Goed advies en top service

Na telefonische contact omtrent de aanschaf van een robotmaaier deelde de eigenaar mede dat hij ter plaatse moest komt kijken om een goed advies uit te kunnen brengen welke maaier het geschiktst was. De opvolging was zeer snelle het advies deskundig met begrijpelijk argumenten onderbouwd. Ook de installatie zeer snel met goede uitleg. Na een paar dagen even gebeld dat mij iets niet duidelijk was hoe en welke instelling ik moest gebruiken. Dezelfde dag ter plaatse en verdere uitleg en advies gekregen.

Aanrader!

Deskundig en helder advies bij aankoop van Husqvarna automatische grasmaaier / robot. Het was geen enkel probleem om na de aankoop en installatie nog een keer langs te komen om een probleempje te verhelpen. Prettig geholpen. Aanrader!

Prima prijs en snel geleverd

De revolutionaire bosmaaier op accu hier besteld, voor een goede prijs, keurig op tijd afgeleverd. Een maaier die zijn tijd vooruit is, prijzig, maar dat verdienen we terug met minder brandstof gebruik en eenvoudiger onderhoud. Natuurlijk is een machine op stroom stiller en niet onbelangrijk voor de gebruiker er komen geen uitlaatgassen vrij. Een toekomstgericht product, passend in onze Natuurtuin Kandoel in Dongen.

de ouderwetse degelijkheid straalt ervan af.

zeer duidelijke site , wat beloofd wordt, is 100% waargemaakt.

Beschrijving materiaal volkomen juist,prima service

Verzonden mail werd direct beantwoord, het draait daar op wieltjes, alles zeer goed georganiseerd. Dikke pluim

Vriendelijk en behulpzaam

Kwamen voor een grasmaaimachine . Kregen duidelijke uitleg en liet ook zien en voelen wat het verschil tussen de machines was. Daardoor een goede keus kunnen maken.

Snel geregeld en keurig netjes antwoord op mijn vragen gehad.

Zoals ik al zei, snel geregeld en mijn vragen werden keurig en snel beantwoord. Een zeer mooie aanbieding die heggenschaar van EGO en werk goed.

Vriendelijk personeel en afspraken worden keurig nagekomen.

Vriendelijk personeel en afspraken worden keurig nagekomen.

Geweldige service en vakkennis

Heel veel geleerd over allerei accutuinmachines, waardoor we een weloverwogen besluit konden nemen. Hij nam alle tijd voor ons. Daarbij zijn de prijzen zeer concurrerend vergeleken met andere aanbieders. We twijfelden of we via de webshop zouden bestellen of 30 km omrijden om de spullen in de winkel te kopen. Aan dat laatste hebben we goed gedaan.

Geweldige service en vakkennis

Goed geholpen en goede service.

Kees van der Spek Tuinmachines is een prettige firma waar je vriendelijk en kundig geholpen wordt.

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf met een perfecte service

Een zaak waar je nog echt klant bent

Goed geholpen neemt de tijd voor uitleg van de machines. Goede service veel tuinmachines gekocht kom er regelmatig. Ben helemaal weg van het merk ego 5 jaar garantie en betaalbaar

Prima uitleg over de grasmaaier.

Goede service en erg behulpzaam.

Snel en goed

Klnatvriendelijk, prima advies en service; houden zo!

Wordt altijd in alle opzichten goed geholpen.

goede service en duidelijke uitleg

klant vriendelijk en kundig

Blij verrast door super service!

Ik ben echt ontzettend tevreden. Ik had een probleem met mijn grasmaaier en kon dezelfde dag nog langskomen. Het probleem werd direct verholpen. En omdat ik ook een heggenschaar kocht, was de reparatie aan mijn grasmaaier zelfs gratis. Ouderwetse service in de goede zin van het woord!!

Geweldig! Jaren eerder moeten doen.

Goed advies vooraf en snelle en vakkundige installatie. Hebben de de X-versie en App werkt prima. Kunnen zien waar maaier is en geeft melding als deze vast zit. Zijn er echt superblij mee!

Snelle service

Persoonlijk contact is op prijs gesteld. Veel uitleg is ons gegeven. Alle vragen konden gesteld worden.

Vriendelijk, correct, goede prijs, goed advies

Niets dan lof, behalve dat ik zelf nog een paar uur bezig was met het herstellen van de schade van het kabeltrekapparaat.

Bestelling ging vlot en was duidelijk.

Het vervolg blijkt niet zo vlot te verlopen gezien de beloofde 24 uur waarin wij mail gingen ontvangen voor de levering blijkt nu bijna verlopen te zijn maar wij mochten niets ontvangen. Betaling was nochtans bevestigd alsook de opdracht voor de levering maar dat blijkt dus niet zo vlot te verlopen. Spijtig.

Bestelling en levering is naar tevredenheid verlopen.

Eerste ervaring met jullie bedrijf is gewoon goed. Meer kan ik er niet over zeggen.

goede service vandaag besteld morgen geleverd.top

goede en duidelijke website. product uitgezocht en de volgende dag geleverd top deze snelle levering

Oke.

Geen probleem ­čĹŹ geweest.

Over Kees van der Spek Tuinmachines