Prima, maar geen retouren

Op zich goede ervaring met Actielaminaat, totdat ik twee pakken retour wilde brengen; dat gaat dus niet. Op de website staat vermeld dat bij "de meeste" types staat vermeld dat je ze (niet) kunt retourneren. Bij het bestelde type staat niks, maar bleek toch een probleem. Heeft blijkbaar te maken met het feit dat dit type bij de leverancier besteld moest worden. Dat is dus iets om na te vragen voordat je besteld.

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Ten aanzien van retourneren is het inderdaad zo, dat voorraadartikelen retour gebracht mogen worden. Speciale bestellingen mogen niet retour. Vooral PVC, Houten vloeren en op maat gemaakte plinten zijn de meest voorkomende, niet-retourbare, artikelen. Zoals vermeld op de website, verzoeken wij daarom om voor de zekerheid vooraf te informeren of een artikel retour kan. Dat voorkomt teleurstellingen. In uw geval betrof het een Parador vloer. Die zijn niet standaard op voorraad. Wij wensen u veel plezier en woongenot van de vloer. Team Actielaminaat

Kundige mensen, goed geadviseerd, komen afspraken na ,laminaat goed en snel gelegd.

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Beste Angelina, Hartelijk dank voor het vertrouwen en mooie beoordeling. Wij wensen veel plezier en woongenot van de vloer. Team Actielaminaat

Netjes van te voren gebeld,en op afgesproken plek geleverd

Prima plinten geleverd gekregen

We wilden wit mat geverfde plinten en die hebben we netjes op kunnen halen. Zou wel fijn zijn als je online kunt zien of er nog genoeg aanwezig zijn ;-)

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Prima bedrijf met goede service en goed geholpen

Uitstekende dienstverlening, deskundig en behulpzaam, meedenken om uiteindelijk tot een goede keuze te komen.

Goede prijs en levering

Goede communicatie, prijs en correct geleverd.

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

De medewerkers zijn afspraken nagekomen, vloer goed gelegd door vakmensen.

Materiaal op tijd afgeleverd. Helaas moesten we zelf naar boven brengen. Het waren zware pakketten. Tip; biedt deze naar boven breng service aan tegen een vast bedrag. Alles is netjes opgeruimd. Tip; vermeld in offerte of kitten plinten boven.zijde wel/niet bij de opdracht hoort.

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Geachte heer, Beste Stefan, Wij leveren zonder extra kosten op de begane grond. Op de pagina levering/bezorging hebben wij dat ook vermeld. Tevens staat daar ook vermeld, dat het naar boven brengen mogelijk is tegen een meerprijs. U dient ons daar zelf over te informeren, zodat wij u een meerprijs kunnen doorgeven. Mocht dat voor u verwarring hebben opgeleverd, dan onze excuses. Wij wensen u veel woongenot van de vloer. Team Actielaminaat Eindhoven

Amazing service

Alle stappen van het begeleiden naar het juiste type laminaat tot de installatie waren super professioneel en vriendelijk. Sterk aanbevolen.

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Kwaliteit voor een redelijke prijs

Laminaat besteld voor een goede prijs, die bij carpetright stukken duurder was.

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Heel vriendelijk mensen, goed geholpen, denken echt mee! En een goeie kwaliteit vloer!

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Zeer snelle en goede service

De bestelling was snel beschikbaar en de hulp in de winkel bij het ophalen was ook goed.

• Heeft u in de showroom besteld of via de webshop ? Webshop
  • Is alles netjes en compleet geleverd ? N.v.t.

Goede service,

Goede service, nam contact op met actielaminaat, binnen no time reactie en alles was binnen no time geregeld, 1 ding had ik zelf geen rekening mee gehouden met naar boven brenegen maar de aardige jonge man die het kwam leveren heeft uit zichzelf geholpen, kan alleen maar positief zijn over mijn nieuwe vloer, TOP BEDRIJF

Prima!

Blij uiteindelijk toch nog ergens het laminaat gevonden te hebben, we bouwen uit en wilden graag hetzelfde laminaat Het stond nog bij veel webwinkels op de website maar nergens meer voorradig. Hier wel, snel reactie, snelle levering, professionele chauffeur, wist mij te vertellen dat het onder een andere naam nu verkocht wordt. Ben er blij mee!

Goede service, veel keus

Wij zijn fijn geholpen, veel keus en goed advies gekregen, vriendelijk personeel , toppie

Snelle levering, goede prijs

Heb de laminaat nog niet geplaatst... maar toch al aangekocht vanwege de goede prijs. Hij zou dienen voor vloer op zolder die ik als woonst ga inrichten.

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Mooie vloer en mooi gelegd

In de showroom een PVC-vloer gekocht na helder advies van Actielaminaat. Er was veel keuze, dus advies was ook welkom. Erg mooi gelegd door Frans, die ook de plinten heeft geplaatst. Fijne mensen die hun afspraken stipt nakomen. Aanrader!

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Goede prijs en snelle levering

Vandaag besteld,nog net niet morgen in huis, goede service en vriendelijk personeel. Netjes geleverd met eigen bezorgdienst, bezorger helpt met naar binnen dragen gaf de laatste uitleg.

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Goede ervaringen; goede uitleg, behulpzaam en goede service

Goede ervaringen; te weten: goede uitleg, behulpzaam en goede service

Zeer prettig geholpen.

Prettig geholpen. Meedenken. Er was even een "onduidelijkheid", maar we zijn tot een oplossing gekomen. Tip: eerst inmeten, dan prijsopgave.

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Dank voor u reactie. De 'onduidelijkheid' zat hem in de offerte vanuit de winkel en de wijzigingen na inmeten. Een offerte in de winkel is moeilijk om daarin 100% compleet te zijn. Op een tekening is niet alles te zien. Daarom meten we voor de zekerheid in. Dan kunnen we wijzigingen doorvoeren. Soms is dat misschien schrikken omdat er dan een bedrag bij komt. Vooraf inmeten en dan de offerte uitbrengen, maakt het hele proces logger en daarom is dat niet efficient. Gelukkig hebben we alles goed kunnen uitleggen en kan u nu gaan genieten van een mooie vloer. Veel woongenot in uw nieuwe woning ! Groetjes, team Actielaminaat

Vloer prima, alleen veel schade bij het leggen

Tevreden met kwaliteit van het laminaat. Het is ook strak en mooi gelegd. Plintjes hadden misschien iets netter gekund. Tijdens het leggen is er echter extreem veel tegen mijn net gestucte / geverfde muur gestoten. Met vele tientallen vieze plekken en enkele beschadigingen tot gevolg. Helaas is niet alles op te lossen met alleen poetswerk.

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Goedemiddag, Vervelend om te vernemen dat er schade gemaakt zou zijn door onze leggers. Echter zijn de leggers bij u geweest en toen bleek, dat de schade niet tijdens het leggen veroorzaakt is. Maar nadat de keukenfirma geweest is. Het is daarom jammer, dat wij in eerste instantie de rekening gepresenteerd krijgen, terwijl de voetstappen en handen op de muur, anderhalve week later geconstateerd zijn door u. Hopelijk gaat de keukenfirma het oplossen met u. Wij wensen u veel plezier van de vloer. Met vriendelijke groet, Team Actielaminaat

geweldig

mooi laminaat goede uitleg en service

Geniet van uw mooie vloer en nieuwe woning ! Groetjes, team Actielaminaat

Blij met de vloer, service rondom het leggen kan beter.

Goed geholpen in de winkel. Het leggen verliep niet helemaal soepel, niet alles was goed gemeten en al het afval achter gelaten. plakplinten laten nu al los op sommige plaatsen.

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Beste Nicole, Afval laten wij inderdaad achter bij de klant. Dat heeft te maken met de hoge kosten, die wij moeten betalen voor het afstorten. Particulieren kunnen meestal zonder kosten het afval wegbrengen. Plakplinten kunnen inderdaad loslaten, zeker in het begin als een vloer nog moet 'wennen' aan de ruimte waar het gelegd is. Onze legger is gisteren al bij u geweest en heeft de plakplint weer vastgeplakt. Mocht het in de toekomst nogmaals gebeuren, dan lost een druppeltje secondenlijm vaak alles heel snel op. Anders een belletje of mailtje. Veel woongenot van uw vloer. Team Actielaminaat

Goed en snel geregeld, mooie kwaliteit

Ben keurig geholpen door de medewerkers in de showroom. Goed en deskundig advies en snel ook een legger geregeld die het laminaat bij ons kwam leggen.

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Hartelijk dank voor uw mooie review. Geniet van de mooie vloer. Team Actielaminaat

Vakmensen die eerlijk advies geven

Via website voorraad laminaat besteld. Toch twijfels over de kwaliteit. In de winkel advies gevraagd. Uitstekend geholpen. En tegen een zeer goede prijs.

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Eerlijkheid duurt het langst en dat willen wij ook altijd uitdragen naar onze klanten. Daarom bestaan we ook al ruim 21 jaar. Geniet van uw mooie vloer ! En dank voor uw vertrouwen. Team Actielaminaat

Perfect geholpen

Het heeft weken geduurd voordat we onze keuze hadden gemaakt. In de winkel werden we perfect bijgestaan en meegedacht. Toen we eenmaal onze keuze hadden gemaakt en besteld hadden we geluk en lag onze nieuwe vloer er binnen 2 weken. De afspraken werden perfect nagekomen en de vloer lag er in no time in.

Over Actielaminaat | SOLFLEX zonwering

Actielaminaat geeft u inspiratie op vloerengebied. Wij leveren en leggen niet alleen laminaat. Ook hebben wij houten vloeren, PVC en traprenovatie voor u beschikbaar. Laat u verrassen met onze enorme collectie vloeren. "Inspired Vloeren @Actielaminaat bv" Adresgegevens: Bruggelaan 8 5628RH Eindhoven tel: +31 (0) 40 2927396 (ook Whatsapp) Openingstijden: Dinsdag t/m Zaterdag 10.00-17.30 Zaterdag 10.00-17.00