Filters

10

Prima service.

Enkele weken geleden een Stiga zitmaaier gekocht. De machine die ik eigenlijk wilde kopen was echter niet leverbaar binnen een redelijke termijn t.g.v. Corona perikelen. Rienties ging echter opzoek naar een alternatief en al snel vonden ze bij een andere dealer een zelfde machine, met zelfs een wat sterkere motor. Deze boden ze aan zonder extra kosten. Superblij met dit aanbod. Helaas bleek de machine nogal wat bladeren uit te werpen vanonder het maaidek. Daarom machine teruggebracht om dit te verhelpen. Na twee dagen werd de machine weer thuis bij mij afgeleverd. Het maaidek was nu lager gehangen en het resultaat is nu perfect. Er blijft geen blaadje meer liggen. Hartelijk dank voor de goede service en het prima afstellen van de machIne. Ik zit weer vrolijk op de maaier.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met medewerker
  • Klantvriendelijkheid
  • Assortiment
  • Advies/ service
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Prijs
9

Prima advies

Heb ook een robot maaier gekocht en advies van Rienties gevraagd. Ze vertelde mij dat ik niet te krap met de maai capaciteit moest gaan zitten. Heb idd gekozen voor een maatje groter. Perfect geinstalleerd, werkt prima laat wel een randje staan langs een bloemenperk maar dat hebben ze me vooraf verteld. Ze zijn een week later als service, nog een keer langs geweest om de afstellingen nog wat aan te passen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met medewerker
  • Klantvriendelijkheid
  • Assortiment
  • Advies/ service
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Prijs
1

Robotmaaier

Mijn ervaring zeer slecht, en rondom meheen hoor ik veel mensen met met t zelfde, zeker dagene met iets meer gras. Als je erbent dan verkopen ze je een maaien die volgens hun misschien wel het dubbele of 3 voudige aankaan als de m2 die er zijn. Eenmaal geinstaleerd doet t ding er 20 uur per dag op, en laat nog vele stukken staan. T gras ziet er niet uit! We hebben toen maar een grotere gekocht, natuurlijk met flinke bijbetaling... achteraf hoor ik hier dus veel klachten over. Merk maaier: sthil

  • Aanbevelen? Nee
  • Contact met medewerker
  • Klantvriendelijkheid
  • Assortiment N.v.t.
  • Advies/ service
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Prijs

Reactie van het bedrijf

Roger Het komt in enkele gevallen wel eens voor dat een tuin erg complex is voor een RMI 422 en dat daardoor de maximale maai capaciteit niet gehaald word. dit is vooraf niet altijd te bepalen. Het zou ook niet juist zijn als we altijd een te grote(dure) maaier adviseren. We nemen deze klacht serieus en nemen hem mee bij het advies in de toekomst. Jammer dat je ons op malle punten slecht beoordeeld, ook die niet direct met het probleem te maken hebben.

10

Snelle en adequate, persoonlijke reacties

Snelle en adequate, persoonlijke reacties

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met medewerker
  • Klantvriendelijkheid
  • Assortiment N.v.t.
  • Advies/ service N.v.t.
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Prijs
10

Goede klantgerichte service.

Ik kom al jaren bij Rienties. De service is persoonlijk. Bij een klein defect aan apparatuur is het zo prettig dat men meteen kijkt of het kan worden opgelost. Men denkt mee en zoekt waar mogelijk naar een oplossing.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met medewerker
  • Klantvriendelijkheid
  • Assortiment
  • Advies/ service
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Prijs
9

Snelle klantvriendelijk service met kwalitatief hooggekwalificeerde medewerkers.

Defecte motormaaier waar de startdraad uit de motor was getrokken werd aan de kassa gerepareerd. Op de vraag of er kosten aan verbonden waren werd aangegeven dat dat service was en dat is netjes. Daar betaal je graag iets meer voor bij de aanschaf van nieuwe zaken. Kunnen vertrouwen en bouwen op een bedrijf waar je spullen koopt is eerder uitzondering dan regel en dat is bij Rienties zeker aan de orde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met medewerker
  • Klantvriendelijkheid
  • Assortiment
  • Advies/ service
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Snelheid/levertijd
  • Prijs
9

rienties goedbedrijf met goede service

een aantal jaren geleden een front-zitmaaier gekocht. tot aan heden geen problemen mee gehad. nu spullen om te sproeien. binnen 1 week in huis. kortom Rienties een goed bedrijf om bij terug te komen

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met medewerker
  • Klantvriendelijkheid
  • Assortiment
  • Advies/ service
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Prijs
9

Snelle service

in het hoogseizoen van grasmaaien is de zitmaaier snel opgehaald en gerepareerd. goeie serivce!

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met medewerker
  • Klantvriendelijkheid
  • Assortiment N.v.t.
  • Advies/ service
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Prijs N.v.t.
10

Erg tevreden van mij een TIEN.

Alles in huis met topmerken, prachtige producten en altijd vriendelijk contact met al de medewerkers, maar in het bijzonder met LOUIS de manager van de vestiging Maashees.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met medewerker
  • Klantvriendelijkheid
  • Assortiment
  • Advies/ service
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Prijs
10

prima

goed advies en goede prijs En na 5 jaar leveren van onderdelen geen enkel probleem.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met medewerker
  • Klantvriendelijkheid
  • Assortiment
  • Advies/ service
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Prijs
10

Onderdelen voorraad 10 plus

Komen elke afspraak na een feest om de winkel binnen te lopen en als ze iets niet hebben gaat snel de tel voor het te komen ophalen

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met medewerker
  • Klantvriendelijkheid
  • Assortiment
  • Advies/ service
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Prijs
10

bijzonder positief

bijzonder positief naar zowel gekocht product als naar service

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met medewerker
  • Klantvriendelijkheid
  • Assortiment
  • Advies/ service
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Prijs
10

Uitstekende voorlichting en service.

Na reparatie van mijn oude grasmaaier een nieuwe motormaaier gekocht en laten leveren. Later wilde ik toch liever wat anders en heb me laten adviseren dat een accumaaier zeer geschikt was voor mij. Na levering hiervan en terugnemen van de nog niet gebruikte motormaaier, het gehele bedrag van onderhoud en reparatie van de oude maaier geheel gecrediteerd gekregen. Dat is pas service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met medewerker
  • Klantvriendelijkheid
  • Assortiment
  • Advies/ service
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Prijs
10

Klantvriendelijk, komen afspraken na.

Advertentie met een aanbieding, echter op de website werd artikel tegen een hogere prijs aangeboden. De medewerker was heel attent ik kreeg het artikel tegen de lagere prijs. Na betaling de volgende dag geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met medewerker
  • Klantvriendelijkheid
  • Assortiment
  • Advies/ service
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Prijs
10

Top!

Top bedrijf. Komt afspraken keurig na, levert snel!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met medewerker
  • Klantvriendelijkheid
  • Assortiment
  • Advies/ service
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Prijs
10

Terug van de winterbeurt

Onze Stiga zitmaaier werd netjes aan huis terug gebracht na de winterbeurt. Loopt als een speer en lijkt weer als nieuw. Super werk van jullie monteurs!

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met medewerker
  • Klantvriendelijkheid
  • Assortiment N.v.t.
  • Advies/ service
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Prijs
2

slecht service

aangemeld in november 2019 voor winterbeurt, meer dan 10 keer gebeld voor afspraak en 5 email gestuurd en nog steeds geen afspraak! slecht service

  • Aanbevelen? Nee
  • Contact met medewerker
  • Klantvriendelijkheid
  • Assortiment
  • Advies/ service
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Prijs

Reactie van het bedrijf

Farrah Jammer dat je ons op alle punten slecht beoordeeld. Ook op punten die niets met jou klacht te maken hebben. Ons ophaal volgorde is dat we eerst de grote maaiers, het verste weg van ons bedrijf ophalen, en aan het einde de kleine maaiers dicht bij. Door het enorme aanbod hebben nog een aantal maaier op te halen en te onderhouden, onder andere die van jullie. Wij doen ons best om alle klanten voor het maai seizoen geholpen te hebben.

10

Top service!

Ik had een straalkacheltje besteld wat helaas niet werkte. Toen een mailtje gedaan. En kreeg ik gelijk het antwoord dat er een nieuwe word opgestuurd! En die was binnen 1 dag binnen . Zo hoort het! Top service !

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met medewerker
  • Klantvriendelijkheid
  • Assortiment
  • Advies/ service
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Prijs
10

Goede service, vriendelijk personeel.

Ik ben al jaren klant en ben altijd snel en goed geholpen. In overleg kan er veel geregeld worden. Ook voor de jeugd van Baarlo kun je altijd terecht voor ballonnen, of een golfkar. Mijn eigen kettingzaag is volgens Marc Rienties te licht om een dikke boom af te zagen, ik heb van Rienties een zwaardere zaag voor een dag mogen lenen. Dit is goed bevallen, en de klus was snel en veilig geklaard. Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met medewerker
  • Klantvriendelijkheid
  • Assortiment
  • Advies/ service
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Prijs
7

Goede Service

Hele fijne en snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met medewerker
  • Klantvriendelijkheid
  • Assortiment
  • Advies/ service
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Prijs
10

Goed

Afgelopen jaar een MS441 kettingzaag gekocht, vriendelijk geholpen en kreeg een goede prijs voor de inruil, 5 sterren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met medewerker
  • Klantvriendelijkheid
  • Assortiment
  • Advies/ service
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail) N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Snelheid/levertijd
  • Prijs
10

Uitstekende service en klantvriendelijkheid

Afgelopen jaar meerdere machines gekocht en altijd uitstekend (telefonisch) geholpen. Dit voor zowel het maken van de keuze bij de aanschaf van machines en zeker ook bij de service. Snelle levering van de grasmaaier was gewenst en dit werd direct geregeld. Van een andere machine had ik reserveonderdelen nodig. Hier werd een foutje gemaakt met het bestellen (verkeerde onderdeel) Dit is direct hersteld en er werd snel gehandeld. Niets dan complimenten over Rienties. Mijn volgende machine koop ik er weer!

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met medewerker
  • Klantvriendelijkheid
  • Assortiment
  • Advies/ service
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Prijs
10

Wat een fantastische service

Wij wonen sinds kort in Velden , we hebben daar een zitgrasmaaier overgenomen van de vorige bewoners. Er waren wat probleempjes met het oude beestje en het leek ons verstandig een reparatie en onderhoudsbeurt uit te laten voeren . Ik zat al na te denken hoe ik het gevaarte bij Rienties zou kunnen afleveren, maar tijdens het telefoongesprek werd al aangeboden de grasmaaier op te komen halen. Na een week werd het weer keurig thuis bezorgd . Er bleek nog iets los te zitten wat ik zelf niet kon vast zetten, zonder morren kwamen ze ook dit euvel nog verhelpen bij ons thuis . Dat zagen ze als service en werd niet berekend . Sowieso werden we keurig van tevoren op de hoogte gebracht van de kosten en werkzaamheden en voor het halen en brengen van de zitgrasmaaier rekenen ze slechts 20.- ! Vakmensen met nette prijzen. Tot de volgende keer!

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met medewerker
  • Klantvriendelijkheid
  • Assortiment
  • Advies/ service
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Prijs
10

In een woord geweldig

Na een aantal problemen met mijn kettingzaag heb ik in goed overleg met Mark Rienties een nieuwe gekocht en de reparatiekosten van de oude zaag werden volledig afgetrokken van de nieuwprijs. Super.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met medewerker
  • Klantvriendelijkheid
  • Assortiment
  • Advies/ service
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail) N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Prijs
10

geweldige service door klantvriendelijk personeel

Ik had een probleem met de grasmaaier. Waarschijnlijk was het voldoende om het filter te vervangen. Aangezien ik op behoorlijke afstand van Baarlo woon en het niet 100% zeker was dat hiermee het probleem zou opgelost zijn, werd mij een andere grasmaaier aangeboden ter vervanging en mocht ik de oude achterlaten. Hetgeen ik bijzonder op prijs stelde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met medewerker
  • Klantvriendelijkheid
  • Assortiment
  • Advies/ service
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Prijs

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd