Op alle vlakken een zeer prettige ervaring

Wij zijn uitermate tevreden met Groothuisbouw. Van het allereerste begin tot de uiteindelijke oplevering kan er worden gesproken van een geoliede machine. Er is waarschijnlijk geen enkel bouwbedrijf in Nederland in staat om zo snel en goed een grote woning op te leveren. In circa 4 maanden is onze woning/garages van bijna 700 m2 opgeleverd. Je krijgt voorafgaand aan de bouw de precieze planning door via een app. Daarnaast was het mogelijk om een aantal zaken te laten bouwen, die niet in de catalogus staan, zoals een extra aanbouw, voorbereiding zwembad en onderheid terras. Zelfs de onafhankelijke bouwkeurder gaf aan dat hij zelden zo weinig opleverpunten tegen kwam. Ook de service na oplevering is uitstekend. En niet onbelangrijk, de werknemers van Groothuisbouw zijn prettige mensen om mee te werken. Het gevoel vanaf het begin was goed en is zo gebleven.

Beste Marcel, Wauw, wat een prachtige review van uw ervaring met Groothuisbouw! Hier doen we het uiteindelijk allemaal voor. Wij wensen u veel woongeluk toe in uw droomwoning!

Groothuisbouw vecht voor de belangen van zijn klant! TOP !

Ik heb eerder mijn beklag gedaan over de manier waarop Groothuisbouw de klachten afhandeling deed m.b.t. Extern geleverde Daikin installaties. Dit trok op niets! Echter…. Nu na wat juridisch overleg, heeft Groothuisbouw haar verantwoordelijkheid genomen en ons een compleet nieuwe Daikin hybride pomp geleverd. Obv Non conformiteit zoals in de wet is voorgeschreven. Groothuisbouw gaat nu zelf dit verhalen bij Daikin. Ik ben dus erg blij dat Groothuisbouw nu vecht voor ons belang in deze Hybride ketel affaire. Dus TOP!

Beste Bouke, Bedankt voor deze review! Fijn dat we op deze wijze tot een goede oplossing zijn gekomen. We hopen dat u nu zorgeloos kunt genieten van uw prachtige nieuwe woning. Veel woonplezier toegewenst voor nu én in de toekomst!

Geweldige service!

Wij konden voor een lekkage die (in ons Groothuisbouw gebouwde huis BUITEN schuld van Groothuisbouw) was ontstaan, geen bedrijven vinden die het snel konden oplossen. Groothuisbouw heeft ons uit de brand geholpen door snel zowel een monteur voor het benodigde breek- als metselwerk als een installateur te regelen. Fantastische service!

Beste Gudy, Wat een prachtig compliment voor onze serviceafdeling, bedankt! Namens alle bouwers van Groothuisbouw: veel woonplezier toegewenst.

Hele snelle bouwer.

Groothuisbouw komt de planning volledig na, geen dag later gestart, en geen dag later opgeleverd.

Geachte heer Govers, beste Bas, Bedankt voor uw beoordeling! Leuk om uw ervaring te lezen met onze zorgvuldige planning en contractueel vastgelegde opleverdatum. Veel woonplezier toegewenst!

Mooi goed bouwbedrijf

ondanks bovenstaande zijn er natuurlijk toch wat foutjes gemaakt. Doordat afspraken tussen de warmtepomp installateur niet zijn nagekomen heb ik 2000 euro extra kosten moeten maken.

Geachte heer Thieme, Allereerst bedankt voor dit mooie cijfer! Wat vervelend om te horen dat uw ervaring met de warmtepomp installateur op deze manier is verlopen. Zou u hierover contact op willen nemen met onze serviceafdeling? Wij kijken graag met u mee. Veel woonplezier toegewenst in uw prachtige woning!

Punctueel en oplossing gericht ook in Corona tijd en nasleep daarvan.

Wij wisten van kennissen dat Groothuisbouw een betrouwbare bouwer was. Onze ervaring bevestigd dit alleen maar, wij waren vooral onder de indruk van de gedetailleerde logistiek! Wij hadden de pech dat Corona hele teams uitschakelden dus er gingen dingen mis, maar ze werden altijd opgelost zonder dat er te veel vertraging van kwam. Tegen de gewoonte in moest Groothuisbouw nog het een en ander regelen naar de oplevering. Wat niet altijd vlot verliep waren meestal door onderaannemers die niet dezelfde flexibiliteit konden opbrengen. Maar uiteindelijk waren weer uitermate tevreden en hebben nu een fantastisch huis waar we met groot plezier in wonen.

