Monique heeft overal aan gedacht

Monique geeft heel veel goed tips! Zij denkt met je mee!

Betrokken, klantvriendelijk en ze denken mee!

Vanaf het 1e moment van binnenstappen tot nu (woning is net uitgezet) voelt het als een warm bad. Een huis bouwen is superspannend, maar er wordt meegedacht, geholpen, je kunt altijd bellen om een vraag te stellen, ook al is het voor de zoveelste keer. Je wordt betrokken bij alles wat er gedaan moet worden. Het contact verloopt supervriendelijk, maar wel duidelijk en eerlijk. Al met al een fantastische ervaring!

Uitstekend!!

Wij wilden graag een levensloopbestendige woning laten bouwen en kwamen terecht bij Groothuisbouw. De GL5 is hier heel goed geschikt voor. Het contact met Groothuisbouw verliep heel goed en wij hadden er het volste vertrouwen in. Zo hebben ze een app ontworpen en hierin kun je alles terugvinden en wordt je attent gemaakt op dingen die je zelf nog moet regelen of afhandelen mbt vergunningen en aanvragen. Ook is er in deze app een tijdlijn met daarin de volledige agenda voor de bouw. Zo weet je precies wanneer wat gaat gebeuren en dat is zo gaaf! Op 23 januari was het zover en werd de woning uitgezet op de kavel. Hier hadden we ons eerste contact met onze projectleider Teunis, die alles voor ons in de gaten hield, contact met de gemeente had en die we met al onze vragen en/of opmerkingen lastig konden vallen. Een echte topper! Op 13 maart werd begonnen met de bouw en een dag later was de bovenbouw klaar en stond er direct ons huis. Dit is echt heel bizar om mee te maken hoe snel en gestroomlijnd dat allemaal gaat. Vanaf dat moment ging alles in een razend tempo. Iedere dag fietsten of wandelden we wel even langs om alle vorderingen te zien. Wat een harde werkers hebben we daar zien rondlopen, stuk voor stuk allemaal toppers omdat we zagen en merkten dat ze alles heel secuur en netjes deden! Half mei kregen wij dan ook al onze sleutel overhandigd door Teunis en konden wij zelf aan de slag. Met een strakke planning en gelukkig zonder veel tegenslagen konden wij eind juni ons mooie nieuwe huis betrekken. In de maanden na de oplevering zijn er wel wat kleine problemen geweest, maar Groothuisbouw levert uitstekende service en heeft deze iedere keer snel en goed weten op te lossen.De service na de oplevering is dus ook zeker goed te noemen. Wij wonen hier nu ongeveer driekwart jaar en zijn nog steeds super blij met alle keuzes die wij gemaakt hebben. Wij hopen dan ook zeker nog lang samen van ons levensloopbestendige huis te kunnen genieten!

Voor herhaling vatbaar!

Na oriëntatie en veel onduidelijkheden bij andere bouwbedrijven met name op het gebied van prijzen zijn we bij Groothuisbouw terecht gekomen. Allereerst prettig om de diverse modelwoningen te kunnen bekijken en hier ideeën op te doen. Verder een erg fijn proces voor wat betreft de offerte en persoonlijke wensen. Prijzen zijn zeer transparant. Het proces voor de vergunning had nog wat voeten in de aarde met name door de gemeente, communicatie vanuit Groothuisbouw richting ons hierover was altijd adequaat. Het bouwproces is ook bijzonder goed verlopen, alles volgens de beoogde planning. Aangezien onze kavel op een plan lag met projectbouw waren er planningstechnisch en op ruimtelijk gebied wat uitdagingen, maar Teunis heeft dit zeer netjes opgepakt. Communicatie tijdens de bouw en eventuele vragen werden ook goed opgepakt en snel beantwoord. Start bouw tot oplevering duurde zo'n 3,5 maand. Tijdens oplevering en sinds dat we er wonen zijn er wat kleine (bijna niet noemenswaardige) service puntjes, maar ook dit wordt erg snel en netjes opgepakt. In de app is het eenvoudig een melding aan te maken en er wordt snel contact opgenomen om het op te lossen. Aandachtspunt voor bestaande en toekomstige woningen is misschien nog wel het definitieve energielabel. Het verkrijgen hiervan heeft nog wel wat voeten in de aarde met name vanwege alles wat ervoor moet worden aangeleverd. Het is verstandig om je hier voor de bouw in te verdiepen en goed te bekijken wat er allemaal nodig is. Misschien een idee om dit toch vanuit Groothuisbouw te faciliteren, in ieder geval op het gebied van de benodigde documentatie die al beschikbaar is ook voor natuurlijk het voorlopige energielabel. Dit was onze eerste 'zelfbouw' woning en we hebben zeker wat puntjes waar we achteraf wellicht iets meer toelichting hadden willen hebben die we dan misschien anders hadden gedaan. Mocht er echter ooit een volgende woning komen is de kans groot dat we deze weer door Groothuisbouw laten bouwen.

Fijne snelle oplevering, daarna stokt het

Zeker het bekijken van de modelwoningen, duidelijkheid betreft planning etc., sprak ons aan. We wisten precies wat we konden bouwen, binnen welke tijd. En het huis werd gebouwd als een geoliede machine. Tijdens het bouwproces hebben wij echter al vragen gesteld of bepaalde punten wel opgelost zouden zijn voor de oplevering. Wij werden gerustgesteld. Maar ons huis werd opgeleverd met een meerdere beschadigde kozijnen. Zonder vensterbanken. Zonder stroom op de kookgroep. Met verschillende lekkages boven en beneden. Een gat in de vloer opgevuld met pur. Dekvloer gladgeschuurd met een baksteen. Niet werkende WTW. Het personeel is erg vriendelijk, maar het merendeel laat de werkvloer niet netjes achter. Je nieuwe woning is direct toe aan de grootste schoonmaak. Sigaretten, modder, pleisterwerk. Alles wat nieuw is heeft al het nodige te verduren gehad. Als wij niet snel na oplevering moesten verhuizen waren we niet akkoord gegaan met de oplevering. Maar goed, opleverpunten.. alles wordt netjes hersteld. Na meerdere verzoeken werd door GHB aangegeven dat ze er 3 maanden over kunnen doen om de punten op te lossen. Niet helemaal wat je wil horen natuurlijk. Inmiddels hebben we zelf onze werkzaamheden laten uitvoeren, om de woning leefbaar te maken. Na 2.5 maand kwam GHB een aantal punten oplossen. Er mist nog steeds hier en daar nog wat, zoals een vensterbank… Er druppelt nog wat water uit 3 leidingen… We hadden ons dit heel anders voorgesteld. Vaak spreken medewerkers met enige trots over de service van GHB, maar geven ook toe dat hier toch wel veel mis gaat.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het achterlaten van deze review! Wat fijn om te horen dat u enthousiast bent over onze modelwoningen en planning voorafgaand en tijdens de bouw van uw nieuwe woning. We vinden het dan ook vervelend dat wij in de servicefase niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Nogmaals onze excuses hiervoor. Uiteraard hebben wij dit intern geëvalueerd, waarna er telefonisch contact met u heeft plaatsgevonden. Zoals besproken houden we nauw contact over de geboden oplossingen. We gaan er vanuit dat we u hiermee alsnog de juiste service verlenen. We hopen dat u alsnog volop kan genieten van uw nieuwe woning. Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen, dan zijn we natuurlijk bereikbaar. Een hartelijke groet, De bouwers van Groothuisbouw

Fantastische service

Een lekkage met mijn warmtepomp binnen unit maar na het verlopen van de garantie. Dit op het moment dat geen installateur tijd heeft in oktober. Toch heeft Groothuisbouw me niet in de kou laten ziten. Danielle heeft John gevraagd om langs te bij me te gaan het het is deskundig en snel opgelost. Deze mensen maken Groothuisbouw tot een top bedrijf! Bedankt!

Beste Mario, Een mooi compliment voor onze collega’s van de afdeling service, bedankt daarvoor! Namens alle bouwers van Groothuisbouw: veel woongeluk toegewenst :).

