werken heel netjes

Komen hun afspraken heel goed na. De mannen werken heel netjes en goed door. Nemen ook de tijd om dingen uit te leggen en luisteren goed als je wat vraagt. We zijn tot nu toe prima geholpen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Goede begeleiding bij keuze, perfecte montage en nazorg.

de montage en afwerking aan de binnen- en buitenkant is perfect.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Snelle deskundige levering en plaatsing

Prima!

Kozijnen en erker met accent profiel zien er sjiek uit. Plaatsing werd keurig gedaan en er werd netjes gewerkt.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Ramen beschadigd, garantie tot aan de deur

In eerste instantie heel tevreden, maar na het schoonmaken van het glas in mijn tuinglas zagen wij tot schrik dat het glas allemaal putjes vlekjes vertoonde Dit gemeld aan Kroon Kozijn Heemskerk, dit is bekeken door hun met de uitspraak, het valt binnen marge, dus wij vernieuwen het glas niet. Jammer dat ik meteen heb betaald € 30.000 is meteen een les geweest, betaal niet direct, maar controleer alles zeer goed, dat is mijn tip aan allen, wij hebben er een jurist op gezet

Magnifiek werk!

Mijn hele huis is nu voorzien van nieuwe kunststof deuren en ramen van Kroon Kozijn. Ik ben enorm tevreden over werkelijk alles wat er is gedaan. Vanaf het begin tot het einde een hele goede communicatie, mondeling/telefonisch en schriftelijk, zowel door Marcel als door de kundige vakmannen die de kozijnen gesloopt en geplaatst hebben. Fijne mensen in de omgang, werken netjes, georganiseerd en gestructureerd en hebben oog voor detail, op alle fronten. En o, wat was ik vooraf bang voor de tegels van mijn recent vernieuwde badkamer… Mijn zorgen ook uitgesproken voordat de werkzaamheden begonnen; alles werd zeer zorgvuldig gepland, geen haastwerk maar zorgvuldig maatwerk, geen krasje te bekennen, werkelijk fantastisch, wat ben ik blij! Marcel raadde me ook aan om meteen de raamdorpels te vervangen (was eigenlijk ook wel nodig, maar dat had ik zelf niet bedacht), heb nu mooie, moderne zwarte dorpels; goeie tip en opnieuw vakwerk geleverd. Tijdens de werkzaamheden een prima oplossing voor de bekabeling van m’n rolluik bedacht en gerealiseerd (want voor de kabels was eerder dwars door het houten kozijn geboord). En ook mijn marmeren vensterbanken hebben de hele operatie ongeschonden doorstaan. Het totaalresultaat is gewoonweg hartstikke mooi, ik heb er geen minuut spijt van. Ik moet nog wel een beetje wennen aan de stilte in huis (woon aan een drukke doorgaande weg) door de HR++ ramen, tsjonge wat scheelt dat. Zal ik straks ook wel terugzien op m’n energierekening. Dat de planning een weekje uitliep vanwege problemen met de materialen, tsja grondstoffen…, da’s natuurlijk altijd vervelend, maar wel heldere communicatie daarover en ook nog een ongevraagde compensatie: werkelijk super! Ik kan iedereen Kroon Kozijn aanbevelen, en dan natuurlijk ook die Screenlines, wát een prachtig systeem. Team Kroon: bedankt voor een grandioos resultaat!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Kwalitatief top

De geleverde schuifpui is van zeer goede kwaliteit. De installatie is zeer professioneel verlopen waarbij alles tot in de puntjes is afgewerkt. Er werd netjes gewerkt en het oude materiaal is netjes afgevoerd. Tijdens de installatie werd de aandacht van de klant nog eens versterkt door een bos bloemen aangeboden door de firma Kroon Kozijnen. Zeer attent. Ik zal zeker weer de firma Kroon Kozijnen benaderen als ik nog meer kunststof kozijnen wens.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Kozijnen zijn prima, communicatie is slecht

De communicatie tussen dealer en klant was slecht. Aan t eind is alles wel correct opgelost.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

Goede ervaring, kwalteit, en nazorg

Eerlijke offerte, netjes gewerkt, goede naservice op kleine ononerkomelijkheden.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

Wederom een buitengewoon tevreden klant

Wij hebben wederom kunststof kozijnen laten in meten en laten plaatsen. En zijn zeer tevreden over het technisch personeel die de kozijnen hebben geplaatst. Goed overleg heeft geleid tot een tevreden klant. Met vriendelijke groet Karel Holleman

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Nette en harde werkers.

