Goede ervaring bij onze eerste bouw

Goede begeleiding van begin tot eind. Er wordt meegedacht en problemen worden meteen verholpen.

Geachte mevrouw Broekhuizen, beste Ingeborg, Bedankt voor deze goede beoordeling en het mooie cijfer! Wij wensen u veel woonplezier toe voor nu en in de toekomst. Een hartelijke groet, De bouwers van Groothuisbouw Emmeloord

Erg mooie bouw maar toch niet geheel tevreden

Afgelopen jaar hebben wij een GH2 woning laten bouwen door Groothuisbouw. De bouw zelf is enorm soepel verlopen waarbij er goed contact was met de projectleider. De oplevering leek goed te gaan met een paar kleine zaken welke relatief snel opgevolgd zijn. Helaas is het vanaf dat punt toch een stuk minder geworden. Te denken aan lekkende kozijnen, missende rubbers, scheefstand muren, Scheefstand Serre, waterleidingen welke boven de vloer uitkwamen maar in het purschuim verstopt zaten, Missende CAT kabel , lekkend dak etc. Het meeste is dan wel opgelost maar ik zit nu met een lappendeken op de serre waar 14 gaten geconstateerd en geplakt zijn.... (zou je niet gewoon het EPDM membraam vervangen?) Door de lekkage is het gestucte plafond beschadigd waarvan Groothuis nu zegt dat ik het maar met de verzekering moet opnemen.... 6 maanden na oplevering?? Op de zolder lekte er een raam.. Dit is nu verholpen maar de daardoor beschimmelde kitnaden zijn ook zo achter gelaten.. Dus ondanks dat er wel actie op punten ondernomen zijn laat Groothuis ook wel steken vallen. Als ik met deze kennis mocht kiezen voor een bouwer dan zou ik waarschijnlijk weer voor Groothuis gaan alleen kan ik ze momenteel geen dikke voldoende geven.

Geachte heer de Jong, beste Harm-Jan, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat de bouw van uw woning en het contact met Groothuisbouw goed zijn verlopen. Wij vinden het erg vervelend dat u nog niet geheel tevreden met uw woning. Er is inmiddels contact met u opgenomen, want uiteraard zetten wij óók de laatste ‘puntjes op de i’. Zo wordt het EPDM membraam vervangen door onze dakdekker, hiervan bent u op de hoogte gesteld. U gaf aan dat u in dat geval erg blij bent met uw woning en dat u diverse bekenden van u naar ons heeft toegestuurd, wat fijn om dit te horen! Bedankt daarvoor. Wij hopen dat u hierna optimaal kunt genieten van uw nieuwe woning. Een vriendelijke groet, De bouwers van Groothuisbouw Emmeloord

Geweldig bedrijf behalve waar het gaat om Daikin installaties

Ik ben echt een enorme fan van Groothuis, laat dat duidelijk zijn ! Echter ze hebben aan ons in 2016 een Daikin Altherma 8kw installatie geleverd. Deze installatie heeft nog geen enkel jaar zonder storingen gewerkt. Jan en allemaal hebben eraan gewerkt.. Groothuisbouw en de installateur Hulst Flier uit Elburg geven niet thuis inzake de miskoop van deze installatie. Onderhoud wordt niet voorzien door de installateur. Een dealer vinden? Vergeet het maar…. Via groothuis een dealer aangeboden, maar er moest eerst 700 extra opleg ivm modificaties…betaald worden, anders geen onderhoudscontract… Dan maar op zoek naar een dealer via Daikin…vele adressen benaderd… Na 5 jaar een dealer gevonden…een landelijk werkende. En nu na 6 jaar stopt de Daikin Intergas combinatie er definitief mee.. En wat denkt u….jarenlange storingen…geen gehoor bij Groothuisbouw of Hulst Flier… Nu maar over gaan op een compleet nieuwe buitenunit van Daikin….. Conclusie: Groothuisbouw een prima partner op bouw gebied, maar een waardeloze zorg verlener op de door haar verkochte hybride ketels…. Ze laten je gewoon zwemmen …zoek het maar uit…wij weten het ook niet. …en daarom nemen wij niet onze verantwoordelijkheid..voor de onderaannemers en de installaties die u bij ons koopt…. Duurzaamheid van hybride ketels…waardeloos! Dat rot apparaat en de verdomd slechte service zijn een bron van stress en geldverkwisting! Woedend word ik wijze waarop “ managers van aftersales” en “ managers van installatie bureau’s” hun straatjes schoon vegen..slapjanussen.. HEEL SLECHT… JAMMER VOOR ZO’n VERREKTE GOED BOUWBEDRIJF!

Geachte heer Jilsink, beste Bouke, Allereerst vinden wij het fijn om te horen dat u fan bent van Groothuisbouw! Uiteraard vinden wij het erg vervelend dat uw ervaring met de hybride warmteketel van Daikin op deze manier is verlopen. Om deze reden hebben wij naast onze servicediensten binnen de garantieperiode, 3 jaar na het verlopen hiervan een ambassadeurscadeau gegeven ter waarde van de modificaties waar u naar refereert in uw review. Daarnaast hebben wij nu, 4 jaar na het verlopen van de garantieperiode, Daikin gevraagd om uw case alsnog met coulance te behandelen. Hiervan bent u op de hoogte gesteld. We gaan er vanuit dat Daikin u hierin tegemoet komt en u spoedig zorgeloos kunt genieten van uw prachtige woning! Een hartelijke groet, De bouwers van Groothuisbouw Emmeloord

Kwaliteit, service, klantgericht

Groothuisbouw komt afspraken na in alle fases van de bouw incl.de onderhandeling leidend tot de AOK alsook de service achteraf. Ik heb geen moeilijke gesprekken in herinnering, alleen maar constructieve gesprekken in de ruimste zin van het woord.

Beste Eldrik, Bedankt voor de prachtige beoordeling! Fijn om te horen dat u het proces bij Groothuisbouw op deze manier heeft beleefd. Wij wensen u veel woonplezier toe voor nu en in de toekomst! De bouwers van Groothuisbouw

Bouw gaat snel, Service daarentegen absoluut niet

Afgelopen oktober begon de bouw van onze woning. Het gaat dan ook echt als een speer. Nadat de schop de grond ging lagen binnen 2 weken de dakpannen erop. Dan gaat de snelheid er langzaam uit, vooral op installatie gebied loopt het project vertraging op. Op 13 december hadden vooroplevering. Hieruit kwam een groot aantal opleverpunten voor vooral de installatie. Stopcontacten niet afgemonteerd, warmtepomp niet aangesloten, thermostaten niet geplaatst, leidingen die boven de dekvloer uitkomen etc. De oorspronkelijke oplevering was gepland op 23 december. Op deze datum was echter nog nagenoeg niks van deze punten opgelost. De oplevering kon uiteindelijk niet doorgaan omdat de Nuts aansluiting niet geregeld was. Deze ligt volgens afspraak in eigen beheer, maar de commucatie is overgenomen door Groothuisbouw zodat ze deze perfect aan kunnen laten sluiten op hun eigen planning. Erg jammer dat dat vervolgens niet gebeurt. Tijdens de werkelijke oplevering op 13 januari is er eigenlijk nog nauwelijks iets veranderd. Nog geen verwarming, diverse zaken nog niet afgemonteerd, etc. Nu, 18 februari, nog steeds diverse zaken niet afgehandeld. Wanneer je een nieuwe service melding aanmaakt wordt duidelijk dat Groothuisbouw zelf de grootste moeite doet om een melding door te zetten naar een andere partij. Oplossen gaat daarentegen niet snel. In veel gevallen hoor je niks van die partij. Dat betekent veelal dat er dus ook niemand komt. In andere gevallen komen ze wel zonder afspraak te maken, en verwachten dan vervolgens dat je acuut vanaf je werk af komt om even de deur open te maken. Al met al, de verkoop en eerste bouwfase lopen prima. Op service gebied is er echt nog heel veel te halen. Vind je het prima dat je toch elke dag overal achteraan mag (dat geldt overigens ook tijdens en net voor de bouw), laat dan gerust een huisbouwen door Groothuisbouw. Wanneer je echt ont zorgt wil worden is Groothuisbouw misschien niet de juiste partij.

Geachte heer Schonfeld, beste Peter, Bedankt voor deze heldere en concrete feedback. Helaas is de oplevering van uw woning en de service achteraf niet gelopen zoals u van ons mocht verwachten. Het ontzorgen van onze opdrachtgevers is voor ons vanzelfsprekend: we nemen deze beoordeling dan ook uiterst serieus. Om uw serviceaanvraag zo spoedig mogelijk op te pakken, wordt deze bij binnenkomst direct gekoppeld aan de juiste partner. Onze partners konden de werkzaamheden aan uw woning niet in één keer oplossen, waardoor deze punten niet binnen onze oplostermijn zijn opgelost. Dat had niet mogen gebeuren en past niet binnen de hoge kwaliteit die wij binnen Groothuisbouw nastreven. We zullen dit proces zorgvuldig evalueren om te voorkomen dat deze vertragingen in de toekomst vaker voor zullen komen. We willen de openstaande servicepunten zo spoedig mogelijk voor u oplossen, hierover heeft onze serviceafdeling contact met u opgenomen. De afspraken voor het afronden van de openstaande punten staan op korte termijn ingepland. We wensen u alsnog veel woonplezier toe in uw nieuwe woning!

Snel en efficiënt.

Na melden van een item komt er snel een reactie en wordt overgegaan tot meesttijds een snelle actie. De onderaannemer komt snel in actie en het probleem snel opgelost.

Ze doen wat ze beloven!

Erg tevreden met de dienstverlening vanuit Groothuisbouw. Strakke planning, heldere communicatie mbt financiële aspecten en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Wauw, een 10! Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij wensen jullie veel woonplezier toe!

Verrassende service/klantvriendelijkheid voor, tijdens en na de bouw.

Goed georganiseerd bedrijf dat kwaliteit levert in een hoog tempo. Ook na het plaatsen van de handtekening, geeft men jou het gevoel dat de klant koning mag blijven. Super bedankt voor de goede klantvriendelijke service.

Beste Elisabeth, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Veel woonplezier toegewenst in jullie droomwoning. De bouwers van Groothuisbouw Emmeloord

Erg tevreden over de korte lijntjes voor, tijdens en na de bouw

Wij hebben onze GH2 woning laten bouwen door Groothuisbouw. Vanaf het eerste moment zijn we serieus genomen als "jong" met grote plannen. De gemeente maakte het ons allen niet makkelijk, maar gelukkig heeft Groothuisbouw de woning zo aan kunnen passen dat het allemaal goed gekeurd was. Wij zijn voor, tijdens maar ook na de bouw altijd goed te woord gestaan. Ook na oplevering nog super service. Wij zijn erg tevreden en vertellen iedereen over onze fijne ervaring.

Beste Rick, Namens alle bouwers van Groothuisbouw: bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn om te horen dat jullie erg tevreden zijn met jullie woning. Mocht er in de toekomst nog iets zijn, óók dan staat onze serviceafdeling voor jullie klaar!

Wat een service!

De meeste reviews hier zijn van mensen die al een huis hebben gebouwd met Groothuisbouw. Ons huis moet nog gebouwd worden. Op dit moment verwacht Groothuisbouw te starten met de bouw in week 21, medio mei (woning wordt uitgezet, bouwput wordt gegraven en start met de fundering etc.). De opbouw van de woning is gepland voor week 25 (medio juni) en verwachte oplevering in week 43 (eind oktober). Waarom dan nu al een review? Nou omdat we de service tot nu toe buitengewoon goed vinden. Korte lijntjes, klantgerichte houding en afspraak is afspraak. We hebben diverse aanpassingen voorgesteld (voor planning, hoogte van de woning etc.) zelfs na indiening van de omgevingsvergunning en daar is door Groothuisbouw een oplossing voor gezocht. Echt top! Wij verheugen ons zeer op de voortzetting van onze samenwerking en hopen na de oplevering van de woning een vergelijkbare review te kunnen plaatsen;)

Beste Ajmal, Wat leuk dat u een review heeft geschreven in dit stadium van het proces bij Groothuisbouw. Fijn om te horen dat jullie de service tot nu toe zo goed hebben ervaren. We wensen jullie een fijn bouwproces en alvast veel woonplezier in jullie nieuwe woning! De bouwers van Groothuisbouw Emmeloord