Mooie woning, vlot bouwproces, wel enkele aandachtspunten.

Nu de bouw is afgerond en wij binnenkort zullen verhuizen naar onze nieuwe Groothuisbouw woning willen wij graag onze ervaringen met jullie delen. Ik zal ze hieronder beschrijven in 3 delen: voortraject, bouw, serviceperiode. Voortraject: Wij merkten aan alles dat het drukke tijden zijn bij GHB. Om tot ons bouwplan te komen zijn enkele wijzigingen doorgevoerd en wij hadden niet altijd het idee dat er werd meegedacht. Uiteindelijk zijn er mooie tekeningen opgesteld maar wij hadden in het voortraject toch meer ondersteuning gewenst. Het puntjes op de i gesprek is wel prettig verlopen. De bouw: De bouw loopt als een geoliede machine. Onze projectleider dacht goed mee. Zo konden wij nog tussentijds wijzigen van voegtype waar wij achteraf gezien erg blij mee zijn. De lijntjes zijn kort en vragen worden relatief snel beantwoord. De ervaring met de bouwteams is gemixt. De mannen die de ruwbouw verzorgden waren top. Gespecialiseerde vaklui die altijd ruimte hadden voor een korte babbel en niet moeilijk deden als je even op de bouwplaats kwam kijken. Eventuele schade die ontstond (deuk dakgoot) werd door de mannen zelf direct gemeld en was bij oplevering verholpen. De teams van de afbouw ben ik iets minder over te spreken. Er werd gerookt in de woning (terwijl GHB zelf aangeeft dat dit niet is toegestaan) de sfeer is minder, kwaliteit soms ook (scheve vensterbanken) en bij nazicht laatst werd er zonder toestemming water van onze buitenkraan afgetapt voor een andere GHB woning op de kavel naast ons. Wij zijn de moeilijkste niet maar even overleg kan geen kwaad. De serviceperiode: Allereerst wensen wij aan te geven dat de serviceperiode nog lopende is. De opleverpunten worden snel opgepakt. Ook meldingen die na de oplevering worden gedaan (bijvoorbeeld kras op deur die wij niet hadden gezien) worden opgepakt. GHB doet hier niet moeilijk over en dat mag zeker gezegd worden.

Beste Koen, Bedankt voor het achterlaten van deze uitgebreide review! Een prachtig cijfer, daar zijn wij natuurlijk hartstikke blij mee. We zullen de gegeven feedback zeker meenemen in onze evaluaties, zodat we onze werkwijze nóg verder kunnen optimaliseren voor onze toekomstige opdrachtgevers. Mocht er in de toekomst toch nog wat zijn, ook dan staat ons serviceteam voor u klaar. Wij wensen u veel woonplezier in uw nieuwe woning!

GHB staat daadwerkelijk voor zijn klant (deskundig en vertrouwd)

Onze ervaring met GHB is zeer positief, met name de samenwerking met René de Groot. Al onze vragen, diverse versies van de offertes, en algemene raad, werden deskundig, tijdig, en met duidelijk 'vak-plezier' afgehandeld. Wij bevelen GHB van harte aan bij eenieder die een traject van prefab bouw ingaat.

Beste Nils, Wauw, wat een prachtige review! Wij willen u, mede namens René, nogmaals bedanken voor uw vertrouwen in Groothuisbouw. Veel woonplezier toegewenst in uw prachtige woning!

Groothuisbouw maakt hun beloften waar.

Op dit moment is Groothuis onze gl5 wolfskap aan het bouwen. En het bouwproces gaat als een geoliede machine. Binnen enkele weken is ons huis klaar en ik hoop dat er weinig tot geen opleverpunten zullen zijn. Wij hebben tot op dit moment zeker geen spijt voor de keuze om Groothuisbouw onze woning te laten bouwen. Ik heb echter wel een punt wat mijns inziens toch wel verbetering behoeft. Onze uitvoerder communiceert perfect met ons. Daar kan ik niets over zeggen. Echter het traject daarvoor met de kopersbegeleiding kon op sommige punten wellicht wat beter. Desondanks hebben ook zij ons perfect geholpen. Bedankt Groothuisbouw voor het waarmaken van onze woondroom.

Geachte heer, mevrouw Blinda, Hartelijk dank voor het achterlaten van de mooie review! Fijn om te horen dat het bouwproces van jullie nieuwe woning verloopt volgens verwachting. Wij wensen jullie alvast veel woongeluk in jullie prachtige GL5!

Groothuisbouw verzorgd een goede en uitstekende woning met de juiste bijpassende service

We hebben geen moment spijt gehad van onze keuze voor Groothuisbouw. De grootste voordelen waardoor we deze keuze hebben gemaakt zijn uiteindelijk ook waargemaakt: werken volgens een strakke planning, het managen van alle uitdagingen rondom de gehele bouw en een helder prijskaartje. Daarbij zijn we tijdens het gehele traject vanaf verkoop via voorbereiding tot aan uitvoering uitstekend begeleid via de verschillende contactpersonen. Zelfs na de oplevering is de service van topkwaliteit. Kortom, Groothuisbouw is een partij die je tijdens dit traject de zekerheid kan bieden die je zoekt.

Beste Jens en Demi, Wat fijn om te horen dat jullie het bouwproces met Groothuisbouw zo zorgeloos hebben ervaren en jullie volop hebben kunnen genieten van de bouw van jullie droomwoning! Bedankt voor jullie review en het prachtige cijfer. Namens alle bouwers van Groothuisbouw: veel woonplezier toegewenst!

Geweldige service

Onlangs hadden we een groot probleem met onze achterdeur: hij ging niet meer open. Een plaatselijke timmerman wist zich ook geen raad. Ondanks dat onze woning, gebouwd in 2006, natuurlijk niet meer binnen de garantie valt, stelde Groothuis zich direct behulpzaam op. Met het beste resultaat: de deur werkt weer! Echt geweldig deze service, een dikverdiende compliment

Beste Judith, Bedankt voor dit prachtige cijfer! We zijn blij dat we u hiermee hebben kunnen helpen. Hopelijk woont u nog lang én vooral met veel plezier in uw Groothuisbouw woning! Een vriendelijke groet, De bouwers van Groothuisbouw

Geweldige service, ook na twee jaar!

Als we een (klein) mankement melden wordt er per direct actie ondernomen en/of een datum gereserveerd voor bezoek van een uitvoerder. Super klantvriendelijk!

Beste Goof en Liesbeth, Wat een mooi compliment! Namens ons serviceteam: heel erg bedankt. Mocht er in de toekomst toch nog iets zijn, óók dan staan wij voor u klaar.

Het bouwproces overtreft al onze verwachtingen!

Nadat vorige week in 1 dag tijd de onderbouw is gerealiseerd is het team onder leiding van Oscar deze week begonnen met de opbouw van onze notariswoning. Ongelofelijk om te zien hoeveel enthousiasme en vakkundigheid dit team uitstraalt. Alles loopt als een soepele machine en je wordt als klant volledig meegenomen in het algehele bouwproces. De snelheid, precisie en planning waarmee onze notariswoning momenteel wordt gerealiseerd, overtreft tevens onze verwachtingen. In 2 dagen tijd is de volledige bovenverdieping inclusief binnenwanden, de zoldervloer en het dak met dakkapellen erop geplaatst. Enthousiaste vrachtwagenchauffeurs, zoals Wilco die zelfs onderweg nog even tijd had om een foto te maken van zijn lading: erker met overkapping, rijden af en aan met spullen die op het juiste tijdstip worden gelost en direct door het team ter plaatse worden verwerkt. Al met al een geweldige ervaring met extra dank aan team Oscar die momenteel een fantastische job uitvoeren!

Beste Erik, Wat een leuke review, hartelijk dank daarvoor! Wat goed om te horen dat jullie zo aan het genieten zijn van het bouwproces van jullie Notariswoning. Namens alle bouwers van Groothuisbouw: alvast heel veel woonplezier toegewenst in jullie prachtige nieuwe woning!

Super service!

Wij wonen nu bijna 3 jaar met heel veel plezier in ons Groothuisbouw huis. Destijds waren we al heel tevreden met de bouw. Recent hadden we een kleine lekkage. In het weekend een melding via de app gedaan. Maandagochtend werden we al terug gebeld! Dat hadden we niet zo snel verwacht. Daarna is het heel snel en adequaat weer opgelost. Dus ook na een paar jaar levert Groothuisbouw nog steeds een super service!

Beste Henriët, Wauw, wat een prachtig compliment voor ons serviceteam! Bedankt voor het achterlaten van deze review. Nogmaals veel woonplezier toegewenst in jullie prachtige woning.

UItstekende service

Als we écht heel eerlijk zijn? Dan vinden we het nog weleens jammer dat het bouwproces afgelopen is en kijken we stiekem soms naar kavels om het nog een keer te doen. We hadden vooraf ontzettend goede verhalen gehoord over Groothuisbouw en konden dit bijna niet geloven. Het is echter wel de realiteit. Het bouwproces is fantastisch ingericht en de diverse vakmensen maken er een echt een feest van. Gaan er dingen mis? Absoluut. Ging alles van een leien dakje? Zeer zeker niet. We hadden zowel tijdens de bouw als bij oplevering serieuze punten die opgelost moesten worden (waaronder stankafsluiters die niet geplaatst was in de airco afvoeren, waardoor twee muren weer opengebroken konden worden) Waar Groothuisbouw zich écht in onderscheidt, is de uitstekende service. Door de geweldige medewerkers van de service-afdeling kunnen we deze 9-sterren review geven!

Geachte heer, mevrouw Bos, Hartelijk dank voor het achterlaten van deze beoordeling. Wat leuk om te horen dat jullie het bouwproces en het contact met onze mensen zo fijn hebben ervaren. We zullen dit mooie compliment zeker doorgeven aan onze serviceafdeling! En mochten jullie nog eens bouwplannen hebben… :-)

Oplossingsgericht, strakke planning en een prettig team

Vanaf het eerste tot het laatste contact hebben wij bij Groothuisbouw een “can do” ervaring gehad. Zij hebben enorm veel ervaring, rust en discipline. Als je als klant goed, vooraf, je huiswerk doet (bijv electrapunten, deurdraairichtingen etc) en je wensen duidelijk formuleert dan kan je er van op aan dat Groothuis levert, op tijd en met kwaliteit. Noot: de laatste phase van stucken, schilderen, vloeren, badkamers en keukenbouw, en het bijbehorende afstemmen tussen die partijen is best tijdsintensief want dan doet de klant, of hun eigen bouwbegeleider, de coordinatie. Ook hier is een goede planning essentieel om de beoogde bewoondatum te realiseren

Beste Roelant, Bedankt voor dit mooie cijfer! Fijn om te horen dat u met plezier terugkijkt op het bouwproces en blij bent met uw nieuwe woning. Wij wensen u veel woonplezier toe! Een hartelijke groet, De bouwers van Groothuisbouw

Top aannemer van begin tot na oplevering, professioneel, vriendelijk, oplevering volgens planning!

Beste medewerkers van Groothuisbouw, We zijn jullie ontzettend dankbaar voor de schitterende notariswoning welke jullie voor ons hebben gebouwd, het is ons droomhuis geworden waar we ontzettend dankbaar en gelukkig mee zijn. Groothuisbouw is oprecht een top aannemer! Vanaf de eerste dag tot op heden hebben jullie op een zeer professionele en vriendelijke manier voor ons klaar gestaan. Vanaf het bewonderen van de modelwoning tot en met de oplevering en de nazorg was en is top! Zowel financieel als ook qua planning wisten we precies waar we aan toe waren. De verwachtingen zijn overtroffen. Nogmaals aan iedereen de complimenten, al het personeel waar wij mee te maken hadden was top! In het bijzonder willen we bedanken: Ronald Bredewold, Nick Kok, Jan Pieter Bezemer, Ruben Snoeijing en niet te vergeten de tekenkamer HSB! Bedankt allemaal. Hartelijke groet, Ron en Monique Kampshoff

Geachte heer en mevrouw Kampshoff, beste Ron en Monique, Heel erg bedankt voor het achterlaten van deze review! Wat een prachtige complimenten voor onze bouwers. Wat goed om te horen dat jullie het bouwproces van jullie droomwoning op deze manier hebben ervaren, daar doen wij het uiteindelijk allemaal voor. We zullen zorgen dat de complimenten bij de juiste collega’s terecht komen. Veel woonplezier toegewenst in jullie prachtige Notariswoning!

