Een fijne plek waar je op je gemak gesteld wordt en gedachten kunt uitwisselen.

Nadat ik mijn baan verloor had ik mij ingeschreven bij Petra voor een ontwikkeladvies. Via een online portaal had ik een aantal testen ingevuld, waarna we deze in de werkstudio hebben geëvalueerd. Na ons eerste gesprek kreeg ik nog een tweetal opdrachten mee. Een "fantaseer" opdracht (hoe zou mijn ideale baan er uitzien en waar wordt ik blij van) en een opdracht "vraag het je omgeving", waarmee je aan je omgeving vraagt waar je goed in bent of juist nog kunt verbeteren en wat voor baan of soort werk zij vinden dat goed bij mij zou passen. In het 2e gesprek werden deze opdrachten besproken. In het 3e en laatste gesprek kreeg ik nog tips mee voor het opmaken van een goed cv en het voeren van een sollicitatiegesprek. Ik heb het traject als zeer prettig en waardevol gevonden.

Een frisse blik.

Prima, weinig op aan te merken. Een leukere vooruit blik naar de toekomst.

Erg tevreden over de begeleiding en de inhoud van de sessies met Mariet van Werkstudio!

Mijn tevredenheid kan ik beschrijven door de juiste persoonlijke aanpak en ontspannen sfeer welke door Mariet in elke sessie is ingezet. Veel praktische en sturende tips gekregen voor mijn situatie, mijn CV en mijn sollicitatie aanpak. Dit alles vanuit mijn onvaste begin door de nieuwe situatie. Middels talenten analyse en interessante evaluaties met toch ook confronterende momenten brengt Mariet mij met bruikbare handvaten en praktische tips weer op weg naar het vinden van een nieuwe baan. Ik kan zeker een ieder aanraden om dit traject met Werkstudio aan te gaan!!

Mooie, leuke, interessante ervaring.

Ik heb het als zeer prettig ervaren! Fijn en goed contact! Ik heb er veel van geleerd en je wordt op deze manier enthousiast gemaakt! Ik ben veel over mezelf te weten gekomen en heeft me zekerder van mezelf gemaakt! Fijn om te weten dat er een stuk 'nazorg' zal zijn, mocht ik dit nodig zijn!

Goed gevoel

De inzet van de coach is erg goed. Veel geleerd wat ik niet had verwacht. Dat heeft er voor gezorgd dat ik er positief tegenover stond.

Goede begeleiding met duidelijke afspraken

Ik ben goed geholpen in mijn zoektocht naar het vinden van een nieuwe werkrichting. Door de test, doelen op te stellen heb ik geleerd om stap voor stap verder te gaan.

Wordt goed aan het denken gezet door de opdrachten. Rustig worden de vragen gesteld en naar je antwoorden geluisterd. Prettig om mee te praten

Mariet sluit inhoudelijk, in tempo en in sfeer op prettige wijze aan

Ik heb de gelegenheid gevoeld om in dit traject echt mijn eigen traject te mogen volgen: ik kon mezelf zijn en op zoek gaan naar mijn antwoorden. De diverse werkvormen maakten actief en raakten diverse persoonlijke gebieden. Reflecteren ervaar ik al leerzaam en als eye-openers. In de afsluiting werd me gevraagd vooruit te kijken en daar keuzes in te maken. Die keuzes ben ik nu heel bewust aan het toepassen.

Prettige ontspannen sfeer met goede inzichten in de klanten.

Ik heb hier geleerd om mezelf niet te onderschatten en weg te cijferen. Durf groter te denken.

een goed klik

prettige sfeer heeft me het duwtje gegeven dat ik nodig had, het heeft me energie gegeven .

Heel positief

Het is tijd vrij maken om bij jezelf de balans op te maken. Je doet het zelf maar krijgt de juiste handvaten aangereikt. de juiste vragen worden gesteld en dat geeft inzicht. Ik heb hele prettige gesprekken gevoerd.

Inspirerend

Petra heeft een goed luisterend oor. Kan het goed terugkoppelen en denkt mee. Geeft goede feedback waar je als persoon wat mee kan bereiken.

Stapelen!

Mariët neemt je op professionele en leuke wijze mee in de uitslagen van de testen (ontwikkeladvies & TMA). Het is altijd fijn om op een aantal zaken bevestiging te vinden, maar ook om nieuwe mogelijkheden te (blijven) ontdekken. Daarin leek ik even vast te zitten. Ik heb het ontzettend naar mijn zin in mijn huidige beroep maar wilde toch ook graag 'iets anders'. Netwerken, moodboards en goede gesprekken legde mijn 'passie' bloot. De uitkomst voor mij was om te gaan stapelen. De combinatie van doen wat bij mij past aan te vullen met dat waar mijn passie ligt. Dankjewel Mariët voor je fijne begeleiding!

Prettig samen ontdekken waar je kracht ligt

Goede gesprekken op basis van een onderbouwde analyse

Back on track

Petra heeft mij geholpen om inzicht te krijgen in de te lopen koers. Ik zat vast in werksleur en wist niet goed waar en hoe ik mijn kwaliteiten kon in zetten. Met het aangaan van een nieuwe baan, kon Petra mij tips en trucks geven die ik gelijk kon gebruiken en inzetten. Nog steeds lees ik mijn gemaakte opdrachten door en kan ik ze gebruiken bij diverse momenten. Petra is een fijn persoon die luistert, nadenkt en mij heeft geholpen om een goede oplossing te vinden. Met een vleug humor hebben we fijne gesprekken gehad!

In de periode dat ik bij werkstudie heb gezeten was heel goed. Er werd goed met mij meegedacht en de tips die ik heb gehad waren zeer goed en kon ik zeker wat mee. Voorbeelden hiervan zijn hulp met het maken van mijn CV en het voeren van gesprekken. Ook door te kijken wat mijn kwaliteiten zijn en te kijken wat ik zou willen qua werk of studie.

Vriendelijk, begrijpend, neemt de tijd, serieus

Het was een wat vreemde situatie omdat ik al snel (opnieuw) in de ziektewet kwam. Maar ondanks dat waren de testen heel verhelderend en zeker in combinatie met de gesprekken daarna. Ik voelde me heel serieus genomen en heb goede tips gekregen. Al met al vond ik het heel fijn en heeft het me veel opgeleverd.

Ik ben geweest voor +50 ontwikkelen advies en samen met de adviseur waren meteen aan de slag, mijn CV corrigeren en de juiste websites kijken om mogelijkheden. Was echt professioneel.

Fijne gesprekken gehad.

Ik heb met Petra van Werkstudio hele fijne gesprekken gehad. Heeft mij erg geholpen om e.e.a. op een rijtje te krijgen. Ze denkt erg met je mee en heeft goede ideeën waar je verder mee kunt.

Positief, klantvriendelijke goede begeleiding

Ik heb zeer positieve ervaring bij de werkstudio, klantvriendelijke en goede begeleiding en ik heb veel inzichten gekregen.

Gesprekken als heel prettig ervaren. Goed begeleiding en advies. En altijd een luisterend oor.

Heb goede ervaring met jullie. Werd goed opgevangen in een voor mij moeilijke situatie. Tijd werd genomen. Altijd vriendelijk en belangstellend.

goed en vriendelijk geholpen.

Er is me veel duidelijk geworden en ik kan hier zeker mee door op zoek naar een andere baan of functie.

Goede en fantastische service en begeleiding

Ik heb een fantastische tijd gehad met werkstudio. De begeleiding was echt top. Veel nieuwe dingen geleerd en unieke ervaring gehad wat heel waardevol is geweest. Waar ik een mooi en fantastisch resultaat aan over hen gehouden. Een top ervaring!!

perfect, zeker aan te bevelen

Fijne samenwerking, waarbij het draait om persoonlijk en gericht advies. Ik heb het als waardevol ervaren.

• Kennismakings- / adviesgesprek
  • Afspraken nakomen
  • Rapportage/ verantwoording
  • Resultaat
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Website N.v.t.

goede service, goed behandeld

kundig, op maat en empathisch je kan zien dat Petra haar werk met heel veel plezier doet

• Kennismakings- / adviesgesprek
  • Afspraken nakomen
  • Rapportage/ verantwoording
  • Resultaat
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Website