Klasse

Hele prettige ervaring. Fijne mensen, bereidwillig en kundig. Leveren goed werk en luisteren goed naar wensen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Betrouwbaar en degelijk !

Een duidelijke uitleg en presentatie in de winkel van Almere haven en een mooi product geleverd en geïnstalleerd. Bedankt !

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Al onze ervaringen met Kroon Kozijn Rijnmond waren uitermate positief.

Goede eerlijke gesprekken met Boy, Sjaak de vakman met prima aanvullende adviezen en plaatsing door het team met Danny, Robin en Yoran. Deze harde werkers leveren een prima product, werken netjes en schoon en alles volgens afspraak. Ook de eindafwerking binnen is helemaal perfect. Klasse bedrijf met fijne medewerkers.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Rijnmond

Professioneel, vakkundig en vertrouwd.

Een fijn bedrijf met goede service en goede afwikkeling. Kwaliteit van de geleverde producten is uitstekend evenals het persoonlijke contact en de installatie. Product ziet er geweldig uit. Zeker een aanrader. Ik zie ze graag terug voor een vervolg opdracht. Geen twijfel mogelijk dat is voor ons alles zeggend.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Doetinchem

Behulpzaam en vriendelijk personeel dat goed mee denkt!

Behulpzaam en vriendelijk personeel dat goed mee denkt!

goed werk geleverd

We hebben onze voordeur en en 3 kozijnen laten vervangen. De adviseur in de winkel geeft goed advies. De montage gebeurd netjes. Het monteurs werken netjes en jekunt merken dat goed zijn in hun vak.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Goed op elkaar ingespeeld team

Na onze eerste ervaring met Kroon Kozijn ook nu weer voor dit bedrijf gekozen. Wij zijn vooral gecharmeerd van het unieke ventilatiesysteem. Duidelijke uitleg van mogelijkheden en gemaakte afspraken.

Uitstekende vakmensen

Er zijn twee kozijnen vervangen. Vooraf netjes ingemeten want dat is heel belangrijk voor goed werk, geen faalkosten. De medewerkers waren keurig op tijd en hebben uitstekend werk afgeleverd. Tussen de middag werd er ook nog namens de firma een prachtig boeket bloemen afgeleverd, wat zeer is gewaardeerd en paste bij goed bij de kwaliteit van de firma Kroon. Chapeau! Ik ben zeer tevreden.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Van het eerste contact tot de uitvoering uitstekend.

Kroon kozijn heeft tot volle tevredenheid onze erker vervangen. Vanaf het eerste contact tot de plaatsing is alles vloeiend en prima verlopen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Uitstekende service en goede monteurs

Van offerte tot het uitvoeren van het geheel uitstekend werk verricht. Mooi resultaat, het gehele huis laten voorzien van nieuwe kozijnen, ramen en de gevel met keraliet laten bekleden. Mooi en vlot afgewerkt!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Rijnmond

Toppers

De monteurs, vader en zoon harde en nette werkers. Niets is hun teveel.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Keurig bedrijf aardige mensen.

Deze week al mijn ramen en schuifpui laten vervangen door kunststof kozijnen door kroonkozijn Purmerend. Vanaf het eerste contact verliep het soepel Marcel had ons goed geholpen en dacht goed mee en gaf goede tips. Het plaatsen werd gedaan door Jordy en Tino dit zijn handige jongens die hard werken ook zij kwamen steeds met goede oplossingen en werken erg netjes. Onze hond Chico mist de jongens nu al. Met andere woorden goed geholpen en goed uitgevoerd mijn complimenten. Joep en Monique uit Almere

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Prima werk en kwaliteit

Kroon Heemskerk levert net werk af en komt zijn afspraken na.

