Zeer goede ervaring en kundig personeel

Personeel werkt zeer goed en door. Ruimen elke dag na afloop alles weer op. Alles ook in goed overleg. Wij zijn zeer tevreden

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Prima!

Goede, heldere uitleg en hulp bij de oriëntatie, en het plaatsen van de kozijnen werd vlot en vakkundig gedaan. Ben er zeer blij mee.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Mooi kozijn en netjes afgewerkt

De Werkzaamheden zijn gedaan zoals met ons afgesproken

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Zeer tevreden over de behandeling en uitvoering van de werkzaamheden.

Op grond van eerdere goede ervaring met Kroonkozijn opnieuw gekozen voor contact met dit bedrijf. Het verkennende gesprek kon op korte termijn worden geregeld; voor dit gesprek werd ruim de tijd genomen. De mogelijkheden en uitvoeringen aan de hand van brochures en opstellingen in de showroom helder toegelicht. De uitvoering van de werkzaamheden (kozijnen, deuren) vond op de tevoren afgesproken dagen plaats; de verzorging daarvan was uitstekend: merkbaar zorgvuldig en precies. Het geleverde materiaal bevalt uitstekend, degelijk en geheel volgens verwachting.

Great

Heerlijk een bedrijf dat afspraken nakomt en voor een redelijke prijs op tijd levert wat er is afgesproken. En dan ook nog creatief meedenken tijdens ontwerpen flexibel zolang het ontwerp nog 'under construction' is. Daar kan menig retailer een voorbeeld aan nemen. Zodra we voldoende gespaard hebben. krijgen ze de volgende opdracht voor verduurzaming van ons huis.

Prima ervaring

Klein uur voor sluitingstijd liepen we zonder afspraak showroom binnen. Fijn en uitgebreid te woord gestaan met goede uitleg. Prijs was zeker concurrerend. Hele verdere proces (offerte, inmeten, inplannen en montage) verliep prima. Tip: als er tijdens montage/afwerking concessies gedaan moeten worden, betrek klant er meteen bij.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Kroon Kozijn Heemskerk heeft fijn meegedacht over de (on)mogelijkheden van mijn wensen voor compleet andere indeling raampartij. Zij kwamen na het opmeten en intekenen met suggesties om het nog meer naar mijn wens aan te passen. Goed meegedacht dus. De monteurs zijn vriendelijk, professioneel en werken hard en netjes. Voor- en achtergevel in een dag geplaatst. Zeer tevreden en erg blij met m’n nieuwe kozijnen. Ik kan Kroon Kozijn Heemskerk zeker aanbevelen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

ik bied het andere klanten ook aan met de kunstof kozijnen te plaatsen

mijn ervaring is dat de kunststof kozijnen netjes geplaats zijn

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

kozijnen zijn een echte aanrader

Prima kozijnen en fijn werknemers. Er is nog een klein restpuntje maar hier gaan we zeker uitkomen.

Top kwaliteit

Omdat wij de eerste keer al een top ervaring hadden, hebben wij de tweede keer weer en zonder twijfel gekozen voor Kroonkozijnen. En weer de kwaliteit die wij gewend waren.

Boven verwachtingen

Tijdens de verkoop duidelijke uitleg en geen mooi verkoop praatjes oftewel de spannende verhalen bleven achterwege. Tijdens het inmeten bleek de monteur er een professionele denk en werkwijze op na te houden. De monteurs die het kozijn plaatsten waren klantvriendelijk, professioneel en lieten de omgeving zeer netje achter. Al met al een dikke aanrader dus.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Zeer tevreden over de werkwijze.

Mooie kozijnen laten plaatsen en daar ben ik zeer tevreden over. Spontaan een goed personeel die netjes en zorgvuldig werken, netjes alles opruimen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

In een zin super van begin tot eind

Vanaf eerste gesprek met Herman Tomesen en zoon tot het plaatsen van de kozijnen en ramen hadden wij hier veel vertrouwen in. Dit vertrouwen is helemaal waar gemaakt. De mannen die de kozijnen geplaatst hebben zijn super vaklui. Alles tot in de puntjes afgewerkt en de rommel opgeruimd. Kan kroon kozijnen Dordrecht iedereen aanbevelen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Goed meegedacht en juist uitgevoerd.

Was in eerste instantie niet tevreden met de afwerking. De betaling werd door de dealer in dordrecht gelijk verschoven totdat het geheel naar mijn zin was. Prima gedaan!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Kwaliteit in eindproduct en werkzaamheden in huis

Redelijk wat value for money. Geen extreme lange doorlooptijd tussen bestellen en plaatsen. Afwerking van kozijnen in huis erg goed Vlot verloop werkzaamheden tijdens plaatse.

helemaal tevreden

Goed geadviseerd, zeer nette werkmannen en keurig geplaatst. Heel tevreden met het eindresultaat.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Goede service, fijn contact!

Hele proces ervaren als erg prettig. Snel en goed contact. We zijn erg blij met onze kozijnen en fijn dat het nog in 2019 kon!

tot nu toe geweldig

Het werk moet nog worden afgemaakt, maar gebeurd het op dezelfde manier als tot nu toe dan kunnen ze een hoog cijfer verwachten.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

Prima service. Nette vakmannen.

Ze waren op tijd. Lieten alles keurig achter.

Keurige afhandeling van alles

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Prachtig product, vakmensen die het komen plaatsen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Mooie kozijnen en voordeur vakkundig geplaatst

Fijn en warm contact met de dealer. Uitgebreid uitleg gehad over de keuzes van kozijnen en deuren en toebehoren. De heren zijn zeer vakkundig te werk gegaan, goed voorbereidend alle spullen klaar gezet en ook een bezem bij de hand voor de stof en overige rommel. De oude kozijnen zijn er zonder braaksporen voorzichtig uit gehaald, zelfs van de voordeur waar een extra gemetselde betonnen omheining omheen zit. Vervolgens de nieuwe kozijnen er in gezet en netjes afgewerkt met tochtstrippen, hang en sluitwerk etc. Tussendoor werd er telkens aangeveegd waardoor het netjes en schoon achter gelaten werd. In twee dagen tijd hebben wij een hele mooie voorgevel gekregen, die al door meerdere buren en omwoners opgevallen is. Kortom, wij zijn zeer tevreden over de werkwijze en het resultaat van de vakmannen en het contact met de dealer.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Netjes voorbereid en vakkundig uitgevoerd! Zeer tevreden

Onze ervaring bij Kroon kozijn Purmerend zijn erg positief. Snelle werkwijze en professioneel afgeleverd werk.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

klasse