Aandacht voor de persoon achter de cliënt

De persoonlijke benadering heb ik als heel fijn ervaren: de aandacht van de notarissen voor de persoon en het verhaal achter de cliënt. De tijd die genomen wordt zonder efficiëntie uit het oog te verliezen. Duidelijke communicatie en verder een gevoel van 'degelijkheid'. Dit alles schept vertrouwen en het gevoel hier een volgende keer graag terug te komen.

Zeer professionele en uitvoerige informatie ontvangen

Onze wensen voor de toekomst zijn goed verwoord en opgenomen in een levenstestament. In een vriendelijke setting hebben we het document ondertekend.

alles goed geregeld.

prima geregeld en coronaproof !

Denken mee en komen afspraken na.

Uitstekende notaris. Denkt mee en ontzorgd.

Zeer goed geholpen

Prettige ervaring

Ontvangst en dienstverlening prima

Algemeen positief, maar zelf wel in de betaling onjuiste bedragen had vastgesteld voor de geleverde diensten. Blijft mensenwerk, maar het scheelde veel geld. Tip: altijd controleren. Anders had ik zeker een hogere waardering toegekend.

Rustige en duidelijke uitleg

Wij zijn bijzonder tevreden over de joviale en veilige ontvangst en de rustige en geduldige uitleg van beide testamenten door Mr Creemers. Het gaf ons een goed gevoel inde verwoording van onze wensen.

Klantvriendelijke notaris die meedenkt.

We moesten snel handelen voor een redelijk gecompliceerde aankoop. Dit is mede door het snel en adequaat handelen van de Notariskantoor Van Hecke Houben 2 dagen voor de deadline afgehandeld.

Zeer vlot en accuraat

Op al onze vragen een duidelijk verstaanbaar antwoord

Werken Correct komen alle afspraken na

Kaily Franssen heeft binnen 2 weken alle papieren en aktes netjes in orde gemaakt zodat koopaktie op tijd kon passeren.

Ondanks Corona is de overdracht in duidelijke taal en snel geregeld.

Ondanks Corona is de overdracht in duidelijke taal en snel geregeld, en vriendelijk ontvangen.

No nonsens, vriendelijk en rustig

Mr. Cremers is no nonsens, vriendelijk en rustig. Legt duidelijk uit en neemt daar ook de tijd voor.

Perfecte service en er werd ruim voldoende de tijd voor je genomen.

Eerlijk en recht door zee zonder nonsens

Aandacht en betrokkenheid en zelfs in drukke tijden. Top.

Prettig contact

Wij danken Mevr. van Gorp en Dhr. Cremers voor de zorgvuldigheid. Hartelijk dank.

Goede en snelle behandeling

Goede uitleg en leuk ontvangen.

Prima kantoor met persoonlijke aandacht

Al jaren klant en altijd uitstekend behandeld.

Binnen 1 week hebben ze geregeld dat wij een Stichting zijn geworden. Zeer vakbewaam zijn ze en ontzettend vriendelijk. Een absolute aanrader.

Traagheid, geen fijne klantgerichtheid, prijs/kwaliteitsverhouding minder positief, geen aanbeveling

Het contact met de aangewezen notaris is me niet positief bevallen. Het eerste wat me opviel was de traagheid die mij irriteerde en de manier van communiceren in het algemeen. Wanneer ik het terug kon draaien dan was ik beslist niet met dit notariskantoor in zee gegaan, maar de omstandigheden van destijds maakte me naar deze keuze, wat ik nu ten zeerste betreur. Ik zal dit notariskantoor dan ook niet meer benaderen in de toekomst.

Niets als lof!

Goede ontvangst, duidelijke vragen en antwoorden. Zeker na het zien van de rekening! Ik ga ervan uit dat de vlaaien van de Kroon hebben gesmaakt! Henk Sillen Secretaris Muziektheater Cuypers.

Netjes en correct behandeld en fijn om mee te comminiceren.

Vriendelijk en de tijd nemen voor cliënten.

Vriendelijke open en goede info.

We zijn tevreden. We hebben nog een paar goede tips gekregen waar we zelf niet aan gedacht hebben.

Zeer klant gericht

Snel in communicatie en goed zicht op de wensen van de klant.

Goede communicatie en opvolging.

Goede communicatie en opvolging.