Zeer betrouwbaar

Wij hebben al 3 keer gebouwd met Groothuis Bouw en we zijn elke keer heel blij! De site met online prijzen waar je maar woningen en opties kunt aanklikken is al zo'n leuk begin. Ook heel transparant vind ik dat. De te bezichtigen woningen op hun terrein is natuurlijk uniek. Daar word ik al enthousiast van! Verder is onze ervaring dat de planning bijna op de dag klopt. De kwaliteit hoog is en de nazorg goed. Er zat nu bijna een jaar na oplevering een barst in een tegel. Oorzaak waarschijnlijk werking van de muren? Geen idee maar zonder discussie is er een metselaar gekomen die halve dag bezig is geweest om het mooi te herstellen. Zonder dat er discussie kwam waarom die tegel gescheurd kan zijn. Dat is nou service wederzijds vertrouwen. Ik raad Groothuis bouw echt aan. Ik heb zoveel ellende bij buren met andere bouwers gezien. Een heel klein nadeel is dat niet alle maatwerk mogelijk is, zoals bv verlichting in de kap. Dat is wel een klein beetje jammer maar het weegt niet op tegen de kwaliteit, de betrouwbaarheid en redelijkheid van de kosten en de bouwtermijn. We hebben overigens ook ervaring met een andere bouwer. Maar wij bouwen nooit meer zonder Groothuis bouw!

Geachte mevrouw van der Knokke-Brand, beste Marlou, Wauw, alweer jullie derde Groothuisbouw woning! Wat fijn om te horen dat jullie het bouwproces alle keren op deze manier hebben ervaren. Wij wensen jullie veel woonplezier voor de komende jaren! De bouwers van Groothuisbouw Emmeloord

Dit bedrijf is van een exceptioneel hogere kwaliteit

Excellent. In 1 woord. Keurig. Op tijd. Klantgericht. Flexibel binnen het concept. Met mooie menselijke “finishing touch”. Ik gebruik mijn ervaring met Groothuisbouw als lesmateriaal voor mijn medewerkers en klanten om te begrijpen wat een goede “Customer journey” is. Wij wonen nu ruim 11 jaar in onze Groothuisbouw-woning heel gelukkig en met veel plezier.

Beste Shaif, Wat leuk om te horen dat u nog steeds met veel plezier terugkijkt op het proces bij Groothuisbouw. Namens het gehele team van Groothuisbouw, bedankt voor de prachtige beoordeling!

super bedrijf

De bouw ging geolied, elke dag waren er wel bouwvakkers aan het werk. We kregen 1 week vertraging door de vorst maar dat werd tijdens het project weer ingelopen. De woning werd op afgesproken datum opgeleverd, enkele puntjes moesten nog afgewerkt worden maar dat is ook tot volle tevredenheid gebeurd. De bouw duurde totaal 13 weken. TOP BEDRIJF

Beste familie van der Harg, Bedankt voor de mooie beoordeling! Hier doen wij het uiteindelijk voor. Veel woonplezier toegewenst voor nu en in de toekomst!

Kwaliteitsbouw

Wij hebben in mei onze tweede Groothuisbouw woning opgeleverd gekregen. Vanwege corona is de hele bestelling on-line gegaan, waarbij we het voordeel hadden dat we wisten waar op te letten. Je wordt keurig geholpen en alle personeelsleden en sub-contractors zijn echte professionals. Waar dat kan wordt met (on-)mogelijke wensen rekening gehouden. Ondanks dat er altijd iets kan gebeuren tijdens de bouw wordt dat zonder problemen zeer vakkundig opgelost. De nazorg is werkelijk uitstekend, je wordt van elke stap die een oplossing vergt onmiddellijk op de hoogte gehouden. Hoewel het ons sterk lijkt dat we nog een keer verhuizen zouden we niet aarzelen ook ons derde huis bij Groothuisbouw te bestellen.

Beste Dick, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Wat fijn om te horen dat u het proces en de nazorg bij Groothuisbouw zo goed heeft ervaren. Wij wensen u veel woonplezier in uw tweede Groothuisbouw woning!

Elke cent waard

Mocht u overwegen om met ghb uw woning te realiseren kan ik alleen nog zeggen, twijfel niet, dit bedrijf is een topper, konden ze alle woningen in nederland maar bouwen, super kwaliteit, en harde werkers, bovendien foutloos bouwen, wie wil dat niet, ook de medewerkers op kantoor zijn toppers, allemaal!! Ga zo door, als ik ooit weer ga bouwen kom ik zeker weer bij jullie terecht

Geachte heer Huenen, beste Ralph, Wauw, wat een prachtige beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons bouwproces en uw woning. Hier doen wij het uiteindelijk voor. Namens alle bouwers van Groothuisbouw: bedankt!

