Fijne samenwerking!

zeer positief!

Positief traject

Door de 3 prettige gesprekken met Petra heb ik goed de balans op kunnen maken en stemt mij tot tevredenheid. Bepaalde aandachtspunten ga ik zeker wat mee doen!

Heldere, opbouwende feedback waar je weer mee vooruit kunt.

Tijdens meerdere sessies is dankzij de hulp van Mariet duidelijk naar voren gekomen welke richting ik ga geven aan mijn loopbaan. Ook is helder geworden of het profiel dat ik heb wel matcht met mijn doelen/wensen. De coaching van Mariet heb ik als zeer prettig ervaren met een hele persoonlijke touch.

Rustig en kundige coach

Mariet is een kundige coach. Ze luister goed en vraagt goed door. Ze geeft ook aanvullende tips.

Waardevol loopbaanadvies en adviseur met veel praktijkkennis

In het najaar van 2020 met Mariët een loopbaanadviestraject doorlopen. Het traject heeft mij veel concrete vervolgstappen en handvaten opgeleverd en door de vakkennis van Mariët heb ik de advisering erg waardevol ervaren. De begeleiding was goed en toegespitst op de vragen die ik had. Ik kan Werkstudio zeker aanraden indien je meer inzicht en handvaten wilt om jezelf verder te ontwikkelen in je loopbaan.

Goede begeleiding, luisterend oor, prettig

Drie fijne, prettige gesprekken gehad over loopbaanontwikkeling. Petra is een goede luisteraar en weet dat te vertalen in de juiste tips en trics en vooral ook te enthousiameren. Om de gesprekken heen ook correcte, duidelijke informatie over proces en vervolgstappen. Helemaal top !!

waardevol en prettig

De gesprekken en geleverde diensten/informatie heb ik als erg nuttig en prettig ervaren!!

Professioneel en energieke gesprekken

De gesprekken waren voor mij erg waardevol. Petra is een open en professionele vrouw die er voor gaat om je te helpen. Kortom: uitstekend

Fijne gesprekken, waar je mee verder kan.

Mijn contact met Petra was heel prettig. Ze nam de tijd voor je en luisterde goed naar je. Prettig vond ik het dat er altijd een evaluatie op de e-mail kwam, met wat er is besproken en de opdrachten die door mij gedaan moesten worden. De opdrachten gaven mij een goed inzicht in welke richting ik werk moet gaan zoeken. Samen hebben we ook mijn CV doorgenomen en aangepast. Mijn CV is nu meer van deze tijd en waardevoller voor een werkgever. Ik heb veel aan de gesprekken met Petra gehad en hoop hiermee ook snel een passende baan te gaan vinden.

Verhelderend

Petra is een persoon waarbij je je snel op je gemak voelt. Samen met haar de balans opmaken, waar sta ik en wat kan/wil ik doen om verder te komen. Ik kom enthousiast van de meetings terug met energie en zin om de volgende stap te maken. Hoe groot of klein deze ook is. Erg waardevol.

Een fijne plek waar je op je gemak gesteld wordt en gedachten kunt uitwisselen.

Nadat ik mijn baan verloor had ik mij ingeschreven bij Petra voor een ontwikkeladvies. Via een online portaal had ik een aantal testen ingevuld, waarna we deze in de werkstudio hebben geëvalueerd. Na ons eerste gesprek kreeg ik nog een tweetal opdrachten mee. Een "fantaseer" opdracht (hoe zou mijn ideale baan er uitzien en waar wordt ik blij van) en een opdracht "vraag het je omgeving", waarmee je aan je omgeving vraagt waar je goed in bent of juist nog kunt verbeteren en wat voor baan of soort werk zij vinden dat goed bij mij zou passen. In het 2e gesprek werden deze opdrachten besproken. In het 3e en laatste gesprek kreeg ik nog tips mee voor het opmaken van een goed cv en het voeren van een sollicitatiegesprek. Ik heb het traject als zeer prettig en waardevol gevonden.

Een frisse blik.

Prima, weinig op aan te merken. Een leukere vooruit blik naar de toekomst.

Erg tevreden over de begeleiding en de inhoud van de sessies met Mariet van Werkstudio!

Mijn tevredenheid kan ik beschrijven door de juiste persoonlijke aanpak en ontspannen sfeer welke door Mariet in elke sessie is ingezet. Veel praktische en sturende tips gekregen voor mijn situatie, mijn CV en mijn sollicitatie aanpak. Dit alles vanuit mijn onvaste begin door de nieuwe situatie. Middels talenten analyse en interessante evaluaties met toch ook confronterende momenten brengt Mariet mij met bruikbare handvaten en praktische tips weer op weg naar het vinden van een nieuwe baan. Ik kan zeker een ieder aanraden om dit traject met Werkstudio aan te gaan!!

Mooie, leuke, interessante ervaring.

Ik heb het als zeer prettig ervaren! Fijn en goed contact! Ik heb er veel van geleerd en je wordt op deze manier enthousiast gemaakt! Ik ben veel over mezelf te weten gekomen en heeft me zekerder van mezelf gemaakt! Fijn om te weten dat er een stuk 'nazorg' zal zijn, mocht ik dit nodig zijn!

Goed gevoel

De inzet van de coach is erg goed. Veel geleerd wat ik niet had verwacht. Dat heeft er voor gezorgd dat ik er positief tegenover stond.

Goede begeleiding met duidelijke afspraken

Ik ben goed geholpen in mijn zoektocht naar het vinden van een nieuwe werkrichting. Door de test, doelen op te stellen heb ik geleerd om stap voor stap verder te gaan.

Wordt goed aan het denken gezet door de opdrachten. Rustig worden de vragen gesteld en naar je antwoorden geluisterd. Prettig om mee te praten

Mariet sluit inhoudelijk, in tempo en in sfeer op prettige wijze aan

Ik heb de gelegenheid gevoeld om in dit traject echt mijn eigen traject te mogen volgen: ik kon mezelf zijn en op zoek gaan naar mijn antwoorden. De diverse werkvormen maakten actief en raakten diverse persoonlijke gebieden. Reflecteren ervaar ik al leerzaam en als eye-openers. In de afsluiting werd me gevraagd vooruit te kijken en daar keuzes in te maken. Die keuzes ben ik nu heel bewust aan het toepassen.

Prettige ontspannen sfeer met goede inzichten in de klanten.

Ik heb hier geleerd om mezelf niet te onderschatten en weg te cijferen. Durf groter te denken.

een goed klik

prettige sfeer heeft me het duwtje gegeven dat ik nodig had, het heeft me energie gegeven .

Heel positief

Het is tijd vrij maken om bij jezelf de balans op te maken. Je doet het zelf maar krijgt de juiste handvaten aangereikt. de juiste vragen worden gesteld en dat geeft inzicht. Ik heb hele prettige gesprekken gevoerd.

Inspirerend

Petra heeft een goed luisterend oor. Kan het goed terugkoppelen en denkt mee. Geeft goede feedback waar je als persoon wat mee kan bereiken.

Stapelen!

Mariët neemt je op professionele en leuke wijze mee in de uitslagen van de testen (ontwikkeladvies & TMA). Het is altijd fijn om op een aantal zaken bevestiging te vinden, maar ook om nieuwe mogelijkheden te (blijven) ontdekken. Daarin leek ik even vast te zitten. Ik heb het ontzettend naar mijn zin in mijn huidige beroep maar wilde toch ook graag 'iets anders'. Netwerken, moodboards en goede gesprekken legde mijn 'passie' bloot. De uitkomst voor mij was om te gaan stapelen. De combinatie van doen wat bij mij past aan te vullen met dat waar mijn passie ligt. Dankjewel Mariët voor je fijne begeleiding!

Prettig samen ontdekken waar je kracht ligt

Goede gesprekken op basis van een onderbouwde analyse

Back on track

Petra heeft mij geholpen om inzicht te krijgen in de te lopen koers. Ik zat vast in werksleur en wist niet goed waar en hoe ik mijn kwaliteiten kon in zetten. Met het aangaan van een nieuwe baan, kon Petra mij tips en trucks geven die ik gelijk kon gebruiken en inzetten. Nog steeds lees ik mijn gemaakte opdrachten door en kan ik ze gebruiken bij diverse momenten. Petra is een fijn persoon die luistert, nadenkt en mij heeft geholpen om een goede oplossing te vinden. Met een vleug humor hebben we fijne gesprekken gehad!