Vriendelijk, correct en snel

Dakkapel : De monteurs waren vriendelijk. Handelde correct. Montage was vlot, en heel erg netjes.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Wederom goede service en kozijnen

Weer een goede service en mooie kozijnen. Tijdens het plaatsen glas kapot maar gelijk besteld en komen ze plaatsen zodra ze het binnen hebben. Voor de volgende kozijnen gaan we zeker weer naar kroon kozijn.

mooie deskundig werk geleverd

goed afgewerkt en vakkundig geplaatst.

Prachtig

Conform afspraak geleverd. Keurig geïnstalleerd. Nog 2 openstaande puntjes

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Vakkundig advies en de plaatsing van de kozijnen door vakmensen

Dit is de 2e keer dat Kroon Kozijn Nijmegen bij ons een deel kunststof kozijnen plaatst. Wederom van begin tot eind weer goed verzorgd. Daar worden wij nou blij van!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Overal nieuwe ramen en deuren ben zeer tevreden vakkundig en keurig uitgevoerd volgens afspraak

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Eindhoven

Prima afwerking, ruim binnen afgesproken termijn.

Goede kwaliteit kozijnen met daarnaast een prima service. Dagelijks door de monteurs netjes achtergelaten. Prima afgewerkt en in 5 dagen de gehele hoekwoning afgerond.

Goed werk geleverd en fijn personeel

Goed werk geleverd en fijn personeel

Een aanrader

2 januari 2020 op bezoek bij Kroon in de winkel. Uitgelegd wat onze wensen waren en zijn heel goed te woord gestaan. Nadat we onze beslissing hadden gemaakt met een goed gevoel naar huis. Vandaag 23 Maart de deur geplaatst, top !! Netjes gewerkt, alles opgeruimd en schoon achter gelaten. Dit bedrijf is een aanrader!!!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Kroon kozijn Dordrecht zeer klant en oplossingsgericht. gericht

Zeer vriendelijk en professioneel en ervaren bedrijf. Onvoorziene restpunten na installatie worden professioneel opgelost en ze zien dit, ook al hebben ze veel ervaring, als verbeterpunten voor toekomstige installaties. Communicatie zeer prettig en duidelijk.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Super service en goede kwaliteit

We zijn vanaf het begin tot het einde vriendelijk, correct en professioneel geholpen. De montage verliep super! Men werkt snel, keurig en ruimen alles op. Kroonkozijn Utrecht (Alfa Bouw) een echte aanrader!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Alles prima in 1 keer voor elkaar!

Het gehele proces van offerte tot "nazorg" prima geregeld. Zeer netjes afgewerkt aan de binnenkant zowel bij de schuifpui als het venster.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

De mannen van de montage hebben uitstekend werk geleverd

Het verkrijgen van de juiste offerte verliep enigszins moeizaam, maar de montageploeg heeft dit volledig doen vergeten. De mannen hebben keurig netjes gewerkt, waar nodig overleg gepleegd en de montage als geheel professioneel uitgevoerd. Bovendien hebben ze na afloop alles keurig opgeruimd.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Goed en vriendelijk geholpen. De plaatsing verliep vlot en netjes met vriendelijke monteurs.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Werken secuur met goed materiaal en komen afspraken na

Ze doen wat ze zeggen. Goede kwaliteit en werken snel.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Het renoveren van mijn huis was super.

De mensen van Kroon werkten super snel en netjes. Waren aardig en ruimden elke dag hun rommel op. Verder was het plaatsen van de kozijnen en de deuren vakwerk en leuk om eens te zien. Hele mooie techniek en prachtige kozijnen. Ben zeer tevreden, vooral over mijn voordeur.Had een klein scheurtje in mijn badkamer raampje maar daar komen ze binnenkort voor terug. Ze hebben 2 verdiepingen en 2 deuren gedaan in 2,5 dagen en met prima resultaat!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Ik vind Kroon Kozijn Dordrecht GEWELDIG!

Herman Tomesen geeft goed advies en laat de keuze uiteindelijk toch bij de klant. Boudewijn en Milan zijn gezellige vaklui , alles is mooi afgewerkt en de rommel netjes opgeruimd. Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe kozijnen en deuren! (Heb ik al gezegd dat ik het mooi vind?.....ja al een stuk of 50 keer )

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Zeer onvoldoende

De afhandeling van een klacht bij Kroonkozijn Visser duurt nu, ondanks alle toezeggingen, al een jaar. Zal nooit meer zaken willen doen met een bedrijf dat niet doet wat het zegt te zullen doen!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Visser

Aan onze verwachting meer dan voldaan

Keurig geplaatste en afgewerkte kozijnen in ons hele huis (van dakkapel tot schuurdeur) de medewerkers die deze klus geklaard hebben werken netjes en leveren prima kwaliteit. Ze zorgen ervoor dat de gemaakte "rommel" keurig wordt opgeruimd en afgevoerd.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Zeer goede ervaring en kundig personeel

Personeel werkt zeer goed en door. Ruimen elke dag na afloop alles weer op. Alles ook in goed overleg. Wij zijn zeer tevreden

Prima!

Goede, heldere uitleg en hulp bij de oriëntatie, en het plaatsen van de kozijnen werd vlot en vakkundig gedaan. Ben er zeer blij mee.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Mooi kozijn en netjes afgewerkt

De Werkzaamheden zijn gedaan zoals met ons afgesproken

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Zeer tevreden over de behandeling en uitvoering van de werkzaamheden.

Op grond van eerdere goede ervaring met Kroonkozijn opnieuw gekozen voor contact met dit bedrijf. Het verkennende gesprek kon op korte termijn worden geregeld; voor dit gesprek werd ruim de tijd genomen. De mogelijkheden en uitvoeringen aan de hand van brochures en opstellingen in de showroom helder toegelicht. De uitvoering van de werkzaamheden (kozijnen, deuren) vond op de tevoren afgesproken dagen plaats; de verzorging daarvan was uitstekend: merkbaar zorgvuldig en precies. Het geleverde materiaal bevalt uitstekend, degelijk en geheel volgens verwachting.

Great

Heerlijk een bedrijf dat afspraken nakomt en voor een redelijke prijs op tijd levert wat er is afgesproken. En dan ook nog creatief meedenken tijdens ontwerpen flexibel zolang het ontwerp nog 'under construction' is. Daar kan menig retailer een voorbeeld aan nemen. Zodra we voldoende gespaard hebben. krijgen ze de volgende opdracht voor verduurzaming van ons huis.

Prima ervaring

Klein uur voor sluitingstijd liepen we zonder afspraak showroom binnen. Fijn en uitgebreid te woord gestaan met goede uitleg. Prijs was zeker concurrerend. Hele verdere proces (offerte, inmeten, inplannen en montage) verliep prima. Tip: als er tijdens montage/afwerking concessies gedaan moeten worden, betrek klant er meteen bij.