Zeer professioneel

Zeer professioneel advies.

Goede uitleg en netjes geregeld

Kan ik iedereen aanraden

Fijne en prettige ervaring

Ik werd snel, correct en professioneel geholpen.

Goed zoals ik verwachtte.

Bijzonder plezierige notaris Cremers, waarbij het saaie verlijden van het testament toch gezellig was. Bovendien vooraf goed advies.

Niks mis mee

Duidelijke teksten. Soepele maar toch formele benadering.

Uitstekende notaris

Absoluut een uitstekende, zeer kundige en prettige notaris die alles heel duidelijk uitlegt. Net geen 100% omdat de ondersteuning ons dossier niet goed volgde en het geheel te lang duurde.

Ben zeer goed geholpen

super service

ben er ooit binnen gelopen, omdat ze me vanuit de kvk naar een notaris deden door verwijzen. ik werd ik direct geholpen door een mede werker. kreeg alle uitleg. en met het oprichten van mijn BV super service

Prima contact, goede afspraken, correcte service en vakmanschap

Zie de zin hierboven.

Vriendelijk en ervaren medewerkers

Vriendelijk en ervaren medewerkers

Fijne notaris met veel kennis

Wij hebben een BV opgezet, de dienstverlening was hiervan snel en gemakkelijk. Fijne communicatie met de notaris en medewerkers.

deskundig juridisch maatwerk en snelle uitvoering

Met kennis van zaken zijn wij als stichtingsbestuur duidelijk en accuraat begeleid bij een noodzakelijke statutenwijziging.

Geweldig kantoor....

Mooi kantoor en de manier van aanpak is meer van deze tijd.....de normaal taaie en zware stof maken ze licht verteerbaar en goed te begrijpen. Daarnaast is het proces gelardeerd met een beetje humor en dat maakt de algemene beleving geweldig...

Hele fijne klantervaring

Ruud Cremers is een fijne notaris. Klantvriendelijk en inhoudelijk goed

Deskundige ervaring

Een hele prettige ervaring; Een aantal deskundige en professionele gesprekken gevoerd zonder daarbij het persoonlijke en emotionele aspect uit het oog te verliezen. Zorgvuldige afhandeling en nazorg.

Prima!

Zeer goede communicatie!

Was een gemoedelijke sfeer. Leuker als 33 jaar geleden toen wij elders in het land ons huis kochten.

Goede opvolging, prettige communicatie .

Alles was prima in orde.

Onze ervaring met Van Hecke Houben is dik in orde. We komen er al 20 jaar, als er iets niet goed was zouden wij er geen 20 jaar komen. M.vr. Groet Giel en Martine Sillekens / Meuser

Kort en bondig

Welkom was prima. Korte wachttijd en efficiënte afhandeling. Koffie of thee aanwezig. Gewoonweg gezellige sfeer.

Goed en duidelijk geholpen.

Heel vriendelijk en duidelijke uitleg over de akte. En er werdt ook genoeg tijd genomen om alles uit te leggen en te vragen of er nog vragen waren.

Prettig contact, duidelijke info.

Het contact was prettig. Duidelijke info via de mail. Het persoonlijke contact met Dhr Ruud Cremers was ook zeer prettig, duidelijk en efficiënt.

Snelle en prettige professionele afhandeling bij aankoop woning

Geen langdradig verhaal van notaris de Rijk ,bij doornemen van de akte maar benoemen van de punten die er toe doen , met geregeld een leuke opmerking of anekdote er tussendoor. Geweldig !

Slechts een opmerking : Als een medewerker vertrekt dat standaard vermelden aan de klanten waarmee die medewerker in gesprek was of hun zaak in behandeling had.

Zeer correct en duidelijk

Een zeer kundige en geduldige notaris!