Filters

8

goed

annuleringsverzekering is zeer goed gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Normaal
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Ik heb geen ervaring met de schadeafdeling
9

Altijd goed

Goed geholpen met alle verzekeringen bundelen. Goed geadviseerd. Telefonisch goed bereikbaar en ik wordt altijd vriendelijk en meteen geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Schadeafdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Snel
8

Goed

Goede service en afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Algemeen
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Snel
8

Duidelijk en meedenken

Al lange tijd bij verzekerd. Vertrouwd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Normaal
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Snel
10

Fryske eerlijkheid

Rein Pieter is een betrokken mens en vanuit dit uitgangspunt wordt de toon van het bedrijf gevoerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Zakelijke afdeling, Schadeafdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Snel
10

Professioneel, vriendelijk, behulpzaam

Ik ben uitvoering geïnformeerd over de mogelijkheden. Vragen werden snel en vakkundig beantwoord. Er werd met mij meegedacht over mogelijkheden. Hierdoor heb ik het als zeer prettig ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Ik heb geen ervaring met de schadeafdeling
8

Goed

Had het iets sneller verwacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Schadeafdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Normaal
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Normaal
8

Duidelijk en vriendelijk

Ik kreeg een duidelijk verhaal te horen en lezen en werd vriendelijk behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Ik heb geen ervaring met de schadeafdeling
10

Goede ervaring

Mijn beoordeling zegt meer dan genoeg Van verplichte velden invullen vind niks

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Algemeen
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Normaal
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Ik heb geen ervaring met de schadeafdeling
8

Goed ontspannent.

Een prettige gesprek met goed uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Ik heb geen ervaring met de schadeafdeling
10

Fijne dienstverlener!

Altijd persoonlijk en betrokken. Supersnel en betrouwbaar. Aanrader voor iedere ondernemer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Zakelijke afdeling, Schadeafdeling, Administratie
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel
10

Goed alles word geregeld

Mijn ervaring is heel goed Volgens mij kan het niet beter Ik zou zo mooi doorgaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Ik heb geen ervaring met de schadeafdeling
9

Prima

Zoveel contact heb ik niet gehad en dat is een goed teken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Zakelijke afdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Ik heb geen ervaring met de schadeafdeling
10

Top!

Ik ben in die 28 jaar nog nooit ontevreden geweest.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Schadeafdeling, Algemeen
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel
4

Onvriendelijke toon van het gesprek

De invaller was erg kortaf en niet echt klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Algemeen
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer slecht
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Normaal
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Traag
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Normaal
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Ik heb geen ervaring met de schadeafdeling
9

Meedenkende partner met visie en zorgvuldig en accuraat in uitvoering.

Het contact met Anne Bergsma is altijd prettig, constructief en efficiënt. Hij verstrekt gevraagd en ongevraagd advies, denkt mee en informeert over (nieuwe) voor ons bedrijf relevante verzekeringen. Aanvragen, wijzigingen, schades en vragen worden zorgvuldig en snel opgepakt en afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Zakelijke afdeling, Schadeafdeling, Buitendienst(adviseur), Administratie
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel
8

Vriendelijke mensen die meedenken

Vriendelijke mensen die meedenken

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Zakelijke afdeling, Schadeafdeling, Buitendienst(adviseur)
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Normaal
10

Medewerkers die oog hebben voor de klant

Na aanschaf van een andere auto heeft de medewerker mij uiterst vriendelijk te woord gestaan, ja hier kun je nog gewoon telefonisch contact opnemen, ze heeft uitgezocht welke verzekering het beste bij mijn wensen pakket paste. Vervolgens heeft ze mij terug gebeld met een voorstel welke nog goedkoper was dan de vorige verzekering. Tevens heeft ze ook de polis van de tweede auto aangepast waardoor de maandelijkse kosten nu een stuk lager zijn. Top geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel
10

Ze doen met

Contact met RP is altijd goed. Daarna prima geserviced door een collega voor de afsluiting van de polis. Deze belde mij 2 x op om mij er aan te herinneren dat ik nog akkoord moest geven. Digitaal afwikkelen en tekenen is erg makkelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Zakelijke afdeling, Schadeafdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Normaal
9

Ik had het niet beter kunnen treffen, alle tijd, rust en mevrouw Janny Visser dacht met mij mee.

De dienstverlening was perfect van de telefoniste tot de schade dienstverlening van mevrouw Janny Visser. Er werd in alle rust geluisterd en meegedacht. Kortom ik had het niet beter kunnen treffen. Hartelijk dank.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Schadeafdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel
10

is goed

Mijn ervaring is goed,ze helpen je keurig , veel contact gehad met Mevrouw Margaretha W,als ik de naam goed heb,die heeft me goed bijgestaan, later nog een mevrouw mij geholpen met brilverzekering,dus alleen maar positief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Schadeafdeling, Administratie
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel
8

tevreden klant

positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Zakelijke afdeling, Schadeafdeling, Buitendienst(adviseur)
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Normaal
8

goed

Na de melding van een glasschade werd dit goed opgepakt en dacht de medewerker met ons mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Schadeafdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Snel
9

Zeer tevreden

Klantvriendelijk,altijd het beste advies ,zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Schadeafdeling, Administratie, Algemeen
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel
10

Top

Top service

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Algemeen
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel

Over Froonacker Van de Witte Assurantiën

Froonacker Van de Witte is al ruim 75 jaar een betrouwbare en deskundige partner op het gebied van verzekeringen en financiële dienstverlening voor particuliere en zakelijke relaties die zich thuis voelen bij een nuchtere en persoonlijke aanpak. Froonacker Van de Witte is uitgegroeid tot een gerenommeerd kantoor met een uitstekende reputatie op het gebied van verzekeringen, pensioenen en bewust risicobeheer. Met kennis van zaken en als geen ander thuis in de regionale markt. Op het gebied van schadeverzekeringen wordt nauw samengewerkt met ABF Assuradeuren B.V., onze Gevolmachtigd Agent voor diverse verzekeraars. Deze vennootschap is zelf bevoegd om namens deze maatschappijen verzekeringsaanvragen te accepteren, polissen op te maken en schades te behandelen. Groot voordeel hiervan is dat er snel en accuraat kan worden gewerkt. Bij Froonacker Van de Witte werken ruim 30 goed opgeleide medewerkers die allen ruim voldoen aan de gestelde opleidingseisen. Wij zijn aangesloten bij NLG, dit is een samenwerkingsverband van advieskantoren die zowel werkzaam zijn in de particuliere als in de zakelijke markt. Door het partnerschap bij NLG zijn we nog beter in staat toegevoegde waarde te leveren aan onze relaties.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd