Facings laten plaatsen zooo super blij mee Heb een mooie glimlach aan overgehouden Ondanks mijn angst voor de tandarts ze waren erg geduldig en vriendelijk en alles was bijna pijnloos Ben ze zeer dankbaar en binnenkort ga ik weer terug voor de onderkant

• Nazorg

Weer een mooi regelmatig gebit gekregen.

• Nazorg

Het is een geweldig tandheelkundig centrum. Heel mooi, schoon en heel vriendelijk. Ook mijn Mexicaanse hulp is heel goed geholpen en daar ben ik nog steeds heel blij mee.

een leuke ontspannende sfeer

• Nazorg

Ik ben zeer tevreden over de behandeling. Er moest aan een nieuwe brug geplaatst worden met een extra tand erbij. Toen de ruimte naast die ene tand te groot bleek te zijn heeft de tandarts op eigen kosten er een tand naast laten plaatsen. Het geheel ziet er prima uit.

• Nazorg

Wat betreft een tandarts zijn er 2 zaken: kwaliteit arts en administratie eromheen. Tom is een vakman en weet goed waar hij mee bezig is. Is niet al te spraakzaam en moet uitgedaagd worden om te laten weten wat hij aan het doen is. Uiteindelijk resultaat van 3 implantaten en een 5 unit brug is tot nu toe perfect . Anders is het met de administratie en facturering. Is vanaf het eerste contact, moest na 2 x aanmelden via internet toch nog bellen voor het maken van een afspraak, op papier alleen naar fout. Offertes kloppen niet en de uiteindelijke facturen zijn ook niet correct. Maar goed, Finedent is goed geprijsd en Tom is een goede en kundige tandarts die mijn waardering heeft als eveneens techneut zijnde.

• Nazorg N.v.t.

Zeer fijne tandarts. Absoluut pijnloze behandeling, en dat lijkt me bij een implantaat niet zo simpel. Kleur kroon past perfect bij de andere tanden en kiezen.

• Nazorg N.v.t.

Er is bij bij een etsbrug geplaatst waar ik zeer tevreden mee ben! Ik heb nu een stralende glimlach en mijn gebit is iets witter wat een mooie uitstraling heeft. Ben zeer blij dat ik het advies van Tom heb opgevolgd om dit te doen na ruim 45 jaar een plaatje in mijn mond te hebben gehad.

• Nazorg

Ik ben zeer tevreden. Een goede prijs/kwaliteit. Prima, kundige tandarts en vriendelijke assistentes. Ik vond het fijn dat bij het plaatsen van de implantaat de assistente vertelde wat de tandarts ging doen.

• Nazorg

Ik heb mijn tanden laten bleken in 1 uurtje was het gedaan. Het verschil is zeer groot. Blij dat ik voor hun gekozen heb. En prijs kwaliteit heel goed. Bedankt!!!

• Nazorg N.v.t.

Ik heb boven en onder kronen laten plaatsen door tom. Hij heeft me altijd goed alles uitgelegd. Mijn tanden zijn nu super mooi. Ik heb geen pijn gehad tijdens de behandeling. Josefine en de rest van het team zijn super vriendelijk behulpzaam en zeer professioneel. Ben blij dat ik voor hen gekozen heb. En zal zeker nog mensen aanraden om bij hun een behandeling te laten uitvoeren. Aan alle mensen van finedent bedankt!!!

• Nazorg N.v.t.

Ben blij dat dingen worden uitgepraat als er misverstanden zijn. Meestal vraagt de tandarts hoe het met je gaat, maar voor mij is het nieuw dat je ook vraagt hoe het met hem gaat. Het misverstand is hoofdzakelijk uit de weg geruimd.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mensen zijn vriendelijk en doen hun werk op zich goed.

• Nazorg

Ik ben zeer tevreden met het resultaat van mijn brug Mijn eigen tandarts wilde mij voor 3500 euro aan implantaten aan smeren. Na een heel goed vooronderzoek van tandarts Nickstadt kreeg ik een duidelijke uitleg. En adviseerde hij mij een brug als beste optie. Hierdoor bespaar ik me ook nog eens 2000 euro. Zo kan het dus ook ...Een tandarts die een eerlijk advies geeft i.p.v. meteen het duurste te adviseren. Mijn complimenten aan Finedent.

• Nazorg N.v.t.

Tandarts is een zeer deskundige man. Daarnaast adviseerde hij ook over de mondzorg wat ik zeer op prijs stelt.

• Nazorg

Ik ben behandeld door Oscar en assistente Ze zijn er verschrikkelijk aardig en kundig

• Nazorg

Plaatsing van zowel het implantaat als de porceleinen kroon verliepen zonder enige pijn of zwelling, ook niet direct na de behandeling. Het resultaat voelt en oogt uitstekend. Kortom, er valt niets op aan te merken ondanks de scherpe prijs die wordt berekend.

• Nazorg

Ben heel erg tevreden over de behandeling en ook zeker over het resultaat. Er is bij mij een kroon en een facinng gezet. Dit heeft zo een natuulijk resultaat, dat ik erg blij ben hiermee. Tijdens de behandling ook helemaal geen pijn gehad.

Nvt

• Nazorg N.v.t.

goede en duidelijke informatie tot op heden, zit nog in het traject, inmiddels botopbouw en implantaat gerealiseerd. Nu wachten tot vastgroeien van implantaat. Voor als nog aan te bevelen!!!!!

• Nazorg N.v.t.

zeer vakkundig . totaal geen pijn. zeer goede nazorg. parkeerplaatsen en station voor de deur. ideaal !!

• Nazorg

4 kronen laten plaatsen bij Finedent. Ik ga, net als veel andere mensen, niet graag naar de tandarts. En zeker niet voor zo' n ingrijpende ingreep. Ik werd bij Finedent vriendelijk ontvangen. Tandarts was ook zeer vriendelijk, nam de tijd om een eerlijk advies te geven. Tijdens de behandeling heel meelevend en geduldig, hij vertelde steeds wat hij ging doen. Zeer professioneel en stelde mij gerust. Het eindresultaat is boven verwachting...ik ben er heel blij mee. Ik durf weer breeduit te lachen. Ik zal Finedent zeker aanbevelen aan vrienden en kenissen. Daarbij was de vooraf opgemaakte offerte ook precies het bedrag wat ik uiteindelijk moest afrekenen. Ook al diende zich tijdens de behandeling wat onvoorziene obstakels aan. Ik hoefde niets extra's te betalen. In een woord TOP!!

• Nazorg N.v.t.

De hele behandelingen waren zeer positief zowel het personeel als de tandarts. Zijn altijd bereikbaar en denken dan mee in een positieve oplossing.