Ons feest was van begin tot eind op en top verzorgd, met verrukkelijk eten.

Na drie keer als gast op een feest bij ‘t Draaiboompje te zijn geweest, wisten wij zeker dat we zelf zo’n feest wilden geven! Wegens corona kon een 50-jarig huwelijksfeest niet doorgaan, maar met 51 jaar probeerden wij het opnieuw, waarbij ‘t Draaiboompje geweldig mee dacht over manieren om dat nu te vieren. Dat betrof vooral het veilig vieren, met ruimte voor veel tafels en afstand. Het eten was voor jong en oud voortreffelijk en daar kregen we veel complimenten van onze gasten, voor. Er was een enorme keus in gerechten en dranken, voor iedereen. De gezellige zaal en de goede bediening droegen bij aan de fantastische sfeer. Kortom, wij kijken met veel genoegen terug op ons feest.

flexibel, vriendelijk, primaverzorgd.

Echt een heel goed verzorgd feest gehad. Leuke zaal, vriendelijk personeel. Vooraf zijn prima afspraken gemaakt. Kan het Draaiboompje aanbevelen voor uw feest. Wordt zeker een succes.

Het kan nergens beter dan bij ut Draaiboomke.

Alles top verzorgd. Warm koud buffet een aanrader. Alles voldoende. Is de schaal leeg en brood is op dan wordt het weer bij gevuld. Waren met 17 personen en ieder vol lof. Wij hebben ons adresje gevonden.

Lunch super goed, lekker, heel verzorgd!!

Makkelijk on-line bestelde lunch was heerlijk en ruim voldoende. Perfect op afgesproken tijd bezorgd. Top!!

Herhaling vatbaar.

Afhaalmenu zag er uitstekend uit. Was goed verzorgt en het waren flinke porties en goede kwaliteit. En....wij vonden het niet duur. De Gamba’s (in saus) en kipfilet met brie is een aanrader. Ook voor feesten en partijen hebben wij bij het Draaiboomke een goede ervaring mee.

Heerlijk gegeten, prima kwaliteit! Dikke aanrader dus...

Heerlijk gegeten, prima kwaliteit! Dikke aanrader dus..

Lekker dichtbij

De thuisbreng service is echt top ;-p

Super restaurant voor bezorgingen tijdens Corona

Precies op tijd afgeleverd. Gerechten allemaal goed op temperatuur. Alles keurig verpakt met sauzen apart. De frietjes lekker doorbakken en krokant. Dikke aanrader Rob Rijnen

Tijdens de coronatijd afhaalmenu's gehaald

En natuurlijk is het zoals altijd bij 't Draaiboompje goed, perfect geregeld en persoonlijk. Je kunt er altijd terecht en er is zoveel keus. Vooral het flexiebele van 't Draaiboompje is van grote klasse.

geweldig lekker

de eerste keer bij jullie gegeten en het was alles wat op de grote kaart staat nu in kleine gerechtjes ,dus hebben we lekker alles kunnen proberen en eerlijk gezegd heb ik niet een gerechtje had wat niet lekker was dus alles een 10 wat smaak en kwaliteit betreft ,echt voor herhaling vatbaar en hopelijk doen jullie dit meer met de kleine gerechtjes. bij deze bedankt en zeker tot de volgende keer

Lekker en goed verzorgde lunch, heerlijk.

Leuke ervaring in een echt brabants kroegje.

geweldig

super lekker en meer dan genoeg spareribs voor herhaling vatbaar

Super lekker

Prima eten. Lekker heel lekker

Vriendelijke bediening in een gezellig aangeklede zaal

Fijn feestje voor mijn 80e verjaardag gevierd. De zaal is sfeervol aangekleed en de bediening is heel erg vriendelijk. Goed van eten en drinken. Dit alles heeft gemaakt dat we met zn allen een heel fijn feest hebben gehad.

Verdraaid goed geregeld

Alles tot in de puntjes geregeld, ook goed van tevoren de wensen die wij hadden kenbaar kunnen maken, en daar werd ook rekening mee gehouden. Vriendelijke gastvrouw en gastheer, en aardig personeel.

Leuk feest gehad, precies zoals wij bedacht hadden

Als we het nog eens moesten doen, zouden we het weer zo doen!

zeer goede behandeling en correcte bediening.

Duidelijke afspraken ter voorbereiding en de uitvoering is zeer correct en alles volgens eerder afspraak ,met een vriendelijke bediening. Ook duidelijk rekenoverzicht, en het geschatte bedrag komt dicht bij de werkelijkheid. Al onze gasten waren zeer tevreden (zelfs dik tevreden) nogmaals onze hartelijke dank. Ria en Kees

Altijd goed verzorgt

Goede afspraken ook met de prijslijst die ze van te voren opsturen

Persoonlijk met dat extra wat het bijzonder maakt

De planning van mijn feest was persoonlijk. Men had ideeën en luisterde goed naar de wensen. Het resultaat. In een woord GEWELDIG. Zo wil je je feest vieren. Alles uit handen geven met het vertrouwen dat het goed komt. Het buffet, super voldoende voor iedereen. Onze gast met glutenvrij dieet werd op den top verwend. Zo goed heb ik nog nooit gegeten waren haar woorden. Al om. Mijn 60ste verjaardag was mede door jullie een geslaagde en onvergetelijke ervaring. Bedankt aan iedereen die er aan bij hebben gedragen.

FANTASTISCH

Gastvrij, uitstekende service, zeer goede kwaliteit. Dit was al de tweede keer dat we voor een groep de verjaardag gevierd hebben met een diner.

Zeer goed verzorgde brunch!

Prima verzorgd. Ruim voldoende keuze.

Goed geregeld

Gastvrij, hulpvaardig, veel mogelijkheden ,lekker eten en drinken en genoeg gelegenheid om eigen apparatuur en versieringen te plaatsen en na afloop op te ruimen.

Uitstekend verzorgd

Afgelopen zondag hebben we hier een erg geslaagd feestje gevierd van mij moeder die 85 jaar werd, Het was super goed verzorgd, erg vriendelijke en goede bediening. En we hebben genoten van een heerlijk boergondisch buffet. Echt een aanrader!

Heel prettige samenwerking en zeer goed en lekker eten

Ons Gouden bruiloftsfeest heeft in alle opzichten voldaan aan onze verwachtingen. Alle vooraf gemaakte afspraken zijn volledig en correct nagekomen. Harriette en Jan zijn prettige mensen die volledig en in overleg hebben samengewerkt met iedereen die bij ons feest waren betrokken De bediening was zeer goed geregeld en het dinerbuffet was in alle opzichten goed en heerlijk.

Goede service en zeer vriendelijke eigenaresse

Gemoedelijk, gezellig, goed verzorgd nette prijzen