In 3 dagen professioneel werk geleverd.

Vier ramen en een voordeur in drie dagen geplaatst, plus de binnen - en buiten (raamdorpels) afwerking. Ook bij tegenslag bleven de mannen rustig, en klaarden de klussen. Bovendien werden de "spaanders" (want waar gewerkt wordt … ….) opgeruimd!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam

Zie onder.

De ontvangst bij de offerte bespreking vonden mijn vrouw en ik dermate prettig dat we gelijk tot opdracht zijn overgegaan. De uitvoering door 2 monteurs verliep vlekkeloos, prettige mensen in de omgang en bovenal goede vaklui. De ramen zijn geplaatst zonder omgevings beschadigingen, kortom 100% tevreden.

Vakwerk prettig zaken doen

Wij hebben de samen werking met Kroon als zeer prettig ervaren, goed personeel werk vakkundig en netjes. En komen afspraken keurig na. Bij ons in Houten alle kozijnen in maart 2020 vervangen voor kunstofkozijnen .

Tevreden

In plaats van mijn schuifpui heb ik nu een kozijn met vast raam en deur met hor erin. Keurig netjes geplaatst, alles netjes opgeruimd. Ik ben heel tevreden over het resultaat, het ziet er heel mooi uit. Heel blij ben ik ook met de oplossing voor de deur, die eigenlijk heel simpel is, om hem vast te zetten. Geen haak nodig.

Keurig geholpen.

Zeer goed werk geleverd!

De heer van Vuuren en zijn medewerker hebben keihard gewerkt in in 2 dagen (!) onze kozijnen en een nieuwe gevel met keralit aangebracht. Alle puin en afval netjes afgevoerd. Wij zijn erg tevreden. Ziet er fantastisch uit.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Gouda

Goede informatie, goede voorbereiding, goede uitvoering, goede afwerking en goede nazorg. De medewerkers zijn ook erg vriendelijk. Ik ben erg tevreden!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Goede kwaliteit, netjes gewerkt.

Vanaf het eerste contact goed gevoel bij dit bedrijf. Eerlijk advies, goede prijs. Klein dingetje met opleveren, maar keurig opgelost. We zijn erg blij met het resultaat. Bijna ons hele huis is nu onderhoudsvrij en ziet er weer superstrak uit. Jongens werken keurig en snel en ruimen alles netjes op.

Vriendelijk, correct en snel

Dakkapel : De monteurs waren vriendelijk. Handelde correct. Montage was vlot, en heel erg netjes.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Wederom goede service en kozijnen

Weer een goede service en mooie kozijnen. Tijdens het plaatsen glas kapot maar gelijk besteld en komen ze plaatsen zodra ze het binnen hebben. Voor de volgende kozijnen gaan we zeker weer naar kroon kozijn.

mooie deskundig werk geleverd

goed afgewerkt en vakkundig geplaatst.

Prachtig

Conform afspraak geleverd. Keurig geïnstalleerd. Nog 2 openstaande puntjes

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Vakkundig advies en de plaatsing van de kozijnen door vakmensen

Dit is de 2e keer dat Kroon Kozijn Nijmegen bij ons een deel kunststof kozijnen plaatst. Wederom van begin tot eind weer goed verzorgd. Daar worden wij nou blij van!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Overal nieuwe ramen en deuren ben zeer tevreden vakkundig en keurig uitgevoerd volgens afspraak

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Eindhoven

Prima afwerking, ruim binnen afgesproken termijn.

Goede kwaliteit kozijnen met daarnaast een prima service. Dagelijks door de monteurs netjes achtergelaten. Prima afgewerkt en in 5 dagen de gehele hoekwoning afgerond.

Goed werk geleverd en fijn personeel

Goed werk geleverd en fijn personeel

Een aanrader

2 januari 2020 op bezoek bij Kroon in de winkel. Uitgelegd wat onze wensen waren en zijn heel goed te woord gestaan. Nadat we onze beslissing hadden gemaakt met een goed gevoel naar huis. Vandaag 23 Maart de deur geplaatst, top !! Netjes gewerkt, alles opgeruimd en schoon achter gelaten. Dit bedrijf is een aanrader!!!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Kroon kozijn Dordrecht zeer klant en oplossingsgericht. gericht

Zeer vriendelijk en professioneel en ervaren bedrijf. Onvoorziene restpunten na installatie worden professioneel opgelost en ze zien dit, ook al hebben ze veel ervaring, als verbeterpunten voor toekomstige installaties. Communicatie zeer prettig en duidelijk.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Super service en goede kwaliteit

We zijn vanaf het begin tot het einde vriendelijk, correct en professioneel geholpen. De montage verliep super! Men werkt snel, keurig en ruimen alles op. Kroonkozijn Utrecht (Alfa Bouw) een echte aanrader!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Alles prima in 1 keer voor elkaar!

Het gehele proces van offerte tot "nazorg" prima geregeld. Zeer netjes afgewerkt aan de binnenkant zowel bij de schuifpui als het venster.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

De mannen van de montage hebben uitstekend werk geleverd

Het verkrijgen van de juiste offerte verliep enigszins moeizaam, maar de montageploeg heeft dit volledig doen vergeten. De mannen hebben keurig netjes gewerkt, waar nodig overleg gepleegd en de montage als geheel professioneel uitgevoerd. Bovendien hebben ze na afloop alles keurig opgeruimd.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Goed en vriendelijk geholpen. De plaatsing verliep vlot en netjes met vriendelijke monteurs.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Werken secuur met goed materiaal en komen afspraken na

Ze doen wat ze zeggen. Goede kwaliteit en werken snel.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Het renoveren van mijn huis was super.

De mensen van Kroon werkten super snel en netjes. Waren aardig en ruimden elke dag hun rommel op. Verder was het plaatsen van de kozijnen en de deuren vakwerk en leuk om eens te zien. Hele mooie techniek en prachtige kozijnen. Ben zeer tevreden, vooral over mijn voordeur.Had een klein scheurtje in mijn badkamer raampje maar daar komen ze binnenkort voor terug. Ze hebben 2 verdiepingen en 2 deuren gedaan in 2,5 dagen en met prima resultaat!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Ik vind Kroon Kozijn Dordrecht GEWELDIG!

Herman Tomesen geeft goed advies en laat de keuze uiteindelijk toch bij de klant. Boudewijn en Milan zijn gezellige vaklui , alles is mooi afgewerkt en de rommel netjes opgeruimd. Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe kozijnen en deuren! (Heb ik al gezegd dat ik het mooi vind?.....ja al een stuk of 50 keer )