heb 20 facings laten plaatsen echt perfect glimlach geworden.

• Nazorg

Kroon zonder problemen geplaatst.

• Nazorg N.v.t.

Na verschillende vergelijkingen te hebben gemaakt zowel in België als in Nederland, is onze keuze gemaakt voor Finedent. Ondanks de afstand Antwerpen-Houten hebben wij absoluut geen spijt van onze keuze. De twee bruggen van vier en respectievelijk 3 tanden in de bovenkaak moesten worden vervangen. Door een lakse houding van de tot nog toe geraadpleegde tandarts in België moesten de tanden waarop de bruggen bevestigd waren getrokken en is in samenwerking met Finedent besloten tot 2 implantaten aan beide kanten waarop een brug aangebracht is. Om de implantaten stevig te verankeren was ook botuitbreiding noodzakelijk. De totale behandeling heeft 1.5 jaar geduurd. Het resultaat is fantastisch en mag letterlijk en figuurlijk gezien worden. De behandeling was zeer professioneel en de medewerkers waren altijd vriendelijk en behulpzaam. Een belangrijk punt is de prijs/kwaliteit verhouding. Hoge kwaliteit tegen een aangename prijs. Wat ons betreft gezien onze ervaringen is Finedent zeker een aanrader.

• Nazorg

Ben zeer tevreden over de behandeling van Finedent De laatste keer behandeld door Carlo. Legt alles netjes uit en is rustig en bekwaam. Kortom voor mij is Finedent een aanrader.

• Nazorg

Jaren heel tevreden geweest, vooral bij Oscar. Laatste keer bij Carlo geweest. Dat is niet goed bevallen. Communicatie heel moeizaam, hij vertelt niet wat hij gaat doen. Indruk dat hij behandelingen wil doen die niet nodig zijn. Mijn kinderen vonden het onplezierig en willen niet naar hem terug.

• Nazorg

In verband met een gebroken kies kreeg ik het advies van mijn vorige tandarts om het traject 'implantaat' in te gaan. Na onderzoek op het internet bij Finedent uitgekomen. Ik werd door Andrea (verantwoordelijk voor o.a. planning e.d.) zeer vriendelijk te woord gestaan. Mijn eerste ervaringen met de tandarts (Carlo) heb ik als zeer vertrouwd ervaren. Tevens een tandarts die zijn vak verstaat en op de juiste wijze adviseert. Tot nu toe kan ik, vanuit mijn ervaring, deze praktijk zeker aanbevelen.

• Nazorg

Geweldig personeel en zeer vriendelijk. Perfecte behandeling, nagenoeg pijnloos. Zeer snelle levering van de brug. Ik kan deze tandarts aan iedereen aanbevelen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Geen enkele.

• Nazorg

Zeer goede uitleg,en behandeling precies volgens plan. 3 implantaten laten zetten, geheel pijnloos en tegen zeer scherp tarief.

• Nazorg

Bijzonder vriendelijk. De behandeling werd met veel zorg en precisie gedaan. Ik heb heel weinig napijn ervaren en ik kan Finedent beslist aanraden.

• Nazorg

Op de eerste plaats is praktijk niet om je financieel uit te kleden. Er was een stuk van voortand afgebroken door nalatige verzorging, diverse praktijken kwamen met offertes tot over de 1000€, bij deze praktijk ruim 300€. heb geen implantaat zoals andere praktijken beweerden dat dat de enige oplossing was. Ze hebben het gerepareerd met een wortelkanaal behandeling en en weer mooi gerepareerd. Erg tevreden over de de behandeling, deze was geheel pijnloos. Kom zeker terug als ik weer naar de tandarts moet.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

In eerste instantie tevreden (bij Oscar) tot deze vertrok bij Finedent

• Nazorg

Dit is de eerste praktijk waar ik binnenstap zonder angst, er werd goed naar mij geluisterd en duidelijk verteld wat er ging gebeuren. Voor mij was het een positieve benadering.

• Nazorg N.v.t.

Facings laten plaatsen zooo super blij mee Heb een mooie glimlach aan overgehouden Ondanks mijn angst voor de tandarts ze waren erg geduldig en vriendelijk en alles was bijna pijnloos Ben ze zeer dankbaar en binnenkort ga ik weer terug voor de onderkant

• Nazorg

Weer een mooi regelmatig gebit gekregen.

• Nazorg

Het is een geweldig tandheelkundig centrum. Heel mooi, schoon en heel vriendelijk. Ook mijn Mexicaanse hulp is heel goed geholpen en daar ben ik nog steeds heel blij mee.

een leuke ontspannende sfeer

• Nazorg

Ik ben zeer tevreden over de behandeling. Er moest aan een nieuwe brug geplaatst worden met een extra tand erbij. Toen de ruimte naast die ene tand te groot bleek te zijn heeft de tandarts op eigen kosten er een tand naast laten plaatsen. Het geheel ziet er prima uit.

• Nazorg

Wat betreft een tandarts zijn er 2 zaken: kwaliteit arts en administratie eromheen. Tom is een vakman en weet goed waar hij mee bezig is. Is niet al te spraakzaam en moet uitgedaagd worden om te laten weten wat hij aan het doen is. Uiteindelijk resultaat van 3 implantaten en een 5 unit brug is tot nu toe perfect . Anders is het met de administratie en facturering. Is vanaf het eerste contact, moest na 2 x aanmelden via internet toch nog bellen voor het maken van een afspraak, op papier alleen naar fout. Offertes kloppen niet en de uiteindelijke facturen zijn ook niet correct. Maar goed, Finedent is goed geprijsd en Tom is een goede en kundige tandarts die mijn waardering heeft als eveneens techneut zijnde.

• Nazorg N.v.t.

Zeer fijne tandarts. Absoluut pijnloze behandeling, en dat lijkt me bij een implantaat niet zo simpel. Kleur kroon past perfect bij de andere tanden en kiezen.

• Nazorg N.v.t.

Er is bij bij een etsbrug geplaatst waar ik zeer tevreden mee ben! Ik heb nu een stralende glimlach en mijn gebit is iets witter wat een mooie uitstraling heeft. Ben zeer blij dat ik het advies van Tom heb opgevolgd om dit te doen na ruim 45 jaar een plaatje in mijn mond te hebben gehad.

• Nazorg

Ik ben zeer tevreden. Een goede prijs/kwaliteit. Prima, kundige tandarts en vriendelijke assistentes. Ik vond het fijn dat bij het plaatsen van de implantaat de assistente vertelde wat de tandarts ging doen.

• Nazorg

Ik heb mijn tanden laten bleken in 1 uurtje was het gedaan. Het verschil is zeer groot. Blij dat ik voor hun gekozen heb. En prijs kwaliteit heel goed. Bedankt!!!

• Nazorg N.v.t.

Ik heb boven en onder kronen laten plaatsen door tom. Hij heeft me altijd goed alles uitgelegd. Mijn tanden zijn nu super mooi. Ik heb geen pijn gehad tijdens de behandeling. Josefine en de rest van het team zijn super vriendelijk behulpzaam en zeer professioneel. Ben blij dat ik voor hen gekozen heb. En zal zeker nog mensen aanraden om bij hun een behandeling te laten uitvoeren. Aan alle mensen van finedent bedankt!!!

• Nazorg N.v.t.

Ben blij dat dingen worden uitgepraat als er misverstanden zijn. Meestal vraagt de tandarts hoe het met je gaat, maar voor mij is het nieuw dat je ook vraagt hoe het met hem gaat. Het misverstand is hoofdzakelijk uit de weg geruimd.