Filters

9

Keurig geadvi

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Normaal
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Snel
9

goede service

beste en goede behandelingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Schadeafdeling, Administratie, Algemeen
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Snel
10

Altijd snel en een correct antwoord.

Als je een vraag hebt altijd snel een antwoord. En ook het juiste advies als je een vraag hebt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Administratie, Algemeen
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Ik heb geen ervaring met de schadeafdeling
7

Snel en adequaat

Een telefoontje en alles is zeer snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Algemeen
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Snel
10

Perfect

Vriendelijk, luisteren goed, vragen door, zoeken het uit, bellen je terug en regelen de zaken heel vlot af. En zo heerlijk dat je van mens tot mens contact hebt, voel me nooit een dossiernummer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel
9

Prima

Prima contact en afhandeling schadevergoeding

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Schadeafdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Normaal
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Snel
10

Duidelijke communicatie en snel geholpen

Ik heb een schade aangemeld via het formulier op de website. Binnen enkele dagen werd er contact opgenomen door mevrouw Haitsma. Na wat aanvullende vragen die prima via de mail afgehandeld konden worden is mijn verzoek in behandeling genomen. Weer na een paar dagen duidelijk antwoord ontvangen met de toezegging dat de schade onder de dekking viel. Ik kreeg de mogelijkheid om zelf een schadeherstelbedrijf in te schakelen en de offerte met mevrouw Haitsma te delen. Daarna de schade laten herstellen en bewijsstukken overhandigd via de mail. Tot slot keurig een reactie terug met de mededeling dat de factuur zou worden voldaan aan het schadebedrijf. Ik moet zeggen dat het proces op geen enkel punt vraagtekens opriep en mijn klantenreis verliep erg soepel! Een groot compliment en ben dan ook zeer tevreden als klant!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Schadeafdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel
9

Sinds kort bij u verzekerd

Bij een schademelding erg goed en vlot afgehandeld, en professioneel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Schadeafdeling, Administratie
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Snel
10

Goed!

Duidelijk en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Algemeen
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Snel
9

Snel, correct, vriendelijk en no nonsense.

Elk bedrijf is zo sterk als haar medewerkers, of ik nu bel of mail, men is altijd vlot, vriendelijk en zeer meedenkend, proactief zelfs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Zakelijke afdeling, Schadeafdeling, Administratie
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Snel
7

De persoonlijke contacten zijn top; De digitale laten nog veel te wensen over.

De digitale communicatie, met name een offerte is mijns inziens ver onder de maat. Dit heb ik besproken met uw medewerkers. De persoonlijke contacten daarentegen zijn naar mijn mening prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Normaal
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Traag
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Normaal
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Normaal
10

Goed vakkundig Advies

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Schadeafdeling, Algemeen
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Snel
8

Goed

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Schadeafdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Snel
8

Goed

..........

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Algemeen
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Snel
10

Levert gewoon goed werk

Werkt supersnel

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel
9

Helemaal geweldig

Snel contact met bertokkenen, op adequate manier wijzigingen doorvoeren. Persoonlijk contact staat hog in het vaandel

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Schadeafdeling, Algemeen
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel
10

Accuraat en doortastend

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Zakelijke afdeling, Schadeafdeling, Administratie
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel
10

Goede afhandeling en goed advies mbt autoverzekering

Zoals het hoort

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Administratie
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Ik heb geen ervaring met de schadeafdeling
10

Kundig en accuraat

Er wordt snel en kundig gereageerd op vragen en men is erg behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Schadeafdeling, Administratie
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel
10

Adequaat reageren met aandacht en precisie. Het goede gevoel.

Wij zijn bij jullie binnengekomen met onze autoverzekeringen, met goede ervaringen. Nu overgestapt met ons volledige privé-pakket. We werden prima op de hoogte gehouden van de vorderingen t.a.v. de overstap. Alles is prima geregeld. Wat wij verwachten van jullie als tussenpersoon, is dat we op de hoogte gehouden worden van de ontwikkelingen op de verzekeringsmarkt. Natuurlijk ook als wij voordeliger uitkomen. Wij denken dat we daarmee bij jullie aan het juiste adres zijn.

