Goed advies

Neemt goed de tijd voor uitleg en demonstratie.

Kan eigenlijk alle Pellenc onderdelen uit een onderdelenblad bestellen. Zeer handig

Keurige deal!

Nadat mijn oude kettingzaag was vastgelopen hier eens langsgegaan om te kijken naar een nieuwe Husqvarna. Via internet had ik de zaag wel iets goedkoper kunnen krijgen maar hier kreeg ik er een bus olie en een vijl gratis bij, daarnaast kreeg ik op een zaagbroek ook nog wat korting. Kortom, prima deal, buiten dat een en ander keurig uitgelegd gekregen.

Uitstekend advies.

Uitstekend advies en mooie prijs-kwaliteit verhouding!

Eerlijk advies

Prijs is dus niet altijd voor aankoop

Helemaal prima gegaan

Prima service fantastisch geholpen

Snelle levering

Voelt vertrouwd.

Mijn man is super tevreden met zijn bladblazers.

Helemaal geweldig

super

de bestelling was er snel. een super machine. mvg tonnie en ralf.

erg goed

goed contact gehad per telefoon

Heel goed geholpen.

Vriendelijk personeel . Goede uitleg.

snelle correcte bestelling en bezorging

bestelling werd snel geleverd met een beschrijving hier netjes bijgevoegd. top service

Het is bij Spek Tuinmachines altijd perfect geregeld. Je besteld wat je nodig hebt en het wordt altijd op de afgesproken tijd keurig gratis thuis bezorgd.

Prima en vriendelijke service.

Uitstekende kwaliteit van goederen en altijd bereid tot ondersteuning. Snelle reactie op vragen en dat is heel prettig en klantvriendelijk.

ik voelde mij klant

prima informatie en uitleg

Prima en deskundige voorlichting en instructie

Bij de aankoop van een bosmaaier ben ik prima geholpen. De uitrusting & riemen om de bosmaaier te hanteren werden goed op maat gemaakt. Daarnaast goede instructie over het gebruik en de te gebruiken brandstof. Aanrader!

Alles dik in orde

Alle verliep zoals prima

goed duidelijk en eerlijk

Ik had bladblazer zak besteld .(dacht ik). Ik kreeg gelijk een e mail dat ik een elleboog stuk had besteld.Dus zsm de bestelling geannuleerd. De betalling was ook reeds gebeurd , echter had het betaalde geld binnen 1 dag weer terug op mn rekening. Dus bij deze een goeie duidelijk en eerlijke zaak .

Tevreden

Na contact met Ingrid van der Spek een zeer schappelijke credit nota ontvangen. Vriendelijk bedankt voor deze service en begrip voor het ongemak. Super!

Hakselaar

Zocht een goede hakselaar en wilde die bij voorkeur in de buurt kopen bij een firma die eventueel ook later onderhoud kan doen. Kwam uit op van der Spek in Stolwijk, die ook nog lager in prijs was dan de meeste webwinkels. Keuze was snel gemaakt en bestelling gedaan op de website. Binnen een dag afgeleverd met instructie.

TE WEINIG RELEVANTE INFORMATIE OVER HET PRODUCT

Product besteld en ontvangen, niet duidelijk over wel of niet losse accu, moest nog een back pack bestellen. was niet duidelijk op de site. Stekker van de back pack laat heel gemakkelijk los, zat de eerste de beste keer al door de kabel door te lang snoer. niet echt tevreden!!

Geachte heer, U heeft in het recente verleden (zo blijkt nu) een ander product van EGO bij ons aan geschaft. Dit was een machine voor een doorsnee gebruiker. Nu heeft u een Pro machine aangekocht en dit is geschikt voor de professionele gebruiker welke doorgaans intensief met z'n materialen werkt. Omdat deze vaak gebruik maakt van zwaardere accu's is er voor gekozen om dit type machines te laten werken i.c.m. een zgn. rugaccu welke is uitgerust met een andere aansluiting, een aanzienlijk grotere actieradius heeft en een bijbehorend hoog gewicht. Een oplossing om toch te kunnen werken met de standaard accu's is het rugharnas (BH1001) waarin in men de accu kunt plaatsen. U heeft gelijk wanneer u stelt dat dit niet duidelijk in onze beschrijving op de website is vermeld, onze excuses hiervoor en wij zullen dit per omgaande aanpassen. U had overigens van de optie om het product aan ons te retourneren gebruik kunnen maken en voor een ander type heggenschaar te kiezen. Uw opmerking over het accuhouder / rugharnas BH1001, welke u blijkbaar inmiddels elders heeft aangeschaft, m.b.t het loslaten van de stekker kunnen wij niet plaatsen. Wanneer de stekker goed in de machine wordt gestoken (groene rand op stekker mag niet meer zichtbaar zijn) komt deze er normaal gesproken niet meer uit. Wat de lengte van het snoer betreft, men dient de kabel over de schouder te dragen en niet onderlangs waardoor je met de kabel in de haag komt en deze kunt raken. Voor klachten over het rugharnas kunt u zich tot de betreffende leverancier wenden welke dit voor u op kan lossen. Mocht dit niet lukken dan willen wij graag u van dienst zijn om dit alsnog onder service voor u te realiseren.

Shop met goed service

Geven goede technische ondersteuning en denken met de klant mee.

goede ervaring

Duidelijke website. Snelle levering met goede informatie

Zeer positieve ervaring qua advisering

Advies op maat met oog voor de situatie

Gewoon prima

Wij hebben hier een vervangende accu besteld voor onze Gardena tuinslanghouder. Ondanks dat het een duur onderdeel is bleek de prijs achteraf fair. Snel en netjes opgestuurd. Complimenten