Enorme keuze en snel geleverd.

Voor de tweede keer een tuinmachine gekocht bij Kees van der Spek. Ze hebben een enorme keuze. Ze zijn telefonisch goed bereikbaar en geven goed advies. Paar maanden geleden ging mijn accu kapot van mijn machine die ik vorig jaar heb gekocht. Na een telefoontje werd er gelijk een nieuwe accu opgestuurd. Dus ik ben erg tevreden!

Goede service en contact verloopt soepel

Vooral als er is niet loopt, zoals gepland is contact met van der Spek belangrijk. Werd naar volle tevredenheid gehoor gegeven aan mijn verzoek.

Degelijk Nederlands werk.

Handelen zoals het hoort. Ook bij vragen een correct antwoord.

Uitstekende dienstverlening.

Het door mij bestelde product (de flymo grasmaaier) is op tijd en keurig verpakt door de koerier afgeleverd. Prima service. Tijdens het maaien een paar dagen later op een project stuitte ik op iets hards waardoor het mes en een mesbout beschadigd waren. Telefonisch contact gehad en vervolgens langsgereden. Na enige tijd was het euvel verholpen en keurig (ongevraagd) het mes ook nog eens geslepen! Echt blij met deze goede service van Kees van der Spek. En ze hebben ook nog eens humor....

Vlotte, correcte service/levering naar België!

Vlotte levering van messen voor GTM hakselaar naar België!

Perfecte service

Bestelling snel in huis en retourneren vlot afgehandeld.

Telefonisch contact snel en accuraat.

En wat beloofd werd, werd nagekomen. Fijn is dat. Houden zo!

Makkelijk besteld en zeer snel geleverd,gewoon top !!!

Zeer snelle levering ,alles gewoon top doe zo verder !!!

goeie zaak, ervaren mensen in de branche, goed advies.

Fijne mensen in een mooie winkel vol met Tuinmachines. Prijs/'kwaliteit is in meest van de gevallen het voordeligst ten aanzien andere aanbieders.

Snel geleverd

Snel verzonden alles netjes verpakt

Tevreden

Duidelijke website, gemakkelijk te bestellen & betalen, snelle levering

Voor herhaling vatbaar

Nadat mijn EGO batterij binnen was gekomen en ik hem aan de lader had gehangen bleek dat de batterij niet werd opgeladen. In de ochtend gebeld en direct werd er actie ondernomen en de volgende dag was er al een vervangende batterij binnen die wel goed was. De defecte batterij hoefde niet opgestuurd te worden dit spreekt toe wel vertrouwen uit. Dank u wel. Groeten, Han

Altijd correct !

Vlotte en snelle service !

Na telefonisch advies, perfecte afhandeling van mijn bestelling

Ik had wat vragen over aan te schaffen machine. Ik kreeg iemand aan de telefoon met verstand van zaken. Hierna heb ik mijn bestelling geplaatst. Zeer nette afhandeling van mijn bestelling. Blij met de machine.

snel geholpen

Bestelling verliep vlekkeloos en snel geleverd

Kennis gekoppeld aan Service.

Elke gewenste koppeling in huis!. Erg prettig. Totaaloplossing gezocht en gevonden .

Strakke prijs, snelle verzending, prachtig en goed product.

Geweldige EGO bosmaaier BC3800E gekocht. Geweldige machine. Ben zeer tevreden over dit bedrijf. HBS deJong Ruinen.

Deskundige en persoonlijke benadering met onafhankelijk advies

Voor Stadsakker Gouda was ik op zoek naar maaiapparatuur. Via de website van Kees van der Spek was ik naar de winkel getrokken en kreeg daar verrassend goed, praktijdgericht advies. Na aanschaf van de eerste electrische grasmaaier ben ik enkele maanden later teruggegaan voor een electrische bosmaaier. Opnieuw dezelfde goede ervaring. Een verademing om achter een goede website ook een goede persoonlijke benadering aan te treffen.

Vakkundig advies en snelle service

Voor professioneel gebruik een EGO heggenschaar en multitool stokheggenschaar aangeschaft, alsmede een krachtige elektrische hakselaar van Eliet. Goed advies gekregen en achtergrondinformatie over hoe het product werkt. Ook de voor- en nadelen van verschillende merken of types ten opzichte van elkaar worden eerlijk belicht, zodat je tot een afgewogen keus kunt komen. Uit voorraad leverbaar (elektrisch gereedschap), of met een korte levertijd van 3-5 werkdagen (hakselaar). Eerste ervaringen met het gereedschap in de praktijk zijn erg goed.

Snelle correcte levering.

Zoals gebruikelijk kreeg ik de spullen voor de bewatering van de tuin al de volgende dag na bestellen.

Prima machine

De aanschaf van een EGO PH1420E met een PSA1000 om takken te zagen was een logische uitbreiding van van mijn tuingereedschappen op accu. De machine is ook met verlengstuk stabiel en geeft je de kans om takken netjes af te zagen. Zorg er wel voor dat de ketting niet klem komt te zitten omdat het vrijmaken door de afstand lastig kan zijn. Volgens de gebruiksaanwijzing is het slijpen van de ketting specialistenwerk en er worden dan ook geen aanbevolen slijphoek en vijldiameter opgegeven. Zo ook geen opgave welke olie en vet gebruikt moeten worden. Ik zou het prettig vinden als er een setje beschikbaar zou zijn met daarin alle benodigde onderhoudsproducten. Het draagstel is te simpel, doordat de schouderpatch los is moet die bij elk gebruik weer goed gedaan worden. Al met al een makkelijke en stille machine om mee te werken, de onderhoudsvoorschriften en materialen kunnen beter gedocumenteerd worden.

Alles in orde. Website duidelijk Omschrijving duidelijk Bestellen eenvoudig Levering conform website/afspraak Dus ALLES OK

Duidelijke website, heldere communicatie, snelle levering

Een nieuwe grastrimmer besteld, deze was de volgende dag al in huis. Heldere berichtgeving met bevestiging, factuur, etc. De website is erg duidelijk. Hier een tevreden klant.

Heel goed advies gekregen

Top!! Ik heb een bladblazer aangeschaft en heb een duidelijk en reel advies gekregen. Echter moet ik binnenkort weer terug voor een nieuwe aangezien mijn auto is opengebroken en de bladblazer is gestolen.

Top Service, heel gedienstig

Ik had heel wat producten nodig, vóór 15u order geplaatst en dag erna correcte levering in België! Ook heel gedienstig aan telefoon

Nijverheidsweg 22

2821AW Stolwijk

Over Kees van der Spek Tuinmachines

Kees van der Spek is al ruim 40 jaar een begrip op het gebied van tuinmachines, tuingereedschappen, onderdelen, onderhoud en reparatie. Zowel lokaal in de Krimpenerwaard en omstreken als online in nederland en België bieden wij u een enorm assortiment aan producten én persoonlijk advies. Wij verkopen (robot)grasmaaiers, kettingzagen, bosmaaiers, trimmers, heggenscharen, pompen, hakselaars, snoeigereedschap, besproeiingsproducten, tuingereedschappen, brandstof en onderdelen. Ook alle tuinproducten op accu vindt u in ons assortiment. Wij bieden u een zeer ruime keus. Tevens kunnen wij u het complete assortiment van Gardena leveren. Of u nu een onderdeel zoekt, complete tuinberegening of producten voor het bewateren van uw tuin of terras, u vindt het bij ons. Persoonlijk advies nodig? Neem even contact met ons op: Tel: 0182-342590 of e-mail: [email protected]. Onze online webshop: www.keesvanderspek.nl