Top continu update over bestelling en 100% meedenkent

Zoals in de kop van het bericht 3x top Werden nog nageteld dat er een chaseback actie op de aankoop zat.

Zeer positief

Ik had een Stiga motormaaier besteld en deze is snel en correct geleverd. Er was een probleempje met de toerentalregeling en na één telefoontje belde een technicus terug en loste het binnen 1 dag perfect op. Zeer deskundig en betrouwbaar!

Probleemloos bestellen

Je wordt persoonlijk op een vriendelijke manier snel geholpen.

Perfecte service ook na verkoop. Zeker een aanrader.

Lieve mensen met top service

Hallo ik ben Paul en heb bij de firma een gazon zitmaaier gekocht van het merk MTD Greenbase v220 i een super machine , dat was in ln 2020 . De maaier heb ik mee genomen naar Litouwen ,nou had ik een klein probleempje dus bel ik Reekers en die hebben me zo fijn geholpen , dus een ding weet ik zeker bij Reekers …… uit het oog maar NIET uit het hart . Familie Reekers nogmaals dank voor de service . Met vr grt Paul

snel en goed

Accu en acculader besteld , lader was niet op voorraad maar is gehaald uit een compleet set waardoor ik toch snel de bestelde delen had. Fijn als men meedenkt en dus absoluut een aanrader.

Zibro lc dx besteld en prima op tijd geleverd

Heb zibrokachel besteld en deze is prima op tijd volgens afspraak geleverd

Slechte voorstelling van zaken

Was op zoek naar een goede gebruikte Honda grasmaaier. Op de site stonden diverse types Honda maaiers. Ik woon in Coevorden en van daaruit gereden naar de firma Reekers, omdat een aantal machines op hun site mij wel wat leken. Daar aangekomen bleek dat geen van deze maaiers aanwezig te zijn. Antwoord was; tja deze handel gaat zo snel daarom hebben we de site nog niet bijgewerkt. Nu, een aantal weken verder, staat de site er nog net zo bij. Dus nog steeds met maaiers die er helemaal niet zijn. Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dit bewust gedaan wordt om klanten te trekken naar de winkel. Mensen voor de gek houden en zeker niet serieus nemen. ERG JAMMER!

Goede en zeer vlotte service

Mijn eerste contact/bestelling is heel positief. Telefonisch goed bereikbaar en de afhandeling van mijn bestelling is zeer goed en erg vlot verlopen. Het bestelde product werd reeds de volgende dag op tijd geleverd. Ik ben zeer tevreden en zal dit bedrijf altijd aan vrienden aanbevelen.

Goede service bij Reekers

Wij hebben onze oude zitmaaier heen gebracht voor reparatie. Prima geholpen, zitmaaier doet het weer als vanouds. Doordat wij hem niet zelf konden ophalen is de zitmaaier netjes thuis afgeleverd. Prima service!!

Maaimachine loopt na de reparatie nog niet en lekt nog steeds benzine.

De machine loopt niet en lekt nog steeds benzine en ik had hun nog gezegt dat er nog een trekveer op de caburateur moest worden gezet maar dat was ook niet gebeurt en werd mij gezegt hij loopt er wel om.De eerste rekening was €55,00 en bij de tweede keer verhoogt tot €117,00 door hun geklooi.

Fantastisch geholpen

Speelgoed kettingzaag besteld voor onze kleinzoon. Fantastisch geholpen door receptioniste en snel geleverd.

geweldige service en communicatie!!!

Was op zoek naar de Stihl GTA26 die bij ons in de buurt nergens te krijgen was of pas een veel latere levertijd. Stond bij de firma Reekers nog wel op de site, maar bleek achteraf ook bij hun niet direct leverbaar door problemen bij Stihl. Kreeg direct mailtje met excuses en kon uit 3 opties kiezen. Of direct geld terug, of bestelling laten staan met mogelijkheid deze alsnog te annuleren wanneer ik elders wel zou slagen. Ik heb voor de 3e optie gekozen om de bestelling als reservering te laten staan. Ben daarna prima op de hoogte gehouden over de ontwikkelingen en alhoewel de planning op half april stond kreeg ik toch half maart het bericht dat er één binnen was, die keurig netjes de volgende dag bezorgd werd. TOP!!! Mijn complimenten gaan uit naar Miranda Reekers voor de correcte en prettige manier van communiceren.

