Super mooi buitenverblijf van de Geldersche Houtbouw

Ik kan Geldersche Houtbouw ten zeerste aanbevelen! We hebben onlangs een nieuw buitenverblijf laten plaatsen in onze tuin en vanaf het eerste gesprek met de verkoper tot de laatste dag van de plaatsing was de ervaring uitstekend. De vakmensen van Geldersche Houtbouw leveren echt topkwaliteit. Ze zijn zeer bekwaam in hun vak en hebben ons buitenverblijf prachtig gebouwd. Het vakmanschap is duidelijk zichtbaar in elk detail. Bovendien was het overleg met de planning ook zeer goed. Ze waren altijd bereid om naar onze wensen te luisteren en gaven deskundig advies. Het hele proces verliep soepel en efficiënt. Het team werkte professioneel en met oog voor detail. Ze waren vriendelijk en beleefd, en altijd bereid om eventuele vragen te beantwoorden. Het resultaat overtrof onze verwachtingen en we zijn ontzettend blij met ons nieuwe buitenverblijf. Als je op zoek bent naar houtbouw van hoge kwaliteit en een uitstekende service, dan is Geldersche Houtbouw absoluut de juiste keuze. Bedankt voor de geweldige ervaring en het prachtige buitenverblijf!

Snel, vakkundig, netjes en servicegericht

Op een fijne manier kunnen samenwerken met de Geldersche Houtbouw. Uiteindelijk een mooi resultaat waar wij zeer tevreden over zijn. Communicatie is goed en afspraken worden nagekomen.

Tevreden

GHB is flexibel in ontwerp en realisatie. Planning liep goed. Vriendelijke mensen en resultaat mag gezien worden. Eventuele onvolkomenheden werden adequaat opgelost. We zijn heel blij met het resultaat.

kwilitatief solide bijgebouw, goede communicatie tijdens het gehele traject.

verkoop traject was prima, er werd goed geluisterd.

De 2 de schuur laten bouwen door de Geldersch Houtbouw en hij is weer prachtig geworden.

We kunnen niet anders zeggen dan een geweldig bedrijf denken met je mee. Alles is prima en netjes gedaan wij zijn er wederom heel blij mee.

Een betrouwbaar en fijn bedrijf die zijn afspraak komt.

Wij hebben jongstleden een schuur met veranda besteld en vanaf het begin tot het eind is dit vlekkeloos verlopen. Solide bouw en netjes geïnstalleerd. Een fijne ervaring en goed bedrijf. Mvg Marco Jansen Kiek Sanitair Design

Een organisatie die meedenkt, snel reageert en mooie dingen maakt.

Weinig is onmogelijk bij deze mooie club mensen, denken goed mee, geven zelf aan wat beter kan, kunnen snel handelen en nazorg is ongekend goed. Vakmensen met de processen op orde die je in de Randstad niet meer zo snel zult vinden!

Geweldige mooie schuur, zeer tevreden.

Iets wat moeizame communicatie maar het resultaat is mooi. Ook de problemen met de vloer is door Martin van Ee goed opgelost! Kortom wij zijn erg tevreden

Wat een fijn bedrijf!

Geldersche Houtbouw snapt het. Van het binnenlopen zonder afspraak in de showroom tot en met het nabellen of de laatste puntjes naar tevredenheid zijn uitgevoerd en alles wat daar tussenin zit: het klopt gewoon! Je merkt en voelt dat er met enthousiasme en kwaliteit aan projecten wordt gewerkt en er elke keer weer wordt gekeken hoe dingen beter zouden kunnen, qua productie, qua communicatie, qua alles. En daar dan ook lessen uit worden getrokken om het in een volgend project nog weer beter te doen. Wij zijn met een eigen ontwerp voor ons bijgebouw binnengestapt en gevraagd om actief mee te denk met de ervaring van Geldersche Houtbouw om het ontwerp te verbeteren, praktisch goed uitvoerbaar te maken en te realiseren. Fijne en heldere communicatie in alle fases met zowel Geldersche Houtbouw als onderaannemers, stuk voor stuk experts die plezier hebben in wat ze doen. Wij hebben nu een prachtig bijgebouw in de tuin staan dat volledig volgens planning is uitgevoerd en gewoon ontzettend goed in elkaar zit, de jarenlange ervaring straalt er vanaf!

Goede communicatie mooi product

Er werd goed geluisterd naar onze wensen, zeer vriendelijke mensen in de voorbereiding en in de uitvoering. Geldersche houtbouw staat voor zijn product. Ook aanvullende wensen of onvolkomenheden tijdens de bouw worden snel opgepakt en opgelost

Zowel ontwerp als uitvoer fase perfect.

Gevallen voor het design hier ter inspiratie langsgegaan. Er werd goed meegedacht met de mogelijkheden en wensen en een prachtig ontwerp gemaakt. Het werk ingepland en alles is conform afspraak en planning opgeleverd. Zowel het contact met de zaak als met de mannen van de montage was super en alles vakkundig opgeleverd, niets dan complimenten. Kortom iemand die opzoek is naar een schuur met een luxe uitstraling zou hier zeker eens een afspraak moeten maken!

Goed meegedacht, mooi bedrijf

De mensen van Geldersche Houtbouw hebben uitgebreid de tijd genomen en goed met ons meegedacht om samen met ons tot een prachtig eindproduct te komen. Dat begon al in de showroom, waar je volop inspiratie kunt opdoen. We hadden al aardig in gedachten wat we wilden, maar Geldersche Houtbouw heeft echt de puntjes op de i gezet: onze houten garage heeft helemaal dezelfde stijl gekregen als onze woning, Ook het bouwproces is prima verlopen. Net en vriendelijk personeel, dat goed en snel werk heeft geleverd. We genieten inmiddels elke dag van onze prachtige en degelijke garage!