Ongelooflijke snelle bouw.

Het opbouwen. van de woning gaat zeer snel en niets wordt aan he toeval overgelaten bij het inspecteren van de woning viel op dat er een groot verschil is bij de kwaliteit van ramen en kozijnen, alle vaste ramen en kozijnen in de buitengevel zijn van onberispelijke kwaliteit! daarintegen een paar puntjes van kritiek voor alle kozijnen in het huis, ja ze zitten goed in de grondverf maar die moet je er compleet afschuren en om het hout een enigzins een fatsoenlijk aanzien te geven er zitten overal gaatjes in en er zijn duidelijke verdiepte sporen van de vlakbank? Dit geld evenzo voor de in delen gevingerlaste hardhouten trap! Wij zouden een ieder die een groothuis woning in overweging nemen willen adviseren hier uitdrukkelijk aandacht aan te schenken. Ook het beloofde behangklaar opleveren laat nogal te wensen over Er zitten nogal wat deuken en hobbels in het stucwerk. Niettemin kan ik een ieder een groothuis woning aanbevelen Alles wordt tot in de puntjes geregeld. Maar er zijn wel enkele aandachtspunten.

Geachte heer Strijb, beste Hans, In uw beoordeling lezen wij dat u grotendeels blij bent met uw woning en het bouwproces, maar dat de details van de afwerking van uw woning niet volledig aan uw verwachting hebben voldaan. Dat is jammer. De door u genoemde punten zijn bij oplevering niet genoteerd als oplever- of servicepunten. Wij waren hier zodoende niet van op de hoogte. Als alsnog service nodig is om uw woning te perfectioneren, dan verzoeken wij u om een servicemelding aan te maken via [email protected].

Hele harde werkers

Na het bezoeken van de modelwoningen in december 2019, waren we erover uit: Groothuisbouw gaat onze woning bouwen! In maart 2020 deed corona zijn intrede. We hebben het proces toen een tijd stil moeten leggen vanwege de grote onduidelijkheid. Daarbij was ons eerste ontwerp (het herenhuis) door de gemeente afgekeurd, we zouden teveel aanpassingen moeten doen. Daarop zijn we bij de GL2 uitgekomen. Al die tijd heeft Groothuisbouw heel goed met ons meegedacht. In oktober 2020 hebben we de definitieve aannemersovereenkomst getekend tijdens het puntjes-op-de-i gesprek. Groothuisbouw denkt goed mee, maar dit is wel een pittig gesprek, waarin het hele bouwplan nogmaals wordt doorlopen. Het vervelende is, is dat er dan ook nog keuzes gemaakt kunnen worden, zoals bijvoorbeeld een deur in de serre. Het maakt dat je op het laatste moment toch weer gaat twijfelen, dat is wel jammer. Verder zijn er twee bijzondere aandachtspunten tijdens dit gesprek: 1. het aansluiten van vuilwaterafvoer en hemelwaterafvoer. Als GHB dit voor je doet, kost het bij ons 1500 euro. We hebben het nu zelf gedaan en de loonwerker die ook onze oprit zou uitgraven gevraagd om een geul te graven. totale kosten incl materiaal 350 euro. 2. aanvraag van nutsvoorzieningen. Dit kost ons echt heel veel moeite. GHB geeft aan welke week ze dit nodig hebben, maar dit is echt onmogelijk te regelen met het bedrijf (A.Hak) die dit moet aanleggen. Als GHB meteen in februari 2020, toen wij de intentieverklaring tekenden) dit had gezegd hadden wij dit meteen kunnen regelen. GHB kan voor watertubs en een aggregaat zorgen, maar dit gaat ook in de duizenden euro's lopen. Gelukkig konden we water via de buren krijgen en konden we via via een aggregaat regelen. Dit heeft ons veel geld gescheeld. Over de bouw alleen maar lof! Dit loopt echt gesmeerd. Iedereen werkt keihard door en de planning is strak maar wordt ook eigenlijk altijd gehaald. Blij met Groothuisbouw!

Geachte mevrouw Steendam, beste Dorien, Een 10! Wat een geweldige beoordeling, bedankt! De aandachtspunten die u noemt, zullen wij zeker meenemen om ons proces nog verder te verbeteren. Dank voor deze heldere en concrete feedback. Geweldig om te horen dat de bouw van jullie woning zo soepel en volgens plan is verlopen. Wij wensen jullie heel veel woonplezier voor de komende jaren! De bouwers van Groothuisbouw Emmeloord

Kwaliteit super en goeie service

Geweldig om met Groothuis te bouwen. Hoogwaardige kwaliteit, mooie afbouw en service is top! Als we ooit weer zouden gaan bouwen, dan zeker met Groothuis!

Geachte mevrouw Verbeek, beste Yvonne, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Wat leuk om te horen dat u het bouwproces bij Groothuisbouw zo goed heeft ervaren. Mocht u in de toekomst nogmaals bouwplannen hebben…

Woningen van hoge kwaliteit en uitstekende service

Een zeer prettige ervaring, als ik ooit weer zou gaan bouwen 100% weer met Groothuis

Geachte heer Hempenius, beste Ronald, Namens het gehele team van Groothuisbouw, bedankt voor de prachtige beoordeling! Dit zien wij als een groot compliment.

Bouwen gaat nooit foutloos maar het is een manier hoe dat je het oplost

Wij zijn zeer tevreden over de totale ervaring met groothuisbouw van vanaf het moment van 1e afspraak tot oplevering van de woning zijn wij zeer content! alle wensen zijn voor ons in vervulling gegaan en ook daarbij het begrip de vragen en de wensen van ons zijn allemaal per punt afgewerkt! Onze ervaring is met name dat je dus geen nummer bent bij groothuisbouw

Geachte heer van Koulil, bedankt voor dit mooie compliment! Wat ons betreft spreek dit voor zich: wij zijn pas tevreden, als u tevreden bent. Veel woonplezier toegewenst in uw prachtige woning!

ELK DETAIL VAN KLEIN TOT GROOT WERD BESPROKEN!

Ons avontuur startte begin 2019. Wij hebben destijds de showhuizen bezocht op het terrein van Groothuisbouw. Wij hadden direct een klik met Remco P. en om heel eerlijk te zijn vonden wij ook dat Groothuisbouw de Notariswoning het mooiste bouwt. De verhoudingen, prijs, kwaliteit, symmetrie enz. alles klopt! Wat een inzet, kennis en kunde heeft Remco. Hij is erg betroken bij het gehele proces. Remco is een geweldige behulpzame verkoper en geen vraag is hem teveel. Hij zorgt voor de juiste feedback en doet zijn best om al jouw wensen mogelijk te maken. Topper ga zo door! Nadat bij Remco de knoop was doorgehakt werd het stokje overgedragen aan Maikel M. 1 van de verkoop begeleiders. Ook een Topper in zijn stukje aandeel binnen Groothuis. Maikel heeft voor ons in die cruciale begin fase het verschil gemaakt. Tijdens de puntjes op de i gesprek(en) werd alles herhaald en kwamen alle vraagstukken naar voren. Vraagstukken die met name betrekking hebben op de installaties, wensen en afwerking van de woning. Elk detail van klein tot groot werd besproken. Wij hadden een lijst met punten, schetsen en aantekeningen aangedragen. Maikel pakte deze snel op en bij vragen werd ook snel en adequaat gereageerd. In deze fase wordt er wel van je verwacht om proactief mee te doen, te denken en te handelen. Groothuis probeert zoveel mogelijk vooruit te denken en jouw wensen in te vullen en in kaart te brengen, maar daar dien jezelf ook je steentje aan bij te dragen. Je kan niet achterover leunen en denken, ach dat komt wel. It takes two to tango. Lees hier verder: ....https://www.groothuisbouw.nl/reviews/gl3-rotterdam

Beste familie Kalden, Wauw, bedankt voor jullie uitgebreide en mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat jullie het gehele proces bij Groothuisbouw zo goed hebben ervaren en jullie met veel plezier in jullie droomwoning wonen. Wij wensen jullie veel woonplezier voor de toekomst! Hartelijke groet, De bouwers van Groothuisbouw

Een hele prettige ervaring om zo te bouwen

Alles klopte zoals afgesproken. Hele goede voorbereiding, het bouwen zelf stelt dan eigenlijk niets meer voor. Zo goed als foutloos gebouwd. Binnen 5 maand tijd van slopen tot weer wonen.....super.