  • Aanbevelen? Nee
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Schadeafdeling, Administratie, Algemeen
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel
10

Attent en behulpzaam. Altijd snel deskundig advies.

Al jaren heb ik al mijn verzekeringszaken bij Froonacker Van de Witte ondergebracht. Een vertrouwd gevoel. Deskundig. Prettig telefonisch contact. Goed verzekerd tegen een redelijke prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Schadeafdeling, Administratie
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Snel
10

Volledige ontzorging

Op zoek naar verzekeraar voor een unieke Audi uit Duitsland kwam ik snel terug bij Froonacker Van de Witte. Na eerste contact werd meteen snel geschakeld en zaken geregeld. Daarnaast werd er ook gevraagd of er ook andere auto's zijn? Het bleek dat die ook meer dan 50% goedkoper konden worden verzekerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Zakelijke afdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Ik heb geen ervaring met de schadeafdeling
10

Nette firma met oog voor de klant

Al bijna 10 jaar heb ik een aantal verzekeringen bij Froonacker. Toen ik ging trouwen heb ik samen met mijn vrouw al onze verzekering over gezet bij de firma. Ze hebben altijd tijd voor een moeilijke vraag of om uitleg te geven bij verzekeringen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Schadeafdeling, Administratie, Algemeen
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Normaal
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Normaal
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel
10

Froonacker geeft een warm gevoel als je in de kou staat

Schade aan de camper ten gevolge van een hevige storm. Op zaterdagavond het noodnummer gebeld en door de vriendelijke medewerker gerust gesteld en wat handleidingen gekregen die ik moest doorlopen. Dit de volgende dag in alle rust gedaan. Daags daarop wederom contact gehad en de camper naar reparatiebedrijf gebracht voor vaststelling schade. Vervolgens schaderapport incl. schadefoto's verzonden en.......2 dagen later schadebedrag al gestort op de rekening. Helaas is het nog steeds wachten op het schadeherstel omdat de onderdelen nog niet binnen zijn vanwege de corona-crisis. Was iedereen maar zo snel als Froonacker !! Resumerend: fantastische medewerkers die de klant echt kennen waardoor afhandeling soepel

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Schadeafdeling, Administratie, Algemeen
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel
10

Goed geïnformeerd!

Behulpzaam en kordaat geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Schadeafdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel

Over Froonacker Van de Witte Assurantiën

Froonacker Van de Witte is al ruim 75 jaar een betrouwbare en deskundige partner op het gebied van verzekeringen en financiële dienstverlening voor particuliere en zakelijke relaties die zich thuis voelen bij een nuchtere en persoonlijke aanpak. Froonacker Van de Witte is uitgegroeid tot een gerenommeerd kantoor met een uitstekende reputatie op het gebied van verzekeringen, pensioenen en bewust risicobeheer. Met kennis van zaken en als geen ander thuis in de regionale markt. Op het gebied van schadeverzekeringen wordt nauw samengewerkt met ABF Assuradeuren B.V., onze Gevolmachtigd Agent voor diverse verzekeraars. Deze vennootschap is zelf bevoegd om namens deze maatschappijen verzekeringsaanvragen te accepteren, polissen op te maken en schades te behandelen. Groot voordeel hiervan is dat er snel en accuraat kan worden gewerkt. Bij Froonacker Van de Witte werken ruim 30 goed opgeleide medewerkers die allen ruim voldoen aan de gestelde opleidingseisen. Wij zijn aangesloten bij NLG, dit is een samenwerkingsverband van advieskantoren die zowel werkzaam zijn in de particuliere als in de zakelijke markt. Door het partnerschap bij NLG zijn we nog beter in staat toegevoegde waarde te leveren aan onze relaties.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd