hele fijne gesprekken met de juiste vragen zodat je samen verder komt tot nieuwe inzichten. Het heeft mij vooral veel bevestiging gegeven voor bepaalde keuzes in mijn loopbaan.

goede service, goed behandeld

Ik heb het gevoel gekregen dat ik echt werd gehoord. Dat maakte het persoonlijk en dat geeft veel waarde aan het advies en de uitkomsten.

• Verbeterpunten: -

Erg persoonlijke aanpak

goede service, goed behandeld

Ik ben goed geholpen en de afspraken zijn heel goed nagekomen. Het heeft mij ook veel inzicht gegeven van mezelf

• Verbeterpunten: n.v.t

goede service, goed behandeld

Petra is kundig en enorm betrokken wat zeer goede eigenschappen zijn voor een coach. Het voelt gelijk vertrouwd!

• Website N.v.t.
  • Verbeterpunten: niet tegengekomen in de korte periode van samenwerking.

goede service, goed behandeld

Ik heb Werkstudio / mariet leren kennen als zeer professioneel. Mariet is een hele fijne gesprekspartner, iemand die door middel van de juiste vraagstelling c.q gesprekstechnieken inzichten kan geven en je verder kan brengen. Kortom mariet is een zeer deskundige en betrokken vrouw. Ik kan Werkstudio dan ook zeker aanbevelen!

Klantvriendelijk Goed bereikbaar

goede service, goed behandeld

Fijne gesprekken, die mij het zetje in de juist richting gaven.

goede service, goed behandeld

Ik ben bij Werkstudio gekomen voor jobcoaching. Ik miste iets in mijn toenmalige werk, maar kon er niet precies de vinger op leggen. Samen met Marriët ben ik een traject ingegaan om te kijken waar mijn competenties en wensen liggen. Met behulp van verschillende methoden - werkboek, online test en competentiespel - heb ik nu een duidelijk beeld voor ogen van mijn ideale functie, branche en organisatie. Daarmaast heb ik advies gekregen over hoe om te gaan met moeilijke werksituaties en sollicitaties (met als resultaat een leuke nieuwe functie!). Het traject heeft mij veel inzichten gegeven: over mijzelf, mijn keuzes, mijn competenties én mijn ideale baan. Ik ben erg blij met de hulp en adviezen die ik heb gekregen, ik heb er erg veel aan gehad.

• Website

Petra en Mariët zijn allebei fijne mensen, die je het gevoel geven erg geïnteresseerd te zijn en veel vertrouwen in je hebben. Dit had ik echt even nodig na een vervelende periode. Ik heb inmiddels veel geleerd, vooral ook over mezelf. Nu ben ik er nog niet, maar ik ben wel op de goede weg, en heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen!