Verkoop met veel vertrouwen

Wat een inzicht. Bijna al mijn tuinmachines komen bij Rientjes vandaan en alweer lukte het. Ik ging voor een nieuwe zitmaaier en binnen een paar minuten hadden ze al in de gaten wat ik nodig had en werd gelijk geschakeld naar een hele mooie Honda met alle opties die ik dus nodig had. Geen ruimte om te twijfelen en dat voor iemand die bij elke aankoop altijd twijfel had. Heerlijk. De maaier is netjes afgeleverd en voldoet fantastisch. Thanks voor de geweldige service.

• Prijs

De redelijkheid waarmee zaken bekeken worden is groot en daardoor de service optimaal!

Wij.hebben meerdere producten van Stihl, er ging iets kapot aan een trimmer en dat is heel netjes opgelost. Wij komen hier graag terug omdat men luistert en jouw verhaal serieus neemt!

• Prijs

Verticiteermachine had na 1 jaar probleem. Geheel nieuwe machine ontvangen. Super service.

Geweldige service

De accu van mijn Stiga accumaaier was na 3,5 jaar op. Behoorlijk snel, vonden ze ook bij Rienties. De oplossing? Een gratis accu t.w.v.€ 289,26 50% Rienties, 50% Stiga. Geweldige service van beide bedrijven!!!

Super geholpen.

Mijn kettingzaag was vastgelopen en er zat nog ijzerdraad vast in de spoel. Kon hier zelf geen beweging meer in krijgen. Zat muurvast. Ondanks Corona en de drukte bij Rientjes momenteel kon ik toch langskomen en hebben ze mij uitstekend geholpen. Direct gemaakt en een zeer tevreden klant rijker. Overigens al eerder goed geholpen op een vergelijkbare manier.

Ik ben zeer tevreden!

Wij hebben een groot gazon en hebben reeds jarenlang problemen met mollen. Het zetten van klemmen is zeer arbeidsintensief, en gaf vaak pas na lange tijd resultaat. Ondertussen ging het gazon steeds verder achteruit. Na eerst zelf meer informatie over dit probleem gelezen te hebben besloot in met Rienties te gaan praten. Daar kreeg ik uitvoerig advies. Zodoende kwamen wij uit bij de "Mauki". Het werkt snel d.m.v. het blazen van uitlaatgassen door het gangenstelsel; de mol sterft doorkoolmonoxide. Het is eenvoudig te bedienen, en na ieder gebruik is het mollenprobleem voorlopig weer weg! Bijkomende voordelen: de mol lijdt niet en het kan geen kwaad als b.v. een roofvogel de mol zou opeten. Nadeel is de prijs, maar voor ons was deze investering zeer zeker de moeite waard! Wij zijn nu weer de baas over ons mooie gazon!

• Prijs

met deze mensen kan men werkelijk een band op bouwen

Altijd een oor voor de klant ,zij denken mee en anders hoe er een mouw aan te passen. kan het niet of is er wat dat technisch is niet aan Rienties ligt door bv derden of een leverancier dan komen nog alle hands aan dek en komt er wel een oplossing bv het lenen van een machine om iemand uit de brand te helpen. nu weer een snoeihout versnippeaar gekocht werkt prima, zeer te vrede

• Prijs

Goed advies en snelle service

Snelle reactie op een aanvraag en daarbij ook nog eens direct een goed advies gekregen

Topservice

Gister gebeld of iets op voorraad was. Ja was het antwoord . Gelijk besteld via de website. Vandaag in huis. Dat noem ik TOPSERVICE

• Prijs

Prima firma om mee te werken

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met de firma Rienties Ze proberen je altijd op een goede manier te helpen. Ook met technische ondersteuning proberen ze mij altijd te helpen Hebben zins kort ook een koffie automaat staan in de showroom als je eventueel moet wachten kun je een bakkie pakken.

• Prijs

zeer vakbekwaam personeel. super service!!!

Ik heb zeer geruime tijd overlast van mollen. Op aanraden van Rienties Tuinmachines heb ik een mollenverdelger bij hun gehuurd. Deze machine heeft uitstekend resultaat bereikt! De machine is zeer handzaam en heel gemakkelijk te bedienen. Bedankt voor het advies!!

Agri-Fab Bladveegmachine geleverd door Rienties Baarlo

Vrijdag 30 oktober bladveegmachine ontvangen voor achter de Stiga Park 740 PWX. Levering en tijd volgens afspraak. Zaterdag proef gedraaid op een heuvelachtig terrein met een dikke laag natte bladeren van de Amerikaanse eik - dit jaar was het de eerste keer dat er geruimd werd, het resultaat was uitstekend en zal nog beter zijn als de bladeren droog zijn. Een aanbeveling voor diegenen die veel blad moeten ruimen.

Riet in vijver maaien

Ik heb van Rienties de Stihl RG-KM onkruidknipper mogen uitproberen om riet in de vijver te knippen. Gaat perfekt, was in een de helft van de tijd klaar! Ook een groot voordeel is bij gebruik als bosmaaier dat er niets wegschiet maar gewoon omvalt. Bedankt voor de het goede advies!

Accu AP300 Stihl i.c.m. BGA200 Bladblazer Stihl

Ik gebruik accu AP300 van Stihl als energiebron voor mijn BGA200 Bladblazer van Stihl. Mijn ervaring is dat de accu na ongeveer 30 minuten leeg is. Dit bij gebruik van stand 2 met af en toe een boost op de hoogste snelheid. Het opladen van de accu duurt ongeveer 35 minuten (AL500), wat heel acceptabel is. In die tijd ruim ik de bijeen geblazen bladeren op. Daarna kan ik weer verder blazen. Een 2e accu is voor mij dus niet echt noodzakelijk. De BGA200 is een super handige blazer, mede door zijn power en zijn lichte gewicht.

• Prijs

Kwam voor onderdeel en kreeg het zo, gratis mee. Super bedankt

Aardig mens behulpzaam en mij uit de brand geholpen. Kleinigheid maar gratis meegekregen. Zoiets blijft hangen. Bedankt

• Advies/ service N.v.t.
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail) N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.

Prima service.

Enkele weken geleden een Stiga zitmaaier gekocht. De machine die ik eigenlijk wilde kopen was echter niet leverbaar binnen een redelijke termijn t.g.v. Corona perikelen. Rienties ging echter opzoek naar een alternatief en al snel vonden ze bij een andere dealer een zelfde machine, met zelfs een wat sterkere motor. Deze boden ze aan zonder extra kosten. Superblij met dit aanbod. Helaas bleek de machine nogal wat bladeren uit te werpen vanonder het maaidek. Daarom machine teruggebracht om dit te verhelpen. Na twee dagen werd de machine weer thuis bij mij afgeleverd. Het maaidek was nu lager gehangen en het resultaat is nu perfect. Er blijft geen blaadje meer liggen. Hartelijk dank voor de goede service en het prima afstellen van de machIne. Ik zit weer vrolijk op de maaier.

Prima advies

Heb ook een robot maaier gekocht en advies van Rienties gevraagd. Ze vertelde mij dat ik niet te krap met de maai capaciteit moest gaan zitten. Heb idd gekozen voor een maatje groter. Perfect geinstalleerd, werkt prima laat wel een randje staan langs een bloemenperk maar dat hebben ze me vooraf verteld. Ze zijn een week later als service, nog een keer langs geweest om de afstellingen nog wat aan te passen.

Robotmaaier

Mijn ervaring zeer slecht, en rondom meheen hoor ik veel mensen met met t zelfde, zeker dagene met iets meer gras. Als je erbent dan verkopen ze je een maaien die volgens hun misschien wel het dubbele of 3 voudige aankaan als de m2 die er zijn. Eenmaal geinstaleerd doet t ding er 20 uur per dag op, en laat nog vele stukken staan. T gras ziet er niet uit! We hebben toen maar een grotere gekocht, natuurlijk met flinke bijbetaling... achteraf hoor ik hier dus veel klachten over. Merk maaier: sthil

• Prijs

Roger Het komt in enkele gevallen wel eens voor dat een tuin erg complex is voor een RMI 422 en dat daardoor de maximale maai capaciteit niet gehaald word. dit is vooraf niet altijd te bepalen. Het zou ook niet juist zijn als we altijd een te grote(dure) maaier adviseren. We nemen deze klacht serieus en nemen hem mee bij het advies in de toekomst. Jammer dat je ons op malle punten slecht beoordeeld, ook die niet direct met het probleem te maken hebben.

Snelle en adequate, persoonlijke reacties

Snelle en adequate, persoonlijke reacties

• Advies/ service N.v.t.

Goede klantgerichte service.

Ik kom al jaren bij Rienties. De service is persoonlijk. Bij een klein defect aan apparatuur is het zo prettig dat men meteen kijkt of het kan worden opgelost. Men denkt mee en zoekt waar mogelijk naar een oplossing.

• Prijs

Snelle klantvriendelijk service met kwalitatief hooggekwalificeerde medewerkers.

Defecte motormaaier waar de startdraad uit de motor was getrokken werd aan de kassa gerepareerd. Op de vraag of er kosten aan verbonden waren werd aangegeven dat dat service was en dat is netjes. Daar betaal je graag iets meer voor bij de aanschaf van nieuwe zaken. Kunnen vertrouwen en bouwen op een bedrijf waar je spullen koopt is eerder uitzondering dan regel en dat is bij Rienties zeker aan de orde.

• Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Prijs

rienties goedbedrijf met goede service

een aantal jaren geleden een front-zitmaaier gekocht. tot aan heden geen problemen mee gehad. nu spullen om te sproeien. binnen 1 week in huis. kortom Rienties een goed bedrijf om bij terug te komen

Snelle service

in het hoogseizoen van grasmaaien is de zitmaaier snel opgehaald en gerepareerd. goeie serivce!

• Prijs N.v.t.

Erg tevreden van mij een TIEN.

Alles in huis met topmerken, prachtige producten en altijd vriendelijk contact met al de medewerkers, maar in het bijzonder met LOUIS de manager van de vestiging Maashees.

• Prijs

goed advies en goede prijs En na 5 jaar leveren van onderdelen geen enkel probleem.

Monseigneur Geurtsstraat 2 B

5823AD Maashees