Als je de opdracht goed omschrijft is het een goede cateraar

Al tientallen malen gebruik gemaakt van deze cateraar. Ze maken heerlijk dingen, maar je moet goed omschrijven wat je verwacht (salade mét dressing, hoeveelheden anders is het gauw teveel, waar geleverd moet worden etc...). Daar is het wel eens mis gegaan. We vinden het praktisch ze in huis ter beschikking te hebben, maar ook zeker van zeer goede kwaliteit!

Af en toe wat rommelig

Mijn ervaring met Beijk op de maandag avond bridge is goed. Ik praat dan over de catering, het kantoorwerk kan vele malen beter. Mijn ervaring met Beijk tijdens voetbalwedstrijden is minder goed. Personeel wat onvoorbereid is, een bar die niet goed bemand is in de pauzes en na het voetbal. Absoluut zaken waar onder de bezoekers veel ergernis over is. Het koffie schenken in de pauze duurt erg lang. Je kunt voor een pauze best drankjes klaarzetten. En de barmedewerkers kunnen niet tappen. Echt een punt van verbetering. Ik schaam me soms voor de gasten van de SC. Ik beveel jullie wel aan omdat we van het Abe Lenstra Stadion houden, het kan echter veel beter.

Goede service, kwaliteit van producten, betrouwbare partner.

Goede service, kwaliteit van producten, betrouwbare partner.

Kwalitatief goede producten, service laat soms te wensen over.

De kwaliteit van de producten ervaar ik als erg goed. Elke dag verse producten en veel afwisseling met soepen in de week. Vriendelijkheid van de catering laat soms wel wat te wensen over. Ze kunnen soms erg bot en negatief zijn, en dan met name in de houding die aangenomen wordt. Tussendoor op de kassa haar eigen mail openen, of pontificaal ergens voor blijven staan. Of mensen laten wachten. Ik verwacht hier wel meer klantgerichtheid in, dit is wel een aandachtspuntje

Basis super

Ik vind dat het in basis allemaal goed geregeld is in ons restaurant. De dames zijn attent en hebben het goed voor elkaar, voorkomen onnodig afval. etc. Qua vooruitgang, vernieuwing mag het wat meer zijn. Ook partycatering is nog niet op juiste niveau. Ik vind Beijk nog steeds goed, maar we staan al een tijdje toch wat stil. Om die reden even kritisch geweest en ingevuld dat ik jullie nu niet zou aanbevelen. Even om een urgent signaal af te geven.

Heerlijk

Altijd heerlijke soepen en frisse saladetafel.

Net voldoende

Overall indruk is dat er heel weinig moeite wordt gedaan, uitstraling van personeel is "heb er helemaal geen zin in". Kortom: Gebrek aan enthousiasme en inzet. Maar of dat (alleen) aan Beijk ligt of (ook) aan de opdrachtgever, kan ik natuurlijk niet beoordelen.

Vriendelijke service met kwaliteit

Bereidwilligheid en service op ten top!

Dagelijkse catering is zeer goed, partycatering kan nog stuk beter

Dagelijkse catering: 8+ Partycatering: 6

Heerlijke soepen

Heerlijke soepen

Goede service met een glimlach

Goede kwaliteit en goede service

Vriendelijk en bereid tot extra's.

Ik vind de mensen die bij ons de lunch bereiden vriendelijk, keuze is reuze en als er iemand wat later is en de keuze is op dat moment minder, is men altijd bereid om nog wat te maken. TOP!!!

Enorme flexibiliteit en klantgerichtheid ...keer op keer top!

• Plaats: Groningen
  • Tips / Verbeterpunten: wisseling in assortiment wellicht en de prijs mogelijkerwijs.

• Plaats: Groningen

Altijd vers en prima kwaliteit

• Tips / Verbeterpunten: geen

De dames zijn erg bereidwillig en spontaan

• Tips / Verbeterpunten: NVT

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

rode currysoep

• Plaats: Heerenveen
  • Tips / Verbeterpunten: Ik heb geen enkele verbtering gemerkt sinds de vorige enquete van een paar maanden geleden. Nog steeds wordt er regelmatig nee verkocht, zijn producten bij de 1e lunchronde al uitverkocht, zijn producten niet geleverd maar wel besteld, en is het assortiment gezonde producten en maandbroodjes schaars.

• Plaats: groningen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

heerlijke rode currysoep en Toscaanse tomatensoep.

• Assortiment
  • Tips / Verbeterpunten: sinds het vertrek van Marijke is de service significant achteruit gegaan. Te vaak komt het voor dat de maandbroodjes er niet liggen of in een andere versie (geen tzaziki maar roomkaas). En te vaak wordt er "nee" verkocht omdat ingrediënten niet "binnen zijn gekomen" of omdat "het niet verkoopt dus het niet wordt bested" of omdat "de ingrediënten van Beijk niet mogen worden besteld (ook al is het een maandbroodje)". Keer op keer teleurstelling ontmoedigt de aankoop van jullie produkten. Ook het assortiment aan kaas en vleeswaren is heel beperkt en het komt ook regelmatig voor dat er niet voldoende is.

De dames hier op locatie hebben de zaken goed voor elkaar en werken hard. Zijn klantgericht, maar durven ook wel grenzen te stellen en aan te spreken. Hier en daar zou een hopitality-training denk ik nog tot een echte positieve klantbeleving kunnen leiden.

• Plaats: Groningen
  • Tips / Verbeterpunten: Vorige keer aangegeven dat de enquete ook aangepast moet worden en er gevraagd wordt naar de prijs van de producten. Dit is helaas dus nog niet doorgevoerd. Ik vind de prijzen momenteel aan de zeer hoge kant en ook de indexering is aan de hoge kant. Hierover krijg ik ook regelmatig klachten. Qua tactisch overleg verloopt alles nog niet vlotjes. Dit kan overduidelijk beter. Krijg de indruk dat de dames op locatie wat vaker een complimentje zouden kunnen krijgen vanuit hun leiding wat ze goed doen. Worden wel aangesproken op verbeterpunten, dus dat gaat goed. I.v.m. meerdere verbeterpunten dus een 7 deze keer.

enorme flexibiliteit en geheugen van wat iedereen wel/niet op zijn of haar broodje wil.

• Plaats: Groningen
  • Tips / Verbeterpunten: op drukke momenten moet je wel eens lang wachten op je broodje naar keuze. Wellicht een idee om een paar "standaard" broodjes klaar te maken zodat je keuze hebt of wachten en naar keuze of iets meer standaard. Op die manier wellicht ook stimuleren om bepaald broodje extra te verkopen.

• Plaats: Norg

Altijd weer even vriendelijk, goede service.

• Tips / Verbeterpunten: Niet van toepassing

Twee toppers in ons restaurant (Wilma en Agnes!) denken mee, kennen je bij naam en zijn altijd gastvrij.

• Tips / Verbeterpunten: nvt