Jeroen en Zefanja hebben de verbouwing van ons huis gedaan. Dit betrof het volledig strippen van het huis en opnieuw opbouwen, aanbouw en nieuw dak. In totaal heeft de verbouwing ongeveer 7 maanden geduurd en we hebben dus intensief met Jeroen en Zefanja samengewerkt en we zijn heel erg tevreden. Ze hebben een scherpe prijs neergelegd en een heldere gespecificeerde offerte zodat meerkosten zoveel mogelijk konden worden voorkomen. In dit project hebben wij heel vaak de plannen gewijzigd. Jeroen en Zefanja zijn heel flexibel en zijn altijd bereid geweest hier in mee te gaan. Ze houden zich aan de afspraak en de planning en geven tijdig aan wanneer iets niet gaat lukken. Jeroen en Zefanja denken niet in problemen maar in mogelijkheden.

• Ervaring met: Verbouwing
  • Verbeterpunten: Geen, echt top gedaan!

Kuilboer en de Boer hebben bij ons in Amsterdam een uitbouw van 3,5 meter geplaatst. Met een grote kraan is al het bouwmateriaal over ons 4 verdiepingen hoge huis getild en in de tuin geplaatst. Een hele onderneming, maar onze spanning was nergens voor nodig...alles werd heel professioneel en kundig gedaan. We hebben ons nergens druk om hoeven maken. De uitbouw zelf stond echt binnen no time en is heel erg mooi geworden. Goed meegedacht van tevoren en goed overleg gehad met de buren waar ze zelfs persoonlijk voor langs zijn gekomen om te bemiddelen en naar oplossingen te zoeken...echt super!! De werkmannen die wij hadden waren fijn om in huis te hebben, vakkundig, vriendelijk en vooral heel netjes! Heb ze met een gerust hart steeds alleen in huis achtergelaten om 's avonds weer in een totaal ander huis terecht te komen zo snel ging de verbouwing en alles weer keurig opgeruimd aan te treffen. Kortom voor ons was deze aanbouw een succes en zullen we jullie aanraden aan anderen. Bedankt!

• Ervaring met: Aanbouw en uitbouw

Kort samengevat: deze heren hebben onze verbouwing gered! Het betrof het bij de woning betrekken van een inpandig balkon op de 2de etage van onze hoekwoning. Het ontwerp was een hoek erker met 2 schuifpuien van ieder 5 meter. De constructeur had een veel te dure en ingewikkelde oplossing bedacht en een andere oplossing was volgens deze man niet mogelijk. Dit alles had de maken met de dragende constructie van het pand in zijn geheel. We hebben met 4 aannemers het ontwerp doorgesproken en ze gevraagd een offerte uit te brengen. Van 3 aannemers hebben we uit eindelijk nooit een offerte mogen ontvangen. Kuilboer en de Boer hadden op basis van dit ontwerp wel een offerte uitgebracht, maar er gelijk bij gezegd dat we dat niet moesten doen daar het veel te duur werd voor wat het zou worden. Daar ze enthousiast waren over wat het uit eindelijk zou moeten worden zijn er bij hun ideeën komen op borrelen hoe het eenvoudiger en goedkoper zou kunnen. Ze stelde voor dit voor te leggen aan een constructeur waar vaker mee samen werken om de haalbaarheid te laten checken. Dit bleek een haalbaar idee. Deze constructeur heeft het idee verder uitgewerkt. Op eigen initiatief zijn Kuilboer en de Boer nog verder gaan zoeken naar mogelijkheden deze verbouwing financieel haalbaar te maken. Ze vonden een goed alternatief voor de door de architect voorgestelde schuifpuien welke aantrekkelijker waren geprijsd voor een gelijkwaardig product. Ook kwamen zij nog met het voorstel om de te schilderen houten afwerking van het erker uit te voeren in gepoedercoat aluminium, dit zou maar een klein bedrag meer kosten, maar onderhoudsvrij zijn. Het eind resultaat is een onderhoudsvrij erker met een veel luxere uitstraling dan dat deze geschilderd zou zijn. De samenwerking met Kuilboer en de Boer verliep zeer prettig. Het zijn harde werkers die een goede kwaliteit leveren en liefde voor hun vak hebben. Ook de communicatie verliep prettig en vlot. Om de kosten te verder te drukken, en ik zelf een technische achtergrond heb, heb ik een aantal dingen zelf gedaan (de elektra). Ook dit was geen enkel probleem en er werd in de planning rekening mee gehouden. Kortom, heren bedankt voor de fijne samenwerking en het prachtige resultaat!

• Verbeterpunten: Geen, gewoon zo door gaan

Afspraken worden goed nagekomen. Op opmerkingen en vragen werd snel gereageerd.

• Ervaring met: Verbouwing
  • Verbeterpunten: Er is niet officieel bij ons opgeleverd. Achteraf hadden we een prijsspecificatie willen hebben bij de offerte. Onze fout, hadden we alerter op moeten zijn. Al met al positief de samenwerking met alle medewerkers en de ingehuurde ZZPers.

De twee jongens op locatie hebben snel en secuur werkt geleverd, ook het meedenken betreffende staalconstructie wegwerken en grote kozijnen hebben positieve invloed gehad op het resultaat.

• Ervaring met: Aanbouw en uitbouw
  • Verbeterpunten: Ik vermoed dat de meeste, net als wij, een aanbouw of verbouw niet alle dagen kopen waardoor duidelijkheid in offerte wat wel en niet is opgenomen (straatwerk bij buren) beter zou kunnen.

• Ervaring met: Aanbouw en uitbouw

Fijne mensen. Goed vakwerk. Flexibel en meedenkend.

• Ervaring met: Opbouw en dakkapellen
  • Verbeterpunten: Hou de gemaakte afspraken in de gaten en bespreek deze onderling.

zijn allemaal keiharde werkers die zich 200 % voor hun klanten inzetten. Indien u wilt verbouwen adviseer ik contact met hun op te nemen indien u dat wenst kunt u de gehele verbouwing door hun laten regelen. indien u een offerte van hun krijgt kunt u er meteen van uit gaan dat het allemaal zeer goed kwalitatief materiaal aan u wordt aangeboden.

• Ervaring met: Verbouwing

Met deze mannen kan je zaken doen. Een mooie strakke opbouw tot volle tevredenheid van ons, onze buren en de architect neergezet. Communicatie met 4 verschillende buren is niet makkelijk maar Jeroen heeft het prima geregeld. In de uitvoering met Zafanja een niet lullen maar poetsen mentaliteit, top. Resultaat een geweldige opbouw met een dikke 9 voor prijs/kwaliteit verhouding

• Ervaring met: Opbouw en dakkapellen
  • Verbeterpunten: Is als leek natuurlijk moeilijk te zeggen, wij zijn dik tevreden dus niets te zeuren :-) Als ik toch wat wil schrijven zou ik zeggen, Mannen ga altijd voor de 10 dan komt het dik voor elkaar

We zijn erg tevreden met de dakopbouw. Volledig volgens planning verlopen. Het ziet er mooi uit. De mannen hebben goed meegedacht met onze wensen

• Ervaring met: Opbouw en dakkapellen

Erg ingrijpende vernieuwbouwing van een oud pand in de Haarlemse binnenstad incl. dakopbouw. Werd erg goed meegedacht. Duidelijk dat ze er echt iets moois van wilden maken en dat ook zeker hebben bewerkstelligd! Bij Jeroen en Zefanja hoor je bijna nooit dat iets niet kan, ze regelen het. Zo'n verbouwing geeft altijd de nodige frictiepunten, maar na inschakelen van Jeroen of Zefanja werd het probleem altijd meteen netjes opgelost. Toppers! Ik kan ze zeker aanbevelen!

• Ervaring met: Aanbouw en uitbouw |Opbouw en dakkapellen |Verbouwing
  • Verbeterpunten: Electra was drama. O.a. slechte communicatie en veel initieel niet volgens de afspraak. Daardoor ook wat uitloop van de oplevering. Uiteindelijk door tussenkomst van Jeroen en Zefanja netjes opgelost.

Wij zijn erg tevreden met onze uitbouw. Strak volgens de planning neergezet. De overlast was zo beperkt dat we gewoon in ons huis konden blijven wonen. Tussendoor is er genoeg ruimte om te overleggen en dingen aan te passen. Samenwerking met iedereen was erg prettig.

• Ervaring met: Aanbouw en uitbouw
  • Verbeterpunten: Schilderwerk was iets te snel na het stucwerk gepland. Dat moest over, omdat het stucwerk nog niet goed droog was.

Bijna niets aan te merken. En de punten die ik heb moet ik nog bespreken. Paar kleine details, geen breekpunten. Soms kan de afstemming beter. Er zijn nog dingen die gedaan moeten worden dus de puntjes komen later op tafel. Valt nu nog niets over te zeggen. Maar ik heb in deze aannemer volledig vertrouwen. Had ik vanaf het begin! En is nog steeds zo.!

• Ervaring met: Aanbouw en uitbouw |Opbouw en dakkapellen |Verbouwing
  • Verbeterpunten: De aannemers zijn heel goede aanspreekpunten, vooral de uitvoerder in de praktijk. Goed, open overleg en prima afstemming in detail. !! De werknemers zijn welwillend maar communicatief een beetje slordig, kort door de bocht, niet helemaal adequaat. Zijn doeners geen praters.

• Ervaring met: Opbouw en dakkapellen |Verbouwing

Energieke jongens met veel kennis van zaken. Denken goed mee, hebben een strakke planning en leveren een prima product op. Komen afspraken na en lossen adequaat eventuele problemen op. Een prettige samenwerking!

• Ervaring met: Aanbouw en uitbouw
  • Verbeterpunten: iets beter opruimen/schoonmaken na afloop.

Kuilboer en de Boer hebben een zeer strakke planning die ook wordt waargemaakt.. Tijdens de bouw kan worden aangegeven wat de wensen zijn. Ze hebben veel ervaring dus je kunt veel aan ze overlaten. Het bedrijf denkt ook mee aan oplossingen die na de verbouwing zouden moeten worden gedaan.

• Ervaring met: Aanbouw en uitbouw
  • Verbeterpunten: Bespreek de bouwtekeningen met de klant zodat voor hem duidelijk wordt hoe het straks gaat worden. Geef die betreffende bouwtekeningen dan weer aan de timmerlieden zodat zij weten wat de bedoeling is. Nu moest er enkele keren ingegrepen worden omdat er foute keuzes waren gemaakt t.a.v. wat de verwachting is.

Het zijn geweldige vakmensen die hun afspraken heel goed nakomen en die in een zeer korte tijd prachtig werk leveren en de perfecte gespecialiseerde vakmensen in een strak tijdschema op ons af stuurde.het resultaat is perfect en er is bij onze dakopbouw geen enkel verschil te zien met het al bestaande gedeelte en het loopt prachtig aan 1 stuk door alsof het nooit anders is geweest.de enkele kleine problemen die zich Voordeden tijdens de werkzaamheden werden heel snel en vakkundig opgelost.

• Ervaring met: Opbouw en dakkapellen
  • Verbeterpunten: Ga zo door,bedankt voor de geweldige samenwerking.

Alleen positief

• Verbeterpunten: Communicatie

Onze wens: Renovatie badkamer, overloop, trappenhuis en woonkamer van ons huis (b.j. ca. 1930) Meerdere aannemers zagen allerlei problemen. Kuilboer en de Boer niet. En dat is gebleken. Niet alleen qua prijs, maar voor alles was een oplossing voorhanden. K. &de B. dachten actief mee en kwamen met goede alternatieve adviezen voor bepaalde zaken. Een noodsituatie (lekkage via het nieuwe plafond door een productiefout in een leiding) werd direct en adequaat opgelost. Het beschadigde plafond is zonder dat er iets van is te zien hersteld. Alle gemaakte afspraken zijn nagekomen door K. & de B en onze wensen zijn uitstekend uitgevoerd. De nazorg was ook zeer goed. Kortom: wij zijn blij met deze aannemer in zee te zijn gegaan, en genieten nu met volle teugen van onze gerenoveerde woning.

• Ervaring met: Verbouwing
  • Verbeterpunten: De persoon die de vloer kwam doen hield zich helaas niet aan de tijdsafspraken, waardoor de afgesproken opleverdatum niet werd gehaald en 3 dagen later was. Dit was de enige kink in de kabel van een verder geoliede organisatie. Vandaar de iets mindere waardering voor Snelheid/levertijd en Personeel.

De gehele verbouwing is zeer vlot en volgens afspraak gelopen. De mannen komen hun afspraken na. Ik vond het persoonlijk een van de beste bedrijven waar ik ooit mee heb samen gewerkt. Waarom dan niet overal een 10. Er zijn altijd verbeter punten als je voor het beste gaat. En dat doet Kuilboer en de Boer zeker.

• Ervaring met: Aanbouw en uitbouw
  • Verbeterpunten: Als ik deze weet zal ik ze alsnog aanvullen.

Afgelopen herfst is bij ons een uitbouw geplaatst. Van te voren werd de planning van dag tot dag doorgenomen. Deze planning werd zeer strak aangehouden waardoor binnen afgesproken termijn de uitbouw was geplaatst. Ik heb dit bij een eerdere verbouwing met een andere aannemer niet zo meegemaakt.

• Ervaring met: Aanbouw en uitbouw

Vanaf dag 1 is het contact uiterst plezierig verlopen. Hoewel dit absoluut niet het geval is, geeft Kuilboer en De Boer je het idee dat je hun enige klant bent. Er wordt snel en prettig geschakeld. Top service en prettige mensen.

• Ervaring met: Verbouwing
  • Verbeterpunten: 'Verbeterpuntje' dat tijdens de verbouwing naar voren kwam, is direct opgepakt en hersteld.

Kijken met een goed gevoel en veel plezier terug op de hele verbouwing/renovatie!

• Verbeterpunten: Nooit meer werken met loodgieter Flip

Gelukkig hebben we samen met loodgietersbedrijf Moes de puntjes op de i kunnen zetten.

In een woord: topaannemer met zeer vriendelijk, vakbekwaam en behulpzaam personeel! In 14 werkdagen is er een uitbouw bij ons geplaatst waar andere aannemers 5 werkweken over zouden gaan doen. Planning die tot op de dag/uur klopt. Kwaliteit in materiaal en uitvoering staan bovenaan hun lijst en ze gaan uitdagingen niet uit de weg. Nogmaals bedankt Jeroen, Zefanja, Rico, Arjan en Tony voor de prachtige aanbouw. We weten jullie te vinden bij een volgende klus.

• Ervaring met: Aanbouw en uitbouw
  • Verbeterpunten: kunnen we niet bedenken.

In ons huis is de begane grond 2,5 meter uitgebouwd, op de eerste etage een deel uitgebouwd en de gehele benedenverdieping opnieuw opgebouwd. In totaal een klus van 4 weken. Zowel voorafgaand als tijdens en na afloop van de verbouwing hebben wij een zeer positieve indruk gekregen van Kuilboer en de Boer. De planning is keurig gehaald, er was uitstekend overleg met alle werknemers en de kwaliteit goed tot zeer goed. De offerte was vooraf goed uitgewerkt en daardoor geen verrassingen achteraf, een zeer prettige manier van werken. Al met al een aanrader!

• Ervaring met: Aanbouw en uitbouw
  • Verbeterpunten: Bij bestaande trapbekleding vooraf stucloper oid aanbrengen over de treden. Dit voorkomt het verwijderen van een hoop stof na de verbouwing.