Goed!

Duidelijk en vriendelijk

• Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Snel

Snel, correct, vriendelijk en no nonsense.

Elk bedrijf is zo sterk als haar medewerkers, of ik nu bel of mail, men is altijd vlot, vriendelijk en zeer meedenkend, proactief zelfs.

• Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Zakelijke afdeling, Schadeafdeling, Administratie
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Snel

De persoonlijke contacten zijn top; De digitale laten nog veel te wensen over.

De digitale communicatie, met name een offerte is mijns inziens ver onder de maat. Dit heb ik besproken met uw medewerkers. De persoonlijke contacten daarentegen zijn naar mijn mening prima.

• Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Normaal
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Traag
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Normaal
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Normaal

Goed vakkundig Advies

Zie boven

• Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Schadeafdeling, Algemeen

• Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Schadeafdeling

..........

Levert gewoon goed werk

Werkt supersnel

Helemaal geweldig

Snel contact met bertokkenen, op adequate manier wijzigingen doorvoeren. Persoonlijk contact staat hog in het vaandel

Accuraat en doortastend

• Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Zakelijke afdeling, Schadeafdeling, Administratie
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel

Goede afhandeling en goed advies mbt autoverzekering

Zoals het hoort

• Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Administratie
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Ik heb geen ervaring met de schadeafdeling

Kundig en accuraat

Er wordt snel en kundig gereageerd op vragen en men is erg behulpzaam.

• Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel

Adequaat reageren met aandacht en precisie. Het goede gevoel.

Wij zijn bij jullie binnengekomen met onze autoverzekeringen, met goede ervaringen. Nu overgestapt met ons volledige privé-pakket. We werden prima op de hoogte gehouden van de vorderingen t.a.v. de overstap. Alles is prima geregeld. Wat wij verwachten van jullie als tussenpersoon, is dat we op de hoogte gehouden worden van de ontwikkelingen op de verzekeringsmarkt. Natuurlijk ook als wij voordeliger uitkomen. Wij denken dat we daarmee bij jullie aan het juiste adres zijn.

• Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Schadeafdeling, Administratie, Algemeen
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel

Attent en behulpzaam. Altijd snel deskundig advies.

Al jaren heb ik al mijn verzekeringszaken bij Froonacker Van de Witte ondergebracht. Een vertrouwd gevoel. Deskundig. Prettig telefonisch contact. Goed verzekerd tegen een redelijke prijs.

Volledige ontzorging

Op zoek naar verzekeraar voor een unieke Audi uit Duitsland kwam ik snel terug bij Froonacker Van de Witte. Na eerste contact werd meteen snel geschakeld en zaken geregeld. Daarnaast werd er ook gevraagd of er ook andere auto's zijn? Het bleek dat die ook meer dan 50% goedkoper konden worden verzekerd.

• Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Zakelijke afdeling
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed

Nette firma met oog voor de klant

Al bijna 10 jaar heb ik een aantal verzekeringen bij Froonacker. Toen ik ging trouwen heb ik samen met mijn vrouw al onze verzekering over gezet bij de firma. Ze hebben altijd tijd voor een moeilijke vraag of om uitleg te geven bij verzekeringen.

• Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Normaal
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Normaal
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel

Froonacker geeft een warm gevoel als je in de kou staat

Schade aan de camper ten gevolge van een hevige storm. Op zaterdagavond het noodnummer gebeld en door de vriendelijke medewerker gerust gesteld en wat handleidingen gekregen die ik moest doorlopen. Dit de volgende dag in alle rust gedaan. Daags daarop wederom contact gehad en de camper naar reparatiebedrijf gebracht voor vaststelling schade. Vervolgens schaderapport incl. schadefoto's verzonden en.......2 dagen later schadebedrag al gestort op de rekening. Helaas is het nog steeds wachten op het schadeherstel omdat de onderdelen nog niet binnen zijn vanwege de corona-crisis. Was iedereen maar zo snel als Froonacker !! Resumerend: fantastische medewerkers die de klant echt kennen waardoor afhandeling soepel

• Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Schadeafdeling, Administratie, Algemeen

Goed geïnformeerd!

Behulpzaam en kordaat geholpen.

• Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Schadeafdeling

Correct geholpen

Goed en snelle behandeling bij het overschrijven/verandering van voertuig

• Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Normaal

Goed bezig

Het persoonlijke contact met de medewerkers is prima. Ook wordt er snel gereageerd op mails. Kortom, lekker doorgaan zo. Alleen jammer dat ik nooit op de hoogte ben gebracht van de naamswijziging maar onze dochter heeft indertijd wel bericht gekregen.

Zeer behulpzaam en vriendelijk

Goed geholpen. Verzekeringspakket aangepast. Het pakket wat je bij jullie hadden kon beter en goedkoper. Ook een schade die ik had gemeld werd na 1 telefoontje geregeld. Helemaal top..

Supergoed geholpen

Goed vlot en vriendelijk geadviseerd, alles keurig afgehandeld, dik tevreden

• Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed

Goede service, meedenken door medewerker waardoor ik een beter aanbod kreeg.

Goed bereikbaar klantvriendelijk meedenkend zonder dat je het gevoel krijgt dat er iets opgedrongen wordt.

• Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel

Er wordt adequaat op mijn vragen gereageerd en ook afgehandeld!

Algemene opmerking: Wat mij stoort is dat alle verzekeringen en brieven altijd geadresseerd zijn en op Naam staan van de heer des huizes terwijl ze soms op naam van de vrouw staan. Het lijkt mij dat dit niet meer in deze tijd thuis hoort/past! Ik hoop dat hier iets aan wordt gedaan.

• Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel

Hartelijk dank voor uw reactie. Erg fijn om te horen dat u door ons team goed geholpen wordt met uw verzekeringszaken. Wij werken graag aan verbetering van onze service. In onze voortdurende ontwikkelingen op onze dienstverlening nemen wij graag uw beoordeling ter verbetering mee. Met vriendelijke groet, Froonacker Van de Witte Assurantiën

Heb een herinnering ontvangen, maar nooit een betaalverzoek.

Graag ontvang ik een overzicht van mijn rekeningen bij jullie. Een herinnering met betaalverzoek ontvang ik wel, maar een betaalverzoek hiervoor is nooit ontvangen. Jammer dat ik via het oude mijnfroonacker niet meer kan inloggen, dat hier geen doorschakeling mogelijk is / dezelfde inloggegevens niet voor gebruikt kunnen worden. Alvast dank voor de reactie

• Bereikbaarheid N.v.t.
  • Snelheid van reageren N.v.t.
  • Kwaliteit van advies N.v.t.
  • Snelheid van schadeafwikkeling N.v.t.

Goedendag heer Feikema, Dank voor uw reactie. We hebben reeds met u persoonlijk contact gehad, wat veel verheldering heeft gegeven. Het samengaan van Froonacker met Van de Witte, vroeg om een vernieuwde digitale omgeving. Het aanmaken van nieuwe inloggegevens zijn onvermijdelijk om uw en onze veiligheid op het internet te blijven garanderen. Wij waarderen uw reactie zeer om onze dienstverlening naar aanleiding van uw beoordeling te verbeteren. met vriendelijke groet, Froonacker Van de Witte Assurantiën

Over Froonacker Van de Witte Assurantiën

Froonacker Van de Witte is al ruim 75 jaar een betrouwbare en deskundige partner op het gebied van verzekeringen en financiële dienstverlening voor particuliere en zakelijke relaties die zich thuis voelen bij een nuchtere en persoonlijke aanpak. Froonacker Van de Witte is uitgegroeid tot een gerenommeerd kantoor met een uitstekende reputatie op het gebied van verzekeringen, pensioenen en bewust risicobeheer. Met kennis van zaken en als geen ander thuis in de regionale markt. Op het gebied van schadeverzekeringen wordt nauw samengewerkt met ABF Assuradeuren B.V., onze Gevolmachtigd Agent voor diverse verzekeraars. Deze vennootschap is zelf bevoegd om namens deze maatschappijen verzekeringsaanvragen te accepteren, polissen op te maken en schades te behandelen. Groot voordeel hiervan is dat er snel en accuraat kan worden gewerkt. Bij Froonacker Van de Witte werken ruim 30 goed opgeleide medewerkers die allen ruim voldoen aan de gestelde opleidingseisen. Wij zijn aangesloten bij NLG, dit is een samenwerkingsverband van advieskantoren die zowel werkzaam zijn in de particuliere als in de zakelijke markt. Door het partnerschap bij NLG zijn we nog beter in staat toegevoegde waarde te leveren aan onze relaties.