Filters

8

Geweldig

Goede ervaring en word altijd goed geholpen aan de telefoon

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Administratie
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Snel
10

Zeer goede ervaring.

Yvonne tuinenga doet haar uiterste best. Denkt mee over auto verzekering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Ik heb geen ervaring met de schadeafdeling
10

Goede en persoonlijke service

Mijn ervaring is al jaren goed, ik heb geen verbeterpunten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Ik heb geen ervaring met de schadeafdeling
9

Positief

Positief en kundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Algemeen
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Ik heb geen ervaring met de schadeafdeling
10

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Administratie
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel
9

Prima

Prettig en deskundig advies!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Zakelijke afdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Ik heb geen ervaring met de schadeafdeling
10

Wat een verademing.

Waar gaat het bij verzekeren om? Dat je jezelf tegen onverwacht hoge kosten beschermd. Kosten, die je niet wilt of kunt dragen. Tegelijkertijd wil je ook maandelijks niet teveel premie betalen. En dus gaat het er ook om dat je jezelf reëel verzekert; welk risico draag je zelf, en wat ben je bereid maandelijks aan premie te betalen? Je wilt je niet te hoog verzekeren en teveel premie betalen, maar je wilt ook niet onderverzekerd zijn, toch? Dat klinkt allemaal best vanzelfsprekend, en dus bezocht ik als zovelen de bekende vergelijkingssites. Een goede kennis vertelde me dat ik toch eens contact moest zoeken met Froonacker van de Witte. Ik begreep echter niet wat een tussenpersoon voor waarde kon toevoegen, maar waagde de stap, en sprak met medewerker Yvonne over een autoverzekering en enkele woonverzekeringen. Yvonne, en daarmee voor ons de stem van Froonacker, legde ons op informele en leuke wijze uit hoe verzekeringen in elkaar zitten en waar ze van elkaar verschillen: op het gebied van dekkingen, op het gebied van service, en wat de insteek is van verschillende partijen; waarom biedt de ene partij alles via aparte verzekeringsmodules aan, en stopt de andere partij alles in één module? Ze legde ook haarfijn uit welke verzekeringen ze had vergeleken, wat de voor en nadelen zijn, en luistert goed naar wat van onze situatie van toepassing is. En of ze volmacht zijn van een partij, of niet. En waarom juist dat aspect zo belangrijk is, als er schade is. Ze neemt alle tijd voor je, houd rekening met je wensen, met je budget, je huidige en toekomstige situatie en stelt vragen die je niet worden gesteld op vergelijkingsites. Wat heb ik geleerd? Bij schade gaat het erom hoe je wordt geholpen. Maar bij vragen of je nog goed verzekerd bent, nu én in de toekomst, wil je dat ook. Je wilt je geen nummer voelen, maar een persoon waar echt naar wordt geluisterd. Waar jij er toe doet. En dat doet Froonacker van de Witte, zonder dat dat gepaard gaat met hogere premies. Klasse!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Ik heb geen ervaring met de schadeafdeling
10

Denken met je mee

Altijd correct

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Schadeafdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel
9

Super klantvriendelijk en adequaat communicatie.

Zeer vriendelijk en adequaat contaxt

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Ik heb geen ervaring met de schadeafdeling
8

gewoon zoals het hoort

na telefonisch contact een gewone reactie van een kundige medewerker betreffende mijn probleem , geen bla bla verhaal

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Normaal
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Ik heb geen ervaring met de schadeafdeling
10

Vriendelijk, vlot, veilg

Vriendelijk, vlot, veilig ga zo door suc6

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Schadeafdeling, Administratie
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel
9

Altijd vriendelijk

Als ik een vraag heb wordt het altijd beantwoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Zakelijke afdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Snel
8

Je hebt iemand nodig stil en oprecht!

Een bedrijf met ervaring en goede begeleiding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Zakelijke afdeling, Schadeafdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Snel
10

Goede service en snel geregeld.

Super snelle en goede service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel
9

.x

x

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Buitendienst(adviseur), Administratie, Algemeen
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Normaal
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Ik heb geen ervaring met de schadeafdeling
10

kon niet beter

Het hele verzekeringspakket om- en overgezet; heel goed mee denkend en adviserend met vergelijkingen en voorwaarden

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Ik heb geen ervaring met de schadeafdeling
10

Kundig, denken mee en klant in koning

Adviseurs denken mee, weten waar ze over praten. Snelle reacties en lossen alles snel op. Erg klantvriendelijk. Zeker een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Zakelijke afdeling, Buitendienst(adviseur)
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Ik heb geen ervaring met de schadeafdeling
9

correcte dienstverlening

correcte dienstverlening

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Zakelijke afdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Ik heb geen ervaring met de schadeafdeling
10

Goed advies, snelle afwikkeling

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Schadeafdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Snel
10

Hele fijne service

Goede ervaring met vriendeliJ ke mensen

  • Aanbevelen? Nee
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Schadeafdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Snel
7

Niet voor de klant werken

Ik moest zelf achter verlaging van auto verzekering aan. Zijn al jaren klant en nu denk ik die autoverzekering hadden we vorig jaar ook kunnen verlagen. Je denk dat je tussenpersoon dat voor jouw in de gaten houd en daarop bij mij op terug komt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Buitendienst(adviseur), Administratie
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Normaal
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Normaal
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Normaal
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Normaal
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Normaal
10

Goede service

Persoonlijk contact

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Schadeafdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel
10

Goed

Bij wisselen van auto snel en correct geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Administratie
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Ik heb geen ervaring met de schadeafdeling
10

Professionele service.

Een wijziging in mijn assurantiepolis van een van onze auto's werd vlot en correct afgewikkeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Ik heb geen ervaring met de schadeafdeling
8

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Buitendienst(adviseur)
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Ik heb geen ervaring met de schadeafdeling

Over Froonacker Van de Witte Assurantiën

Froonacker Van de Witte is al ruim 75 jaar een betrouwbare en deskundige partner op het gebied van verzekeringen en financiële dienstverlening voor particuliere en zakelijke relaties die zich thuis voelen bij een nuchtere en persoonlijke aanpak. Froonacker Van de Witte is uitgegroeid tot een gerenommeerd kantoor met een uitstekende reputatie op het gebied van verzekeringen, pensioenen en bewust risicobeheer. Met kennis van zaken en als geen ander thuis in de regionale markt. Op het gebied van schadeverzekeringen wordt nauw samengewerkt met ABF Assuradeuren B.V., onze Gevolmachtigd Agent voor diverse verzekeraars. Deze vennootschap is zelf bevoegd om namens deze maatschappijen verzekeringsaanvragen te accepteren, polissen op te maken en schades te behandelen. Groot voordeel hiervan is dat er snel en accuraat kan worden gewerkt. Bij Froonacker Van de Witte werken ruim 30 goed opgeleide medewerkers die allen ruim voldoen aan de gestelde opleidingseisen. Wij zijn aangesloten bij NLG, dit is een samenwerkingsverband van advieskantoren die zowel werkzaam zijn in de particuliere als in de zakelijke markt. Door het partnerschap bij NLG zijn we nog beter in staat toegevoegde waarde te leveren aan onze relaties.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd