geheel volgens verwachting

vanaf het adviesgesprek tot en met de montage, de mensen van Kroon Kozijnen verstaan hun vak.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Erg tevreden over het proces en het resultaat

Vanaf het moment van eerste contact ter oriëntatie tot aan opleveren zijn we erg tevreden. Er wordt netjes gewerkt en binnen de aangegeven tijd opgeleverd. Verder verliep de communicatie ook prettig. Al met al erg tevreden.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Arnhem

Mooie kozijnen, vakkundig advies en prima communicatie

Onlangs zijn bij ons nieuwe kozijnen geplaatst aan de zijkant van ons huis. Op advies van Kroon Kozijn is gekozen voor aluminium i.p.v. kunststof zodat het een subtiel aanzicht geeft. Gedurende het traject (offerte, montage, oplevering en after sales) was de communicatie met zowel Willem als Rakesh zeer goed. Naast isolatie voor de wintermaanden merkte wij vorige week ook dat het de warmte buiten houdt, ook heel prettig.

Een prima ervaring!

Heel vakkundig aangepakt,van het begin tot het eind!Heel blij met ons schuifpui.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heerhugowaard

De resultaat is ontzettend mooi en prachtig.

Jullie hebben het netjes gedaan. We zijn heel erg blij dat we het door jullie laten doen hebben. Vriendelijke mensen en ook geduldig!!! Ik raad het aan om hun te kiezen.

Wij zijn heel tevreden!

Vorige week een Erker laten plaatsen door Kroon Kozijn Heemskerk. Heren waren netjes op tijd, alles werd super geplaatst en ook weer netjes opgeruimd na afloop. Heel erg blij hiermee! Onze mooie erker is een plaatje geworden!

Goed product - goeie prijs - netjes geplaatst

Snelle levering. Degelijke en solide kozijnen, geplaatst door vakmensen.

Ervaren timmermannen, nette afwerking, duidelijke afspraken

Ervaren timmermannen, nette afwerking, duidelijke afspraken

• Contact met dealer: KroonKozijn Rijnmond

Vakwerk

Alles perfect volgens afspraak uitgevoerd. Ziet er prachtig uit (zowel binnen als buiten netjes afgewerkt). Goede services en goede monteurs. Echt een aanrader!

Topkwaliteit

Het materiaal, het monteren, de nazorg; alles is gewoon top.

een prachtig resultaat

heel tevreden. ziet er heel goed uit. mooi afgewerkt. vriendelijke mensen. goede service

Perfecte advisering en plaatsing

Erg prettig adviesgesprek, waarbij door Marcel goed wordt meegedacht en alle mogelijkheden tot in detail worden uitgelegd. De plaatsing door Ruud en Jan is perfect uitgevoerd, waarbij uitdagingen vakkundig en creatief zijn opgelost. Dank voor jullie spontaniteit en inspanning voor een prachtig resultaat.

Super mooie kozijnen

In 3 dagen zaten mijn kozijnen erin. Op 1 na die niet goed was ingemeten. Ook deze is nu geplaatst. We zijn super blij met de kozijnen. Mooi, allemaal met een hor dus geen vervelende beestjes binnen als je je raam open heb. Ik raad kroon kozijn zeker aan.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Netjes gedaan. Als je iets vraagt snel en duidelijk uitleg.

Vakkundig en fijne samenwerking

Goede ervaring, komen afspraken na, goed overlag , uitvoering vaklui, werken degelijk en Netjes zijn vlot en vakkundig zeer aanbevolen top bedrijf

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Mooie kozijnen, strak geïnstalleerd en goed advies.

Het resultaat is mooi en ziet er erg strak uit. Uiteindelijk op advies toch voor de aluminium kozijnen gekozen, dat pakt goed uit. Installatie team heeft hard doorgewerkt om alles in 1 dag te plaatsen en netjes opgeruimd. Verbeterpunt, iets meer aandacht voor de vragen / twijfelpunten bij de klant, waarschijnlijk schiet dat erbij in door de drukte.

