Duidelijke opdrachtomschrijving, geen verassingen achteraf

Klantvriendelijke uitvoering van de werkzaamheden waarbij de klant wordt betrokken.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Geweldig product, zeer professioneel montage team

We zijn heel blij met onze prachtige openslaande tuindeuren. Vandaag zijn ze geplaatst door Raymon, Luc en Terenzio. Een heel vakkundig team, ze zijn zorgvuldig en hebben alles netjes achtergelaten.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Twente

Prima advies en prima vakmanschap bij montage!

Snelle montage en keurige afwerking door vakmensen die weten waar ze mee bezig zijn!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Scherpe prijs goed product keurige montage

Mijn eerste ervaring met Kroon Kozijn was een snelle reactie op mijn mail. Vervolgens verliep het offerte en opdracht traject vlot en netjes. De uitvoering werd keurig gedaan op de van te voren geplande datum. De monteurs Patrick en Serge hebben vervolgens keurig netjes de werkzaamheden uitgevoerd, mijn complimenten daarvoor. Ik ging er van uit dat ik na de montage nog wel het een en ander af te werken had maar dat is niet het gevel. Het werk is keurig en strak opgeleverd. Dirk Zunneberg

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Vanaf het bezoek aan de showroom en diverse adviezen t/m levering en plaatsing van de voordeur uitstekend uitgevoerd. Ik zou Kroon Kozijn in Almere Haven aan een ieder aanbevelen.

perfecte behandeling etc.

goed behandeld etc.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Twee weken geleden zijn er nieuwe kozijnen geplaatst via Kroon Kozijn Purmerend. Alles is snel geplaatst, maar zeker zorgvuldig en prachtig afgewerkt. Wij hadden nog wat vragen achteraf en een hor werd later nog geplaatst dus ook de service na plaatsen is super. Complimenten aan het hele team maar vooral aan Hand en Tom!

Fantastisch bedrijf!

Het is een zeer goed bedrijf met zeer vriendelijk en vakkundig personeel. Zij denken mee en bieden goede service. Wij zijn enorm tevreden over de mooie kozijnen die zijn geplaatst.

Super de luxe

De heren van Kroon Kozijn nemen ruim de tijd om de aspirant kopers voorlichting te geven over hun product. Zodat je als kopers weet wat je koopt en hoe het gefabriceerd wordt. Vervolgens komt er een zeer goed op elkaar ingespeeld team die in no time ( in ons geval een erker) de oude erker slopen en afvoeren en zeer deskundig de nieuwe plaatsen. De monteurs zijn beleefde mensen die heel nauwgezet werken. Kortom onze nieuwe erker is de aankoop van de eeuw!

Uitstekend werk geleverd.

Een vrij korte wachttijd na de bestelling. De levering en het geleverde werk precies zoals afgesproken. Het ziet er fantastisch uit.

Kwaliteit op hoog niveau

Bij het plaatsen van kozijnen met hr++ glas werd er zeer netjes gewerkt door zeer correcte medewerkers met kennis van zaken. Na het plaatsen werd alles netjes achtergelaten. We kregen ook nog een hele mooie bos bloemen aangeboden.

Deskundig en komen 100% afspraken na

Deskundig en komen 100% afspraken na

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Uitstekende service van begin tot eind

Onze kozijnen en voordeur hebben we laten vervangen door Kroon Kozijn Nijmegen. We hebben gekozen voor HR++ glas in kunststof kozijnen met elektrisch aangedreven InBlindz (du)plissés. Het was echt een grote klus en moest dus goed gecoördineerd worden. We hebben verschillende gesprekken gehad met Marcel van Kroon Kozijn Nijmegen en hij heeft ons fantastisch geholpen. Hij geeft goed advies, gaat er 100% voor en weet ook echt uitdagende zaken tot een goed einde te brengen. Daarnaast is hij eerlijk en raadde ons bv triple glas af, vanwege de kosten en de geringe winst voor ons huis. Ook als er een keer wat fout gaat en dat is altijd wel het geval bij zo’n grote verbouwing, gaat hij, samen met de monteurs, actief oplossingen zoeken én regelen. Al met al hadden we ons geen betere service kunnen wensen en Kroon Kozijn mag zich echt in de handen knijpen met zo’n vakman als Marcel. De monteurs Rudie en Jan zijn enkele weken bij ons bezig geweest. Het is bijzonder fijn dat de installatie van alle kozijnen met de uitdagingen die met de InBlindz installatie meekomen bij zulke capabele monteurs neergelegd kunnen worden. Ze werken netjes, zijn gemotiveerd en boven alles denken mee om tot de best mogelijke oplossing te komen. Ook als we ons wel eens zorgen maakten over hoe alles zou gaan uitpakken, straalden ze rust en controle uit en bleek het dan ook goed te komen. Al met al zijn we zeer blij en tevreden met de installatie!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Prima geleverd, heel tevreden

Top monteurs

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

We hebben een nieuw huis!

Onze kozijnen, rabatdelen, buitendeuren en dakkapel waren hoognodig aan vernieuwing toe en onze keuze was al snel gevallen op Kroon Kozijn / Alfa Totaalbouw: mooie strakke kozijnen, nette prijs met een Utrech(t)se no-nonsense service. 3 weken voor plaatsing hebben we keurig bericht ontvangen en onze vragen werden direct beantwoord. En toen kwam de ploeg; wat een vriendelijke vakmensen, die met veel plezier en energie aan de slag gingen; ieder met zijn eigen expertise. Al snel werden de ramen handig verwijderd en vervangen. Van slopen tot plaatsen, van afwerken tot kitten. Deze jongens weten wat ze doen, het is een geoliede ploeg. En met wat kopjes koffie, een goedemorgen en leuke gesprekken maakten we de verbouwing tot een gezellige sfeer, waardoor we het van beide kanten goed naar onze zin hadden, ondanks de chaos die elke verbouwing immers met zich meebrengt. De kozijnen zien er supernetjes uit en zijn met grote vakkundigheid aangebracht. Van A tot Z is het hier tiptop in orde. Wij zijn blij! Mocht je kunststof kozijnen overwegen, raden wij het zeker aan om Kroon Kozijn / Alfa Totaalbouw te benaderen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Prettig geholpen en goed geplaatst

Direct vertrouwen gekregen en dat is niet beschaamt. De verkoper was prettig en ook degene die plaatsten deden dat netjes en accuraat.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Ze werken heel erg netjes

Alles wordt heel keurig afgewerkt. Fijn personeel

Mooi kozijn

Goede ervaring met zowel advies omtrent de keus voor het type kozijn als de installatie. Zijn erg blij met het nieuwe kozijn en was snel en vakkundig geplaatst.

Snelle en goede service!

Half maar kwam Stefan voor het eerst bij ons thuis langs voor een vrijblijvend gesprek over kunststofkozijnen. Binnen no-time ontvingen we een scherpe offerte, konden we langskomen om de kleuren nog eens goed te bekijken en werden niet heel veel later de kozijnen ingemeten. Verwachting was dat in oktober de kozijnen geplaatst zouden worden. Onze verbazing was dan ook groot dat wij begin juli gebeld werden dat de kozijnen al binnen waren en geplaatst konden worden. Drie dagen is er keihard gewerkt door de uiterst vriendelijke monteurs en het resultaat was fantastisch. We zijn ontzettend blij met onze nieuwe kozijnen en ook heel tevreden over het gehele proces. Wanneer maak je nu nog mee dat een levertijd korter is dan verwacht? Wij raden Kroon Kozijnen dan ook van harte aan!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Mooi kozijn en perfect geplaatst

Het kozijn is prachtig, voldoet aan de isolatienormen. Zowel de prettige verkoop als het leveringsproces waren duidelijk en verliepen conform afspraak. De plaatsing ging snel en netjes. Kortom blije klant.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Prima ervaring en verrijking van het huis.

Vriendelijk en meedenkend. Showroom wat bedompt omdat het vrij klein is. Eindresultaat na plaatsing mag er wezen. Er werd hard, snel en netjes gewerkt. Het huis ziet er binnen en buiten fantastisch uit. Het ventilatie systeem als ook het geluid isoleerend effect zijn top. Wij zijn heel blij met het resultaat.

kwaliteit

goede service en prima prijs

Zeer netjes gewerkt

Kozijnen van goede kwaliteit Afwerking heel netjes.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Uitstekende producten en service!

De kozijnen en deuren zijn van hoogwaardige kwaliteit. Je merkt in huis duidelijk verschil door de hogere isolatiewaarde. Ook de ventialiestand geïntegreerd in het kozijn is erg handig.

Mooi kozijn, keurig geplaatst

De voorlichting in de showroom was prima. Uiteindelijk een bestelling geplaatst voor een kozijn in de keuken. Meerdere meetmomenten. Dat gaf een veilig gevoel. Uiteindelijk sneller dan verwacht geleverd en geplaatst. Plaatsing van het kozijn is keurig gedaan. De afwerking aan de binnenkant is heel netjes. Kortom: wij zijn heel tevreden!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Eindhoven