Vriendelijk, begrijpend, neemt de tijd, serieus

Het was een wat vreemde situatie omdat ik al snel (opnieuw) in de ziektewet kwam. Maar ondanks dat waren de testen heel verhelderend en zeker in combinatie met de gesprekken daarna. Ik voelde me heel serieus genomen en heb goede tips gekregen. Al met al vond ik het heel fijn en heeft het me veel opgeleverd.

Heel goed

Ik ben geweest voor +50 ontwikkelen advies en samen met de adviseur waren meteen aan de slag, mijn CV corrigeren en de juiste websites kijken om mogelijkheden. Was echt professioneel.

Fijne gesprekken gehad.

Ik heb met Petra van Werkstudio hele fijne gesprekken gehad. Heeft mij erg geholpen om e.e.a. op een rijtje te krijgen. Ze denkt erg met je mee en heeft goede ideeën waar je verder mee kunt.

Positief, klantvriendelijke goede begeleiding

Ik heb zeer positieve ervaring bij de werkstudio, klantvriendelijke en goede begeleiding en ik heb veel inzichten gekregen.

Gesprekken als heel prettig ervaren. Goed begeleiding en advies. En altijd een luisterend oor.

Heb goede ervaring met jullie. Werd goed opgevangen in een voor mij moeilijke situatie. Tijd werd genomen. Altijd vriendelijk en belangstellend.

goed en vriendelijk geholpen.

Er is me veel duidelijk geworden en ik kan hier zeker mee door op zoek naar een andere baan of functie.

Goede en fantastische service en begeleiding

Ik heb een fantastische tijd gehad met werkstudio. De begeleiding was echt top. Veel nieuwe dingen geleerd en unieke ervaring gehad wat heel waardevol is geweest. Waar ik een mooi en fantastisch resultaat aan over hen gehouden. Een top ervaring!!

Fijne samenwerking, waarbij het draait om persoonlijk en gericht advies. Ik heb het als waardevol ervaren.
  • Website N.v.t.

kundig, op maat en empathisch je kan zien dat Petra haar werk met heel veel plezier doet
  • Website

Gebruik gemaakt van ontwikkeladvies i.c.m. TMA. Een feest der herkenning en goede bewustwording van mijn talenten. Door de fijne gesprekken en begeleiding van Petra, weet ik welke kanten ik op kan en waar ik me op moet focussen. Ook is mijn C.V. en motivatiebrief geoptimaliseerd.
  • Website

Prettige open gesprekken met aandacht en zorg voor mij als individu. Daarbij (on)bewust ook ruimte voor randzaken. Hierdoor o.a. ook CV kunnen voorzien van update.
  • Website N.v.t.
  • Verbeterpunten: Meer doorvragen en kritischer zou mij helpen om nog beter na te denken over waarom ik bepaalde antwoorden heb gegeven. Iets strakker bij de hulpvraag blijven. We zijn (mede omdat het prettige gesprekken waren) diverse malen afgeweken en tijd in randzaken gestoken. Overigens deels heel nuttig, dus niet echt verbeterpunt. Opvolging in afspraken (verklaarbaar) in begin traject duurde iets te lang.

Via Dijksma Koudetechniek kwamen we aan jullie naam... prima; inmiddels doorgezet naar diverse klanten van ons.
  • Website N.v.t.
  • Verbeterpunten: detailkennis wia na intreden in de wia (we checkten dat maar even voor de zekerheid) Mariet zat in grote lijnen altijd wel goed.

Een gedreven en persoonlijk betrokken coach die vanuit haar deskundigheid en drive de cliënten op het juiste spoor proberen te brengen. Dit werkt aanstekelijk, je voelt de positiviteit en dit geeft je extra energie en vertrouwen op dit traject tot een goed einde te brengen. Dit is ook gebeurt want ik heb een nieuwe baan, een schitterende nieuwe uitdaging die bij me past.
  • Website N.v.t.
  • Verbeterpunten: Heb ik zo 1 2 3 niet, ik heb het hele traject als zeer positief ervaren.

Een fijne begeleiding door Petra en de goede tips voor het maken van de CV en voorbereiding voor sollicitatiegesprekken. Hier kan ik weer goed verder mee.
  • Website

Een absolute aanrader voor iedereen die twijfelt over de koers zij varen. Petra haar kunde om snel te vinden waar aan gewerkt moet worden is erg hulpvol. Daarnaast geeft zij op een rustige, verstaanbare en constructieve manier coaching tips. Door middel van diverse opdrachten, die ook erg leuk zijn om uit te voeren, laat zij je dit zelf ondervinden. Ik heb op zeer korte termijn mijn doelen bereikt, doelen die ik achteraf al jaren voor mij uit schoof. Dit heeft niet alleen een positieve invloed op mijn carrière maar ook privé heeft het mij veel opgeleverd.
  • Website N.v.t.
  • Verbeterpunten: Blijf vooral doen wat je doet!

Goede begeleiding en juridisch advies gehad van Petra bij het samenstellen van een overeenkomst tussen mij en mijn (oud)werkgever.
  • Website

Deskundig advies, fijne sfeer.
  • Website N.v.t.

Heel vriendelijk . Voelde me meteen op me gemak . Daardoor kon ik ook gemakkelijk mijn verhaal doen.en het heeft me goed geholpen om voor mezelf op te komen .
  • Website N.v.t.

Door de gesprekken met Petra heb ik mijn competenties beter in beeld kunnen brengen. De opdrachten geven positieve stof tot nadenken. Het traject heeft mij weer een zetje in de juiste richting gegeven.

• Website

• Kennismakings- / adviesgesprek N.v.t.

• Website

Door de begeleiding van Petra ben ik achter mijn competenties gekomen en heb ik geleerd om een goede brief en cv te maken. Ook heb ik hier mijn echte passie ontdekt. Dat antwoord zit natuurlijk in jezelf, maar dankzij de opdrachten en begeleiding ben ik daar pas achter gekomen. Helaas heeft het traject nog niet geresulteerd in een passende baan, maar wel in een fantastische opleiding. De baan volgt vanzelf.
  • Website N.v.t.

Ik heb goede gesprekken gehad met Petra. Ze is betrokken en kundig. Inmiddels heeft dit ook tot een positief resultaat geleid. Ik ben tevreden over Petra/werkstudio.
  • Website N.v.t.

Hele fijne gesprekken met de juiste vragen zodat je samen verder komt tot nieuwe inzichten. Het heeft mij vooral veel bevestiging gegeven voor bepaalde keuzes in mijn loopbaan.

Over Werkstudio

Filter op Taal