mooi product

snelle levering

Prijs en prima service

Prima ondersteuning bij aanschaf van produkt. Alle vragen die je hebt worden keurig en snel beantwoord.

Perfecte service en snelle levering

Heb een EGO heggenschaar met accu aangeschaft, vond deze bij Kees van der Spek voor een goede prijs kwaliteitverhouding. Apparaat werd snel bezorgd, kortom perfecte service, echt een aanrader!!

Snelle en correcte levering - goed verpakt - goede ervaring

Snelle en correcte levering - goed verpakt - goede ervaring

Snel en correct

Ze beloven wat ze vertellen

Correct bedrijf

Nette afhandeling van bestelling en retourzending

Heel goede service en prettig contact.

Goede afhandeling bij verzending. Zeer tevreden.

prima geholpen

zelfs vervangend onderdeel opgestuurd zonder dat het noodzakelijk was

Gewoon goed!

Je bestelt iets en het wordt zoals beloofd geleverd. Telefonisch goed bereikbaar!!

snel en correct

Goedkoop en vrie⁸ndelijk

Ik heb hier een adaptetr voor mijn robotmaaier hier gekocht omdatdeze hier het goedkoopste was. Echter bleek mij oude adapter niet defect en kon ik de gekochte adapter retourneren en hetgeld terug krijgen. Top dat dit kon!

Goed geregeld.

Bestellen en betalen en de volgende dag in huis.. Dik voor elkaar..

Goede informatie gekregen Simpel bestellen Snel geleverd

Goede prijs en snelle levering.

Husqvarna bladblazer besteld, goedkoopste aanbieder en snelle gratis levering.

Goed en leuk geholpen.goed advies

Ik ben blij met me nieuwe maaier

Correcte levering en topservice

Je wordt vriendelijk te woord gestaan en geadviseerd. Levering van was correct en op de afgesproken datum en tijd. Installatie in overleg en snel in werking gesteld. Service is uitermate correct en vriendelijk.

Bijzonder!

Bijzondere verkoper die heer Van der Spek, even wennen maar wel leuk. Goede adviezen bij onze aanschaf heggenschaar combi!

Snelle levering conform bestelorder

Keurig op tijd en compleet geleverd

Ervaring is heel goed.

Al eerder bestellingen geplaatst, snelle levering. Op voorraad en voor ons makkelijk aftehalen omdat wij dichtbij op een camping staan. Site overzichtelijk en makkelijk een bestelling te plaatsen.

Goeie service

Service top Betrouwbaar en snel.geleverd

Goede communicatie en snelle levering

Had snel een automatische sproeibesturing nodig. Na telefonisch contact en online bestelling was deze er de dag erna! Super!

Buitengewoon goede ervaring, met communicatie, informatie en contact.

De bestelde robotmaaaier zou levertijd hebben van enkle dagen. Helaas werd dit buiten de schuld om van KvdS maanden. Netjes op de hoogte gehouden of er wel/niet ontwikkelingen waren en mogelijkheid om ook van de koop af te zien. Bij navraag werd altijd snel gereageerd. Uit eindelijk geleverd eb in goede orde ontvangen.

uitstekend

Om te beginnen goede site met alle informatie te je nodig hebt om te kiezen en te kopen. Bij mij klopte de voorraad gegevens steeds perfect. De prijzen zijn concurrerend. De levering zeer vlot in goede, milieubewuste verpakking. Kortom: ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Top ! Zeer goed

Een goede service en afhandeling van de bestelling.