Attent en behulpzaam. Altijd snel deskundig advies.

Al jaren heb ik al mijn verzekeringszaken bij Froonacker Van de Witte ondergebracht. Een vertrouwd gevoel. Deskundig. Prettig telefonisch contact. Goed verzekerd tegen een redelijke prijs.

• Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Snel

Volledige ontzorging

Op zoek naar verzekeraar voor een unieke Audi uit Duitsland kwam ik snel terug bij Froonacker Van de Witte. Na eerste contact werd meteen snel geschakeld en zaken geregeld. Daarnaast werd er ook gevraagd of er ook andere auto's zijn? Het bleek dat die ook meer dan 50% goedkoper konden worden verzekerd.

• Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Zakelijke afdeling
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Ik heb geen ervaring met de schadeafdeling

Nette firma met oog voor de klant

Al bijna 10 jaar heb ik een aantal verzekeringen bij Froonacker. Toen ik ging trouwen heb ik samen met mijn vrouw al onze verzekering over gezet bij de firma. Ze hebben altijd tijd voor een moeilijke vraag of om uitleg te geven bij verzekeringen.

• Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Schadeafdeling, Administratie, Algemeen
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Normaal
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Normaal
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel

Froonacker geeft een warm gevoel als je in de kou staat

Schade aan de camper ten gevolge van een hevige storm. Op zaterdagavond het noodnummer gebeld en door de vriendelijke medewerker gerust gesteld en wat handleidingen gekregen die ik moest doorlopen. Dit de volgende dag in alle rust gedaan. Daags daarop wederom contact gehad en de camper naar reparatiebedrijf gebracht voor vaststelling schade. Vervolgens schaderapport incl. schadefoto's verzonden en.......2 dagen later schadebedrag al gestort op de rekening. Helaas is het nog steeds wachten op het schadeherstel omdat de onderdelen nog niet binnen zijn vanwege de corona-crisis. Was iedereen maar zo snel als Froonacker !! Resumerend: fantastische medewerkers die de klant echt kennen waardoor afhandeling soepel

• Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Schadeafdeling, Administratie, Algemeen

Goed geïnformeerd!

Behulpzaam en kordaat geholpen.

• Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Schadeafdeling
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel

Correct geholpen

Goed en snelle behandeling bij het overschrijven/verandering van voertuig

• Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel

• Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Algemeen
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Normaal

Goed bezig

Het persoonlijke contact met de medewerkers is prima. Ook wordt er snel gereageerd op mails. Kortom, lekker doorgaan zo. Alleen jammer dat ik nooit op de hoogte ben gebracht van de naamswijziging maar onze dochter heeft indertijd wel bericht gekregen.

• Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Schadeafdeling, Algemeen

Zeer behulpzaam en vriendelijk

Goed geholpen. Verzekeringspakket aangepast. Het pakket wat je bij jullie hadden kon beter en goedkoper. Ook een schade die ik had gemeld werd na 1 telefoontje geregeld. Helemaal top..

• Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Snel

Supergoed geholpen

Goed vlot en vriendelijk geadviseerd, alles keurig afgehandeld, dik tevreden

• Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed

Goede service, meedenken door medewerker waardoor ik een beter aanbod kreeg.

Goed bereikbaar klantvriendelijk meedenkend zonder dat je het gevoel krijgt dat er iets opgedrongen wordt.

• Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel

Er wordt adequaat op mijn vragen gereageerd en ook afgehandeld!

Algemene opmerking: Wat mij stoort is dat alle verzekeringen en brieven altijd geadresseerd zijn en op Naam staan van de heer des huizes terwijl ze soms op naam van de vrouw staan. Het lijkt mij dat dit niet meer in deze tijd thuis hoort/past! Ik hoop dat hier iets aan wordt gedaan.

• Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel

Hartelijk dank voor uw reactie. Erg fijn om te horen dat u door ons team goed geholpen wordt met uw verzekeringszaken. Wij werken graag aan verbetering van onze service. In onze voortdurende ontwikkelingen op onze dienstverlening nemen wij graag uw beoordeling ter verbetering mee. Met vriendelijke groet, Froonacker Van de Witte Assurantiën

Heb een herinnering ontvangen, maar nooit een betaalverzoek.

Graag ontvang ik een overzicht van mijn rekeningen bij jullie. Een herinnering met betaalverzoek ontvang ik wel, maar een betaalverzoek hiervoor is nooit ontvangen. Jammer dat ik via het oude mijnfroonacker niet meer kan inloggen, dat hier geen doorschakeling mogelijk is / dezelfde inloggegevens niet voor gebruikt kunnen worden. Alvast dank voor de reactie

• Bereikbaarheid N.v.t.
  • Snelheid van reageren N.v.t.
  • Kwaliteit van advies N.v.t.
  • Snelheid van schadeafwikkeling N.v.t.

Goedendag heer Feikema, Dank voor uw reactie. We hebben reeds met u persoonlijk contact gehad, wat veel verheldering heeft gegeven. Het samengaan van Froonacker met Van de Witte, vroeg om een vernieuwde digitale omgeving. Het aanmaken van nieuwe inloggegevens zijn onvermijdelijk om uw en onze veiligheid op het internet te blijven garanderen. Wij waarderen uw reactie zeer om onze dienstverlening naar aanleiding van uw beoordeling te verbeteren. met vriendelijke groet, Froonacker Van de Witte Assurantiën

Prima afhandeling omzetten verzekeringen

Meedenken wat de juiste keuze is en welke het beste bij de klant past.

• Snelheid van schadeafwikkeling N.v.t.

Prima door jullie geholpen en goede adviezen gegeven.

samenvoeging bedrijven

Sinds de samenvoeging van de bedrijven is het contact anders c.q. Minder EIGEN. Voor een levenslange klant is dit duidelijk merkbaar!!

• Snelheid van schadeafwikkeling N.v.t.

Ik ervaar de persoonlijke benadering als erg prettig.

Prima voor elkaar!

• Snelheid van schadeafwikkeling N.v.t.

Ging niet zoals we gewend waren

Nadat ik een mail met Factuur en foto’s had gestuurd geen reactie. Na een telefoontje liep alles weer. Misschien moet het thuiswerken nog wennen.

• Snelheid van schadeafwikkeling

Dank voor uw terugkoppeling! wij waarderen dit zeer en nemen correctieve maatregelen om onze dienstverlening naar aanleiding van uw beoordeling te verbeteren. met vriendelijke groet, Froonacker Van de Witte Assurantiën Anne Bergsma

negatief

de ervaring is dat er van klantenbinding geen sprake meer is je hoort ze niet, je ziet ze niet en als je en probleem hebt krijg je het idee van zoek het maar uit.

• Bereikbaarheid N.v.t.
  • Snelheid van reageren N.v.t.
  • Snelheid van schadeafwikkeling N.v.t.

Goedemorgen heer Lageveen, dank voor de tijd die u heeft genomen om ons te beoordelen. Dit waarderen wij zeer! Ook wanneer de boodschap zoals in uw geval negatief is. Wij vatten de beoordeling op als een klacht en stellen voor deze als zodanig in behandeling te nemen. Ik heb inmiddels intern de nodige terugkoppeling gehad en zou graag uw kant willen horen. Zou het deze week schikken om u hierover -telefonisch- te spreken? met vriendelijke groet, Froonacker Van de Witte Assurantiën Anne Bergsma

Snelle en correcte afhandeling

Vragen en verzoeken worden snel opgepakt en verwerkt.

Goede partner verzekering

Goed behandeld en afgehandeld . Telefonisch goed berijkbaar en ook via mail.

Correcte behandeling, goed advies

Correct, klantvriendelijk, telefonische bereikbaarheid iets minder.

• Snelheid van schadeafwikkeling N.v.t.

Snel geholpen tegen een redelijk tarief.

Ik zou een verzekering opzeggen bij deze tussenpersoon omdat het te duur werd . Er is mij snel een beter alternatief geboden en dat heb ik geaccepteerd.

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Onlangs enkele keren contact opgenomen Froonacker Van de Witte Assurantiën, en ik kan alleen maar zeggen dat ik altijd netjes, vriendelijk en behulpzaam word geholpen.

• Snelheid van schadeafwikkeling

goeie adviezen om de juiste verzekering bij ons nieuwe pand te kiezen

zie boven

Over Froonacker Van de Witte Assurantiën

Froonacker Van de Witte is al ruim 75 jaar een betrouwbare en deskundige partner op het gebied van verzekeringen en financiële dienstverlening voor particuliere en zakelijke relaties die zich thuis voelen bij een nuchtere en persoonlijke aanpak. Froonacker Van de Witte is uitgegroeid tot een gerenommeerd kantoor met een uitstekende reputatie op het gebied van verzekeringen, pensioenen en bewust risicobeheer. Met kennis van zaken en als geen ander thuis in de regionale markt. Op het gebied van schadeverzekeringen wordt nauw samengewerkt met ABF Assuradeuren B.V., onze Gevolmachtigd Agent voor diverse verzekeraars. Deze vennootschap is zelf bevoegd om namens deze maatschappijen verzekeringsaanvragen te accepteren, polissen op te maken en schades te behandelen. Groot voordeel hiervan is dat er snel en accuraat kan worden gewerkt. Bij Froonacker Van de Witte werken ruim 30 goed opgeleide medewerkers die allen ruim voldoen aan de gestelde opleidingseisen. Wij zijn aangesloten bij NLG, dit is een samenwerkingsverband van advieskantoren die zowel werkzaam zijn in de particuliere als in de zakelijke markt. Door het partnerschap bij NLG zijn we nog beter in staat toegevoegde waarde te leveren aan onze relaties.