prima ervaring

Het contact met mw Marian Slouwerhof als erg prettig ervaren. Contact was professioneel en ondersteunend. Al mijn vragen werden deskundig behandeld.

direct reactie en snel resultaat

De mensen van Froonacker reageren snel op vragen en komen met duidelijke uitleg en betaalbare oplossingen.

Snelle service- veel kennis- zeer klantvriendelijk

Ik zou iedereen Froonacker Van de Witte Assurantiën aanraden. De service is enorm goed. Ze ondernemen snel actie, geven duidelijke uitleg, vriendelijk personeel, enorm geduldig en niks is ze te gek. Vooral het persoonlijke contact vind ik erg prettig. Zeker een aanrader!

Deskundig geholpen.

Deskundig geholpen.

vlot duidelijk en efficient

Telefonisch contact opgenomen met een vraag of een en ander nog geregeld kon worden vóór een bepaalde datum; allemaal vlot geregeld.

Goede service en prettige mensen

Goede service en prettige mensen

snel en to the point

zie boven

Prima service en kennis van zaken!

Prima service en kennis van zaken!

vriendelijke afhandeling van de diverse verzekeringszaken

Ik nam de verzekering over t.a.v. het woonhuis van de vorige bewoner. en Froonacker ging daar soepjes mee akkoord.

Goed duidelijk to the point

Keurig zakelijk overleg

correcte afhandeling

Het wordt gewoon opgelost!

Even bellen en je probleem wordt gewoon opgelost. Je zorg wordt ontnomen en zo hoort het te zijn. Top!

Vriendelijk en klantgericht

Bij het afsluiten van de verzekering vond ik Miranda de Ruiter bijzonder vriendelijk en snel in haar reacties. Zij gaf mij gedurende het traject constant het gevoel dat het goed zou komen en dat geen vraag haar teveel was.

altijd snel, vriendelijk en zeer informatieve, adequate respons respo

top

op zich keurig

Snel geholpen door een vriendelijke medewerker. Wel graag aandacht voor de communicatie. Ondanks mijn HBO+ achtergrond is het best ingewikkeld om alles te begrijpen, dus ik vertrouw er dan maar op dat het goed zit. Verzekeringen overzichtelijk en simpel maken zou een mooie uitdaging zijn. Voor iedereen in de branche.

Prima geholpen bij de schade afhandeling

Vriendelijk en accuraat

heel goed

goede service

Uitstekend geholpen chapo!!

Snel eenvoudig en per telefoon/mail

Adequate afwikkeling schade

Snel antwoord en goed advies op mijn vraag hoe de autoschade afgewikkeld moet worden en of al dan niet het zelf betalen voordeliger zou kunnen zijn met betrekking tot de terugval ‘no-claim-jare’

Correcte afhandeling

Kapotte telefoon is vergoed en netjes uitgekeerd.

Perfecte service

Al vanaf mijn 17 jaar klant bij Froonacker. Een contact persoon die er alles aan doet om het beste voor je te regelen. Alles gaat in overleg met als doel het voor de klant aantrekkelijk te maken. Open beleid en direct persoonlijk contact. Froonacker bedankt maar vooral Feitsma bedankt voor je inzet. Echt super.

Prima service!

Goede persoonlijke service!

Vlot en meedenkend.

Fijn dat Fr. meedenkt ingetrokken voordeel van de klant. Dat geeft vertrouwen

Zo best as wat

Ik ben heel tevreden ,dank u wel.

Zeer tevreden , Dank u wel .