Mooi bedrijf die de gemaakte afspraken nakomt

Onze carport/overkapping is zoals afgesproken in 3 dagen geplaatst. Alles kwam prima voorbereid aan. Fijne vriendelijke hardwerkende personeelsleden.

Een geweldig bedrijf met enorme goede planning en vooral de communicatie is fantastisch. Steeds op de hoogte gehouden en snelle reactie bij eventuele vragen.

De beste vriendelijkste meest bereikbare met veel vakkennis toegankelijkste bedrijf wat ik ken.

Direct bereikbaar altijd. Jan Jaap v. Leeuwen en Jeroen beiden heel prettig en toe the point. Ook de dames bij de receptie gewoon ongekunsteld vriendelijk en adequaat. Klantvriendelijke vakmensen en een juweel van een schuur neergezet. Alles prachtig afgewerkt en goed meegedacht. Nooit zo goed meegemaakt. Er was altijd wel iets. Nu niets , alles liep gewoon.

Heldere en duidelijke afspraken gemaakt en alles is keurig nagekomen met een prachtig resultaat!!!

Op een leuke en ontspannen manier een eerste afspraak met Geldershe Houtbouw in de showroom, alles goed besproken en duidelijke tekeningen gekregen van ons toekomstige tuinhuis. De mensen die werken voor en bij Geldersche Houtbouw hebben super werk geleverd bij ons met een prachtig eindresultaat als gevolg, mannen bedankt. Zeker geen spijt dat we voor jullie hebben gekozen, bedankt.

Fijne vakmensen

Prachtige kapschuur geplaatst. Monteurs Peter en Nicki hebben een top product neergezet.

Prettige samenwerking met een mooie schuur als eindresultaat.

Zowel tijdens het voortraject met Jaap Jan als tijdens de uitvoering met Jeroen hebben we prima samengewerkt. Waarbij afspraak is afspraak en alles volgens planning verliep. ook hun onderaannemers waren prettig om mee te werken met goede adviezen. De GHB is zeer klant gericht met vriendelijke en professionele medewerkers en met een goede sfeer. We zijn blij met onze nieuwe schuur.

Prachtig ontwerp en goede uitvoering. Echte vakmensen.

Prachtig ontwerp en goede uitvoering. Echte vakmensen.

Geweldig hoe ze kwaliteit combineren met levering comform planning

Het is geweldig werken met de Gelderse Houtbouw. In het voortraject veel afstemming en super vriendelijk geholpen. In de bouwfase is alles precies conform planning gelopen. De vakmensen van Gelderae Houtbouw zijn heel vriendelijk en betrokken. Goed verzorgd en makkelijk mee af te stemmen.

Vakbekwame mensen die een mooi eindresultaat hebben opgeleverd!

Geldersche Houtbouw heeft een houten carport en een houten schuur bij ons geplaatst. We zijn erg tevreden over het eindresultaat! Er is hard gewerkt want in maar liefst vier dagen tijd stonden de bijgebouwen overeind. En zeker niet onbelangrijk: alles ziet er netjes afgewerkt uit. Prima bedrijf dus met een goede prijs-kwaliteit verhouding welke wij zeker aan zouden raden mocht je op zoek zijn naar een bedrijf voor een houten tuinhuis of iets dergelijks te plaatsen.

Kwaliteit en vakmanschap

Dit is onze 2e ervaring met de Geldersche Houtbouw. De eerste keer waren wij al bijzonder tevreden, en daarom weer voor hen gekozen voor de bouw van ons nieuwe huis. Creatief meedenken en alle tijd nemen in het proces. Samen gekomen tot een waanzinnig mooi ontwerp. Voorlopig bewonen wij een schuur achter op het perceel. Een verwoestende brand maakte ons echter dakloos. Binnen slechts enkele dagen heeft Geldersche Houtbouw alles in het werk gesteld om weer samen tot een bijzonder mooi ontwerp te komen en binnen slechts 6 weken na de brand een nieuwe schuur met woonruimte te plaatsen. Het hele bedrijf staat voor kwaliteit en de mens. Van verkoper (Wilbert) tot werkvoorbereider (Herbert), de dames achter de balie tot de directie. Allemaal toppers en het resultaat mag er zijn! Uitzonderlijk.

Vlot geleverd

Goed geholpen door vriendelijke mensen met het samenstellen van de overkappingen, ook tijdens snelle afbouw door monteurs met ervaring en met goed overleg met de bewoners.

mooie zaak ! en alles volgens afspraak geregeld

na telefonisch contact ,super ontvangen in de showroom prachtige zaak met mooie voorbeelden . alles was vrij snel duidelijk dus tekenen en bouwen ! alles top geregeld ondanks dat er van onze kant wat vergunning dingetjes waren maar ook daarin waren ze flexibel tot kom er zeker terug William Arendsen

Goede en duidelijke afspraken en met een mooi eind resultaat

We zijn eerst in de showroom geweest, rondleiding gehad en veel uitleg gekregen. Onze ideeën op papier laten zetten waaruit een duidelijke tekening kwam. Uitvoering van de hele bouw procedure is prima verlopen. Er was tijdens de bouw verkeerd glas gemonteerd maar dit is nu in behandeling om te vervangen.