• Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Buitendienst(adviseur)
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Ik heb geen ervaring met de schadeafdeling

wij wachten af

de koffie staat klaar

• Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Normaal
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Normaal

Goed contact en snelle offerte

Prime eerste contact en snel een offerte ontvangen met een passend tarief.

• Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed

Zeer hartelijk en verstaan hun vak

De medewerkers zijn erg vriendelijk, denken mee, en weten waar ze over praten. Ze regelen alles tot in de puntjes!

• Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed

• Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Algemeen

oke

Het kantoor is groot. Het heeft voordelen en nadelen. Sommige dingen duren hierdoor langer en je hebt vaker te maken met verschillende personen. Voordeel is ieder heeft zijn eigen specialiteit

• Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Normaal

Heel goede ervaring

Met het veranderen van de auto verzekering ben ik op een prettige wijze en goed geadviseerd

Alsof we bekenden zijn!

Als we contact opnemen met kantoor is het net alsof we bekenden van elkaar zijn...terwijl we elkaar niet kennen en dat vindt ik wel prettig! Als er wat geregeld moet worden gebeurt dat ook! Aardige mensen!

• Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Administratie, Algemeen
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Snel

Bij Froonacker van de Witte regelen ze alles. Nooit discussie over de uitkeringen, alles is gedekt.

• Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Zakelijke afdeling, Schadeafdeling, Buitendienst(adviseur), Administratie, Algemeen

Goede en vriendelijke behandeling

Duidelijke hoe de schade afgehandeld zou worden

Super goed!

Zeer vriendelijke service, vraag werd goed begrepen en de offerte was snel klaar. De betreffende medewerker had goed haar best gedaan om de offerte zo gunstig mogelijk te krijgen. Ik ben zeer te spreken over de vriendelijke, vlotte en goede service.

Snelle en duidelijke reacties

Alle afdelingen zijn erg klantvriendelijk en met veel kennis wordt je te woord gestaan of schriftelijk geïnformeerd. Zeer tevreden. Pierre en Anja vd Engel

• Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Zakelijke afdeling, Administratie
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Snel

Verzekeren zoals het bedoeld is: scherpe prijs, snelle afhandeling, persoonlijk

Schades komen bij ons nagenoeg niet voor, maar als er wel wat aan de hand is dan wordt dat snel afgehandeld. Ook het persoonlijk contact is goed. Minimaal 1 x per jaar wordt de portefeuille persoonlijk doorgenomen en dat is een goede zaak!

Keurig geadvi

goede service

beste en goede behandelingen.

• Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Schadeafdeling, Administratie, Algemeen
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Snel

Altijd snel en een correct antwoord.

Als je een vraag hebt altijd snel een antwoord. En ook het juiste advies als je een vraag hebt.

Snel en adequaat

Een telefoontje en alles is zeer snel geregeld

• Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Algemeen
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Snel

Vriendelijk, luisteren goed, vragen door, zoeken het uit, bellen je terug en regelen de zaken heel vlot af. En zo heerlijk dat je van mens tot mens contact hebt, voel me nooit een dossiernummer.

• Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel

Prima contact en afhandeling schadevergoeding

• Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Schadeafdeling
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Snel

Duidelijke communicatie en snel geholpen

Ik heb een schade aangemeld via het formulier op de website. Binnen enkele dagen werd er contact opgenomen door mevrouw Haitsma. Na wat aanvullende vragen die prima via de mail afgehandeld konden worden is mijn verzoek in behandeling genomen. Weer na een paar dagen duidelijk antwoord ontvangen met de toezegging dat de schade onder de dekking viel. Ik kreeg de mogelijkheid om zelf een schadeherstelbedrijf in te schakelen en de offerte met mevrouw Haitsma te delen. Daarna de schade laten herstellen en bewijsstukken overhandigd via de mail. Tot slot keurig een reactie terug met de mededeling dat de factuur zou worden voldaan aan het schadebedrijf. Ik moet zeggen dat het proces op geen enkel punt vraagtekens opriep en mijn klantenreis verliep erg soepel! Een groot compliment en ben dan ook zeer tevreden als klant!

• Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel

Sinds kort bij u verzekerd

Bij een schademelding erg goed en vlot afgehandeld, en professioneel.

Goed!

Duidelijk en vriendelijk

• Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Algemeen
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Snel

Snel, correct, vriendelijk en no nonsense.

Elk bedrijf is zo sterk als haar medewerkers, of ik nu bel of mail, men is altijd vlot, vriendelijk en zeer meedenkend, proactief zelfs.

• Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Zakelijke afdeling, Schadeafdeling, Administratie
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Snel

De persoonlijke contacten zijn top; De digitale laten nog veel te wensen over.

De digitale communicatie, met name een offerte is mijns inziens ver onder de maat. Dit heb ik besproken met uw medewerkers. De persoonlijke contacten daarentegen zijn naar mijn mening prima.

• Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Normaal
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Traag
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Normaal

Over Froonacker Van de Witte Assurantiën

Froonacker Van de Witte is al ruim 75 jaar een betrouwbare en deskundige partner op het gebied van verzekeringen en financiële dienstverlening voor particuliere en zakelijke relaties die zich thuis voelen bij een nuchtere en persoonlijke aanpak. Froonacker Van de Witte is uitgegroeid tot een gerenommeerd kantoor met een uitstekende reputatie op het gebied van verzekeringen, pensioenen en bewust risicobeheer. Met kennis van zaken en als geen ander thuis in de regionale markt. Op het gebied van schadeverzekeringen wordt nauw samengewerkt met ABF Assuradeuren B.V., onze Gevolmachtigd Agent voor diverse verzekeraars. Deze vennootschap is zelf bevoegd om namens deze maatschappijen verzekeringsaanvragen te accepteren, polissen op te maken en schades te behandelen. Groot voordeel hiervan is dat er snel en accuraat kan worden gewerkt. Bij Froonacker Van de Witte werken ruim 30 goed opgeleide medewerkers die allen ruim voldoen aan de gestelde opleidingseisen. Wij zijn aangesloten bij NLG, dit is een samenwerkingsverband van advieskantoren die zowel werkzaam zijn in de particuliere als in de zakelijke markt. Door het partnerschap bij NLG zijn we nog beter in staat toegevoegde waarde te leveren aan onze relaties.