super goede service, aardige monteurs, een superkwaliteit!

Alle kozijnen laten vervangen en 2 dakkapellen laten plaatsen. Binnen een week was alles afgewerkt. Monteurs werken schoon en laten geen zooi achter. absoluut een aanrader!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Tot onze volle tevredenheid zijn er div. kozijnen geplaatst.

Alle afspraken werden op de afgesproken tijd nagekomen. De monteurs zouden er twee dagen overdoen, maar tot onze verassing stonden er ‘s morgens vier mannen i.p.v. twee en was het klusje ‘s middags om 13.30 uur afgerond.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Eindhoven

Deskundige monteurs die achter hun product staan en meedenken met de klant

subliem!!

Zeer vriendelijk en duidelijk geholpen in showroom Nijmegen en de monteurs snel en keurig netjes gewerkt en op tijd wat was afgesproken!! Het ziet er prachtig uit de nieuwe voordeur en de twee openslaande deuren in woonkamer en dat allemaal in 1 dag. Wij zijn zeer tevreden en vol lof over Kroon Kozijn, Met vriendelijke groet, Henk en Saskia.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Kwaliteit en service is top !

Je betaald voor kwaliteit ! Klantvriendelijk Problemen worden opgelost.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Eindhoven

Heel netjes gewerkt, prachtig resultaat!

We zijn zeer tevreden over de geplaatste kunstof kozijnen, het hele proces van offerte tot oplevering liep uitstekend. Goede communicatie, mooie prijs, heel netjes gewerkt en prachtig resultaat. Stefan heeft in brede zin meegedacht over de aanpassingen die we wilde realiseren. Absolute aanrader.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Vriendelijk en goed

marcel (verkoper) is vriendelijk en het personeel (monteurs) zijn vakkundig en enthousiast

Uitstekend werk afgeleverd

Keurig en secuur gewerkt. Alle kozijnen , ramen en voordeur vakkundig geplaatst .

Snelle en nette levering

Afspraken zijn vanaf begin af aan al duidelijk, de monteurs kwamen netjes op tijd en hadden de kozijnen in no time geplaatst.

Prima kozijnen, waardeloze service

Wij zijn een nieuwbouw woning aan het bouwen en hebben gekozen voor kroonkozijn. De kozijn zijn uitstekend, alleen hebben wij kozijnen met zwarte rubbers. Door een verkeerde levering hebben wij nu 1 kozijn met grijze rubbers gekregen. Contact gehad met de leverancier, die zou dit meteen voor ons oplossen. Nu een half jaar verder nog steeds geen goede rubbers. Wij moeten er iedere keer achteraan bellen en krijgen vervolgens weer een smoes. Ook wordt ons belooft dat we teruggebeld zullen worden. Ook dat is alweer 2 weken geleden en nog niks gehoord! Waardeloze service!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

Uitermate tevreden met Kroon Kozijn

We hebben in augustus (bijna) alle kozijnen, boeidelen en deuren laten vervangen. Wij hebben voor Kroon kozijn gekozen omdat ze een offerte leverden waarin alles zat, dus geen meerkosten voor horren, veiligheidsbeslag of zo. De werkzaamheden zelf zijn top verlopen. Alles is volgens planning gegaan, de mannen werkten zorgvuldig en netjes. Waar nodig, stemden ze even af zodat ze het uitvoerden zoals wij dat wilden. Ze moesten tijdens de hittegolf aan werk, maar dat heeft niet tot vertraging geleid. Top gedaan mannen!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Wij zijn tevreden met het eindresultaat

We zijn bij Kroon kozijn goed geholpen en hebben een duidelijke uitleg gehad over de mogelijkheden. De ramen zijn snel en vakkundig geplaatst. Alles is netjes afgewerkt en keurig achtergelaten. We zijn blij met het ventilatiesysteem in de lamellen in de ramen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Een goede en duidelijke uitleg bij een professionele en nette montage

Ondanks de Corona zijn we verschillende keren op een vriendelijke manier geholpen. Een duidelijke uitleg en alle medewerking met betrekking tot de keuze van de kleur waarbij we toch verschillende keren mochten terugkomen. Ook de montage verliep goed en netjes. Er werd geprobeerd om zo weinig mogelijk rotzooi te maken hetgeen ook inderdaad het geval was. De monteur was uiterst vriendelijk en ging zeer professioneel te werk. Ook door hem werden al mijn vragen overduidelijk beantwoord. De 5 sterren zijn dan ook dubbel en dwars verdiend. Mijn vrouw en ik zijn dan ook zeer contant met onze kunststof kozijnen met name op de wijze waarop ze gemaakt zijn en waarop ze geplaatst zijn.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Waanzinnig goede service en topkwaliteit materiaal

Wij hebben lang gezocht naar een goed bedrijf voor onze kozijnen en kwamen uit bij kroon kozijnen na kennis gemaakt te hebben en een voorlopige offerte te hebben ontvangen kwamen ze alles netjes in meten waarna wij perfect advies van vakmensen kregen over onze kozijnen en dakkapel ze denken met je mee en voldoen aan al je wensen de jongens die onze kozijnen dakkapel en nieuwe deuren kwamen plaatsen heb ik maar een woord voor geweldig echt vakmensen krijg je over de vloer ze komen netjes optijd werken snel en zijn gezellig gezelschap met een lolletje op z’n tijd wat voor ons heel belangrijk is omdat dat een band schept ze zijn wel een tijd in je huis bezig 4 dagen hebben ze erover gedaan zo snel had ik niet verwacht mijn complimenten aan kroon kozijnen en zijn mannen uitstekend werk geleverd met super kwaliteit echt een aanrader bedankt voor alles Mvg Familie den Reijer

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Ik had een kozijn met geluidswerende glas laten plaatsen eerder dit jaar door Danny. Hij krijgt een dikke 10 van mij. Vriendelijk, heel professioneel en efficiënt. Hij werkte snel en goed en ik ben ontzettend blij met de resultaten.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Topkwaliteit

Goed geholpen en geadviseerd. Plaatsen verliep netjes, met duidelijke communicatie. Ook de afwerking is van topkwaliteit. Wooncomfort is een stuk verbeterd!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Prettig contact en top resultaat

Wij hebben een deel van onze kozijnen onlangs laten vervangen. Gekozen voor Kroon, o.a. omdat zij een oplossing hadden voor een probleem waar we met de oude kozijnen tegenaan liepen. Contact was prettig, alles volgens afspraak. En het belangrijkste: het resultaat is prachtig en zeer netjes afgewerkt. Klein verbeterpunt tov de andere aanbieder waar we een offerte hadden opgevraagd: duidelijkheid offerte. Bij de ander konden we beter teruglezen voor welke opties we hadden gekozen. Doet gelukkig niks af aan het eindresultaat. We komen zeker terug als we toe zijn aan de volgende vervanging.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Op eenzame hoogte

Na ons uitvoerig verdiept te hebben in de wereld van kunststof kozijnen, stak Kroon Kozijn op alle vlakken met kop en schouders boven de concurrentie uit. We zijn prettig ontvangen in de mooie showroom te Dordrecht waar Herman en Boy Tomesen ons op vakkundige wijze geadviseerd hebben. Aan de hand van mooie voorbeelden in hun showroom hebben wij onze keuze kunnen maken. Tijdens het inmeten zijn nog diverse suggesties gedaan, waar wij nog niet aan gedacht hadden. Ons hele huis is volledig onder handen genomen door Kroon Kozijn Dordrecht en heeft een ware metamorfose ondergaan. De monteurs die wij ruim een week over de vloer hebben gehad zijn prettig in omgang, werken schoon en netjes en verstaan hun vak. Alle gemaakte afspraken zijn tot in detail nagekomen en wij kunnen Kroon Kozijn te Dordrecht dan ook van harte aanbevelen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Heel erg goed advies, Erg goede plaatsing met schoon werken.

Bij de aankoop zijn wij erg goed geadviseerd. Er is alle tijd voor ons. De montage ging snel en er wordt erg schoon gewerkt. Wij zijn zeer tevreden. Na de montage komt de verkoper ook nog even kijken. Wij zullen anderen zeker aanraden om naar Kroon Nijmegen te gaan

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Onze mooie nieuwe achterpui, is zeer zorgvuldig geplaatst door de twee medewerkers. Het was erg slecht weer die morgen, maar dat deerde hen niet. Goed afgewerkt, prima uitleg over het slot. Wij zijn heel erg tevreden.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Zeer professionele en klantgerichte kozijnlberancier

Vanaf offerte tot aan afwerking hebben we genoten van een professionele en klantgerichte organisatie. We zijn zeer tevreden over het resultaat.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Mooie kozijnen en mooi werk

We hebben een hele goede ervaring met Herman en het team van de monteurs. Bij ons zijn alle kozijnen evenals het houtwerk aan de buitenzijde vervangen. De planning liep soepel en de monteurs denken graag met je mee indien er aanpassingen nodig zijn.

prima service en montage

vanaf het bezoek aan de showroom zijn wij onder de indruk van de firma. nette afspraken, binnen 2 maanden heeft de montage plaatsgevonden. monteurs netjes en correct alles gemonteerd zonder problemen. de draaikiep ramen en de voordeur vallen in de smaak en voldoen aan de verwachtingen

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Kroon kozijn Rotterdam, vanaf eerste gesprek aan huis, bezoek showroom en later de montage, alles uitstekend. Vakmensen die op elkaar zijn ingespeeld hebben bij ons 2 nieuwe puien, waaronder 1 schuifpui + voordeur met nieuwe kozijn geplaatst. Een kunststof scherm geplaatst in woonkamer tegen stof, vloeren afgedekt met een dekzeil, na plaatsing alles keurig schoongemaakt . Kies dus Kroon Kozijn Rotterdam. HG Hazenberg Capelle aan den IJssel

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam

Keurig werk