Geachte familie Bouman, Bedankt voor de uitgebreide review. Helaas is het vervolg van het verkoopproces en de daadwerkelijk uitvoering van de details in jullie woning niet zo gelopen als jullie van ons hadden mogen verwachten. Dat had niet gemoeten en past niet binnen de hoge kwaliteit die wij binnen Groothuisbouw nastreven. We zullen jullie woning, het proces en de communicatie dan ook intern evalueren met de betrokken medewerkers om hier lering uit te trekken voor toekomstige projecten. Fijn om te horen dat jullie desondanks met veel plezier in jullie prachtige GL2 wonen. We wensen jullie dan ook veel woonplezier voor de toekomst.
Beste Debbie, wat een prachtige beoordeling 🍾. Bedankt namens alle bouwers van Groothuisbouw!
Beste Thirza, hartelijk bedankt voor deze goede beoordeling! Fijn om te horen dat jullie de communicatie en service van Groothuisbouw zo fijn hebben ervaren. Wij wensen jullie veel woonplezier toe!
Beste Ronald, wat een prachtig cijfer, bedankt! Hier doen wij het uiteindelijk voor.
Beste Saskia en Jan, bedankt voor de mooie beoordeling en de opbouwende feedback! We zullen dit zeker meenemen in de evaluaties van ons bouwproces. We willen jullie veel woonplezier toewensen in jullie woning!
Geachte heer Langerak, beste Kees, wat leuk om te horen dat jullie het bouwproces bij Groothuisbouw zo fijn hebben ervaren. Wij wensen jullie veel woonplezier in jullie droomwoning!
Beste Bas, wat een fantastische beoordeling, bedankt! 🤩
Geachte mevrouw Neven, beste Elise, wat een prachtig cijfer! Fijn om te horen dat jullie het proces bij Groothuisbouw zo goed hebben ervaren. Als er in de toekomst nog iets is: onze serviceafdeling staat voor jullie klaar, óók na oplevering!
Beste familie Rademakers, bedankt voor jullie beoordeling. Wat leuk om te horen dat jullie met veel plezier in jullie droomwoning wonen, daar doen wij het uiteindelijk voor! Op nog vele jaren vol woonplezier 🍾.
Geachte heer van Beek, beste Willem, allereerst hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling! Wat vervelend dat u geen uitleg heeft gehad over de technische installaties, dat is natuurlijk wel de bedoeling. Wanneer u alsnog uitleg wil ontvangen over de technische installaties, kunt u contact nemen met onze serviceafdeling: zij helpen u graag op weg!
Goedemiddag, Wat vervelend om te horen dat wij niet aan uw verwachting hebben kunnen voldoen. Volgens ons systeem hebben we in 2017 de laatste servicemelding van u ontvangen. Hier is een voorstel voor gedaan en deze melding is begin 2018 gesloten. Blijkbaar is hiermee uw servicevraag niet goed afgehandeld en dat spijt ons. We hebben de afgelopen dagen geprobeerd zowel telefonisch als per mail contact met u op te nemen. Helaas tot nu toe zonder gehoor. We zouden graag met u in contact komen om te bespreken hoe we alsnog de gewenste en benodigde service kunnen leveren en het nare gevoel bij u weg kunnen nemen. We willen u daarom vragen contact met ons op te nemen via [email protected].
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.