Mooi kozijn

Goede ervaring met zowel advies omtrent de keus voor het type kozijn als de installatie. Zijn erg blij met het nieuwe kozijn en was snel en vakkundig geplaatst.

Snelle en goede service!

Half maar kwam Stefan voor het eerst bij ons thuis langs voor een vrijblijvend gesprek over kunststofkozijnen. Binnen no-time ontvingen we een scherpe offerte, konden we langskomen om de kleuren nog eens goed te bekijken en werden niet heel veel later de kozijnen ingemeten. Verwachting was dat in oktober de kozijnen geplaatst zouden worden. Onze verbazing was dan ook groot dat wij begin juli gebeld werden dat de kozijnen al binnen waren en geplaatst konden worden. Drie dagen is er keihard gewerkt door de uiterst vriendelijke monteurs en het resultaat was fantastisch. We zijn ontzettend blij met onze nieuwe kozijnen en ook heel tevreden over het gehele proces. Wanneer maak je nu nog mee dat een levertijd korter is dan verwacht? Wij raden Kroon Kozijnen dan ook van harte aan!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Mooi kozijn en perfect geplaatst

Het kozijn is prachtig, voldoet aan de isolatienormen. Zowel de prettige verkoop als het leveringsproces waren duidelijk en verliepen conform afspraak. De plaatsing ging snel en netjes. Kortom blije klant.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Prima ervaring en verrijking van het huis.

Vriendelijk en meedenkend. Showroom wat bedompt omdat het vrij klein is. Eindresultaat na plaatsing mag er wezen. Er werd hard, snel en netjes gewerkt. Het huis ziet er binnen en buiten fantastisch uit. Het ventilatie systeem als ook het geluid isoleerend effect zijn top. Wij zijn heel blij met het resultaat.

kwaliteit

goede service en prima prijs

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Zeer netjes gewerkt

Kozijnen van goede kwaliteit Afwerking heel netjes.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Uitstekende producten en service!

De kozijnen en deuren zijn van hoogwaardige kwaliteit. Je merkt in huis duidelijk verschil door de hogere isolatiewaarde. Ook de ventialiestand geïntegreerd in het kozijn is erg handig.

Mooi kozijn, keurig geplaatst

De voorlichting in de showroom was prima. Uiteindelijk een bestelling geplaatst voor een kozijn in de keuken. Meerdere meetmomenten. Dat gaf een veilig gevoel. Uiteindelijk sneller dan verwacht geleverd en geplaatst. Plaatsing van het kozijn is keurig gedaan. De afwerking aan de binnenkant is heel netjes. Kortom: wij zijn heel tevreden!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Eindhoven

Duidelijke keuzes

Veel keuze en word meegedacht. Alleen voor de oplevering bleek er geen brievenbus te zijn geplaatst. Dan is de enige optie uitstel of een buitenbrievenbus. Die wilde we niet en vanwege tijdnood is dit dan de enige oplossing. Daarin werd weinig meegedacht. Goede levering en mooi afgewerkt.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Mooie kozijnen en goede service

De hele crew denkt mee. Zowel de verkoper in de winkel als de mannen die de kozijnen plaatsen. Ben erg blij met mijn mooie kozijnen en de service van Kroonkozijnen. Ik raad het iedereen aan om daar je kunststof kozijnen te kopen. ;-)

goed en prettig

Het contact met Stephan de Jong, de vestigingsmanager, verliep als gewenst. Ik werd vriendelijk ontvangen, het systeem en de mogelijkheden ervan werden duidelijk uitgelegd en en het was fijn dat ik alles kon zien. Aan het eind wist ik ook wat de kosten waren. Een verbouwing is nooit fijn. Jan en Rudie maakten dat het toch prettig was. Ze overleggen samen veel, lachen en werken in harmonie met elkaar . Alles werd netjes achtergelaten. En het resultaat is mooi, binnen en buiten. Ik ben er blij mee.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Arnhem

Betrouwbaar en goed bedrijf

Wij hebben er een tijdje tegen aangehikt maar uiteindelijk toch besloten al onze oude kunststof kozijnen, deuren en ramen te vervangen. Eerst maar eens flink wat reviews bekeken van diverse bedrijven want wij wilden absoluut met een professioneel en gerenommeerd bedrijf in zee gaan. Met name daar wij mensen in de buurt gesproken hadden die een zeer slechte ervaring (oplichting) hebben gehad met een “beunhaas” waarmee ze dachten voordelig uit te zijn. Uiteindelijk moest er alsnog een ander bedrijf aan te pas komen… Ons eerste contact met Jaap Molenaar en Marcel Molenaar in de showroom van Kroon Kozijn Purmerend gaf ons al direct een goed en vertrouwd gevoel. We hebben al onze wensen uitgebreid doorgesproken en uiteindelijk de knoop doorgehakt. Daarna heeft Jaap Molenaar alles bij ons opgemeten. De installateurs Patrick en Serge (van Dolleman Totaalbouw) zijn 3 dagen bij ons bezig geweest. Op de tweede en derde dag kwam Roel daar ook bij. Wij kunnen niet anders zeggen dan dat de mannen uiterst bekwaam en vriendelijk waren. Alles werd overlegd en geheel volgens onze wens uitgevoerd. De deuren, kozijnen en ramen zijn niet alleen prachtig om te zien maar ook zeer solide uitgevoerd, wat een kwaliteit…. Na de werkzaamheden werden wij de volgende dag gebeld door Kroon Kozijn met de vraag of alles naar wens is uitgevoerd. Wat ons betreft is Kroon Kozijn Purmerend een absolute aanrader! Fam. E.L. Jansen Purmerend

Top service!

Goede service, zeer professioneel, keurige afwerking, mooie materialen. Vanaf eerste contact (in de showroom) tot laatste contact (sleutels bijbestellen) zeer tevreden.

geheel volgens verwachting

vanaf het adviesgesprek tot en met de montage, de mensen van Kroon Kozijnen verstaan hun vak.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Erg tevreden over het proces en het resultaat

Vanaf het moment van eerste contact ter oriëntatie tot aan opleveren zijn we erg tevreden. Er wordt netjes gewerkt en binnen de aangegeven tijd opgeleverd. Verder verliep de communicatie ook prettig. Al met al erg tevreden.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Arnhem

Mooie kozijnen, vakkundig advies en prima communicatie

Onlangs zijn bij ons nieuwe kozijnen geplaatst aan de zijkant van ons huis. Op advies van Kroon Kozijn is gekozen voor aluminium i.p.v. kunststof zodat het een subtiel aanzicht geeft. Gedurende het traject (offerte, montage, oplevering en after sales) was de communicatie met zowel Willem als Rakesh zeer goed. Naast isolatie voor de wintermaanden merkte wij vorige week ook dat het de warmte buiten houdt, ook heel prettig.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam

Een prima ervaring!

Heel vakkundig aangepakt,van het begin tot het eind!Heel blij met ons schuifpui.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heerhugowaard

De resultaat is ontzettend mooi en prachtig.

Jullie hebben het netjes gedaan. We zijn heel erg blij dat we het door jullie laten doen hebben. Vriendelijke mensen en ook geduldig!!! Ik raad het aan om hun te kiezen.

Wij zijn heel tevreden!

Vorige week een Erker laten plaatsen door Kroon Kozijn Heemskerk. Heren waren netjes op tijd, alles werd super geplaatst en ook weer netjes opgeruimd na afloop. Heel erg blij hiermee! Onze mooie erker is een plaatje geworden!

Goed product - goeie prijs - netjes geplaatst

Snelle levering. Degelijke en solide kozijnen, geplaatst door vakmensen.

Ervaren timmermannen, nette afwerking, duidelijke afspraken

Ervaren timmermannen, nette afwerking, duidelijke afspraken

• Contact met dealer: KroonKozijn Rijnmond

Vakwerk

Alles perfect volgens afspraak uitgevoerd. Ziet er prachtig uit (zowel binnen als buiten netjes afgewerkt). Goede services en goede monteurs. Echt een aanrader!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam

Topkwaliteit

Het materiaal, het monteren, de nazorg; alles is gewoon top.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

een prachtig resultaat

heel tevreden. ziet er heel goed uit. mooi afgewerkt. vriendelijke mensen. goede service

Perfecte advisering en plaatsing

Erg prettig adviesgesprek, waarbij door Marcel goed wordt meegedacht en alle mogelijkheden tot in detail worden uitgelegd. De plaatsing door Ruud en Jan is perfect uitgevoerd, waarbij uitdagingen vakkundig en creatief zijn opgelost. Dank voor jullie spontaniteit en inspanning voor een prachtig resultaat.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen