Persoonlijk, razendsnel, top kwaliteit!

Fantastische ervaring, kom hier zeker terug. En zou dit bedrijf direct een ander aanbevelen. Binnen no-time geholpen & levering zelfs een stuk sneller dan verwacht. Thanks!

duidelijk proces en snelle respons

Vanaf 1ste tel contact naar advies en offerte duidelijk en snel, daarna goede, duidelijke afspraak voor uitvoering en montage.

Snel en professioneel

Het bestickeren van mijn bedrijfsauto hebben ze erg mooi gedaan en snel kunnen realiseren. Van te voren een advies gekregen over het gebruikte materiaal en een mooi ontwerp gemaakt!

Zeer klantvriendelijk

In goed overleg de stickers van mijn camper vernieuwd, zeer aan te bevelen!

Erg tevreden

Goed advies, mooi eindresultaat

Klantvriendelijk en goede service

Goed geholpen en mooi product gekregen op de afgesproken datum. Om heel kritisch te zijn zou de offerte nog iets meer in Jip en Janneke taal kunnen maar dat ligt natuurlijk ook aan mijn gebrek aan kennis. Of mijn aangeleverde bestand goed genoeg was en er nog extra kosten gerekend zouden worden(Prijs is excl. opmaakkosten digitaal bestand) was mij niet duidelijk in de offerte. Verder zou je in mijn beleving als "leek" willen weten of de sticker geschikt is voor toepassing waar je om gevraagd hebt. In mijn geval een buitentoepassing.

Een bedrijf waar het prettig mee samenwerken is.

De Jong Reclame is een bedrijf die de service naar haar klanten hoog in het vaandel heeft. Denken mee, geven advies om tot een goed product te komen.

Vriendelijk, snel, duidelijk

Fijn om vlot een vriendelijke reactie op een order te ontvangen.

Nieuwe belettering van bedrijfsauto zag er prima uit!

zo als het hoort

snelle en korte lijnen. netjes geplakt. Zijn helemaal blij!

top bedrijf!

super. afspraken worden nagekomen. Wordt meegedacht. continu goed overleg wat we willen hebben.

Superbetrouwbare signing partner

Aardige en behulpzame mensen. Werken alleen met goed materiaal en goede spullen. Wij laten onze bestickering al jaren door de Jong Reclame uitvoeren en zijn daar erg tevreden over.

Zeer tevreden.

Vriendelijke en snelle service. We wilden graag privacy raamfolie op het raam bij de voordeur, op een professionele manier aangebracht. Het is heel mooi geworden. Zeer netjes afgewerkt. Zeker een aanrader!

Altijd goed voor elkaar

Mijn ervaring met De Jong Reclame, is dat het altijd goed voor elkaar is! De offertes, de communicatie en het product. Ze geven ook aan, als er wat mis is, kom terug en we maken het weer in orde: alleen dat is nog nooit nodig geweest! Diverse auto's en een fiets heb ik bij De Jong laten beletteren. En nu een sticker op de ramen van ons kantoor. Heel professioneel. Dank!

Perfectos!

Duidelijk en meteen begrepen.

Snel en doeltreffend

Ze komen met prachtige voorstellen, waar wij zelf niet aangedacht hadden. Origineel en functioneel, zoals iedereen graag wil. En de heren van De Jong Reclame hebben het goed geregeld. Als het regent en de auto moet bestickerd worden, verzinnen de mannen gewoon een oplossing en is het binnen een uur alsnog voor elkaar. Top!

Snelle en vriendelijke dienstverlening!

Mooie kwaliteit en alles volgens afspraak geleverd!

Fijn bedrijf. Snel, wendbaar en meedenkend

"pas" een paar maanden geleden kennis gemaakt met elkaar, maar nu al een prettige samenwerking die niet meer weg te denken is. Ze zijn snel, soepel en kunnen goed schakelen. Ook over de kwaliteit ben ik goed te spreken. Een voorbeeld vind ik de borden langs de weg bijvoorbeeld. Toen we deze na 6 weken weghaalde, zagen ze er nog uit als nieuw. Mijn tip, gebruik tekst zonder datum, dan kun je ze gewoon nog voor een tweede ronde gebruiken ;-) Ik kan jullie De Jong Reclame van harte aanbevelen.

Bereidwillend om tot een kwalitatief goede oplossing te komen.

De Jong Reclame heeft ons fantastisch geholpen met de signing van parkeeraanwijzingen. Er is goed meegedacht om op een flexibele werkwijze om aan de hoge verwachtingen van de eindgebruiker te voldoen.

Goede Service! blij met het resultaat

Ik ben bij De Jong reclame terecht gekomen voor autobestickering, ik ben goed geholpen door Stefan. Het resultaat mag er zijn, nóg mooier als op papier!

Super meegedacht

Super ervaring met De Jong (voor de 2e keer). Heel mooi ontwerp gemaakt voor mijn vrachtwagen en op hele korte termijn de beplakking kunnen doen op locatie in Barneveld. Stefan, bedankt! en tot een volgende keer.

prima, fijne ervaringen met De Jong reclame

fijne samenwerking, goed contact - behulpzaam; ze denken mee.

Prettig bedrijf om mee te werken

Fijn bedrijf om mee te werken

Dank je Marina, dat is wederzijds.

Goed en snel geholpen!

geweldige dienstverlening

zie boven

Hoi Aad, goed te horen dat je het zo ervaart. Dat vinden wij dan weer geweldig!

Over De Jong Reclame

De Jong Reclame Het leukste signbedrijf van Noord-Holland Al meer dan 25 jaar kun je rekenen op vakmanschap en praktisch inzicht. Een kwart eeuw kijk op reclame! Bedrijven zichtbaar maken, dat is wat ons drijft.