Kwaliteit en snelle levering

Goed geholpen in de winkel, later eenvoudig nog onderdeel online bijbesteld. Dit kwam zeer snel binnen. Kwaliteit goed van product, zeer tevreden.

een zeer vlotte service voor een scherpe prijs

Ik ben begonnen met een heggenschaar van EGO, heb nadien een basisuitrusting aangeschaft met twee batterijen plus lader en bestel nu telkens met mijn verjaardag een extra uitrusting. Dat kan gaan van een grastrimmer tot een kantensnijder enzv. Steeds snel geleverd, zeer degelijk - professioneel materiaal - en altijd aan een scherpe prijs, marktconform bekeken.

Alleen jammer dat onze bestelling voor de deur gezet is terwijl we het hele weekend weg waren

Goede instructie en bereikbaarheid

Goede uitleg installatie robotmaaier en voor vragen goed bereikbaar

Deskundig geholpen met ondertussen ook tijd voor koffie en een grap. Aanrader!

het bestelde is aangekomen en werkt prima

De service van van der Spek is geweldig.

Nadat mijn robotmaaier was geïnstalleerd lukte het mij niet om de verbinding te maken tussen de Gardena app en mijn robotmaaier. Ik belde van der Spek en nog diezelfde dag kwam er een medewerker persoonlijk langs om het probleem te verhelpen. Klasse.

Snel en accuraatvoor.

Voor mijn inmiddels acht jaar oude Gardena robot grasmaaier hé ik menigmaal onderdelen moeten vervangen die ik steeds bij Kees v.d. Spek bestelde.Ik werd nimmer teleurgesteld.

Perfect en eerlijk gevoel gekregen.

Nette showroom en vriendelijk/ vakbekwaam geholpen!

Een super service

Het was een uurtje rijden Maar ik wilde een goeie uitleg en die heb ik gekregen Samen een robotmaaier uitgezocht en later bij hun besteld

Netjes op tijd geleverd!

Het artikel dat ik had besteld was niet op voorraad. Aangegeven dat ik het met spoed had en toen hebben ze hun best gedaan om het meteen na binnenkomst te verzenden. Hierdoor was het artikel ruim op tijd geleverd. Helemaal top!

Snelle levering voor een scherpe prijs

Niet goed

Ik dacht een produkt te kopen die het gelijk zou doen. Het is een Gardena trimmer welke geleverd is zonder accu. Had ik geweten dat de accu net zo duur zou zijn als de trimmer die voegen tussen stenen schoonmaakt, dan had ik deze nooit gekocht. Bij koop werd mij daar ook niet op gewezen. Ik heb nog geprobeerd bij leveren of ik niet een wat goedkopere accu bij vander Spek geleverd kon krijgen. Totaal geen medewerking. Dus niet blij met de koop

Geachte heer Meulman, Allereerst betreuren we het dat u niet tevreden bent. De accu voegenborstel die u hebt aangeschaft heeft als duidelijke omschrijving dat het een machine betreft die geen accu en lader bevat. Op onze website staan zowel de SOLO machines en de KITS naast elkaar, zodat de klant zelf een juiste keuze kan maken. Een hoop gebruikers hebben reeds een accu in hun bezit en kunnen volstaan met een SOLO machine, omdat de accu op meerdere Gardena machines bruikbaar is. Vanzelfsprekend kan de machine, indien niet gebruikt en in de originele verpakking, naar ons retour gestuurd worden. Uw aankoopbedrag wordt dan aan u teruggestort. Mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen, dan horen wij dit graag.

Duidelijke website en correcte leveringen.

Snelle correcte levering.

Wij zijn goed geholpen en alles is correct afgehandeld

Wij hebben een grasmaaimachine gekocht en zijn daar met goed advies zeer tevreden geholpen.

Top service!

Volledige samenwerking!

Verrassend. Klantvriendelijk en snel!

Zie bovenstaand

Goede prijs en vlotte levering

Goede prijs en vlotte levering

Super bedrijf

Mooi website, snelle levering!!!!!

Vriendelijke ontvangst met aandacht voor de vraag.

Goede geluisterd naar situatie waarin de machine moet worden ingezet.

Goede Koop

Vervangbatterij voor Ego aan zeer interessante prijs aangekocht.

Snelle levering , overzichtelijke site

Bestellen, betaling, correspondentie....alles goed. Ga zo door KEES. MVG. Ber Hes

Hele snelle levering, goede prijs, product mag beter afgesteld worden

Erg tevreden over de levering. Het product, een kettingzaag van Husqvarna, 120 mark II instapmodel, is alleen niet heel goed afgesteld. De carburateur moet afgesteld worden om goed en werkbaar te lopen. Helaas is dit voor een beginner niet bekend. Ligt niet aan de winkel maar husqvarna gok ik. De winkel kan natuurlijk niet de doos openmaken en de zaag afstellen.

snelle en juiste levering

Goede kwaliteit materiaal en snel geleverd, prima bedrijf!!

Over Kees van der Spek Tuinmachines

Kees van der Spek is al ruim 40 jaar een begrip op het gebied van tuinmachines, tuingereedschappen, onderdelen, onderhoud en reparatie. Zowel lokaal in de Krimpenerwaard en omstreken als online in nederland en België bieden wij u een enorm assortiment aan producten én persoonlijk advies. Wij verkopen (robot)grasmaaiers, kettingzagen, bosmaaiers, trimmers, heggenscharen, pompen, hakselaars, snoeigereedschap, besproeiingsproducten, tuingereedschappen, brandstof en onderdelen. Ook alle tuinproducten op accu vindt u in ons assortiment. Wij bieden u een zeer ruime keus. Tevens kunnen wij u het complete assortiment van Gardena leveren. Of u nu een onderdeel zoekt, complete tuinberegening of producten voor het bewateren van uw tuin of terras, u vindt het bij ons. Persoonlijk advies nodig? Neem even contact met ons op: Tel: 0182-342590 of e-mail: [email protected]. Onze online webshop: