Goede en duidelijke afspraken en met een mooi eind resultaat

We zijn eerst in de showroom geweest, rondleiding gehad en veel uitleg gekregen. Onze ideeën op papier laten zetten waaruit een duidelijke tekening kwam. Uitvoering van de hele bouw procedure is prima verlopen. Er was tijdens de bouw verkeerd glas gemonteerd maar dit is nu in behandeling om te vervangen.

Hoogwaardig en betrouwbaar

Geldersche Houtbouw heeft bij mij een schuur geplaatst. Kreeg vlot een duidelijke offerte. Ze houden zich aan de planning. Duidelijke en soepele communicatie. Vlotte voorbereidingen en opbouw ter plaatse door een uitstekend team. Een doordacht concept. Degelijk. Zeer aanbevolen!

3x top kan geen toeval zijn

1,5 jaar geleden hebben wij een schuur van 30 m2 laten plaatsen. Echt super gelopen eerst tijdens de offerte en engineeringsfase, later bij de realisatie. Verleden jaar een fietsenstalling van 6 mtr en onlangs een haardhouthok van 2,5 mtr. Ook hier alles conform afspraak, volgens planning en bij alle 3 de projecten geen restpunten. Bijna ongeloofwaardig, maar echt waar. Vandaar maximale score. Super, super tevreden zijn wij over De Geldersche houtbouw.

Prima prijs kwaliteit

Goede begeleiding door Wilbert. Prettig om mee samen te werken.

Prettig en gestroomlijnd

Van het begin af aan een goede communicatie. Ideeën worden gespard en heel veel is mogelijk. Met alle partijen (afbouw) was het fijn overleggen bijvoorbeeld als ik behoefte had aan wat extra uitleg en om details te bespreken. Met als resultaat een solide atelier en super fijne werkomgeving dat er in no-time stond!

perfect

Vanaf offerte aanvraag tot uitvoering, alles goed verzorgt en perfect gebouwd, geen omkijken naar, zeer goede service als er actheraf toch iets mis is

Vriendelijke personeel en service van de geldersche Houtbouw

Nette en fijne service van de Gelderse Houtbouw..alles volgens afspraak

Vanaf het eerste moment tot het laatste moment zijn wij zeer goed geholpen! Zo ontzettend blij dat we in zee zijn gegaan met de Geldersche Houtbouw. Alles verliep prettig. Het ontvangst (op de opendag waardoor we extra verwend werden), het meedenken, het terug komen op de vragen die ik stelde, het open staan in het meedenken, zaken die niet helemaal goed zijn gegaan bespreekbaar kunnen maken en deze werden meteen opgelost. Kortom, ik kan eigenlijk niets bedenken wat 'beter' of 'anders' kon. En het resultaat (het blauwe tuinhuisje in Scheveningen) is super mooi geworden! Heel erg bedankt voor alles!

Goed bedrijf, vriendelijke en deskundige mensen, prachtige showroom

Wij zijn Gerrit en Adri, wij woonden in het mooie Drenthe. Om gezondheidsredenen moesten we kleiner gaan wonen. De oplossing voor ons was: een mantelzorg-woning plaatsen in de boomgaard bij m'n zus in de Betuwe. de vergunning was snel geregeld, daarna op zoek naar een bedrijf dat binnen korte tijd een huis voor ons kon bouwen. Via internet kwamen we terecht bij "Geldersche Houtbouw" in Kootwijkerbroek, een heel mooi bedrijf, met deskundige en heel vriendelijke mensen. We hebben het plan besproken, verkoper Henk van de Vliert en deskundig tekenaar Henk Jan hebben een prachtig huis voor ons ontworpen. We zijn nu 10 maanden verder en wonen met volle tevredenheid in ons nieuwe huis, energie neutraal en van alle gemakken voorzien dankzij het team van ":Geldersche Houtbouw" , echt een aanrader. Mocht u een kijkje willen nemen in ons huis: U bent van harte welkom

Altijd in overleg!

Wij hebben hele goede ervaringen met Geldersche Houtbouw. Vanaf het begin werd er meegedacht en in overleg is er veel mogelijk. Nu staan er twee prachtige gebouwen waar we ontzettend blij mee zijn.

Geen betere keuze kunnen maken

Gastvrij, meedenkend en vakkundig van begin tot eind; kortom een fijne ervaring!

Goede communicatie, betrokkenheid en informele sfeer

Geldersche Houtbouw geeft een mooie en duidelijke presentatie weer van zijn producten. Goede communicatie, meedenkend en betrokkenheid heeft geleid tot een mooie schuur met tuinkamer. Vakkundig en van harte aanbevolen om een product te laten bouwen door Geldersche Houtbouw!

Super degelijk product

Vanaf het eerste moment dat we de showroom binnen stapten hadden we alle vertrouwen in een degelijk en mooi product. Men dacht heel goed mee en alles bleek mogelijk. Het plaatsen verliep geheel volgens schema en we zijn heel erg blij met dit prachtige tuinhuis. De communicatie verliep ook fantastisch en heel erg vlot. Wij kunnen dit bedrijf aan iedereen aanbevelen!

Goede communicatie en afspraken worden nagekomen

Goede communicatie met medewerkers Geldersche Houtbouw die probleemoplossend en meedenkend zijn, alles op tijd en volgens afspraak goed werk geleverd.

Kwaliteit en betrokkenheid

We zijn zeer tevreden over de twee bijgebouwen van triple-ayous. Ze zien er echt prachtig uit! Er werd goed meegedacht over het ontwerp in een prettige sfeer. Enkele kleine opleverpunten werden zeer snel aangepakt en opgelost.

Hard gewerkt en een strak eindresultaat!

- Een leuk gesprek en vakkundig advies in de showroom - Goed meegedacht met onze specifieke wensen (modern en strak) - Duidelijke offerte - Goed contact - Helemaal volgens planning - Harde werkers en prettig in de omgang - Alles perfect in verstek gezaagd - Strak eindresultaat.

Samen een perfect ontwerp gemaakt

Een houten bijgebouw in onze tuin was een lang gekoesterde wens. Samen met de Geldersche Houtbouw hebben we een mooi ontwerp gemaakt voor een atelier waar we veel plezier aan gaan beleven!

Goede kwaliteit, luisteren naar klant, fijne mensen

Wij hebben bij de Geldersche 3 bijgebouwen laten maken en plaatsen. 1 daarvan is een poolhouse met rieten dak en dan nog 2 gepotdekselde bijgebouwen waarvan 1 "garage" voor de fietsen en opslag en 1 grotere voor een hobbybrouwerij. Op die bijgebouwen dakpannen (waarop later de zonnepanelen komen). Vanaf t begin een goed gevoel en klik zowel bij verkoop als bij planning & uitvoering; er wordt geluisterd naar de klant, ze begrepen wat we wilden, denken mee. Wij hebben de fundering van de gebouwen door de aannemer laten lopen, dat ging wat stroever, maar is helemaal goed gekomen. Alles verliep volgens planning en overleg was prettig.

Degelijk gebouwde schuur met nette afwerking.

Het proces van mogelijkheden die in de showroom goed getoond worden met bijbehorende schuren die men ter plaatse heeft staan gaf me een goed gevoel mede door het prettige ontvangst en de vlotte ilustraties die werden toegestuurd, die een goed beeld vooraf geven. De bouw is prima verlopen de mannen hebben keurig werk afgeleverd met een goede communicatie en keurig eindoplevering maakt dit tot een prettig proces. Dank heren en nog veel succes toegewenst.

prettig, professioneel bedrijf wat goed meedenkt met de wensen van de klant

Wij zijn ontzettend tevreden met de Geldersche Houtbouw. Vanaf het eerste moment dat wij de showroom binnen liepen was duidelijk dat de klant centraal staat. De kracht van de Geldersche Houtbouw is dat zij de wensen van de klant heel creatief en professioneel vertalen naar een uniek ontwerp. Ook het plaatsen van onze houten berging/tuinhuis verliep prima door het gekozen bouwconcept van prefab delen. Ons houten huis stond razend snel. Ook de nazorg en oplevering waren prima. Wij willen de Gelsersche Houtbouw bij iedereen van harte aanbevelen.

Prima resultaat met klantgerichte mensen

We zijn zeer tevreden over het resultaat van ons bijgebouw. Het ziet er fraai uit en de contacten zijn doorlopend prettig geweest. Vakwerk van verkoop tot en met aflevering.

Mooi product voor redelijke prijs!

Vriendelijke en deskundige medewerkers. Kwalitatief goede materialen en degelijk gebouwdd Komen afspraken goed na.

De afspraken die ze maken ,daar kun je van op aan

Ze leveren een heel mooi product . De mensen die bij hun in dienst zijn luisteren ook naar je

Prachtig huis, en vakmensen

Vanaf het eerste gesprek tot de bouw prima contact en tussentijdse aanpassingen ook goed gegaan. De bouw ging voorspoedig en volgens planning goede vaklui. Wij zijn blij en tevreden met het resultaat. Ik kan de Gelderse houtbouw aanbevelen!

Van begin tot einde (bijna) vlekkeloos. Jaap Jan heeft ons zeer goed geholpen met het ontwerp, denkt goed mee in de wensen. De showroom helpt enorm in maken van keuzes en uitzoeken van materiaal. Communicatie is snel en adequaat met de werkvoorbereiders Jeroen en Herbert. Planning zo goed als helemaal nagekomen. Bedankt bouwers, kees, Remco en andere mannen. Dit bedrijf is echt een aanrader, gewoon doen wat je zegt en belooft. Echt top!

de Vang 3 3774 SL Kootwijkerbroek