Veel maatwerk is mogelijk als je overlegd met de medew. Beijk. Altijd belangstellend naar : hoe was je vakantie, of je weekend. en heb de indruk dat er heel hard gewerkt wordt door personeel
  • Plaats: Groningen
  • Tips / Verbeterpunten: Hospitality/ vriendelijkheid moet nog wat beter. Men toont wel interesse in je maar kan soms ook in het algemeen heel negatief zijn over zaken, dat past minder bij hospitality Ik mis in deze enquete iets meer verdiepte vragen en vragen over wat je van bediening vindt, van de prijs, mvo-zaken. Ook vind ik dat informatie over energie/calorie van een product nog beter kan.

Nette uitstraling, goede producten. Goede keuzemogelijkheden.
  • Plaats: Groningen
  • Tips / Verbeterpunten: De rijen zijn soms wat lang maar dat heeft natuurlijk met pieken te maken...

Veel variatie, goed kwaliteit, voor elk wat wils
  • Plaats: anoniem
  • Tips / Verbeterpunten: Soms is de soep niet echt warm/heet, misschien kan dat worden verbeterd

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Persoonlijk en herkenning van medewerkers.
  • Plaats: Groningen
  • Tips / Verbeterpunten: Met handschoentjes werken bij maken van belegd Broodje.

Prima voor elkaar!
  • Plaats: Groningen
  • Tips / Verbeterpunten: Wellicht is het toevoegen van een bar / statafels mogelijk, zodat je enerzijds kunt staan tijdens de lunch (wij zitten al tijdens het werken) en anderzijds kunnen daardoor meer collega's tegelijkertijd lunchen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De mensen van Beijk stralen altijd plezier uit.
  • Plaats: Rabobank Groningen
  • Tips / Verbeterpunten: De harde broodjes worden vaak te langafgebakken waardoor ze soms erg hard zijn. Verder zie ik vaak dat maandbroodjes zich herhalen. dat er niet iets nieuws tussen zit van hé dat zou ik zou ik wel eens willen proberen. Het is nu vaak ohja deze hebben we wel vaker gehad.

Erg klantvriendelijk
  • Plaats: Dwingeloo
  • Tips / Verbeterpunten: Iets meer de producten afstemmen op de tijd van het jaar en/ of de hitte deze zomer bijv.

• Plaats: Groningen

Goede prijs/kwaliteitverhouding. Flexibele partner die snel en efficient kan inspringen op de klantvraag. Goede klachtafhandeling.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

We hebben 2 leuke dames die ons in het restaurant goed verzorgen en af en toe verwennen. Ga zo door.
  • Plaats: Eindhoven

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Door het verschuiven van de saladebar, is er meer ruimte voor de wachtrij gekomen. De bediening is altijd vriendelijk
  • Plaats: Dwingeloo
  • Tips / Verbeterpunten: Het valt mij op dat ten opzichte van het begin, het assortiment oa. iets terugzakt. Er is meer keus qua "vette" hap. De voorbereide salades zijn er niet meer. Ook de smoothie is gestopt. Het beleg voor de belegde broodjes is gedurende de week hetzelfde. Er is minder variatie

Ik vind de kwaliteit van de producten gemiddeld erg goed. De prijs is niet veel hoger dan bij de vorige cateraar (toch het enige vergelijkingsmateriaal).
  • Plaats: Dwingeloo
  • Tips / Verbeterpunten: Doordat sommige producten vers zijn kan het soms leiden tot vertraging.Ik zie dat hier steeds nieuwe creatieve oplossingen voor gezocht worden. Ga vooral zo door met het vinden van een goede oplossing.

vriendelijk, behulpzaam

• Plaats: Dwingeloo

Sinds Beijk de catering heeft overgenomen is het assortiment vergroot en wat culinairder geworden
  • Plaats: Dwingeloo
  • Tips / Verbeterpunten: De menu's van de kassa lijken onhandig ingedeeld, het afrekenen kan tamelijk lang duren waardoor er een opstopping veroorzaakt wordt.

Heerlijke soepjes en afgebakken broodjes die volgens Beijk suggestie maar ook eigen invulling belegd worden, heerlijke maaltijdsalades en dat allemaal met veel liefde door Agnes gemaakt!
  • Tips / Verbeterpunten: op dit moment geen

vriendelijk en behulpzaam
  • Assortiment
  • Tips / Verbeterpunten: ik zou het fijn vinden gewoon een pistoletje met tonijn (geen tonijnsalade) te kunnen bestellen, dit schijnt niet te kunnen vanwege allergieën, maar die heb ik niet. ik zou het fijn vinden om niet meteen gevraagd te worden of ze iets voor me kan doen. En ik zou het fijn vinden dat ik niet aan de andere kant van de counter "gevolgd" wordt maar dat ik gewoon in alle rust de gewenste producten kan uitzoeken en ook geen vragen krijg als "kun je het vinden, zit er iets voor je bij, zal ik een broodje voor je maken". Goed bedoeld, maar ik kom te lunchen voor mijn rust en om op te laden.

Onze cateringmedewerkster werkt hard, denkt goed mee en is bijzonder flexibel. Fijn om mee samen te werken. Kortom een kei!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het assortiment is uitgebreid en vers.
  • Plaats: Dwingeloo
  • Tips / Verbeterpunten: de bakjes met de salade onderdelen zijn nog te klein en ik mis de bakjes die al vooraf zijn klaargemaakt.

Keurig verzorgd, voldoende aanbod en een divers assortiment. Erg leuk ook dat ik een VIP cheque voetbalarrangement heb gewonnen!
  • Plaats: Heerenveen

Prettige medewerkers (die zijn gedeeltelijk natuurlijk van de vorige cateraar overgenomen), super assortiment. Ik ben eigenlijk over de gehele linie erg over Beijk te spreken.
  • Plaats: Dwingeloo
  • Tips / Verbeterpunten: De rij bij de kantine kan op bepaalde momenten erg lang zijn. Het assortiment is relatief complex waardoor de medewerkers het soms niet helemaal bij kunnen benen. Dat kan ervoor zorgen dat de rij opeens enorm groeit. Ik zou alleen niet echt weten hoe dit makkelijk op te lossen is omdat dit over piekbelasting gaat.

We hebben op 1 juli een geweldige trouwdag gehad op de Allersmaborg, met heerlijk eten. Tijdens de voorbereidingen kregen we een handig overzicht met alle diner en buffet-mogelijkheden, wat een keuze! Er werd goed geluisterd naar onze wensen, en we hebben op de dag zelf ons nergens druk over hoeven maken. De bediening was vriendelijk, het eten was geweldig en alles verliep volgens de afspraken. Enorm bedank!
  • Plaats: Groningen

Er is veel mogelijk, flexibiliteit is prima. Ook wordt er meegedacht over het aanbod naar mijn klanten. rapportcijfer 8 is ik verdiend.
  • Tips / Verbeterpunten: geen

Over Beijk Catering vaste klanten