Groothuis Bouw is Service met een grote "S"

Al meer dan 13 jaar zijn wij de trotse bezitters van een Groothuis Bouw Notariswoning. In de achterliggende periode heeft Groothuis altijd goed geanticipeerd op de kleine ongemakken aan onze woning. Deze ongemakken zijn en werden altijd zeer serieus in behandeling genomen en ook altijd naar tevredenheid opgelost. Dit noem ik Service met een grote "S". Tot slot wil ik in het bijzonder servicemonteur Bert bedanken die met zijn Kennis en Kunde de klus(jes) altijd kon klaren. Voor diegene die voornemens zijn om een nieuwe woning te gaan bouwen beveel ik Groothuis Bouw van harte aan

Beste Alex, Wauw, wat een prachtige compliment voor onze serviceafdeling! Bedankt voor deze beoordeling. Wij wensen u nog vele jaren woonplezier in uw Groothuisbouw woning. Een hartelijke groet, De bouwers van Groothuisbouw

Super service, ook nog twee jaar na oplevering!

Twee jaar na de oplevering kreeg ik een probleem in de meterkast, op de vrijdag voor mijn verjaardagsweekend. Ruben heeft alles in het werk gesteld om het probleem dezelfde dag nog op te lossen zodat mijn feest door kon gaan. Het hele bouwproces liep al op rolletjes omdat alle afspraken werde nagekomen, en bij twijfel werden problemen altijd opgelost. het huis is prachtig geworden en het voelt bijzonder fijn dat ze bij Groothuis echt altijd voor je klaar staan. Topbedrijf met hele fijne mensen en geweldige service, ook twee jaar later nog!

Geachte mevrouw van Eck, Wat een mooie beoordeling! Mocht er in de toekomst toch nog iets zijn, óók dan staat onze serviceafdeling voor u klaar.

Groothuis werkt volgens afspraak en opvallend schoon

Onze ervaring met Groothuis is zeer positief. Afspraken worden nagekomen, er ligt geen rommel op de bouwplaats, en de oplevering liet ook weinig gebreken zien. De onderaannemers die na oplevering voor ons werkzaamheden uitvoerden waren ook onder de indruk van het afwerkings niveau. De punten die na oplevering hersteld moesten worden zijn snel en goed aangepakt. Wel heeft de bouw ons ontzettend veel stress gegeven, niet door Groothuis maar door de nuts bedrijven. 10 maanden zijn onze kinderen in de weer geweest om tijdig stroom en water te krijgen. Als we het zelf hadden moeten doen waren we gek geworden. 6 dagen voor aanvang bouw hadden we stroom, en 4 dagen voor verhuizing hadden we pas water.

Geachte heer Laan, beste Peter, Wat een mooie complimenten voor onze bouwers! Hartelijk dank voor het achterlaten van deze prachtige review. Veel woonplezier toegewenst! Een vriendelijke groet, De bouwers van Groothuisbouw

Fantastisch mooi huis, mooie materialen.

Wij hebben een goede keuze gemaakt door met Groothuisbouw in zee te gaan. Alles afgeleverd volgens planning. Mooie materialen gebruikt. Natuurlijk waren er ook problemen, maar die worden over het algemeen goed en adequaat opgelost. Oftewel, bijzonder blij met ons huis.

Geachte heer Sanberg, beste Jan, Bedankt voor uw beoordeling. Wat een prachtig cijfer! Wat fijn om te horen dat u tevreden terugkijkt op het bouwproces en u geniet van uw nieuwe woning. Wij wensen u veel woonplezier toe!

Helaas voelen wij ons als een nummer en zijn wij niet tevreden over het bouwproces.

