Vlot contact. Prima opvolging en service.

Vlot contact. Prima opvolging en service.

• Heeft u in de showroom besteld of via de webshop ? N.v.t.
  • Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Vriendelijke mensen en houden zich aan laagste prijs garantie

Aardige mensen, wij hebben PVC en plinten gekocht exclusief leggen. Toen we aangaven elders goedkoper te kunnen kopen hebben ze zonder pardon de prijs aangepast en netjes op tijd geleverd. Als we dan toch een minpunt kunnen bedenken is het dat we PVC lijm gekocht hadden die we uiteindelijk niet gebruikt hebben en welke niet retour kon (was toch bijna 200 euro aan product). Verder top!

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Geachte heer van Lieshout, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Bij ons kunnen heel veel artikelen retour. Echter speciaal bestelde items, lijmen, lakken etc. kunnen niet retour. De gekochte pvc vloer was van Quick-Step en zo ook de lijm van Quick-Step. Echter had uw aannemer andere plannen qua lijm. Wij wensen u veel woongenot van de mooie PVC visgraat van Quick-Step. Met vriendelijke groeten, Team Actielaminaat Eindhoven

Deskundig, correct en snel

Prima service, correcte en snelle levering.

Heel tevreden over alles

Geholpen door ervaren verkoper, goede uitleg en neemt de tijd voor je. Alles netjes geleverd en prima kwaliteit.

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Hartelijk dank voor de mooie review en wij wensen u veel plezier met de vloer. Met vriendelijke groeten, Team Actielaminaat Eindhoven

Mooi laminaat gekocht

Goed advies gekregen over de manier van visgraat leggen en welke ondervloer nodig was.

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Goede prijs, levering mooi op tijd

Het enige negatieve dat ik kan noemen is dat we de prijs net hadden afgerond op een mooi rond getal en we bij de levering toch plots de normale prijs moesten betalen. Verder uitstekende communicatie en een prima prijs.

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Goedendag, Dank voor uw beoordeling. Wij hebben u gelijk gebeld naar aanleiding van uw review. Het blijkt dat u €. 3,21 teveel afgerekend heeft. Dat heeft te maken met ons factuursysteem, die bedragen automatisch optelt. Mijn collega is de afronding van €. 3,21 vergeten aan te geven in het systeem. Het bedrag retourneren wij naar u. Excuses voor de vergissing. Ps. Het is niet zo dat u nu de normale prijs heeft betaald. U heeft een zeer mooie korting gekregen op de laminaat uit de Inspired Vloeren collectie. Wij wensen u veel woongenot van de vloer.

Ik had spullen besteld, kon mijn bestelling wijzigen. Spullen werden op tijd geleverd door eigen bezorgdienst. Kreeg ook advies tijdens het bestelproces en bij de levering.

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Fijne uitleg, gezellige mensen en fantastische service!

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Beste Lisa, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en wij wensen u veel plezier van de vloer. Met vriendelijke groeten, Team Actielaminaat Eindhoven

Betrouwbaar en uitstekende service!

Betrouwbaar en uitstekende service!

• Heeft u in de showroom besteld of via de webshop ? Showroom
  • Is alles netjes en compleet geleverd ? N.v.t.

Goed en snel geleverd!

Heel tevreden

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Wij kunnen niets anders zeggen dan dat wij een zeer goede ervaring hebben met actielaminaat. Y y7

Vakkundig advies.

Snelle levering en prima prijs kwaliteit verhouding.

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Goed advies en snelle levering

Snel en correct

Snelle correcte levering aan een scherpe prijs

• Zijn de medewerkers deskundig ? N.v.t.

Reageren snel, en komen afspraken na.

• Zijn de medewerkers deskundig ? N.v.t.

Goede producten en prima service van de medewerkers

Profesioneel personeel en de keuze in producten is groot. Vloerlegger was prima maar wat mij tegenviel is dat hij de plinten niet in verstek heeft gezaagd.

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Geachte heer Cramer, Dank voor de beoordeling. Het plintenverhaal hebben wij bij onze legger nagevraagd en hij geeft aan dat de binnenhoeken recht gezet zijn. Omdat er in uiterlijk geen zichtbaar verschil is. Met een plaatsing van de binnenhoek op deze wijze, komt de plint 'strakker' te staan. Wat vaak als mooier ervaren wordt. De buitenhoeken worden altijd wel in verstek gezet en dat is ook zo gemonteerd. Wij wensen u veel woongenot met de mooie Quick-Step vloer. Met vriendelijke groeten, Team Actielaminaat Eindhoven

De klant is hier écht koning!

In een woord top!

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Prettige winkel met behulpzaam personeel

Voor de vierde keer hier een bestelling gedaan voor laminaat. Gaat supersnel en gemakkelijk met goed advies en ook heel belangrijk: niet te duur. Thuis afgeleverd en het laminaat ziet er super uit! Heel tevreden!

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Beste Patricia, Fijn om te lezen, dat een vaste klant tevreden blijft en ook terug komt voor wederom een vloer. Zeer gewaardeerd en tot een 5e maal. Veel plezier van de vloer. Met vriendelijke groeten, Team Actielaminaat Eindhoven

Super service, duidelijke afspraken en vriendelijke mensen

We kregen een goed en uitgebreid advies in de winkel. Hier werd de tijd voor genomen. We mochten tegen een kleine borg wat stalen mee naar huis nemen om te zien hoe het daar uit ziet. Daar waren ze heel flexibel in. Nadat de keuze was gemaakt, werd een duidelijke offerte opgesteld. Wij maakten gebruik van hun leg service, tegen een schappelijke vergoeding. De legger heeft goed werk geleverd. Kortom zeer tevreden.

Zeer goede service.

Toen er iets fout was gegaan werd dit snel en heel goed opgelost. Erg fijn. Ga zo door.

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Beste Nico, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Helemaal niet erg. Belangrijker is, wat de oplossing is en dat er geen vertraging oploopt. Alles is netjes gegaan en weer tijdig gereed. Zodat u kan genieten van de mooie vloer. Met vriendelijke groeten, Team Actielaminaat Eindhoven

tevreden

vriedelijk personeel en goede uitleg.

Hele goede ervaring mee.

Vooraf op mijn bestelling telefonisch contact gehad. Op mijn vraag die ik stelde, kreeg ik de juiste informatie. Heel vriendelijk geholpen. De bestelling die ik daarna via de site heb gedaan is succesvol verlopen. Komen afspraken na met leveren. Bedrijf goed te bereiken via mail en telefoon.

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Beste Lia, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Almere is niet om de hoek en ook daar leveren we netjes volgens afspraak. U kan genieten van een mooie vloer en als u ons nodig heeft, dan weet u ons te vinden. Bedankt voor het vertrouwen en geniet ervan ! Met vriendelijke groeten, Team Actielaminaat Eindhoven

prima geholpen

In overleg de spullen opgehaald. Nette zaak. Ze bieden meer aan dan uit de website blijkt.

Erg jammer

Aankoop bij Roy en Richard super en de levering van de vloer ook super. Vriendelijk en behulpzaam. De legservice helaas verdrietig, mijn nieuwe netgeleverde bank op elkaar gezet waardoor de ijzeren poot door de stof heen is gedrukt. Alle deuren beschadigd door de platen laminaat en de vloer is niet netjes gelegd, op veel plaatsen kon er geen plint worden geplakt omdat er te veel ruimte was. Hierover contact gehad en helaas niets meer vernomen. Uiteindelijk zelf met vrienden de vloer hersteld.. Erg verdrietig omdat ik juist om deze rede gekozen had voor een legservice..

Erg jammer

Over Actielaminaat | SOLFLEX zonwering

Actielaminaat geeft u inspiratie op vloerengebied. Wij leveren en leggen niet alleen laminaat. Ook hebben wij houten vloeren, PVC en traprenovatie voor u beschikbaar. Laat u verrassen met onze enorme collectie vloeren. "Inspired Vloeren @Actielaminaat bv" Adresgegevens: Bruggelaan 8 5628RH Eindhoven tel: +31 (0) 40 2927396 (ook Whatsapp) Openingstijden: Dinsdag t/m Zaterdag 10.00-17.30 Zaterdag 10.00-17.00