Mooie kozijnen ,fijne mensen

De geplaatste kozijnen zijn naar wens. Er is goed vakmanschap geleverd door de monteurs. Zij hebben alles netjes afgewerkt en de meetfouten gecorrigeerd. Informatie in de showroom had achteraf iets uitgebreider gemogen. Puntje van verbetering is het inmeten en het meedenken. De communicatie onderling mag wat beter. (vloer moest op het laatste moment ingeslepen worden, wat mogelijk al eerder bekent was.) Voorbeeld is: Plichés die nu geplaatst zijn, zijn lastig te bedienen i.v.m. hoogte en een keuken. Fijn als hier over mee gedacht was. Een systeem met touwtjes was bijvoorbeeld handiger geweest. Ook begrepen we achteraf dat de plichés d.m.v. magneten bevestigd zouden kunnen worden. Onze oude brievenbus zat in de deur, deze waren zowel wij als de verkoper vergeten. Verkoper is ons tegemoet gekomen en heeft een losse brievenbus gekocht.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Professioneel, vriendelijk en punctueel. Mooie kozijnen, perfect vakwerk

Professioneel, vriendelijk en punctueel. Mooie kozijnen, perfect vakwerk. Binnen 5 uur waren de drie nieuwe kozijnen geplaatst.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Prettig en betrouwbaar

Het bovenste lijkt me duidelijk genoeg. Ook prima afwerking.

De juiste keuze gemaakt.

Na een uitgebreid voorbereidende zoektocht kwam ik bij Kroon Dordrecht terecht. Dat gaf meteen een goed gevoel. De werkzaamheden werden uitgevoerd door vakmensen. Ik ben meer dan tevreden.

Perfecte service en resultaat

Omdat de eerste keer zo goed bevallen was, heb ik nu voor de tweede keer Kroon Kozijn gevraagd de rest van de kozijnen en deuren van mijn huis te vervangen. Opnieuw weer hele goede service, professionele vakmannen en geweldig resultaat. Mijn huis is er veel comfortabeler en mooier van geworden. Heel erg blij mee!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Vlotte en keurig plaatsen van kozijnen en voordeur

De plaatsing was geen probleem, wel een aantal punten waar ze voor terug moeten komen, verschillende glaslatten gebruikt op de kozijnen en de voordeur gaat niet soepel open.we wachten af hoe dit opgepakt gaat worden want dat bepaalt de echte service van een bedrijf

Prachtig resultaat

Over de kozijnen werd heel goed meegedacht. Het resultaat was prachtig. Ook de plaatsing van de kozijn gebeurde door technisch zeer kundige monteurs. Hierbij werd er heel netjes en schoon gewerkt. Resultaat was volkomen naar tevredenheid. Een aanrader!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Vriendelijk, vakkundig en zeer professioneel!

Wij zijn zeer tevreden met de service en de werkzaamheden die zijn geleverd door Kroon Kozijn. Vanaf het moment dat we de showroom binnen zijn gelopen is alles op een natuurlijke, nette en professionele wijze verlopen. Wij hebben ons goed laten informeren over de vele mogelijkheden en we hebben ook goed geluisterd naar het advies wat ons werd gegeven. De klantgerichtheid, vriendelijkheid en top service heeft gezorgd voor een geweldige ervaring met Kroon Kozijn. mede dankzij de zeer vakkundige monteurs is het eindresultaat prachtig geworden!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Top kwaliteit voor een goede prijs!

Topkwaliteit schuifpui laten zetten,montage vlot en netjes! Heel erg tevreden!!!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam

Over eindresultaat zeer tevreden.

Vanuit de basis van Kroon Kozijn was er voldoende ruimte voor eigen ideeën. Ook heeft dhr. Groeneweg van Kroon Kozijn Nijmegen een mooie oplossing gevonden voor onze zolderramen, die in driehoeksvorm zijn. Het eindresultaat was uiteindelijk helemaal zoals we het voor ogen hadden. Wel was het jammer dat de inbouw van de kozijnen later was dan in eerste instantie bij opdracht gepland was. We moesten daar zelf achter komen. Ook werkt Kroon Kozijn met andere leveranciers en onderaannemers samen. Dat was ons vooraf niet bekend. We hadden dit graag willen weten. We hebben het als zeer positief ervaren dat na de renovatie door Kroon Kozijn de puntjes op de i werden gezet.

Duidelijk netjes en correct

Super mooie deur , netjes geplaatst en als extra service hingen ze de brieven bus ook nog voor ons op .Top dus

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Netjes gewerkt, goede uitleg, goed resultaat.

Netjes gewerkt, goede uitleg, goed resultaat.

Deskundig

Werken vakkundig en netjes

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

kunststof product mooi, afwerken is nodig.

De Producten werden volgens planning geïnstalleerd. Hou er rekening mee dat er in een bestaande woning gesloopt gaat worden met bijbehorende rotzooi. Ondanks de doeken om spullen af te dekken heb je een dagtaak aan het schoonmaken. Verder wordt je huis geleefd gedurende de bouwtijd (deuren open, butsen in muren). Daar staat tegenover dat de producten hoogwaardig zijn en goed geïnstalleerd worden. Er is door sloopwerk wel additionele schade ontstaan welke niet met plintjes of kit te verbloemen zijn, hou hier rekening mee.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Goede service goede prijs kwaliteit verhouding

Verkoper M was zeer vriendelijk en dacht heel goed met ons mee hij was niet opdringerig en gaf zeker niet alleen de duurste opties. Maar keek wat er bij ons huis het best paste zowel prijstechnisch als functioneel en de uitstraling. Hij kwam keurig zijn afspraken na en ook de mannen die kwamen plaatsen hebben keurig en vakkundig werk geleverd. Wij zijn zeer tevreden.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Voor een mooi bedrag schitterende kunstofkozijnen laten plaatsen

Kunstofkozijnen netjes geplaatst. Alleen kon oude gordijnen niet terugplaatsen zonder te boren, dus bij Kroon paar mooie schuifgordijnen besteld. Topklasse!!

Uitstekende kozijnen, professioneel geplaatst

Bij het opnemen van de offerte toonde de vertegenwoordiger al dat hij meer inzicht had dan zijn concurrenten, door met zinnige ideeen te komen die zowel praktischer waren en ook nog eens mooier om te zien. De installatie verliep vlekkeloos, prettige monteurs en er werd zeer netjes gewerkt. Alles is dus 100% volgens plan verlopen, kortom helemaal tevreden.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Ik ben tevreden over het product en de uitvoering van het werk

Alles correct en vriendelijk.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Afspraak is afspraak en ik hoefde nergens zorgen om te maken, klopt helemaal.

Het is niet goedkoop, maar goedkoop is duurkoop zeg ik altijd. Netjes aan de binnenkant volledig afgetimmerd, prima vaklui al kwamen zij niet uit Nederland. De voorman sprak Nederlands en de rest gebrekkig Engels, zijn goed op elkaar ingewerkt. Problemen bestaan voor hen niet, ondanks dat het een woning betreft die al aardig op leeftijd is. Omdat niet alles in één dag lukt heb ik een emmer verf gekregen genoeg om de binnen en buitenmuur te verven. De volgende dag is al direct de oplevering gedaan. Een aantal minpuntjes was dat de roede in de raam niet volledig aansloot en dat de deur niet goed in slot viel. Geen probleem alles wordt aangepast of vervangen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam

Zijn zeer tevreden en we zijn er heel blij mee.

In principe goed

Maar.. een hor was kapot en is weer mee genomen. Inmiddels is het 17 oktober en hebben we het nog steeds niet terug. Ik ben in de winkel geweest en het zou eind vorige week aankomen, nu is het alweer een week verder.. Dat vind ik niet netjes!!

Fantastisch vakmanschap

Het eerste contact was met Willem op hun vestiging in de Spaanse polder Het contact ervaarde ik als zeer positief no nonsense uitleg over de kozijnen We waren gelijk verkocht daarna begon de klus super vakkundig en prachtig gellaatst

Dik tevreden met Kroon Kozijn Dordrecht

Uitstekend geholpen in de showroom, montage van de kunststof kozijnen top en vriendelijk personeel. Alles volgens afspraak en het ziet er prachtig uit.

Bijzonder goede ervaring

Goede voorlichting over de te plaatsen kozijnen. Duidelijke offerte. Meedenken over de aanpassingen en oplossingen geven. Duidelijke afspraken over de levering en plaatsing. Alles volgens planning. Goed montageteam, waarmee overleg mogelijk was. Prima voor elkaar

Alles prima ervaren

Goede service, goede prijs. Overal tevreden mee! Geen klachten.

Contact met dealer: