Ronduit geweldig

Wij hadden een buffet voor 26 personen, dit was een hele positieve en zeer smakelijk ervaring. Iedereen heeft heerlijk gegeten. Complimenten aan het team. Alles precies volgens de afspraak gelopen en uitmuntende service. Nogmaals heel hartelijk bedankt voor dit heerlijke buffet en wij zullen jullie (Arno Smits) bij iedereen aanbevelen.

Super!

Het eten was heerlijk, precies zoals we in gedachten hadden. De tafel werd mooi gedekt, alles heerlijk vers en meer dan genoeg. Onze Amerikaanse gasten vonden het " Amazing" ! Christien en collega hebben complimenten verdiend. Dank jullie heel erg voor het meewerken aan de geslaagde bruiloft van onze dochter!

Wij zijn meer dan tevreden

Van begin tot het einde een perfecte verzorging

Ontzettende goede catering, klantvriendelijk en goede service

Als we voor een feestje catering nodig hebben, bestellen we deze bij Arno Smits. Jammer dat ze tijdens de kerst niet open zijn want dan waren zij ook onze nummer 1. Ze zijn misschien niet de goedkoopste maar je krijgt wel echt waar voor je geld. De gerechten zijn niet de standaardgerechten, het is van hoog culinair niveau. Zeker een aanrader.

Alles was keurig verzorgd en goed bereid. Het enige minpuntje was het tijdstip van ophalen. Voor herhaling vatbaar.

Geweldig!

We wilden een tuinfeest met een italiaans buffet. Dit is met de hulp van Arno Smits Catering helemaal gelukt: - het eten was heerlijk! - de aankleding en manier van serveren was erg sfeervol en mooi! - de bediening was erg flexibel en vriendelijk! - er werd goed meegedacht en we werden helemaal ontzorgd! Kortom, het werd het feestje, dat ik in gedachten had! Dus, dank voor de goede zorgen!

Correspondentie verliep heel vlot en vriendelijk. Levering was ook heel proffesioneel en personeelslid stelde zich ook heel proffesioneel op. Veel complimenten ontvangen wat betreft het buffet. Ook leuk om flesje wijn te ontvangen waarvoor onze dank.

Uitstekende prijskwaliteit verhouding.

Uiterst aardig personeel en heerlijk eten. Pizza’s, italiaans buffet en ijscokar samen zorgden voor een zeer geslaagd feest. Mijn gasten waren ook heel enthousiast.

Prima barbeque verzorgd voor 70 personen

Verzorging, kwaliteit, aankleding allemaal dik in orde

Het voorgestelde buffet kwam helemaal tot zijn recht bij het gezelschap. Ruim voldoende, goed van smaak, kleur en sortering. Fraai afgewerkt en ter plaatse keurig op tijd en goed verzorgd.

Heerlijke bruiloft.

Het team van Arno Smits heeft de catering van onze bruiloft heel goed verzorgd. Voorafgaand werden onze wensen nauwkeurig doorgesproken en op onze bruiloft verliep alles gesmeerd. De bediening was vriendelijk en het eten heerlijk.

Zeer te vrede!!

Ik vond het eten erg lekker en er zat voldoende variatie tussen warme en koude gerechten. De prijs kwaliteit verhouding was ook goed. Namens mijn familie wil jullie bedanken.

Het was mooi ,lekker ,goed verzorgd en alles op tijd.

Het was weer fijn om mijn verjaardag op deze manier met jullie hulp heerlijk feest te laten zijn.

Smakelijke bruiloft!

Arno Smits en zijn team hebben voor onze bruiloft gezorgd voor zeer smakelijke hapjes en barbecue. Ook voor heerlijke gluten- en lactosevrije gerechten was gezorgd. De bediening was heel prettig,

Aankleding,bediening en kwaliteit van de bqq waren prima!

Ons personeelsfeest was geslaagd en gezellig. Mede door het heerlijke eten en de sfeervolle aankleding.

Geweldige smaakvolle gerechten, Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel

super goed georganiseerd en heerlijke BBQ

Alles was al opgebouwd en goed georganiseerd toen we aankwamen. Het vlees en salades waren erg lekker en de bediening was aardig en attent. De koks stonden met hun voeten in het water, maar dat werd snel opgelost.

TOP adres om zorgeloos je feest uit te besteden en verwend te worden.

Alle afspraken werden nagekomen. Goede communicatie in het voortraject. Goede ideeën om alles top in te vullen. Alles tot in de puntjes verzorgd. Het eten was subliem, het personeel uitstekend, de aankleding zeer verzorgd. Wij kijken met heel veel plezier terug op de samenwerking met Arno Smits Catering.

Super tevreden

Erg tevreden, super lekkere hapjes

Was helemaal goed geregeld en op tijd klaar en weer netjes op tijd opgehaald.

• Plaatsnaam: Heeze
  • Soort catering: High-tea
  • Welke evenementenlocatie? Eigen locatie
  • Negatieve ervaring Factuur duurde een beetje lang, maar kan wel eens gebeuren natuurlijk :)

alles zeer lekker en voldoende

• Plaatsnaam: Maldegem
  • Ik ben: vaste klant
  • Soort catering: Warme gerechten
  • Welke evenementenlocatie? Eigen locatie
  • Negatieve ervaring beetje te weinig saus bij de asperges beetje te weinig vers fruit bij het ontbijt

plezierig contact

• Plaatsnaam: best
  • Soort catering: Tapas buffet

• Plaatsnaam: Best
  • Ik ben: vaste klant
  • Soort catering: Hapjes buffet
  • Welke evenementenlocatie? Eigen locatie

goed contact per e-mail. Nette, vriendelijke bezorger en stipt op tijd.

• Soort catering: Buffet
  • Welke evenementenlocatie? Eigen locatie

Wij waren zeer tevreden. de hapjes zagen er mooi uit, ze werden in een koelkast geleverd. Fijn want we hoefden niets te overzetten en ruimte vrij te maken. De gasten waren zeer positief over de kwaliteit van de hapjes. Het heeft ons echt ontzorgd tijdens ons feest.

• Plaatsnaam: Eindhoven
  • Soort catering: Hapjes buffet