Beste Hielke, Wat een prachtige cijfer, bedankt! Wat goed om te horen dat wij aan jullie verwachtingen hebben voldaan en dat jullie blij zijn met jullie nieuwe woning. Namens alle bouwers van Groothuisbouw: veel woongeluk voor nu én in de toekomst!

Betrouwbare partij, welke je goed begeleidt

Wij hebben een zeer prettige bouwervaring achter de rug met Groothuisbouw. Aangezien wij helemaal geen idee hadden van het bouwen van een huis, was het voor ons ideaal om aan de hand te worden genomen. Door middel van een handige app en vriendelijke contactpersonen (voor elke fase één) kun je vol vertrouwen je droomhuis laten bouwen.

Geachte mevrouw Haan, beste Martine, Hartelijk dank voor het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat jullie een prettige bouwervaring met ons hebben gehad. Wij wensen jullie veel woonplezier in jullie droomwoning! De bouwers van Groothuisbouw Emmeloord

Op een paar kleine dingen na, is het hele proces goed en naar onze tevredenheid verlopen.

Vanaf het 1e bezoek in Emmeloord met rondleiding waren we overtuigd van de manier van bouwen. Er waren tijdens de bouw wat kleine probleempjes, maar die zijn door de service netjes opgelost

Beste Ronald, Bedankt voor de review en het prachtige cijfer! Wat leuk om te horen dat u het bezoek aan Emmeloord prettig heeft ervaren. Mocht er in de toekomst toch nog wat zijn, óók dan staat onze serviceafdeling voor u klaar. Namens alle bouwers van Groothuisbouw: veel woonplezier toegewenst!

Geweldig, heldere communicatie en goede begeleiding tijdens het proces van kopen en bouwen.

Enorm servicegericht. Iedereen wil meedenken op elkvlak. Snelle acties, zoals terugbellen/mailen maar ook bij indienen van een servicevraag. Het voelt altijd als een warm welkom. En wij krijgen het gevoel dat er niks teveel is voor Groothuisbouw. Wij zijn zeer tevreden over het proces en zijn erg gelukkig met ons huis.

Beste Cora, Wat een mooi compliment! We zijn blij te horen dat u met tevredenheid terugkijkt op het bouwproces en dat u met veel plezier in uw nieuwe woning woont. Ook voor in de toekomst wensen wij u veel woonplezier toe! De bouwers van Groothuisbouw Emmeloord

Trots!

Nog elke dag zijn wij trots! Trots op de uitstraling van ons huis! Trots op de eigenzinnige indeling! Trots op de kwaliteit van de toegepaste materialen! Trots dat wij gekozen hebben voor Groothuisbouw! Niets is zo belangrijk als communicatie tijdens de aankoop en bouw van een huis. En hier steekt Groothuisbouw met kop en schouders boven de rest uit! Wij hopen nog lang te mogen wonen in ons thuis, maar mochten we ooit weer een nieuw huis laten bouwen, dan is de keuze voor welke bouwer een no-brainer voor ons!

Beste Mireille en Erwin, Wat zijn wij trots op een beoordeling als deze! Hartelijk bedankt. Wij wensen jullie veel woonplezier toe in jullie droomwoning. Met vriendelijke groet, De bouwers van Groothuisbouw

Ons volgende huis zou zo weer Groothuisbouw zijn!

Wij zijn uitermate tevreden over Groothuisbouw. De zorgen, die we vooraf als leek hadden, zijn volledig ongegrond gebleken. Men heeft perfect conform afspraak gewerkt, én waar nodig in het belang van de klant ook daarbuiten gegaan. Van verkoop tot projectstart, van oplevering tot nazorg geen vuiltje aan de lucht. Personeel in één woord; “geweldig”. We zijn altijd met veel vriendelijkheid en professionaliteit te woord gestaan. Omdat je in een klein jaar de hele organisatie ontmoet is dit echt een belangrijk aspect. Van receptie tot serviceafdeling is iedereen enorm klantgericht! Wat had beter gekund? Het was voor ons de eerste keer. Van Groothuis hadden we iets meer “sturende” begeleiding gewild. Met name tijdens ontwerp en puntjes op de i gesprek. Voor ons gevoel hadden de ruim ervaren mensen waar we mee hebben gewerkt meer in mogen brengen. Zo zitten we nu met een dakkapelraam in een trapgat dat niet bereikbaar is, een kamer van ruim 16m2 met maar een klein luikraampje en enkele details waar we intelligentere keuzes hadden kunnen maken met beter begeleiding/inbreng of meer tijd. Puntjes op de i gesprek was voor ons een te gehaaste dag. Ons huis is 300m2 en we hadden aan één (mid)dag niet voldoende tijd om goed over zaken na te denken. Zelfs niet met de gedegen voorbereiding die we vooraf hadden gedaan. We waren ook beperkt in tijd doordat wij uit Rotterdam moesten aanrijden. Ik zou iedereen aanraden deze dag desnoods in twee te delen. Er zijn toch zaken die je op die dag hoort waar je een nachtje over wilt slapen. De opzet en indeling van deze – zeer belangrijke dag – in het gehele proces moet eigenlijk worden herzien. De punten die in onze ogen beter hadden gekund hangen heel erg samen met onze onervarenheid op moment van bouwen. Op een aantal van deze punten hebben we nu meer inzicht en zouden zo weer in zee kunnen gaan met Groothuis.

Beste Soeradj, Wauw, wat een prachtig compliment! Bedankt voor dit mooie cijfer en de feedback. Namens alle bouwers van Groothuisbouw: veel woonplezier toegewenst in jullie droomwoning!

superieure efficiëntie in hoog kwalitatieve huizenbouw

Hoewel wij een ongewoon lange oplever-lijst hadden zijn alle onderdelen daarvan, zonder discussie, gecorrigeerd of hersteld. Door de krapte in het beschikbare personeel, heeft dat even geduurd, maar waren het wel de meest ervaren mensen, die met hart voor hun werk, alles piekfijn in orde hebben gemaakt. Werkelijk alle vaklui, ook van de onderaannemers, waren sympathieke bereidwillige mensen, ondanks het strakke werkschema (en de lange reistijd). Alleen de projectleider was teveel op afstand, dat heeft zeker invloed gehad op het aantal opleverpunten. De kopersbegeleider stuurde af en toe iets teveel aan op het laten vervallen van onderdelen, die voor Groothuis arbeidsintensiever zijn, waardoor achteraf spijt op een enkel punt (geen zonnepanelen) en erg blij toch doorgezet te hebben op een ander punt (de Groothuis kozijnen en deuren) Overall zijn wij zeer tevreden en bijzonder blij met ons prachtige huis!

Beste Peter, Bedankt voor de prachtige beoordeling en opbouwende feedback. Fijn om te horen dat jullie zeer tevreden zijn met jullie nieuwe woning. Veel woonplezier toegewenst in jullie droomwoning! Een vriendelijke groet, De bouwers van Groothuisbouw

Wij raden iedereen Groothuisbouw aan

Vanaf onze eerste ontmoeting met Robbin Willemse Die tussendoor ons wat uitleg heeft gevende toewel we geen afspraak hadden staan maar hem toevallig tegen kwamen bij de receptie is alles supper soepel en goed verlopen. We zijn door heel het traject supper geholpen van de tekeningen tot de vergunningen tot de bouw. Alles op de dag nauwkeurig in de planning via de app bij kunnen houden en alles is ook precies op de afgesproken dagen uitgevoerd. Wij zijn supper trotse eigenaar van een gl4 woning in de notaris style Het enigste puntje waar Groothuisbouw zeker in kan verbeteren is de nazorg met oplever puntjes. Hier hebben ze simpelweg gewoon niet, de capaciteit voor die ze eigelijk nodig hebben. Wel zijn alle oplever punten kundig verholpen en hebben we uiteindelijk dus ook zeker niks te klagen over de woning zelf , enkel zou de doorlooptijd van deze punten een stukje korter mogen zijn

Beste Richard, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat u het proces bij Groothuisbouw op deze manier heeft ervaren. Wij zullen de feedback meenemen in de evaluaties van onze nazorg. Wij wensen u veel woonplezier in uw prachtige GL4! Een hartelijke groet, De bouwers van Groothuisbouw

Informatievoorziening

Wat ik een groot verbeterpunt vind, is dat Groothuis zijn informatievoorziening moet verbeteren. De adviseurs die wij hadden waren jong en hebben ons dingen niet verteld die wel van belang waren. Bijvoorbeeld de vloeren worden volgens een bepaalde code opgeleverd. De vloeren moeten echter nog extra bewerkt worden om te kunnen betegelen. Dat hadden ze moeten toelichten. Het blijkt dat het ergens staat maar daar lees je snel overheen. Dit kostte extra geld en tijd. Onnodig als ik geïnformeerd was geweest, want dan had ik dat tijdens de bouw laten weten. De manier!! waar bij ons de prijsverhoging werd doorgedrukt door de directie vond ik niet kunnen. We werden gewoon gechanteerd. Daarnaast zijn we ontevreden over de uitleg van de apparatuur die in ons huis geïnstalleerd is. Men was bijvoorbeeld niet in staat om goed uit te leggen hoe onze mechanische ventilatie precies moet worden bediend. Ik heb dit zelf moeten uitzoeken. Toen ik vroeg wat alle standen op het bedieningspaneel betekende kon dat mij niet worden uitgelegd. Eenvoudig weg omdat men het niet wist. Om de handleiding heb ik later moeten vragen. Deze was niet ter beschikking gesteld. Kortom er zijn een hoop verbeterpunten.

Geachte heer van der Velden, beste Harm, Hartelijk dank voor uw uitgebreide review en feedback. Wat vervelend dat u onze informatievoorziening op deze manier heeft ervaren. Wij hebben dit besproken tijdens de evaluatie van dit project. Mochten er op dit moment of in de toekomst nog onduidelijkheden zijn, dan horen wij dat uiteraard graag! Wij vonden het erg leuk om kort geleden een foto van het prachtige eindresultaat te ontvangen en wensen u veel woonplezier toe! Een vriendelijke groet, De bouwers van Groothuisbouw

Fijn traject!

Via kennissen zijn wij enthousiast gemaakt over het bouwen met GHB. Het traject was voor ons leuk, leerzaam, communicatief goed en een prima after-sale wat betreft de door GHB eigen opgeloste punten en een aantal externe partijen. Wat ons inziens beter kan in het traject is een completere voorlichting inzake het bouwen. Wat komt er nog bij, projectmatig en financieel (denk aan Gemeente leges) dit is weliswaar overal anders maar zou goed zijn om te benoemen bij een gesprek met mogelijke cliënten om het bouwplaatje compleet te maken.

Geachte heer, mevrouw, Wat fijn om te horen dat u het bouwproces bij Groothuisbouw en de service na oplevering op deze manier heeft ervaren! Wij zullen de opbouwende feedback zeker meenemen om ons proces nog verder te optimaliseren. Wij wensen u veel woonplezier toe! Een hartelijke groet, De bouwers van Groothuisbouw

Wij zijn zeer tevreden over Groothuisbouw.

De manier en de snelheid van het bouwproces zijn van absolute top kwaliteit.

Moeizaam proces maar mooi resultaat

Het begin liep niet soepel. In tegenstelling tot de onvangen informatie moest er opeens (met spoed) grond getest en afgevoerd. Onze kavel was te klein voor opslag. Dit was een onaangename extra kostenpost. Ook de geschatte lengte van de heipalen was veel te krap hetgeen wederom een extra kostenpost opleverde. Door corona-/drukte kostte het veel moeite om op tijd water en elektra-aansluitingen te realiseren. Wij mistte hierin een stukje begeleiding. Voor ons was dit proces nieuw en onduidelijk. Toch stonden we erg onder druk om alles op tijd voor elkaar te krijgen. De oplevering ging snel en het huis was voorzien van alle nieuwste apparatuur. Hierover heel positief! Ook waren er weinig opleverpunten (keuring door VEH). Wel vonden wij dat bezemschoon wel heel erg minimalistisch werd gehanteerd. Er lag inderdaad niets meer op de vloeren maar voor de rest was alles heel vies! Reden projectleider: als je in het huis aan de slag gaat wordt het toch weer vies. Voor mijn gevoel sta je 1-0 achter want je moet dus eerst beginnen met alles schoonmaken. De deurkozijnen waren (lelijke, oranje-achtige) houten latjes met veel spijkers erin die nog in zijn geheel afgewerkt en geschilderd moesten worden. Dat zou wel in de kleine lettertjes hebben gestaan maar het was ons niet bekend. Wij hadden er qua oplevering iets meer van verwacht. Maar het huis is mooi, supermoderne apparaten en ook de nazorg is uitstekend. Als er iets na oplevering wordt geconstateerd wordt dit snel en goed opgelost. Nu we al even aan kant zitten, zijn we heel blij met ons huis. Maar zelf een huis bouwen op een kavel, pfff nee voor ons niet meer. Voorzien van een waarschuwing voor kans op (behoorlijke) onvoorziene kosten en een hoop tijdrovend geregel, zou ik Groothuisbouw wel aanraden.

Geachte mevrouw Koenhen, beste Antoinette, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer en de opbouwende feedback! Wij vinden het erg vervelend dat u de bouw van uw droomwoning op deze manier heeft ervaren. De communicatie over de onvoorziene kosten heeft niet plaatsgevonden op de wijze die wij nastreven, dit had niet mogen gebeuren. Wij hebben dit project geëvalueerd en maatregelen genomen om deze kosten in het vervolg in een eerder stadium te tackelen. Daarnaast hebben wij uw ervaring met de begeleiding tijdens het proces besproken met de betrokken collega’s. Wat fijn om te horen dat u blij met de kwaliteit van de woning en de nazorg van onze serviceafdeling. Mocht er in de toekomst toch nog wat zijn, óók dan staat onze serviceafdeling voor u klaar. Wij wensen u veel woonplezier toe! Een vriendelijke groet, De bouwers van Groothuisbouw

De bouw was van A tot Z een geoliede machine

Het voortraject zou nog wat geoptimalisserd kunnen worden, zoals in de eerste fase ook duidelijk krijgen welke opties er zijn (kunststof schuifpui, dakhelling, optie tuindeuren ipv pui etc) om zo een weloverwogen beslissing te maken. Daarnaast zou het stukje “vergunning aanvragen” ook al in een eerder stadium betrokken moeten worden, vooral als er een kavel in optie is waar nog “vanalles mee moet” Maar werkelijk vanaf het puntjes op de i gesprek (waar we ons zoveel meer dan alleen “opdrachtgever” voelden en we zo welkom waren, alle tijd voor ons was) tot en met de sleuteloverdracht: één grote geoliede machine die in twee maanden tijd onze droomwoning uit de grond stampt. Uiteraard waren (en zijn) er wat puntjes (grote en kleinere) geweest gedurende de bouw en nu de serviceperiode. Maar dat weet je, het blijft mensenwerk. Groothuisbouw lost alles vlot en goed op, fantastisch. Mochten wij ooit nog eens gaan bouwen, dan komen wij zeer zeker bij Groothuisbouw terug!

Beste Monique, Wauw, wat een prachtig cijfer! Bedankt voor de review en de opbouwende feedback. Wij zullen dit meenemen tijdens de evaluaties van ons bouwproces. Namens alle bouwers van Groothuisbouw: veel woonplezier toegewenst in uw droomwoning!

Prima planning van bouw, maar tegenvallend door beschadiging, trage afhandeling klachten

Huis is opgeleverd volgens planning. Slordige afwerking hier en daar, niet schoongemaakt, beschadigingen bij aantal deuren (opmerking bij oplevering, moet toch nog worden geschilderd), lekkage in badkamer, leveringsproblemen van badkamerdelen. Door slechte montage en afstemmingsproblemen (onze conclusie) hebben we ruim een maand in de kou gezeten door niet functionerende vloerverwarming. Een onderdeel was niet gemonteerd en aangesloten. Dat moet bekend zijn geweest, maar daar is naar ons toe niets gemeld. Ruim een maand na melding van corrosie van de inbouwspots buiten, is er nog geen reactie. Na 2 bezoeken van servicemonteurs van Hebo is er (weer) een draaikiepdeur die niet helemaal kan worden afgesloten.

Geachte heer de Jong, beste Frans, Bedankt voor uw review! Wat vervelend om te horen dat u dit zo ervaren heeft en op dit moment nog niet geheel tevreden bent met uw woning. Om hier in de toekomst van te leren gaan wij dit project evalueren met de betrokkenen. Wij streven er naar om servicepunten binnen 30 dagen op te lossen. Door de levertijd van de nieuwe spots zijn hier een aantal dagen bijgekomen, dit is niet duidelijk naar u gecommuniceerd. De communicatie die heeft plaatsgevonden past niet bij hetgeen wat wij nastreven en wij hebben dit uiteraard met onze partner besproken. Er staat op dit moment een afspraak ingepland voor volgende week om deze te vervangen. Ook hebben we contact opgenomen met HEBO inzake het onjuist functioneren van het draaikiepraam. Ook hiervoor is een afspraak ingepland om dit op korte termijn op te lossen. HEBO gaat er alles aan doen om dit op de juiste wijze op te lossen. U bent inmiddels op de hoogte gesteld van de afspraken om deze laatste servicepunten te verhelpen. Wij gaan er vanuit dat u hierna zorgeloos kunt genieten van uw nieuwe woning. Wij wensen u veel woonplezier toe voor nu en in de toekomst! Een hartelijke groet, De bouwers van Groothuisbouw Emmeloord

Wat een fantastisch goed bedrijf.

Mijn ervaren zijn geweldig met dit bedrijf. Alles word correct op tijd en dag afgeleverd. Ook de bouw zelf super goed gepland. Nu een fantastische huis van Groothuisbouw.

Geachte heer, mevrouw Dingenouts, Wauw, bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij wensen u veel woonplezier toe in uw nieuwe woning. De bouwers van Groothuisbouw Emmeloord

Top Aannemer ! Zou nooit een ander zoeken...

Van begin tot het eind een hele fijne Aannemer. Alles is bespreekbaar. Gaat alles perfect? Nee, natuurlijk niet. Dat maakt Groothuisbouw ook zo bijzonder. Het gaat er niet om of je wel of niet iets fout doet, maar hoe je er daarna mee omgaat om het op te lossen. Ook gaan ze geen enkele uitdaging uit de weg als zicht een probleem voordoet wat ze nog niet eerder hebben meegemaakt. Dat is ook het continue verbeterproces wat Groothuisbouw nastreeft. Wellicht afgekeken van Toyota en/of Scania in de automobiel industrie, maar dat maakt ze juist in de woningbouw uniek

Beste Ron, Wat fijn om te horen dat u het bouwproces bij Groothuisbouw op deze manier heeft ervaren! Wij willen u dan ook bedanken voor deze mooie beoordeling. Mocht er in de toekomst toch nog iets zijn… óók dan staat onze serviceafdeling voor u klaar. Veel woonplezier toegewenst voor nu en in de toekomst! Hartelijke groet, De bouwers van Groothuisbouw Emmeloord

Van begin tot na oplevering uitstekende service.

Uitermate tevreden over de begeleiding van begin tot einde. Klantgericht en afspraak is afspraak. Ook zeker de nazorg nadat de woning al een tijdje is opgeleverd. Zeer transparant (een eerste goede indruk qua mogelijkheden en de kosten krijg je al via de website en ook tijdens de vervolg fase duidelijke prijslijsten) Communicatie over het algemeen goed, echter zijn er bij Groothuisbouw ook punten ter verbetering, bijvoorbeeld, zoals onverwacht extra kosten omdat de fundering aangepast moet worden ivm bodemgesteldheid. Dat dit kan gebeuren dient men duidelijker tijdens de intake fase aan te geven. Maar al met al een absolute aanrader!

Beste Dennis, Bedankt voor de uitgebreide review en de opbouwende feedback! Wij zijn natuurlijk hartstikke blij met zo’n prachtig cijfer. We zullen de feedback over de communicatie binnen ons bouwproces meenemen tijdens de evaluaties hiervan. Wij wensen u veel woonplezier toe! De bouwers van Groothuisbouw Emmeloord

Uitstekend.

Heel goede ervaring. Snel uitgevoerd Goede materialen. Meer info en begeleiding over nutsbedrijven was wenselijk geweest. Bijzonder geschikte werkuitvoerder.

Geachte heer Dijkema, beste Wim, Bedankt voor deze prachtige review! We zullen de feedback zeker meenemen tijdens de evaluaties van ons bouwproces. Hartelijke groet, De bouwers van Groothuisbouw Emmeloord

Snel, gestroomlijnd en vriendelijk personeel

Wij hebben het hele bouw en nazorg proces als zeer positief ervaren. Groet, Bart van den Berg & Diesna Loomans

Beste Bart en Diesna, Namens alle bouwers van Groothuisbouw: bedankt voor deze prachtige beoordeling! Wij wensen jullie heel veel woonplezier toe.

Prima, zeer tevreden.

De bouw is exact volgens planning verlopen, wij zijn uitermate tevreden vooral ook over de begeleiding en het gehele bouwtraject. Wel vinden wij dat er meer uitleg gegeven kan worden betreffende luchtwarmtepomp en vloerverwarming met thermostaat. Ook denken wij er soms wat onduidelijkheden zijn betreffende zaken zoals grond afvoer. Al met al een uitstekende ervaring met Groothuisbouw, en ik zou het iedereen aan kunnen raden.

Geachte heer Meijers, beste Tim, Bedankt voor de mooie beoordeling en de opbouwende feedback! We zullen dit zeker meenemen in de evaluaties van ons bouwproces. Wij wensen u veel woonplezier toe! Hartelijke groet, De bouwers van Groothuisbouw Emmeloord