prettig, rustig personeel dat achteraf alles keurig opruimt en tussendoor uitleg geeft. Mooie afwerking. Bedrijf komt zijn afspraken na, al kan daar wel wat tijd overheen gaan. Ten alle tijden telefonisch bereikbaar.

• Ik heb ervaring met: kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: Mobiele telefoongesprekken waren voor mij soms wat lastig te verstaan.

Wij zijn zeer tevreden over onze kozijnen, deuren en screens. De heren die de kozijnen plaatsten waren vakbekwaam, vriendelijk en hebben netjes gewerkt. Service van DOKO is super. Ook nu we twee jaar later de keuken hebben verbouwd en de achterdeur opnieuw moest worden afgewerkt stonden ze direct voor ons klaar. Hiervoor ook nogmaals bedankt!

• Verbeterpunten/ tips: Geen

Deskundig, vriendelijk, netjes. Komen direct bij vragen/problemen/storingen. Houden de rest van mijn huis netjes. Betaalbaar!

• Ik heb ervaring met: dakkapellen
  • Verbeterpunten/ tips: Gewoon zo doorgaan!!!

Fantastisch product en geweldige service

• Ik heb ervaring met: kozijnen

Plaatsing netjes en betrouwbaar, na afloop geen rotzooi. Verhelping lekkage, idem en zonder enige terughoudendheid.

• Ik heb ervaring met: kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: Afspraken maken of terugbellen loopt nog wel eens mis.

Onze complete voorgevel is in februari in een dag voorzien van kunststof kozijnen en gevelbekleding door Doko Kunstof Kozijnen. Dit is heel erg vakkundig gedaan! Wij hebben totaal geen omkijken naar dit alles gehad. Alles werd gewoon geregeld door Donny en zijn personeel. Tevens waren er tijdens het verwijderen van de oude kozijnen een aantal voegen gebarsten. Gezien de vrieskou konden deze niet direct gerepareerd worden. Een week na het plaatsen kwamen wij thuis en waren de voegen geheel hersteld door Doko! Dat is nog eens top service! Bedankt!

• Garantie N.v.t.
  • Ik heb ervaring met: kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: Glazenwasser na plaatsen kozijnen.

Alles is goed verlopen met het plaatsen van kunststof, En zeer tevreden over het personeel van Doka.

• Verbeterpunten/ tips: Geen

Ik heb goede ervaring met DOKO. De ontvangst in de showroom was hartelijk, de prijs redelijk, het werk werd goed en snel uitgevoerd door vriendelijk en deskundig personeel.

• Ik heb ervaring met: dakkapellen
  • Verbeterpunten/ tips: ga zo door

Keurig personeel met veel vakkennis. Er is heel netjes gewerkt en alle rommel werd direct opgeruimd Ook is het personeel uiterst beleefd. Het eindresultaat is dan ook fantastisch het ziet er geweldig uit!!!

• Ik heb ervaring met: kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: Communicatie over het tijdstip wanneer te beginnen,was niet zoals het hoort.Ik belde op wo.middag om te vragen of er al bekend was wanneer jullie zouden komen en toen kreeg ik te horen dat ze de volgende morgen kwamen.Gelukkig was ik thuis,maar als ik had gewerkt hadden we wel een probleem gehad.Dit is het enige minpuntje.

Levering en plaatsing geheel volgens afspraak. Perfecte afwerking. Nette werkwijze. Kozijnen voldoen geheel aan de verwachtingen die ik er van had. Goede voorlichting en er wordt meegedacht over wat men het beste voor kozijn kan nemen.

• Ik heb ervaring met: kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: Vooralsnog kan ik geen verbeterpunten bedenken.

Het personeel dat hier is langs is geweest waren allemaal vakkundige mensen die ondanks het slechte weer door bleven gaan.

• Ik heb ervaring met: kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: communicatie: door omstandigheden als ziekte en het weer zijn de werkzaamheden uitgelopen. Door na te vragen bij het personeel dat er was kregen we te horen hoe de planning er voor de volgende dag uit zou zien, maar vanuit het kantoor kregen we niets te horen.

Geachte heer de Jong, Is voor ons op kantoor een aandachtspunt gaan hier zeker mee aan de slag. Doko Kunststof Kozijnen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De mensen van Doko doen hun uiterste best om alles naar tevredenheid te installeren. Het ziet er allemaal perfect uit. Alleen ....

• Garantie N.v.t.
  • Ik heb ervaring met: kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: wordt er soms meer beloofd dan eigenlijk kan. Dat is jammer.

Cijfers geven vind ik erg moeilijk, maar ben in ieder geval erg tevreden over doko. Uiteraard kan de prijs altijd wel een beetje naar beneden volgens de particuliere koper. Maarja, kwaliteit is nou eenmaal duur. Het personeel was heel erg vriendelijk, netjes, en niet te beroerd om wat extra's te doen als ik daarnaar vroeg. In eerste instantie terrecht gekomen via internet bij Makrozijn te Enschede, al snel nadat we de "vrijblijvende" offerte getekend hadden kwamen we op internet tegen dat Makrozijn niet te vertrouwen is. Dus, wij zien er vanaf, hebben wij gezegd. Mooi niet dus volgens hun, ze dreigde met rechtszaken etc etc, zeeeeer onvriendelijk, en zeker ook zeer oneerlijk. Uiteindelijk kregen we de financiering niet rond dus dat was met een sisser afgelopen. Toen via mijn verzekeringsadviseur bij doko terecht gekomen. En met een financieel mazzeltje zijn we het eens geworden. En gelukkig maar! Ons huis is prachtig geworden! Helemaal naar onze wens, mooier als we ons voor konden stellen. Donny en de mannen van doko, hartelijk bedankt namens ons! Groeten K. Oudijk

Dit is een testbeoordeling

• Verbeterpunten/ tips: Dit is een testbeoordeling