Mensen werken netjes en komen hun afspraken na. Goede kwaliteit van de gebruikte materialen. Resultaat is prima.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Zeer tevreden met het resultaat, echte vakmensen!

Onlangs hebben we in ons hele huis de kozijnen laten vervangen door Kroon Kozijn. We zijn super tevreden over het resultaat en hebben het contact met Kroon Kozijn als prettig ervaren. Er was voldoende ruimte om dingen aan te geven en met elkaar in gesprek te gaan waarna de werkzaamheden in alle tevredenheid konden worden voortgezet. Wij zouden Kroon kozijn zeker aanbevelen!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

duidelijke afspraken, goede plaatsing

zeer tevreden over de afspraken die gemaakt zijn en de mannen die de kozijnen zijn komen plaatsen. erg tevreden over de nazorg.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

Voor de tweede keer professioneel geholpen

Anderhalfjaar geleden hebben wij de voorgevel opnieuw laten bekleden met ku nstof kozijnen van Kroon Kozijn Heemskerk. Wij zijn zo tevreden dat we voor onze dakopbouw opnieuw naar Kroon Kozijn zijn gegaan om weer kozijnen en ramen van hun te laten plaatsen in de dakopbouw en op de 1e verdieping achter. Ism een bouwbedrijf zijn de werkzaamheden bij ons uitgevoerd en is het resultaat wederom verbluffend, het maakt ons huis van de buitenkant helemaal af. De jongens werken netjes, precies en gaan voor het beste resultaat en ruimen op na afloop.

Prima vlotte afhandeling

Goed contact. Wachttijd van een half jaar redelijk. Montage vlot verlopen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

We zijn heel tevreden met het resultaat.

Het ziet er mooi uitkrijgen veel complimenten ook van de buren wat heel fijn is.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

Heel tevreden met de kozijnen en het plaatsen ervan.

Het plaatsen van de kozijnen is heel goed verlopen. Fijne en heel kundige monteurs. Hele goede communicatie van het begin tot het eind. Alles volgens afspraak en op tijd. Afwerking kozijnen boven verwachting heel mooi gedaan. Ik kan kroonkozijn dordrecht zeker aanbevelen zijn geld meer dan waard. Blij dat wij deze keuze hebben gemaakt .

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Gestructureerde en professionele plaatsing met vriendelijke werknemers

De plaatsing van de kozijnen liep soepel en gestructureerd. De werknemers hielden rekening met de mensen in de buurt. Dit bleek uit het overleg wat ze hadden met de onderbuurvrouw de tafel in de tuin te verplaatsen. Dit hebben ze later ook weer netjes terug gezet en schoon geveegd.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Mooie ramen, minder mooie afwerking

De ramen zijn naar wens, de installatie verliep prettig en soepel. Er is alleen een erg lelijk plastic randje onder de ramen geplaatst die niet mooi recht aansluiten, ziet er erg rommelig uit, vandaar geen hogere score.

Prima geregeld

Goed advies en netjes afgeleverd.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Van begin tot einde goed verzorgd

Ik heb er geen omkijken naar gehad. Goede communicatie en hele nette werkwijze. Zelfs het zaagsel werd opgevangen buiten.

Netjes en snel

Mijn schuifpui is keurig netjes geplaatst

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Mooie kozijnen, prima vakmensen en goede service. Top!!!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Uiterst positief, nette werkers deskundig personeel, een aanrader.

Wij hebben onze kozijnen en deuren geheel laten renoveren door Kroon kozijn Heemskerk naar alle tevredenheid. Aardige nette werknemers, met kennis van zaken, binnen aftimmering is netjes afgewerkt. De kozijnen en deuren zijn van uitstekende kwaliteit, kortom een bedrijf om mee in zee te gaan, waar kwaliteit in een hoog vaandel staat.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Goede communicatie, netjes gewerkt en mooi resultaat.