Goede begeleiding met duidelijke afspraken

Ik ben goed geholpen in mijn zoektocht naar het vinden van een nieuwe werkrichting. Door de test, doelen op te stellen heb ik geleerd om stap voor stap verder te gaan.

Wordt goed aan het denken gezet door de opdrachten. Rustig worden de vragen gesteld en naar je antwoorden geluisterd. Prettig om mee te praten

Mariet sluit inhoudelijk, in tempo en in sfeer op prettige wijze aan

Ik heb de gelegenheid gevoeld om in dit traject echt mijn eigen traject te mogen volgen: ik kon mezelf zijn en op zoek gaan naar mijn antwoorden. De diverse werkvormen maakten actief en raakten diverse persoonlijke gebieden. Reflecteren ervaar ik al leerzaam en als eye-openers. In de afsluiting werd me gevraagd vooruit te kijken en daar keuzes in te maken. Die keuzes ben ik nu heel bewust aan het toepassen.

Prettige ontspannen sfeer met goede inzichten in de klanten.

Ik heb hier geleerd om mezelf niet te onderschatten en weg te cijferen. Durf groter te denken.

een goed klik

prettige sfeer heeft me het duwtje gegeven dat ik nodig had, het heeft me energie gegeven .

Heel positief

Het is tijd vrij maken om bij jezelf de balans op te maken. Je doet het zelf maar krijgt de juiste handvaten aangereikt. de juiste vragen worden gesteld en dat geeft inzicht. Ik heb hele prettige gesprekken gevoerd.

Inspirerend

Petra heeft een goed luisterend oor. Kan het goed terugkoppelen en denkt mee. Geeft goede feedback waar je als persoon wat mee kan bereiken.

Stapelen!

Mariët neemt je op professionele en leuke wijze mee in de uitslagen van de testen (ontwikkeladvies & TMA). Het is altijd fijn om op een aantal zaken bevestiging te vinden, maar ook om nieuwe mogelijkheden te (blijven) ontdekken. Daarin leek ik even vast te zitten. Ik heb het ontzettend naar mijn zin in mijn huidige beroep maar wilde toch ook graag 'iets anders'. Netwerken, moodboards en goede gesprekken legde mijn 'passie' bloot. De uitkomst voor mij was om te gaan stapelen. De combinatie van doen wat bij mij past aan te vullen met dat waar mijn passie ligt. Dankjewel Mariët voor je fijne begeleiding!

Prettig samen ontdekken waar je kracht ligt

Goede gesprekken op basis van een onderbouwde analyse

Back on track

Petra heeft mij geholpen om inzicht te krijgen in de te lopen koers. Ik zat vast in werksleur en wist niet goed waar en hoe ik mijn kwaliteiten kon in zetten. Met het aangaan van een nieuwe baan, kon Petra mij tips en trucks geven die ik gelijk kon gebruiken en inzetten. Nog steeds lees ik mijn gemaakte opdrachten door en kan ik ze gebruiken bij diverse momenten. Petra is een fijn persoon die luistert, nadenkt en mij heeft geholpen om een goede oplossing te vinden. Met een vleug humor hebben we fijne gesprekken gehad!

In de periode dat ik bij werkstudie heb gezeten was heel goed. Er werd goed met mij meegedacht en de tips die ik heb gehad waren zeer goed en kon ik zeker wat mee. Voorbeelden hiervan zijn hulp met het maken van mijn CV en het voeren van gesprekken. Ook door te kijken wat mijn kwaliteiten zijn en te kijken wat ik zou willen qua werk of studie.

Vriendelijk, begrijpend, neemt de tijd, serieus

Het was een wat vreemde situatie omdat ik al snel (opnieuw) in de ziektewet kwam. Maar ondanks dat waren de testen heel verhelderend en zeker in combinatie met de gesprekken daarna. Ik voelde me heel serieus genomen en heb goede tips gekregen. Al met al vond ik het heel fijn en heeft het me veel opgeleverd.

Heel goed

Ik ben geweest voor +50 ontwikkelen advies en samen met de adviseur waren meteen aan de slag, mijn CV corrigeren en de juiste websites kijken om mogelijkheden. Was echt professioneel.

Fijne gesprekken gehad.

Ik heb met Petra van Werkstudio hele fijne gesprekken gehad. Heeft mij erg geholpen om e.e.a. op een rijtje te krijgen. Ze denkt erg met je mee en heeft goede ideeën waar je verder mee kunt.

Positief, klantvriendelijke goede begeleiding

Ik heb zeer positieve ervaring bij de werkstudio, klantvriendelijke en goede begeleiding en ik heb veel inzichten gekregen.

Gesprekken als heel prettig ervaren. Goed begeleiding en advies. En altijd een luisterend oor.

Heb goede ervaring met jullie. Werd goed opgevangen in een voor mij moeilijke situatie. Tijd werd genomen. Altijd vriendelijk en belangstellend.

goed en vriendelijk geholpen.

Er is me veel duidelijk geworden en ik kan hier zeker mee door op zoek naar een andere baan of functie.

Goede en fantastische service en begeleiding

Ik heb een fantastische tijd gehad met werkstudio. De begeleiding was echt top. Veel nieuwe dingen geleerd en unieke ervaring gehad wat heel waardevol is geweest. Waar ik een mooi en fantastisch resultaat aan over hen gehouden. Een top ervaring!!

Fijne samenwerking, waarbij het draait om persoonlijk en gericht advies. Ik heb het als waardevol ervaren.

• Website N.v.t.

kundig, op maat en empathisch je kan zien dat Petra haar werk met heel veel plezier doet

• Website

Gebruik gemaakt van ontwikkeladvies i.c.m. TMA. Een feest der herkenning en goede bewustwording van mijn talenten. Door de fijne gesprekken en begeleiding van Petra, weet ik welke kanten ik op kan en waar ik me op moet focussen. Ook is mijn C.V. en motivatiebrief geoptimaliseerd.

• Website

Prettige open gesprekken met aandacht en zorg voor mij als individu. Daarbij (on)bewust ook ruimte voor randzaken. Hierdoor o.a. ook CV kunnen voorzien van update.

• Website N.v.t.
  • Verbeterpunten: Meer doorvragen en kritischer zou mij helpen om nog beter na te denken over waarom ik bepaalde antwoorden heb gegeven. Iets strakker bij de hulpvraag blijven. We zijn (mede omdat het prettige gesprekken waren) diverse malen afgeweken en tijd in randzaken gestoken. Overigens deels heel nuttig, dus niet echt verbeterpunt. Opvolging in afspraken (verklaarbaar) in begin traject duurde iets te lang.

Via Dijksma Koudetechniek kwamen we aan jullie naam... prima; inmiddels doorgezet naar diverse klanten van ons.

• Website N.v.t.
  • Verbeterpunten: detailkennis wia na intreden in de wia (we checkten dat maar even voor de zekerheid) Mariet zat in grote lijnen altijd wel goed.

Een gedreven en persoonlijk betrokken coach die vanuit haar deskundigheid en drive de cliënten op het juiste spoor proberen te brengen. Dit werkt aanstekelijk, je voelt de positiviteit en dit geeft je extra energie en vertrouwen op dit traject tot een goed einde te brengen. Dit is ook gebeurt want ik heb een nieuwe baan, een schitterende nieuwe uitdaging die bij me past.

• Website N.v.t.
  • Verbeterpunten: Heb ik zo 1 2 3 niet, ik heb het hele traject als zeer positief ervaren.

Een fijne begeleiding door Petra en de goede tips voor het maken van de CV en voorbereiding voor sollicitatiegesprekken. Hier kan ik weer goed verder mee.