Ouderwetse service zou ik zeggen. In de huidige tijd veel ervaring opgedaan met klantenservice, maar nog nooit zo behulpzaam en informerend als bij Reekers. Ik zou dit bedrijf dus meer dan alleen adviseren, bestel hier gewoon!

Super klantvriendelijk, communiceren perfect en leveren top kwaliteit!

Direct persoonlijk contact om goeie afspraken te maken als bijvoorbeeld levertijd uitloopt. Wat nog mooier is was het feit dat de afspraken ook nagekomen worden. Hoef je niet achter aan te gaan, doen de medewerkers van de firma Reekers vanzelf. Ze leveren ook alleen maar top merken, weten waar ze het over hebben, echte kwaliteit. Echt een aanrader om met deze firma zaken te doen.

Behulpzaam en klantvriendelijk

Snel, behulpzaam, en alles volgens afspraak. Uiterst tevreden

Dit is een betrouwbare speciaalzaak waar ik een Stihl kettingzaag heb gekocht.

Via Marktplaats bij deze winkel terecht gekomen voor een zware Stihl kettingzaag. Ze hebben me voor een goeie prijs een z.g.a.n. zaag geleverd die keurig verpakt was en op de beloofde dag is geleverd. Ik kan deze winkel ten zeerste aanbevelen!!

Duidelijke uitleg en prima aflevering van zitmaaier

Fijn dat het bedrijf zelf de bezorging doet van de zitmaaier met prima uitleg door de chauffeur over de werking van de machine. Zeer goede communicatie vooraf over de bezorging en prima website.

Snelle levering en uitstekende klantenservice

Online bestelling de volgende dag keurig verpakt al in huis. Vraag per email over de bestelling ook direct afgehandeld naar volle tevredenheid.

fantastisch bedrijf

Een zeer mooi en net bedrijf met hele vriendelijke mensen die verstand van zaken hebben en zeer behulpzaam zijn .

Sublieme service

Gevraagde product- en onderdeleninformatie wordt snel, duidelijk en objectief verstrekt. In dit geval ging het om de doelmatigheid van het vervangen van de aandrijving van een Honda duwmaaier.

Zeer beroerd,

Erg slecht, koop je voor 20.000 euro aan machines, en wordt er een stom ding wat afgesproken is dood gewoon genegeerd. En met hele lange onzin verhalen ontkent. De goede man is echt niet te vertrouwen, ik had dat ook niet verwacht, maar al het er echt op aan komt, … vult u zelf maar in...

Beste Jan, Ik heb dit nagekeken en zie dat dit gaat over de zitmaaier die u op 10-10-2016 bij ons heeft gekocht. Waar u het over heeft, zijn de frontgewichten waarvan u dacht dat deze standaard bij deze machine zaten. Dit betreft een optie.. Voordat u de machine kocht, heeft u ons eerst om een offerte gevraagd. Deze hebben we u ook gestuurd. Hierin worden de gewichten niet in genoemd. U bent akkoord gegaan met deze offerte en we hebben u de machine conform afspraak aan geleverd. Ook bij aflevering heeft u de machine goed bekeken en geen opmerkingen gemaakt dat er iets ontbrak. U heeft ons daar later over gebeld en hebben u toen ook uitgelegd dat dit niet standaard bij de machine zit. Ook werd dit niet genoemd in de offerte en dus ook niet berekend. We hebben u toen nog een voorstel gedaan om de deze gewichten voor onze nettoprijs te leveren. Daar bent u toen niet op in gegaan. Dit willen wij u bij deze nog steeds aanbieden. Neem hier voor contact met ons op 0546-631717

Ik zou graag een 11 geven maar er staan niet genoeg sterretjes

Op zoek naar een verticuteermachine op de site van Reekers terechtgekomen en via mail een paar vragen gesteld. Antwoordtijden waren super en eenmaal beslist werd de levering bijna direct ingepland. Volgende dag om 9u geleverd en wel, zelfs inclusief een extra item dat ik later op de dag had toegevoegd

Mooi bedrijf!

Goede uitleg en service! Fijn bedrijf om naar toe te gaan en advies te krijgen.

Top bedrijf . Nemen alle tijd voor je.

Top bedrijf . Ze nemen alle tijd voor je en geven op alle vragen een zeer correct antwoord. Dus zeer goed aan te raden.👌👌