Top werk, volgens planning

Wij hebben een uitbouw en vloerverwarming laten aanleggen door Kuilboer & de Boer en zijn erg tevreden over het resultaat. Alles is volgens planning verlopen zonder uitloop. Contact is ook goed, ze reageren snel.

Alles goed geregeld en gewerkt volgens planning.

De uitbouw van onze woning is uitstekend gedaan. Van te voren een duidelijke planning ontvangen, waar ze zich ook helemaal aan gehouden hebben. Zelfs onze extra verzoeken zijn keurig opgepakt en binnen de tijd geregeld. Duidelijke communicatie. Mooi resultaat. Vriendelijke, hardwerkende mannen. En zelfs de kinderen kregen elke dag een boks of high five, wat ze geweldig vonden.

Betrokken met meedenkende aannemer

Denk mee in het proces zowel technisch als met de planning.

Ze weten, waar ze het over hebben. Ze zijn snel en hebben hoge kwaliteitseisen.

Harde werkers. Goed meedenken met het ontwerp. Alles is mogelijk, helder in advies, duidelijk over de prijs. Mijn huis stond op zijn kop, Maar nu een prachtig resultaat. Wij zijn dik tevreden.

Geweldig Bedrijf, Goede service, goed werk!!

Kuilboer, toppers zijn het goed werk netjes afgeleverd mooie uitbouw aan me woning ziet er super strak uit in begin was ik wat nerveus of alles wel goed zou gaan lopen, maar was niet nodig ze werkte mooi op schema mooie planning en werd goed gecommuniceerd. Ik zou ze echt aanbevelen. Gewoon een super bedrijf mooi werk zonder zorgen en prijs was ook zeer goed. Nu genieten we van ons grote huis van t perfecte resultaat van kuilboer en de boer ga zo door toppers

Mooie uitbouw door Kuilboer & De Boer

Goede communicatie vanaf begin offerte tot laatste dag van de plaatsing van onze uitbouw. Daarnaast hele mooie uitbouw geplaatst door Kuilboer & De Boer. Goed vakwerk, en toch snel het project weten af te ronden.

Topperssss

Zoals afgesproken alles gemaakt en nagekomen super vriendelijk en denken met je mee

Topperssss

Wat een fijne ervaring verbouwen met Kuilboer & de Boer; Een planning die gehaald wordt, duidelijke communicatie en prima werk geleverd! Verbouwen is ellendig, maar met de heren van Kuilboer & De Boer heb geen gezeur en een prachtig eindresultaat. Dankjewel Robert, Zefanja en Jeroen!

Professioneel, betrouwbaar en vriendelijk

Wij hebben onze woning laten uitbouwen door aannemersbedrijf Kuilboer en de Boer. Ik kan niets anders dan de volle 5 sterren geven. De verbouwing is zeer professioneel, snel en kundig gedaan. De heren van Kuilboer en de Boer denken goed mee en geven goed advies. Ik kan dit bouwbedrijf van harte aanbevelen!

Snel, netjes en volgens planning en offerte.

Prettige mensen aan het werk en aanpassingen tijdens verbouwing makkelijk te bespreken.

Het kon simpelweg niet beter!!

De verbouwing is erg soepel en binnen de tijd en prijs gegaan.

Vakmensen die werken met een strakke planning

De planning was 2 weken en die hebben ze gehaald. Hierbij leverden ze vakwerk waarbij zeer kundige timmerman Pim goed meedacht. Er werd met plezier gewerkt. We zijn blij met de toevoeging aan ons huis waar het metselwerk keurig op de rest aansluit, het stucwerk prachtig is en het precies geworden is zoals gehoopt.

Professioneel en strakke planning

Harde werkers. Alles verliep volgens een strakke planning. Meedenkend. Vriendelijk en eerlijke jongens. Kon wel altijd terecht voor advies en nette duidelijke communicatie naar de klant toe. Echt waar voor ons geld gekregen.

Snel, vriendelijk en goed werk afgeleverd!

Binnen budget & planning!

Kuilboer & de Boer heeft bij ons in Amsterdam een uitbouw gerealiseerd. Ze leveren een planning op en houden zich er aan. Naast het binnen budget en planning blijven waren wij erg te spreken over de communicatie. Als er wat anders loopt dan gepland zorgen ze ervoor dat we er samen uitkomen. Zeer prettig.

Zeer vakkundig en deskundige mensen. Erg klantgericht en harde werkers. Goed in overleg en zeer vriendelijk

verbouwing prima uitgevoerd en binnen de afgesproken tijd!

Bij 4 bouwbedrijven een offerte gevraagd voor het uitvoeren van een aanbouw van ca. 50 m2. Ondanks toezeggingen voor het leveren van een offerte heeft alleen Kuilboer en De Boer dit ook gedaan. Jeroen is hiervoor meerdere keren bij ons langs gekomen. Afspraken zijn steeds op tijd nagekomen. Enkele weken voor aanvang een planning per dag ontvangen. Hoewel daar een paar kleine verschuivingen in moesten plaatsvinden klopte het in grote lijnen. Einddatum werd ook waargemaakt. Er werd gebruik gemaakt van prima vakmensen. Die begonnen wel vroeg (7:00 !) maar om 15:30 / 16:00 was iedereen weer naar huis en was de werkplek opgeruimd achtergelaten. Tussentijds enkele keren overleg met Zefanja de Boer om de voortgang te bespreken.

Op schema, binnen budget, vriendelijk. Wat wil je meer???

Verbouwen is nooit leuk. Met Kuilboer en de Boer werd het echter een fijne beleving. Ze zijn op tijd en doen wat op het schema staat. Verder zijn het aardige, respectvolle mensen. Het resultaat is precies wat we wilden! En: Geen gezeur achteraf, geen extra werk, geen extra kosten. Mocht ik ooit weer gaan aanbouwen, weet ik wel welke nummer ik ga bellen!

Uitbouw is prachtig geworden. Er is goed meegedacht en er zijn goede oplossingen aangeboden. Er wordt zeer netjes gewerkt. De werklui willen echt iets moois afleveren en dat zie je goed in het eindresultaat. Zowel de medewerkers van Kuilboer en de Boer als de onderaannemers zijn echte vaklui. De voorbereiding, de uitvoering en de nazorg zijn prima in orde. Ook de strakke planning werkt super goed. Kortom: wij zijn zeer tevreden en erg blij met de uitbouw die Kuilboer en de Boer heeft geplaatst.

• Ervaring met: Aanbouw en uitbouw

Vriendelijk en benaderbaar, alle vragen worden serieus benaderd en opgepakt. Vakmannen aan het werk gehad en opdracht top uitgevoerd.

• Ervaring met: Aanbouw en uitbouw
  • Verbeterpunten: Zullen er ongetwijfeld zijn maar op basis van mijn eerste ervaringen met dit bedrijf weet ik deze nog niet.

Uitstekend werk verricht binnen de gestelde termijnen, top! we waren enorm tevreden over de vakkundigheid van de medewerkers. dank!

• Ervaring met: Aanbouw en uitbouw

In alle opzichten zijn we erg tevreden. Ga zo door!

• Ervaring met: Aanbouw en uitbouw
  • Verbeterpunten: Het tijdschema aanpassen mbt de kraan van 7 uur naar 06:30 uur. Op het schema stond bij ons: 7 uur Kraan. Wij interpreteerden dit dat de kraan om 7 uur zou arriveren maar hij was er al om 06:30. Zo doende was de parkeerplaats niet vrij van auto's wat stress opleverde bij jullie vaklieden, de kraanmachinist, bij ons en bij de buren die we uit hun bed moesten bellen. Misschien kunnen jullie een brief opstellen (zo als Aanpassing gevel Buren) dat jullie klanten aan hun buren kunnen geven mbt bovengenoemd tijdstip Kraan en over de gevaren van het lopen onder het hijsgebied.