De coaching was van meerwaarde voor mijn professionele ontwikkeling.

Een prettige gesprekspartner waarmee je die goed tot de kern van belangrijke zaken kan komen. Ik heb de gesprekken/coaching als open en eerlijk ervaren. Heeft mij een stuk zelfreflectie gegeven waardoor ik naast een beter perspectief op mijn huidige werk ook meer richting kan geven aan mijn loopbaan en ontwikkeling.

Veel inzicht in mezelf gekregen, echt een eye opener

Ik heb veel inzicht in mezelf gekregen. Ook goede tips voor CV, en hoe ik mijn huidige werk leuker kan maken.

Leerzaam, inspirerend, verhelderend!

Ik vond het heel erg fijn om dit traject samen te doen met Petra, een erg prettig persoon die goed luistert en mij de goede vragen stelt waardoor ik meer inzicht krijg in mijzelf. Echt heel leerzaam en inspirerend! Heel goed voor mijn verdere ontwikkeling dat ik dit traject bij Petra heb gedaan!

Zeer goed ervaren

Vriendelijk, open en makkelijk mee te praten. Luistere goed en kan alles goed samenvatten. Weet de juiste vragen te stellen. Het heeft mij veel duidelijkheid gegeven over wie ik ben, wat ik kan, waar ik aan kan werken en welke richting ik op wil.

fijne mensen en goede gemakkelijke sfeer

heb een heel fijn gesprek gehad en ze heeft me zeker wat inzichten over mezelf gegeven. ook handige tips en links om wat mee te kunnen doen.

Interessante en leuke ervaring

Heb door de analyse meer geleerd over mijn kwaliteiten. Door de leuke en open gesprekken heb ik goede en praktische tips gekregen voor mijn toekomstige loopbaan.

Heel fijn

Petra is een bevlogen loopbaancoach. Ze is een open persoon waar je makkelijk een klik mee krijgt. Ze heeft een luisterend oor en denkt mee.

Petra stelde goede vragen en heeft me echt geholpen om te komen tot meer inzicht.

Het was heel prettig om met Petra te praten. Ik vind haar heel professioneel. Ze stelde goede vragen en hielp me om te komen tot goede conclusies.

Fijne samenwerking!

zeer positief!

Positief traject

Door de 3 prettige gesprekken met Petra heb ik goed de balans op kunnen maken en stemt mij tot tevredenheid. Bepaalde aandachtspunten ga ik zeker wat mee doen!

Heldere, opbouwende feedback waar je weer mee vooruit kunt.

Tijdens meerdere sessies is dankzij de hulp van Mariet duidelijk naar voren gekomen welke richting ik ga geven aan mijn loopbaan. Ook is helder geworden of het profiel dat ik heb wel matcht met mijn doelen/wensen. De coaching van Mariet heb ik als zeer prettig ervaren met een hele persoonlijke touch.

Rustig en kundige coach

Mariet is een kundige coach. Ze luister goed en vraagt goed door. Ze geeft ook aanvullende tips.

Waardevol loopbaanadvies en adviseur met veel praktijkkennis

In het najaar van 2020 met Mariët een loopbaanadviestraject doorlopen. Het traject heeft mij veel concrete vervolgstappen en handvaten opgeleverd en door de vakkennis van Mariët heb ik de advisering erg waardevol ervaren. De begeleiding was goed en toegespitst op de vragen die ik had. Ik kan Werkstudio zeker aanraden indien je meer inzicht en handvaten wilt om jezelf verder te ontwikkelen in je loopbaan.

Goede begeleiding, luisterend oor, prettig

Drie fijne, prettige gesprekken gehad over loopbaanontwikkeling. Petra is een goede luisteraar en weet dat te vertalen in de juiste tips en trics en vooral ook te enthousiameren. Om de gesprekken heen ook correcte, duidelijke informatie over proces en vervolgstappen. Helemaal top !!

waardevol en prettig

De gesprekken en geleverde diensten/informatie heb ik als erg nuttig en prettig ervaren!!

Professioneel en energieke gesprekken

De gesprekken waren voor mij erg waardevol. Petra is een open en professionele vrouw die er voor gaat om je te helpen. Kortom: uitstekend

Fijne gesprekken, waar je mee verder kan.

Mijn contact met Petra was heel prettig. Ze nam de tijd voor je en luisterde goed naar je. Prettig vond ik het dat er altijd een evaluatie op de e-mail kwam, met wat er is besproken en de opdrachten die door mij gedaan moesten worden. De opdrachten gaven mij een goed inzicht in welke richting ik werk moet gaan zoeken. Samen hebben we ook mijn CV doorgenomen en aangepast. Mijn CV is nu meer van deze tijd en waardevoller voor een werkgever. Ik heb veel aan de gesprekken met Petra gehad en hoop hiermee ook snel een passende baan te gaan vinden.

Verhelderend

Petra is een persoon waarbij je je snel op je gemak voelt. Samen met haar de balans opmaken, waar sta ik en wat kan/wil ik doen om verder te komen. Ik kom enthousiast van de meetings terug met energie en zin om de volgende stap te maken. Hoe groot of klein deze ook is. Erg waardevol.

Een fijne plek waar je op je gemak gesteld wordt en gedachten kunt uitwisselen.

Nadat ik mijn baan verloor had ik mij ingeschreven bij Petra voor een ontwikkeladvies. Via een online portaal had ik een aantal testen ingevuld, waarna we deze in de werkstudio hebben geëvalueerd. Na ons eerste gesprek kreeg ik nog een tweetal opdrachten mee. Een "fantaseer" opdracht (hoe zou mijn ideale baan er uitzien en waar wordt ik blij van) en een opdracht "vraag het je omgeving", waarmee je aan je omgeving vraagt waar je goed in bent of juist nog kunt verbeteren en wat voor baan of soort werk zij vinden dat goed bij mij zou passen. In het 2e gesprek werden deze opdrachten besproken. In het 3e en laatste gesprek kreeg ik nog tips mee voor het opmaken van een goed cv en het voeren van een sollicitatiegesprek. Ik heb het traject als zeer prettig en waardevol gevonden.

Een frisse blik.

Prima, weinig op aan te merken. Een leukere vooruit blik naar de toekomst.

Erg tevreden over de begeleiding en de inhoud van de sessies met Mariet van Werkstudio!

Mijn tevredenheid kan ik beschrijven door de juiste persoonlijke aanpak en ontspannen sfeer welke door Mariet in elke sessie is ingezet. Veel praktische en sturende tips gekregen voor mijn situatie, mijn CV en mijn sollicitatie aanpak. Dit alles vanuit mijn onvaste begin door de nieuwe situatie. Middels talenten analyse en interessante evaluaties met toch ook confronterende momenten brengt Mariet mij met bruikbare handvaten en praktische tips weer op weg naar het vinden van een nieuwe baan. Ik kan zeker een ieder aanraden om dit traject met Werkstudio aan te gaan!!

Mooie, leuke, interessante ervaring.

Ik heb het als zeer prettig ervaren! Fijn en goed contact! Ik heb er veel van geleerd en je wordt op deze manier enthousiast gemaakt! Ik ben veel over mezelf te weten gekomen en heeft me zekerder van mezelf gemaakt! Fijn om te weten dat er een stuk 'nazorg' zal zijn, mocht ik dit nodig zijn!

Goed gevoel

De inzet van de coach is erg goed. Veel geleerd wat ik niet had verwacht. Dat heeft er voor gezorgd dat ik er positief tegenover stond.

Goede begeleiding met duidelijke afspraken

Ik ben goed geholpen in mijn zoektocht naar het vinden van een nieuwe werkrichting. Door de test, doelen op te stellen heb ik geleerd om stap voor stap verder te gaan.

Wordt goed aan het denken gezet door de opdrachten. Rustig worden de vragen gesteld en naar je antwoorden geluisterd. Prettig om mee te praten