Je komt Groothuisbouw tegen op internet en ziet de reclame waar mee gepromoot wordt. Uw tevredenheid staat op 1! Helaas voelden wij ons als snel als nummer zoveel die Groothuis zal begeleiden. Helaas kan mijn hele verhaal niet in deze review maar hier een korte samenvatting van hoe het tot nu gelopen is: 1e contactpersoon van de aardbodem verdwenen en ons dossier was zoekgeraakt. Gelukkig een fijne nieuwe contactpersoon die ons voor de start van het proces per mail elke keer goed had geïnformeerd. Eerst de eerste gesprekken, deze contactpersoon weet dus alles van je en wat je wensen zijn. Werd goed op papier gezet en nog even dubbel gecontroleerd. Dan krijg je een nieuwe contactpersoon voor het puntjes op de i gesprek. Deze persoon weet niks van je, alleen de papieren die hij/zij gekregen heeft van onze 1e contactpersoon. Fout na fout vinden wij nadat het bouwproces begonnen is. Eerst al vertraging door een foute nutsaanvraag(waarbij Groothuis geholpen heeft met de aanvraag). Hierdoor een vertraging opgelopen van 7 weken maar de planning van de projectleider kon niet 7 weken worden uitgesteld waardoor de planning tussen het slopen van het oude huis en het uitzetten van het nieuwe huis heel kortdag was (anderhalve week). Hierdoor al veel fouten gezien met de erfgrens/kadaster maar konden we niet meer herstellen mits we boete gingen betalen. Installatiegesprek waarbij je fouten tegenkomt zoals vloerverwarming wat ontbreekt en niet hersteld kan worden. Een toiletaansluiting wat als wasbakaansluiting was aangezien (gelukkig kon dit na moeilijke worden wel aangepast worden). We betalen veel geld voor extra ruimte maar de helft van die ruimte zijn wij al kwijt door de pijpen van de gehele installatie (Niet vooraf aangegeven of laten zien). Geen duidelijke communicatie over wanneer wat wordt gedaan en de projectleider heeft het te druk met 17 andere projecten. Oftewel, niks kan en wij moeten ons aanpassen aan zijn agenda. Groothuis, jullie werken voor ons, niet andersom..

Beste Miranda, Hartelijk bedankt voor jullie review en feedback op jullie bouwproces met Groothuisbouw. Wij vinden het erg vervelend dat jullie verwachtingen anders waren dan in de aanneemovereenkomst vastgelegd. Het is dan ook spijtig dat wij niet aan jullie verwachtingen hebben kunnen voldoen. Naar aanleiding van jullie review hebben we contact met jullie opgenomen en het proces geëvalueerd. Gelukkig hebben we de punten gezamenlijk kunnen bespreken en toelichting kunnen geven. Daarnaast hebben we de feedback uiteraard intern besproken met alle betrokkenen om te voorkomen dat er in de toekomst miscommunicatie ontstaat over de verwachtingen van ons bouwproces en de woning. Wij hopen dat jullie met de aangeboden oplossingen alsnog kunnen genieten van jullie prachtige nieuwe woning! Een hartelijke groet, De bouwers van Groothuisbouw

Wij hebben het gevoel niet serieus genomen te worden.

Wij hebben al vele malen gemeld dat het nodige niet deugt of ontbreekt aan onze installaties. Er zijn problemen maar hebben het gevoel dat we genegeerd worden en de installateur weinig tot geen moeite doet om dit snel en adequaat op te lossen. Wij wachten nog steeds op een vervolgafspraak. Het heeft wat moeite gekost maar dankzij Ruben/John van Groothuisbouw Service (klimaat-installatie/ventielen) en Groupe Atlantic NL (WTW-Box) zijn alle problemen met de WTW-Box/installatie opgelost zodat het klimaat in huis 100% in orde is.

Beste Rob, Bedankt voor uw review! Wij vinden het erg vervelend dat er niet duidelijk is gecommuniceerd wat betreft deze installaties. Gelukkig hebben we direct een afspraak met u kunnen inplannen om bij u thuis te vernemen waar de onduidelijkheid zit. Wij hebben er alle vertrouwen in dat u vervolgens onbezorgd kunt genieten van uw prachtige nieuwe woning! Een vriendelijke groet, De bouwers van Groothuisbouw

Optimaal proces voor verkoop en de bouw!

Wij zijn erg tevreden met de opgeleverde woning in september 2022. Fantastisch voortraject, waarbij voor ons het gevoel van ruimte in de show woningen de doorslag gaf. Fijne gesprekken met afdeling verkoop. Goede overdracht aan de werkvoorbereiding en een goed contact met de bouwbegeleider Rob Verhoeven. En echt relatief weinig opleverpunten. Ook dat de badkamers van badkamerstudio Urk al klaar waren bij oplevering van de woning was echt een pre. Voorlopig geen nieuw huis voor ons, maar we raden Groothuisbouw zeker aan. Enige aandachtspunt voor ons is. Er mag vooraf bij de 1e opzet van de offerte wel een hogere post opgenomen worden voor het meerwerk aan de installaties. Er was 3K opgenomen en ons bedrag was uiteindelijk 17K. Dit geeft de klant een nog beter beeld.

Geachte mevrouw Boumans, beste Joke, Wauw, bedankt voor dit geweldige cijfer en de uitgebreide review! Wat fijn om te horen dat u het bouwproces met Groothuisbouw op deze wijze heeft ervaren en u zo tevreden bent met uw nieuwe woning. We zullen de feedback meenemen om ons verkoopproces in de toekomst nóg verder te optimaliseren. Wij wensen u veel woonplezier toe in uw droomwoning! Een hartelijke groet, De bouwers van Groothuisbouw

Prima ervaring met Groothuis

Goede service en bouw volgens schema!

Geachte heer van Antwerpen, beste Edwin, Namens alle bouwers van Groothuisbouw: bedankt voor deze prachtige beoordeling en veel woonplezier toegewenst voor nu en in de toekomst!

Zoveel mogelijkheden, meedenken, op schema alles klaar, probleempjes worden snel en zonder zorgen opgelost. Mocht ik ooit weer een huis bouwen, absoluut met Groothuisbouw!

Beste Anne Marie, Wat een mooie complimenten voor onze bouwers! Hier doen wij het uiteindelijk voor. Wij wensen u veel woonplezier in uw prachtige woning! En mocht u nog eens bouwplannen hebben... ;)

Fijn huis!

Na lang zoeken uiteindelijk voor Groothuisbouw gekozen, een spannend traject. De verkoopfase en de verkoopbegeleiding zijn prima geregeld, ook tijdens de Corona tijd. De start van de bouw is spectaculair, fundering gereed, vloer begane grond buitenmuren, verdieping dak en pannen het gaat razend snel. Logistiek zit het geolied in elkaar (vracht)wagen met materialen volgen elkaar strak gepland op. Ik kan niet anders zeggen dat Groothuis dit prima voor elkaar heeft. En dan gebeurt het, een leger van onderaannemers complementeren de woning. Daar waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Ook dat heeft Groothuis goed voor elkaar. Middels de App melding maken van het probleem en de service afdeling pakt het op.

Geachte J.T., Bedankt voor uw review! Gelukkig was het mogelijk om op korte termijn bij u langs te komen om uw bouwproces te evalueren. Tijdens dit gesprek zijn bovenstaande punten besproken en vervolgens hebben we de feedback binnen onze werkwijze kunnen doorvoeren. Bovenal zijn wij blij dat u zeer tevreden bent met een nieuwe woning. Wij wensen u dan ook veel woonplezier toe! Een hartelijke groet, De bouwers van Groothuisbouw

De grootste investering van je leven in veilige handen

Een huis laten bouwen is een oefening in loslaten. Het is als project te complex voor de leek om te managen en bovendien vereist het een kundigheid in alle aspecten van het bouwproces, de daadwerkelijke bouw zelf, de service na de bouw en het langjarig onderhoud. Die kundigheid is meer dan genoeg aanwezig bij Groothuisbouw. Pas als je begint te beseffen wat er allemaal bij komt kijken om je huis te bouwen dan krijg je respect voor de planning, het vakmanschap en de inzet van van je bouwer. Het grote verschil van Groothuisbouw zit in de werkwijze. Van eerste contact tot oplevering van je huis: het is allemaal standaard en reeds honderden keren gedaan. Dat bespaart geld en door slimme opties in de samenstelling van je huis bouw je toch je eigen unieke woning in vorm, grootte, kleur en stijl. De mensen van Groothuisbouw hebben een passie voor je nieuwe huis en een service mentaliteit die past bij de investering die je doet. Kortom, loslaten wordt niet moeilijk meer en het enige wat je zelf nog doet is een paar maanden wachten tot je huis klaar is. Wij zijn erg enthousiast en als ik ooit nog een huis bouw doe ik dat zeker weer met Groothuisbouw!!

Zeer proffesionele geoptimaliseerde organisatie!

GHB is een hele fijne prossefionele organisatie. Alles is kristal helder en je wordt volledig op de hoogte gehouden van de status van het bouwproces (hier scheelt het bij veel aannemers nogal eens aan). De passie voor het bouwen druipt er bij iedere medewerker vanaf. Communicatie, TOP! Het bouwproces van GHB is zeer efficient! Er is een zeer strak schema van de onderaannemers, hierin merk je wel dat iedere aannemer zijn eigen klus doet en dan soms geen rekening houdt met de andere aannemers/werkzaamheden. Helaas zijn er bij ons een aantal zaken niet goed gegaan mbt de kunsstof kozijnen. Het duurt wel langer dan ik verwacht had dat dit opgelost wordt. Mocht je twijfelen over catalogus bouwer, neem GHB!

Zeer professionele geoptimaliseerde organisatie!

Geweldig om je huis zo snel gebouwd te zien worden.

zeer goede manier om je huis te kunnen kiezen en in te delen met behulp van de kijkwoningen. Goede hulp en uiteenzetting bij het proces om alle wensen en vragen te verduidelijken, en een thuis van je woning maken. bouw gaat van een leien dak, en supersnel. minpuntje was het dat de loodgieter zo veel dingen niet goed begeleidde en dikwijls terug moest komen om werkzaamheden te verbeteren/uit te voeren die vergeten? waren en een goede uitleg te geven over gebruik van installaties. en de project leider weinig op de bouw was. verder een heel mooi en goed huis waar we met plezier in wonen. Bedankt voor de snelle bouw.

Beste Joop, Allereerst bedankt voor u goede beoordeling, hier zijn wij natuurlijk hartstikke blij mee! Wat leuk om te horen dat onze modelwoningen in Emmeloord van toegevoegde waarde zijn geweest voor de keuze van uw droomwoning. Daarnaast willen we u bedanken voor de opbouwende feedback. Dit nemen wij mee in de evaluatie van dit project. Nogmaals veel woonplezier toegewenst in uw nieuwe woning! Een vriendelijke groet, De bouwers van Groothuisbouw

Verkoop top, begeleiding top, bouw top, huis top!

Eerste ervaring was de modelwoning. Daar gekeken wisten we wat we wilden. De verkoopbegeleider begeleidde ons naar het huis wat we wilden en steunde ons in de discussies met de welstandscommissie. De begeleiding daarna was super want er moeten veel keuzen gemaakt worden. Communicatie was glashelder. De bouw zelf was imponerend om te zien. Het huis is top. Wel wat opleverpuntjes maar de service is ontzettend goed en houdt niet op tot alles goed is. Wij zijn zeer tevreden!

Beste Onno, Bedankt voor deze mooie review. Wat een fantastisch compliment voor onze bouwers! Wij wensen u veel woonplezier toe voor nu en in de toekomst.

Zijn nu vanaf 24okt bezig je weet niet wat je ziet dak met dakpannen/ ramen alles zit eral op vandaag alles met soort isolatie dichtgespoten wat een kwaliteit huis! Ook de mensen die er werken gewoon zo gemotiveerd. De sfeer op de bouw gewoon geweldig onder toezicht van Oscar hem wil ik helemaal een pluim geven kan super de mensen motiveren en aansturen en aan het eind van de dag alles keurig opgeruimd, hij is echt een mensen mens!!!

Geachte mevrouw Huits, beste Nolda, Wat leuk om jullie enthousiasme terug te lezen in deze review! Goed om te horen dat jullie tevreden zijn over het bouwproces én de kwaliteit van jullie nieuwe woning. Namens alle bouwers van Groothuisbouw: bedankt voor deze mooie beoordeling en veel woongeluk toegewenst!