Alles volgens afspraak gegaan!

Een prima bedrijf Alles zorgvuldig uit gevoerd Alleen maar complimenten over heel het team van dit bedrijf !

Deskundige adviseur en vakkundig personeel.

Onze keuze voor de Gelderse houtbouw komt doordat, ons eigen ontwerp welkom was. En werd in drie dagen omgezet in een 3d foto ontwerp. Gewoon geweldig om te zien hoe onze A-frame woning in Dalmsholte wekelijkheid werd. Misschien binnenkort op de site te zien. Door een professionele planning, is onze droom binnen 8 maand gerealiseerd. Bedankt, Henk van de Vliert, Bart Pul en medewerkers voor de samenwerking.

Mooi product, goede kwaliteit, geleverd door sympathieke vakmensen.

Wij hadden eerder goede ervaring met Geldersche Houtbouw toen zij een kleine schuur bij ons vakantiehuis in Gelderland hebben neergezet. Deze keer hebben we een grotere schuur van 13x4,5 m met hulp van de verkoop samengesteld. De schuur werd snel geleverd en in nog geen 3 dagen opgebouwd door een enthousiast montageteam die hun eigen kraan bij zich hadden. Erg efficiënt en vakkundig. We zijn erg blij met het resultaat. Enige minpuntje: de toegepaste dampopen folie zou beter kunnen.

Een mooie schuur gebouwd door vriendelijke mensen

De schuur is een mooie aanwinst. Het is geworden zoals afgesproken. De mensen van het slopen en het bouwen leverden goed werk en waren vriendelijk.

Mooi resultaat

Ons tuinhuis hebben we samen met Geldersche Houtbouw ontworpen en het plan is tot grote tevredenheid uitgevoerd. Vooral de snelheid van de gedreven bouwers hebben grote indruk gemaakt. Het materiaal is van goede kwaliteit.

Geldersche Houtbouw is een fijne samenwerkingspartner

Wij hebben bij Geldersche Houtbouw een veldschuur gekocht voor Stadsakkers Veenendaal, onderdeel van de stichting Missie0318. Het gaat om een gebouw van 20x10 m, dat tot volle tevredenheid voor ons is gerealiseerd. Zowel het offertetraject als de bouwvoorbereiding en de uitvoering verliep uitstekend, met een prettige en professionele communicatie.

Vanaf de eerste kennismaking tot de oplevering gisteren is er constant perfect contact geweest. Samen met Wilbert een prachtige woning ontworpen die in drie maanden is gerealiseerd. 16 januari de eerste schop in de grond, gisteren de oplevering, top. Ook de onderaannemers, perfect aangestuurd door Herbert waren super. Cijfer tien is eigenlijk te weinig.

Naar volle tevredenheid zijn al onze wensen ingewilligd.

Mooie samenwerking tussen alle partijen. Keurige afwerking met goede kwaliteit van de gebruikte materialen. De bouw is naar volle tevredenheid verlopen.

Jullie krijgen een negen

Professioneel, fijne werklui en een mooi eindresultaat. En dat vinden onze bezoekers ook.

Uitstekende begeleiding en uitvoering.

Onze schuur/patio is na een uitstekend en persoonlijk gericht advies geplaatst. Het resultaat en de uitvoering van alle werkzaamheden verliep zeer voorspoedig. Een bedrijf waar je direct het gevoel hebt dat het goed zit. Uitstekende kwaliteit van bouw en materialen. Ook hun garantie en after sales is dik op orde. Terecht 5 sterren.

Mooie, goeie ontwerpen en vakkundig en vriendelijk personeel.

Op maat gemaakt, mooie materialen en zeer passend bij de rest van het huis.

Mooie schuur snel en professioneel geplaatst.

Mooie schuur snel en professioneel geplaatst

Erg goede ervaring, mooi resultaat.

Erg goede ervaring, één contactpersoon die altijd bereikbaar is. Keurige mensen die het werk komen realiseren, ook de onderaannemers, o.a. Van EE. Mooi resultaat, we zijn er erg tevreden mee.

Mooi gebouwd in korte tijd door enthousiast vakbekwaam team.

In 2019 Geldersche Houtbouw (GHb) bezocht. Direct onder de indruk van mooie bouwwerken en productie daarvan. Bij tweede bezoek in 2020 zeer goed begeleid bij voornemen en ontwerp voor door GHb te bouwen schuur (10x4,5x5mtr). Dat het op een waddeneiland zou worden gebouwd was geen probleem. Na de bouwvergunning is in oktober 2023 onze mooie schuur met veranda opgebouwd door enthousiast en vakbekwaam team van GHb. Tijdens de bouw verbleef het team op het eiland. Transport van team, alle bouwmaterieel en onderdelen voor de schuur naar het eiland verliep, ook letterlijk, voortvarend. Na de bouw werden enkele resterende schoonheidsfoutjes in goed overleg gecorrigeerd. Kortom, we zijn heel blij met GHb en onze nieuwe schuur. Aandachtspunten vooraf waren wel het toegankelijk en bouwrijp laten maken van het perceel en een betonnen fundering voor de schuur. Ook die fundering hadden we zelf door een bouwbedrijf laten uitvoeren aan de hand van door GHb geleverde bouwtekeningen en aanwijzingen. Dat vroeg wel voortdurend overleg met en tussen beide bedrijven over de bouwtekeningen en de uitvoering, mede ter voorkoming van misverstanden. Vanuit die ervaring bezien was, voor ons als leek, misschien handiger geweest om niet zelf, maar GHb de bouw van de fundering bij een bouwbedrijf te laten onderbrengen. Het doet overigens niet af aan het mooie resultaat dat er nu staat. Al met al verdient aanbeveling om bij Gooische Houtbouw eens te gaan kijken welke mooie verschillende bouwwerken denkbaar zijn.

Laat maar gaan dit komt wel goed

Efficiënt en punctueel,

Heel erg tevreden met het eindresultaat!

Wij wilden een ruim bijgebouw met daarin een flinke garage, veel bergruimte en een ruimte die we als home-gym zouden kunnen gaan gebruiken. Na een bezoek en adviesgesprek kregen we een prachtige visualisatie waar we direct enthousiast van werden. De koop was snel gesloten en al snel volgde de uitvoering. Werkelijk alles verliep daarbij volgens de strakke planning, in goed overleg (heel vertrouwen wekkend) en het gebouw werd door hard werkende en heel leuke medewerkers (en onderaannemers) gerealiseerd. Na het grondwerk en het storten van de fundering stond het al na iets meer dan een week! De afbouw hebben we grotendeels zelf gedaan en nu het volledig in gebruik is genieten we elke dag van de extra ruimte en het mooie gebouw in onze tuin.

Vakkundig bouwbedrijf , snel en prettige communicatie en komen hun afspraken na.

Nadat wij diverse begrotingen opgevraagd hebben viel onze keuze op de Geldersche Houtbouw. Mede door de snelheid waarmee ze konden bouwen, prettige en heldere communicatie en positieve mond-op mond reclame. Strakke planning waar ze zich ook keurig aan gehouden hebben. Zij werken samen met fijne partners en hebben binnen 3 maanden onze nieuwe B&B en vergaderlocatie gerealiseerd. Wij bevelen dit bedrijf iedereen aan.

Ik ben matig tevreden over de samenwerking en werkzaamheden door Geldersche Houtbouw.

Het bouwnijverheids-niveau van Geldersche Houtbouw is uitmuntend. Echter de synergie, planning en logistiek met hun onderaannemers, en dan met name de loodgieter en elektricien waren beneden de maat. Een aantal werkzaamheden heb ik uiteindelijk in eigen beheer genomen en elders uitbesteed. Direct na de aansluiting door Stedin (netwerkbeheerder)zou de hoofdaansluiting vanuit de woning naar de Open-Kapschuur worden gerealiseerd. 3 Maanden eerder had ik al aangegeven dat tegen de Kerstdagen de noodaansluiting moest worden omgezet in een definitieve. Ik sta nu voor eind januari in de planning!? Had ik het maar eerder moeten opgeven......??!! Ik heb inmiddels een andere aannemer ingeschakeld die begrip heeft voor mijn situatie. In de eerste week van januari wordt het nu in orde gemaakt. Voor het totaalplaatje zou ik op dit moment geen aanbeveling doen.

Goed bedrijf, prettige mensen, afspraken worden nagekomen

Na Geldersche Houtbouw beoordeeld te hebben t.o.v. een aantal collega bedrijven, viel onze keuze op hen vanwege: * positieve mond-op mond reclame van bestaande klanten * Prettige deskundige medewerkers die duidelijke taal spraken * Een goed uitvoeringsplan, welke correct aangehouden werd. We zijn met een volledige renovatie van ons huis bezig, welke 18 maanden duurt. Geldersche Houtbouw leverde en bouwde een garage bestaande uit 2 dichte boxen- en 2 carports. De planning zowel financieel-, als qua uitvoeringstermijn werd perfect aangehouden. Wij bevelen dit bedrijf van harte aan.

Aanrader prachtig bedrijf aardige mensen ..

Top bedrijf , Betrouwbaar snel en goed . Zeer tevreden van begin tot eind lossen als er wat is het ook netjes op …

Top geregeld!

Na een prettig verlopen verkoopgesprek, werd de tekening geleverd. Na een aantal wijzigingen werd de planning definitief. Deze werd strak geleid en uitgevoerd. We werden blij van het vakmanschap van de fijne GHB medewerkers en hun subcontractors. Heldere communicatie en als er een verbeterpunt was werd dat snel opgelost. Het resultaat is prachtig geworden!

Goed verkoopverhaal, maar uitvoering kan op veel punten verbeterd worden

Na het verkoopverhaal waren we direct overtuigd van de premium kwaliteit en uitvoering. In de showroom waren een aantal prachtige voorbeelden te zien. Eenmaal getekend voor de opdracht, volgde een heel gedetailleerd document met bestelde onderdelen en afspraken. Terugkijkend op het geheel, beschouw ik dit document bijna als juridisch als in: wat niet tot in detail omschreven staat valt buiten scope: zo hadden wij in de showroom gezien dat de wanden van de schuur aan de binnenkant netjes dicht werden getimmerd. De verkoper deed aan ons overkomen alsof dit standaard was. Echter na bijbetaling van 2k is dit alsnog gerealiseerd Tussen het mooie verhaal van de verkoper en hetgeen wij dachten geleverd te krijgen, zaten absoluut verschillen. Op het moment dat je een totaalprijs gaat overleggen, worden er veel zaken weggestreept zonder dat je het in de gaten hebt. Wat je van een schuur + veranda van 38k mag verwachten is premium kwaliteit. Echter, hier ontbreekt het op een aantal gebieden volledig aan: - Zorg voor het eigen product ontbreekt op veel punten. Zo werd het plafond van de schuur voor de regen niet afgedekt met plastic, waardoor deze volledig is opgebold. Na inspectie was het antwoord: het plafond is nog steeds veilig om op te lopen en spullen op te plaatsen. Dat het er niet uitzag, deed niet ter zake - het plafond was immers nog steeds functioneel. - De kozijnen met openslaande deuren aan de voorzijde van de schuur stonden volledig scheef - scheelde 5 cm op een afstand van circa 2m. Na veel wikken en wegen en pogingen om het te fixen met de installateurs op de vloer, is het uiteindelijk gefixed: de schuurdeur sluit nog altijd niet makkelijk en het slot krijg je maar moeilijk gedraaid. In mijn optiek mag dit bij een prefab premium schuur die in de fabriek in elkaar wordt gezet nooit gebeuren! Kwaliteitscontrole ontbreekt. - Dragende balk op de achterwand sloot niet aan op de andere dragende balk waardoor deze niet functioneel was. Helaas geen topervaring.

Super georganiseerd alles op tijd en een mooi eind resultaat

Van begin tot eind vakkundig, fijn en goede samenwerking . Een plaatje op te zien. Mijn opdrachtgever was overigens erg verrast over de goede kwaliteit van de opstal.

Professioneel en vakkundig

Sinds 6 weken wonen wij in onze prachtige woonschuur. Bij de Geldersche houtbouw terechtgekomen. Met een plattegrond van de gewenste indeling is er een huis ontstaan dat voldoet aan al onze wensen. Vanaf het eerste bezoek heel fijn geholpen, er is heel goed meegedacht in mogelijkheden. Complimenten voor de vriendelijke en vakkundige medewerkers. Van begin tot eind goed kunnen communiceren samen. Dit bedrijf is een aanrader!!

We zijn super tevreden met het eindresultaat

Vanaf het eerste gesprek hadden we er een goed gevoel over. Daarom besloten we om met de Geldersche Houtbouw in zee te gaan voor het bouwen van onze schuur/paardenstal/bed & breakfast. De medewerkers hebben volop met ons meegedacht en de communicatie verliep prima. Alle afspraken werden nagekomen en wanneer er issues waren konden we overleggen en werd er naar een oplossing gezocht. Overal waar mensen werken gaat er wel eens iets niet 100% goed maar alle dingen waar we tegenaan liepen werden zonder problemen opgelost. Ook de bouwers waren vakmensen die alles netjes in elkaar hebben gezet. Daarom zijn wij ontzettend tevreden over de samenwerking met de Geldersche Houtbouw en bevelen wij dit bedrijf zeker aan!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.