Ben zeer tevreden met 19 kronen en 4 Facings

Besloot begin december 2023 dat ik mooie witte tanden wilde hebben omdat ik mijn eigen tanden al een paar keer had laten bleken en ik daar geen zin meer in had. Heb eerst bij eigen tandarts offerte aangevraagd (kreeg een indicatie prijs en een rekening van 45 euro voor informatie kwartiertje) en die prijs indicatie bleek het dubbele te zijn van wat ik bij Finedent heb betaald. Las veel negatiefs over het goedkopere Turkije en Bulgarije en heb dus voor Finedent in Nederland gekozen. Heb 19 zirkonium kronen en 4 porceleine facings genomen. Was eind december 2023 aan de beurt. Na 4 sessies (2x2,5 uur en 2 x 1,5 uur met 3 weken tussen elke sessie) was t klaar. Het noodgebit is best lastig en voelt niet erg prettig maar niemand viel t op dat het een noodgebit was. (Afgietsel van eigen tanden). Als de kronen en facings erop zitten is het na een week of zes weer een natuurlijk gevoel. Je ziet dat ze veel ervaring hebben en het ze gemakkelijk afgaat. Ben heel tevreden met mijn nieuwe gebit!

Van angst naar rust in de tandarts stoel

In 2006 ben ik overgestapt naar Finedent. Ik was een enorme angsthaas maar kan nu stellen dat ik me zowaar op mn gemak voel als ik weer richting Finedent ga. Ik heb een aantal mooie en goede aanpassingen laten verrichten waaronder 4 facings zodat mijn voortanden nu wel recht zijn en het eea qua kronen. Ik heb helaas een minder sterk gebit maar dankzij dit topteam wordt dit stap voor stap duurzaam verbeterd. Ik wil Lu, Andrea, Amrita, Josefine, Tom en Christian uit de grond van mijn hart bedanken voor hun fijne wijze van gerust stellen, geduld en getoond vakmanschap. Ik raad eenieder deze tandartspraktijk dan ook aan. Groet Renate L. / Utrecht

Mijn glimlach terug

Na jaren met slechte tanden rond gelopen te hebben, kan ik nu niet stoppen met lachen . Mijn droom is uitgekomen , het heeft mijn zelfvertrouwen een boost gegeven, en ben veel opener geworden . De dames realiseren zich denk ik te weinig wat zij mensen teruggeven . Ik ben hun dan ook zeer dankbaar ,voor hun advies ,deskundigheid, vertrouwen, professionaliteit ❤️ Arnold

Geweldig! Ik durf weer met mijn mond open te lachen.

6 porseleinen kronen en 2 porseleinen facings laten plaatsen. Alles is pijnloos verlopen. Het team bij Finedent is erg vriendelijk. Ik krijg veel complimentjes over mijn nieuwe tanden. Ben echt super blij!!

GEWELDIG!

Mest was angst aan dit 'avontuur' begonnen. Het is een behoorlijke ingreep: onder een aantal facings en daarna was boven aan de beurt. Het resultaat is echt geweldig. Ik heb weer, na vele jaren, een heel mooi gebit. Ik kan weer breed lachen. Dit maakt mij ook gelukkig. De dames van finedent waren fantastisch en hebben met veel zorg en professionaliteit gewerkt. Alleen maar complimenten van mij. Nu even wennen en daarna toch nog een paar facings 'erbij' nemen.

"Fantastische tandartspraktijk! De kronen die ik heb laten zetten zijn van uitstekende kwaliteit. Het personeel, zijn lieve dames zeer vriendelijk en behulpzaam. Ondanks de afstand vanuit Den Haag was elke kilometer het waard. Na jaren van kiespijn ben ik eindelijk verlost, dankzij hun professionele zorg. Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en empathische tandarts."

Wat een fijne mensen , zeer goed geholpen 4 nieuwe kronen laten plaatsen. Zo blij mee durf eindelijk weer te lachen

Blij.. mooi.. perfect.

Geweldig team, vakkundige aanpak, behandeling perfect verlopen, resultaat van de gebitsrenovatie is perfect. Ik ben bijzonder blij met het resultaat. Dankjulliewel.

Echt top!

28 porseleinen kronen laten plaatsen, en ben echt super tevreden met het resultaat! Heel het finedent team is super professioneel en bovendien mega vriendelijk. Echt een aanrader!

Vaklui

20 nieuwe facings, zo mooi gezet, echt vakwerk. Echt fantastisch!! Ben er erg blij mee. Kreeg ook nog complimenten van mijn eigen tandarts dat het zo keurig gedaan was.

Perfecte behandeling voor implantaat met kroon

Nadat een eerdere kroon na jaren was afgebroken bleek de kies dusdanig te zijn beschadigd dat een nieuwe kroon niet meer mogelijk was. Prima advies gehad van de mogelijkheden om dit op te lossen. Gekozen voor een implantaat met een kroon. Duidelijke uitleg gehad van de procedure die daarna volgens planning van start ging. Tijdens de diverse behandelingen altijd de juiste informatie gehad en uiteindelijk op 9 maart kon de kroon op het implantaat gezet worden. Past prima en het is een verademing weer gewoon mijn tanden en kiezen te kunnen gebruiken. Kortom, zeer goede ervaring gehad.

4 kronen en 16 facings, super blij met het resultaat, fijne mensen en goede voorlichting.

Vriendelijk

Super vriendelijk en meedenkend personeel. Ik kom nu inmiddels al een jaar lang en ga iedere keer met een goed gevoel weer weg.

Subliem

Kortom zeer content

Klantvriendelijk

Zie boven

Lieve, aardige en professionele mensen!

Ik ben bang voor de tandarts! Maar het team bij finedent is zo aardig! Ze weten je op je gemak te stellen en doen hun werk zeer deskundig !

Prachtig resultaat!

Ik ben zo blij! Eindelijk een perfecte glimlach! Super gedaan

prachtig resultaat

20 porseleinen facings laten plaatsen, erg veel last van gevoeligheid maar dit moet weg gaan, prachtig resultaat.

Afgelopen vrijdag 8 facings en 9 kronen laten plaatsen.Is heel mooi uitgevoerd Klantvriendelijk vakkundig uitgevoerd.Een aanrader om bij Fini Dent in zee te gaan.

Goede praktijk

• Nazorg

Voor mijn implantaat speciaal vanuit Brabant naar Houten gereden. Heel goed en vakkundig geholpen en geen pijn tijdens het verdoving. Identieke behandeling en de helft goedkoper dan bij mijn eigen tandarts.

• Nazorg

Belangrijkste is dat ik met zéér goede zorg ben behandeld. Een implantaat is een behoorlijke ingreep en dat is vakkundig uitgevoerd. Echt een aanrader.

• Nazorg

Twee geweldige tandartsen,werken rustig. Ook het overige personeel zijn aardig en vooral ook kundig. Ik ben heel blij met deze praktijk. De prijzen zijn ook goed.voor

• Nazorg

Professionele vakkundigheid en nauwkeurig precisiewerk erg goed uitgevoerd. Dit geeft vertrouwen. Klantvriendelijke en positieve uitstraling. Bijzonder goede prijsafspraken die ook daadwerkelijk worden nagekomen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Heb 20 facings laten doen ben zeer tevreden met mijn nieuwe glimlach