Was een prettige ervaring

We vonden de plaatsing netjes en correct gaan. Mannen die verstand hadden van het werk. Gedrag netjes en beleefd. Communicatie met de verkoper/dealer na de koop stroef. Vragen en verzoek duurde een paar dagen en antwoord kan vriendelijker.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Prima informatie passend bij onze vragen en wensen, uitstekende plaatsing en nazorg

Als particulieren vonden we het zoeken naar een nieuwe deur en het daarin verstandige keuzes maken een ingewikkelde weg. Veel losse brokken informatie op het internet, onduidelijk waar je voor meer informatie terecht kunt. Bij Kroon Kozijn Heerhugowaard was het eindelijk raak: veel en heldere informatie en toch compact en snel tot een goede keuze leidend. Het inmeten en plaatsen is zeer vakkundig verlopen, met oog en aandacht voor onze situatie en wensen. Door een ongelukkige fout bij de levering is aanvankelijk een prima noodoplossing aangebracht, waarvan we geen enkele hinder ondervonden. De afronding verliep daarna ook goed en sneller dan gedacht. We hebben veel plezier van de prachtige nieuwe deur !

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heerhugowaard

Goede levering

Goed werk ,schoon werken en netjes

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Keurig geholpen, gewerkt en prachtig product

Keurig geholpen door de adviseur, eerst thuis de situatie goed bekeken en meegedacht over de financieën door een offerte in 2 delen uit te brengen. Vervolgens keurig uitleg gehad over het product in de showroom. Bij installatie is er zéér netjes gewerkt, geen overlast in de vorm van geluid, rommel of rondlopende werklui. Alles is keurig afgewerkt en opgeruimd. Aanrader!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Mooi resultaat, heel vriendelijke installateurs

Het resultaat is prachtig en de zetting was heel professioneel. Er zat 5 maanden tussen bestelling en plaatsing, langer dan gewenst. Maar het resultaat maakt dan wel weer veel goed!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Arnhem

Niet de goedkoopste wel de beste

Onze ervaring met Kroon Kozijn is als zeer prettig ervaren! Tijdens onze afspraak met Stephan wisten wij nog niet helemaal zeker wat wij zochten en wat de mogelijkheden waren. Door het duidelijke en prettige verhaal van Stephan zijn wij tot een perfecte keuze gekomen. Kroon Kozijn kon al vrij snel leveren en wij waren dan ook blij verrast dat de plaatsing al eerder kon dan verwacht. De plaatsing is door Rene & Leroy gedaan. Deze mannen hebben echt super netjes gewerkt en zijn daarnaast ook nog eens super vriendelijk en gezellig. Dat is natuurlijk wel belangrijk wanneer je deze mannen 4 dagen over de vloer hebt.

Prima service en kwaliteit

Goed deskundig advies van Marcel van Kroon Kozijnen Nijmegen ! Tijdens het plaatsen komt Marcel regelmatig kijken naar t resultaat! De monteurs werken keurig en leveren heel netjes werk. Wij hebben weer hele goeie ervaringen met Kroon Kozijnen Nijmegen en bevelen iedereen deze firma aan! Eigen fabriek en prachtig degelijk materiaal maken het helemaal af!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Wij zijn uitermate tevreden over advies, proces en het erg mooie eindresultaat!

Wij hebben een ouder huis (van 1907) en dat vraagt maatwerk. De medewerkers van Kroon Kozijn hebben ons uitstekend geadviseerd in de mogelijkheden en aangegeven hoe ze sommige vraagstukken zouden oplossen. Dat is uitstekend verlopen. Door twee echte vakmensen die zorgvuldig, netjes en met een uitstekend humeur echte topkwaliteit hebben afgeleverd.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Zeer goede service en aardige mensen

Mijn ervaring met Kroon Kozijn is zeer positief. Ik ben heel correct behandeld. Na plaatsing van de pui was ik nog gebeld of ik met alles tevreden was. De pui zelf is van hoge kwaliteit en was snel geplaatst. Ik ben zeer te spreken over Kroon en kan het iedereen aanbevelen.

Tennesseedreef 13 D

3565 CK Utrecht