Positief

Na een nieuwe functie bij dezelfde werkgever en binnen hetzelfde team een coachingstraject gestart. Petra is een vriendelijke vrouw die tijdens de coaching met gerichte vragen, opdrachten en een lolletje op z'n tijd, je meer inzicht geeft in je handelen, doen en denken.

Wat een leuke “eye opener”

Super leuke en zinvolle gesprekken gehad met Petra. Het traject begonnen toen ik net van werk (en branche) was veranderd. Heel fijn om samen met Petra er achter te komen hoe je in elkaar zit en wat voor werk bij je past en nog belangrijker wat je nodig hebt om je werk leuk te houden.

Een goede relaxte sfeer

Goede tips met fijne gesprekken.

Positief goede communicatie heel sociaal

Ik ben erg snel geholpen en begeleid Door [email protected] Veel informatie gehad voor nieuw werk En een goede feedback Ik heb deze periode heel positief doorlopen Mvrg jan

Ik heb veel inzicht gekregen over mij zelf en mijn interesse wat ik kan inzetten in verdere ontwikkeling.

Openhartig, laagdrempelig advies

Een fijn traject die meer duidelijkheid geeft over de richting die goed bij jezelf past. Fijne gesprekken met een hartelijke sfeer.

Fijne gesprekken en een goede begeleiding

De gesprekken tijdens het traject waren prettig. Ik voelde mij op mijn gemak bij Petra. Vriendelijk, persoonlijk en vertrouwd. Aan de hand van de analyse en opdrachten meer inzicht gekregen. Na elk gesprek duidelijke terugkoppeling via de mail. Goede tips gekregen voor mijn verdere ontwikkeling.

De coaching was van meerwaarde voor mijn professionele ontwikkeling.

Een prettige gesprekspartner waarmee je die goed tot de kern van belangrijke zaken kan komen. Ik heb de gesprekken/coaching als open en eerlijk ervaren. Heeft mij een stuk zelfreflectie gegeven waardoor ik naast een beter perspectief op mijn huidige werk ook meer richting kan geven aan mijn loopbaan en ontwikkeling.

Veel inzicht in mezelf gekregen, echt een eye opener

Ik heb veel inzicht in mezelf gekregen. Ook goede tips voor CV, en hoe ik mijn huidige werk leuker kan maken.

Leerzaam, inspirerend, verhelderend!

Ik vond het heel erg fijn om dit traject samen te doen met Petra, een erg prettig persoon die goed luistert en mij de goede vragen stelt waardoor ik meer inzicht krijg in mijzelf. Echt heel leerzaam en inspirerend! Heel goed voor mijn verdere ontwikkeling dat ik dit traject bij Petra heb gedaan!

Zeer goed ervaren

Vriendelijk, open en makkelijk mee te praten. Luistere goed en kan alles goed samenvatten. Weet de juiste vragen te stellen. Het heeft mij veel duidelijkheid gegeven over wie ik ben, wat ik kan, waar ik aan kan werken en welke richting ik op wil.

fijne mensen en goede gemakkelijke sfeer

heb een heel fijn gesprek gehad en ze heeft me zeker wat inzichten over mezelf gegeven. ook handige tips en links om wat mee te kunnen doen.

Interessante en leuke ervaring

Heb door de analyse meer geleerd over mijn kwaliteiten. Door de leuke en open gesprekken heb ik goede en praktische tips gekregen voor mijn toekomstige loopbaan.

Heel fijn

Petra is een bevlogen loopbaancoach. Ze is een open persoon waar je makkelijk een klik mee krijgt. Ze heeft een luisterend oor en denkt mee.

Petra stelde goede vragen en heeft me echt geholpen om te komen tot meer inzicht.

Het was heel prettig om met Petra te praten. Ik vind haar heel professioneel. Ze stelde goede vragen en hielp me om te komen tot goede conclusies.

Fijne samenwerking!

zeer positief!

Positief traject

Door de 3 prettige gesprekken met Petra heb ik goed de balans op kunnen maken en stemt mij tot tevredenheid. Bepaalde aandachtspunten ga ik zeker wat mee doen!

Heldere, opbouwende feedback waar je weer mee vooruit kunt.

Tijdens meerdere sessies is dankzij de hulp van Mariet duidelijk naar voren gekomen welke richting ik ga geven aan mijn loopbaan. Ook is helder geworden of het profiel dat ik heb wel matcht met mijn doelen/wensen. De coaching van Mariet heb ik als zeer prettig ervaren met een hele persoonlijke touch.

Rustig en kundige coach

Mariet is een kundige coach. Ze luister goed en vraagt goed door. Ze geeft ook aanvullende tips.

Waardevol loopbaanadvies en adviseur met veel praktijkkennis

In het najaar van 2020 met Mariët een loopbaanadviestraject doorlopen. Het traject heeft mij veel concrete vervolgstappen en handvaten opgeleverd en door de vakkennis van Mariët heb ik de advisering erg waardevol ervaren. De begeleiding was goed en toegespitst op de vragen die ik had. Ik kan Werkstudio zeker aanraden indien je meer inzicht en handvaten wilt om jezelf verder te ontwikkelen in je loopbaan.

Goede begeleiding, luisterend oor, prettig

Drie fijne, prettige gesprekken gehad over loopbaanontwikkeling. Petra is een goede luisteraar en weet dat te vertalen in de juiste tips en trics en vooral ook te enthousiameren. Om de gesprekken heen ook correcte, duidelijke informatie over proces en vervolgstappen. Helemaal top !!

waardevol en prettig

De gesprekken en geleverde diensten/informatie heb ik als erg nuttig en prettig ervaren!!

Professioneel en energieke gesprekken

De gesprekken waren voor mij erg waardevol. Petra is een open en professionele vrouw die er voor gaat om je te helpen. Kortom: uitstekend

Fijne gesprekken, waar je mee verder kan.

Mijn contact met Petra was heel prettig. Ze nam de tijd voor je en luisterde goed naar je. Prettig vond ik het dat er altijd een evaluatie op de e-mail kwam, met wat er is besproken en de opdrachten die door mij gedaan moesten worden. De opdrachten gaven mij een goed inzicht in welke richting ik werk moet gaan zoeken. Samen hebben we ook mijn CV doorgenomen en aangepast. Mijn CV is nu meer van deze tijd en waardevoller voor een werkgever. Ik heb veel aan de gesprekken met Petra gehad en hoop hiermee ook snel een passende baan te gaan vinden.

Verhelderend

Petra is een persoon waarbij je je snel op je gemak voelt. Samen met haar de balans opmaken, waar sta ik en wat kan/wil ik doen om verder te komen. Ik kom enthousiast van de meetings terug met energie en zin om de volgende stap te maken. Hoe groot of klein deze ook is. Erg waardevol.