Geachte heer van de Kerk, Wat leuk om te horen dat u het bouwproces bij Groothuisbouw zo goed heeft ervaren. Namens alle bouwers van Groothuisbouw: bedankt voor deze mooie beoordeling!

Ze doen wat ze beloven

Ze denken goed mee en als de planning eenmaal staat, dan wordt dat volledig nageleefd. Ook de service achteraf is prima

Beste Peter, bedankt voor de mooie beoordeling. We wensen jullie veel woonplezier voor de toekomst!

Kwaliteit gegarandeerd

Groothuisbouw heeft echt aan alle verwachtingen voldaan, danwel niet overtroffen. Een prachtig huis gebouwd en wij kunnen alleen maar lof uitspreken. Wat een geweldig team van mensen met kennis en vooral kunde. Wij zijn dolenthousiast en dankbaar. Dank specifiek aan Hans, Francois en René! Familie Koster.

Geachte familie Koster, Wauw, bedankt voor jullie enthousiaste beoordeling! Wat leuk om te horen dat jullie het bouwproces bij Groothuisbouw zo fijn hebben ervaren: hier doen wij het uiteindelijk voor. Wij wensen jullie veel woonplezier in jullie nieuwe woning!

Tevreden maar geen 10

Wij hebben een GL2 laten bouwen door Groothuisbouw en wonen hier nu 8 maanden met plezier. (+) De verkoper was erg vriendelijk en heeft ons goed geholpen. De projectleider was erg betrokken en vriendelijk. De bouw gaat erg snel en je mag veel kijken. De bouwvakkers werken met veel plezier en werken goed samen. De badkamer van Badkamer Studio Urk is super. Hier bleek meer maatwerk mogelijk dan wij eerst dachten. De aanwijssessie is erg fijn. Je hebt weinig stress tijdens de bouw. Je hebt standaard veel luxe in het huis en er is nog bepaalde flexibiliteit mogelijk tijdens de bouw. De app werkt echt goed. Het serviceteam van Groothuisbouw zelf is goed bereikbaar en erg vriendelijk (deze krijgen echt een 10). (-) De verkoop en het vervolg proces zijn niet goed op elkaar afgestemd. Hierdoor hebben wij bijvoorbeeld veel extra kosten gemaakt tijdens het Puntjes op de I gesprek qua elektra. Het Puntjes op de I gesprek viel ons tegen qua communicatie met de verkoopbegeleider (onbeschoft). Zeker na het Puntjes op de I gesprek hebben wij hier ons zeer onprettig bij gevoeld, bijvoorbeeld toen wij nog een wijziging wilden (kort na het gesprek) op een fout die was ontstaan door miscommunicatie. Meer mensen hadden deze ervaring. Het advies tijdens het Puntjes op de I gesprek had beter gemogen. De stekkers van de oven zaten bijvoorbeeld onder de plint waardoor standaard het snoer te kort is. Het stucwerk zet bij de prefab elementen uit wat je zelfs met daglicht ziet. De gaten van de buitenkraan worden pas na het stucen dichtgemaakt, dit blijf je altijd zien. Veel zaken zijn qua afwerking helaas minder precies. Zo zit het luik naar de zolder bij ons 2 centimeter te dicht op de deur waardoor deze nooit open kan als het luik open staat. Tijdens de oplevering van het huis was er niet opgeruimd (overal lagen nog sigaretten peuken). De service van onder aannemers is slecht. Komen afspraken niet na (of komen niet). Vorige winter hierdoor 6 weken zonder warm water.

Geachte familie Bouman, Bedankt voor de uitgebreide review. Helaas is het vervolg van het verkoopproces en de daadwerkelijk uitvoering van de details in jullie woning niet zo gelopen als jullie van ons hadden mogen verwachten. Dat had niet gemoeten en past niet binnen de hoge kwaliteit die wij binnen Groothuisbouw nastreven. We zullen jullie woning, het proces en de communicatie dan ook intern evalueren met de betrokken medewerkers om hier lering uit te trekken voor toekomstige projecten. Fijn om te horen dat jullie desondanks met veel plezier in jullie prachtige GL2 wonen. We wensen jullie dan ook veel woonplezier voor de toekomst.

Titaniumweg 10 8304BR Emmeloord