Kwaliteit en betrouwbare customer service

Wij zijn in het traject van het zoeken naar de bouwer van ons huis bij Groothuisbouw beland. Het proces van het kiezen van ons huis tot aan de bouw was duidelijk en een groeiproces voor beide partijen. Het resultaat is geworden wat we ervan verwacht hadden en we wonen nu heerlijk. Na de uiteindelijke oplevering kwamen er onverwacht toch wat punten naar boven die opgelost moesten worden. Hierin is Groothuisbouw een betrouwbare partner gebleken en heeft de service afdeling zich voor ons ingespannen en met het inschakelen van de benodigde mensen en bedrijven ervoor gezorgd dat deze punten opgelost en hersteld zijn. Dit heeft bij ons veel zorg en onzekerheid weg genomen. Achteraf beschouwd is met name dit laatste service traject wat nu eenmaal komt kijken bij een huis bouwen, een zeer positieve ervaring geweest.

Beste Mira, Hartelijk dank voor dit prachtige cijfer! Fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn met jullie nieuwe woning en hier met veel plezier wonen. Als er in de toekomst toch nog wat is… óók dan staat onze serviceafdeling voor jullie klaar. Wij wensen jullie veel woongeluk in jullie nieuwe woning! De bouwers van Groothuisbouw

Geweldige ervaring

Vanaf het begin tot einde goed begeleid. De bouw ging als een geoliede machine. Zeer goed gepland en als er iets niet goed ging werd er snel geschakeld. Ook naderhand zeer snel actie op de openstaande punten en op de paar dingen die we in het begin gemist hadden. Echt een aanrader!! Toppers !

Beste Marc, Wauw, wat leuk om te horen dat u ons bouwproces op deze manier heeft ervaren! Bedankt voor het achterlaten van deze prachtige review. Namens alle bouwers van Groothuisbouw: veel woonplezier toegewenst voor nu en in de toekomst!

Geweldige ervaring

Omdat het alweer 1 jaar geleden is, vandaag service afspraak om alles na te lopen. Deuren, kozijnen, loodwerk, wtw box etc. De heer kapitein laat er geen gras over groeien. Wat een topper is dat zeg! Kleine gebreken gelijk opgelost. Ramen en deuren goed afgesteld. Deuren die beetje klapperen door luchtverplaatsing, netjes voorzien van drukknopjes. Meerdere service meldingen gedaan, van kleine beetje vocht achter wtv box tot een plankje in de meterkast. Zelfs de warmtepomp even bijgevuld. Wat een service!! Leuk om te horen en te zien dat hij met zoveel plezier en passie al 16 jaar bij Groothuis werkt. Een dikke 10 van ons! Bedankt voor al jouw hulp en tips. Groothuisbouw niet alleen in het voortraject top, maar ook nu na ruim 1 jaar van oplevering woning nog steeds super service. Met ook een lekkere taart precies 1 jaar na oplevering. Mede door Groothuis en de goede werknemers wonen we nu al ruim 1 jaar met veel plezier!

Beste Erik, Bedankt voor deze geweldige review! Een prachtig compliment voor onze collega Jan en de andere collega’s van de serviceafdeling. Goed om te horen dat de taart lekker was :). Wij wensen u nog vele jaren woonplezier in uw prachtige woning!

Deskundige en aardige en service gericht

Groothuis altijd als prettig ervaren , goed advies, snelle service en meedenken met klant

Beste Abdoelhamied, Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. We wensen u veel woonplezier toe! Een hartelijke groet, De bouwers van Groothuisbouw

Wij hebben alles goed ervaren met Groothuis!