Zeer tevreden met alles

Zeer tevreden met alles van de aankoop tot installatie aan toe. Aardige nette monteurs wat tegenwoordig ook vaak anders is.

zeer kundig,

onze ervaring is in 1 woord geweldig. Communicatie, vriendelijk en vakkundig personeel eigenlijk is alles top zeker een aanrader als je voor kunstof kozijnen gaat

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Mooie functionele kozijnen die netjes geplaatst worden

Showroom in Almere soms moeilijk te bereiken, bij afspraak wordt ruim de tijd genomen om al je wensen te bespreken. Plaatsing kozijnen wordt door keurige vaklieden verzorgd met oog voor detail. Bij problemen wordt adequaat gereageerd. Onze problemen zijn opgelost mede door goed meedenken van Arie van Santen en collega van serviceteam Didam. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Wij zijn helemaal blij.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Zeer tevreden laten alles door hun doen

Goede service en mooi product

Goeie kwaliteit

Goeie kwaliteit kozijnen die door goede en vriendelijke werknemers worden geplaatst. Ben meer dan zeer tevreden. Wat een luxe uitstraling heeft ons huis nu

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

De kwaliteit van een bedrijf en het product wordt, naar onze mening, niet alleen gemeten in het eindresultaat (en het eindresultaat mag er absoluut zijn) maar ook in de wijze waarop het bedrijf omgaat met zijn klanten en de manier waarop het probleempjes oplost. In ons geval een gebroken ruitje op de dag van installatie. Ongelukjes gebeuren maar nog voor de dag om was kregen wij reeds te horen de ruit opnieuw is besteld en werd een installatiedatum daarvoor afgestemd. Inmiddels is de ruit geplaatst. En dat is voor ons service en kwaliteit van een bedrijf. Het product? Het zit er strak in en ziet er goed uit. Wij hebben nog niet alles laten vervangen door kunststofkozijnen, maar wanneer de rest aan de beurt is, komen wij zeker terug bij Kroon. Geen twijfel mogelijk. En dat is wat ons betreft alles zeggend.

Ze doen wat ze beloven

Na 5 offertes naast mekaar te hebben gelegd gekozen voor kroon kozijn nijmegen prima uitleg van Marcel .ze doen wat ze beloven ook de monteurs hebben prima werk geleverd

Heldere afspraken, uitstekende service

Na een prettig oriëntatie gesprek in de showroom van Kroon Kozijn Utrecht besloten wij hen de opdracht te gunnen voor het vervangen van onze schuifpui. De eerlijke en no-nonsense communicatie en combinatie van kozijnspecialist en ervaren bouwbedrijf gaf voor ons de doorslag. Tot onze verrassing kon de schuifpui bijna 2 maanden eerder worden geplaatst dan verwacht, een mooie bijkomstigheid. Op de datum van plaatsing stonden de installateurs op afgesproken tijdstip op de stoep. Zonder omhaal gingen zij aan de slag. Er werd secuur en professioneel gewerkt en de installateurs konden goed toelichten hoe ze te werk gingen. Tussendoor kwam Stefan zelf ook poolshoogte nemen. Aan het einde van de middag was de oude schuifpui verwijderd en afgevoerd en zat de nieuwe schuifpui netjes op zijn plaats. Al het bouwafval werd opgeruimd en meegenomen. We zijn erg tevreden met de nieuwe schuifpui en afwerking. Al met al een hele goede ervaring met Kroon Kozijn Utrecht!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Project was goed voorbereid en de plaatsing vakbekwaam.

Bij eerste kennismaking in de showroom viel direct je te maken had met specialisten op het gebied van ramen, kozijnen en deuren. Je werd meegenomen in het nemen van de juiste beslissingen in de keuze van glas, kozijnen en deuren. Het geheel werd goed voorbereid geleverd en vakbekwaam geplaatst. De monteurs waren vriendelijk en voortvarend, met overleg probeerden ze overlast zoveel mogelijk te voorkomen. Alles werd zorgvuldig waterpas geplaatst en op de juiste momenten werden extra mensen ingeroepen om de zware glasplaten te tillen. Alles werd netjes afgewerkt, bedrading van zonneschermen werd weg gewerkt er al de restanten van het materiaal afgevoerd. Hulde!

Zeer tevreden.

Professioneel geplaatst, mooie kozijnen. Afspraak is afspraak. Aanrader!!!!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Zeer kundig en klant vriendelijk!

Goede voorlichting en nette afwerking

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Alles goed en alles opgeruimd

Tennesseedreef 13 D

3565 CK Utrecht