Vanaf dag 1 bij Groothuis zijn wij goed ontvangen en konden we de modelwoningen bekijken en onze woning zelf samenstellen naar onze wensen. Tussen de middag goed verzorgt met een lunch van Groothuis. Onze contactpersonen waren vriendelijk en alles netjes gedaan voor ons! De projectleider van onze bouw heeft tot de dag van oplevering alles precies volgen de planning gedaan! Groothuis bedankt!! Marcel en Marina

Geachte heer Kivits, beste Marcel, Wat een prachtige beoordeling, hartelijk bedankt! Wat goed om te horen dat jullie met tevredenheid terugkijken op het bouwproces (en de lunch in de smaak is gevallen :)). Namens alle bouwers van Groothuisbouw: veel woonplezier toegewenst in jullie droomwoning!

Wij hebben ons droomhuis gebouwd middels Groothuisbouw. Zeer professionele organisatie waarbij vanaf het begin af aan wordt meegedacht, vooruit wordt gekeken en men alle beloftes nakomt. De woning werd een maand eerder opgeleverd dan geprognotiseerd en volledig binnen het afgesproken budget. Zowel de bouwbegeleiding als bouwkwaliteit ligt erg hoog! Wij willen het hele team dan ook bedanken voor deze mooie ervaring en realisatie van ons droomhuis!

Beste Joshua en Zsani, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat super dat jullie het bouwproces op deze manier hebben ervaren en dat jullie blij zijn met jullie nieuwe woning. Wij wensen jullie veel woongeluk!

Een bouwproject, dat je iedereen gunt!

Een bouwproces dat je iedereen gunt, dat is wat wij ervaren hebben. Groothuisbouw was ons al opgevallen bij onze oriëntaties op internet. De huizen spraken ons aan en we togen daarom in juni 2021 naar Emmeloord. Vanaf het eerste bezoek waren we verkocht. Op één modelwoning werden we direct verliefd. Dit was ons droomhuis. Vervolgens startte een soepel proces, dat in een aantal logische stappen leidde tot 'puntjes op de i' gesprek (alle specifieke wensen, details en keuzes aanreiken) en uiteindelijk het tekenen van de aannemingsovereenkomst. Op 31 augustus 2021 was het graafwerk, op 18 november 2021 kregen we de sleutel en vlak voor kerst 2021 verhuisden we naar onze droomwoning. De beloofde en verwachte service en kwaliteit maakten het team van Groothuisbouw volledig waar. De opleverpunten waren minimaal en werden snel opgelost. Latere kleine dingen losten ze ook soepel en zonder gedoe op. In januari 2023 zocht ik opnieuw contact met Groothuisbouw vanwege een kleine vraag. Daarbij vroeg onze eerdere verkoper of we misschien bereid waren om mee te werken aan een Open Huis dag. Daar hoefden we niet lang na te denken. Immers wij mochten in onze oriëntiatie-fase ook binnenkijken bij eerdere kopers. Dat vonden we toen erg waardevol. Ook de 'Open Huis'-dag in onze woning verliep heel prettig. Groothuisbouw regelde alles en wij deelden onze oprechte ervaringen. Wij hebben in ons leven meerdere ervaringen met nieuwbouw of verbouw, maar dit is de eerste keer dat we met plezier terugkijken naar zowel het uiteindelijke resultaat als naar de fijne samenwerking in zowel het verkoop-, de voorbereidings- alsmede het uitvoeringsproces. Ontzorgen en service schrijven ze bij Groothuisbouw met hoofdletters en wij zijn superblij met ons droomhuis!

Beste Twan, Wat worden wij blij van het lezen van zo’n prachtige review! Wat fijn om te horen dat jullie zo blij zijn met jullie droomwoning en met enthousiasme terugkijken op het bouwproces met Groothuisbouw. Wij willen jullie nogmaals bedanken voor het Open Huis wat wij bij jullie mochten organiseren! Het was een zeer geslaagde dag en wij vonden het erg leuk om het eindresultaat van jullie droomwoning te bewonderen. Namens alle bouwers van Groothuisbouw: veel woonplezier toegewenst in jullie prachtige woning!