Hele snelle levering, goede prijs, product mag beter afgesteld worden

Erg tevreden over de levering. Het product, een kettingzaag van Husqvarna, 120 mark II instapmodel, is alleen niet heel goed afgesteld. De carburateur moet afgesteld worden om goed en werkbaar te lopen. Helaas is dit voor een beginner niet bekend. Ligt niet aan de winkel maar husqvarna gok ik. De winkel kan natuurlijk niet de doos openmaken en de zaag afstellen.

snelle en juiste levering

Goede kwaliteit materiaal en snel geleverd, prima bedrijf!!

altijd op tijd geleverd

vriendelijk geholpen

Prima, snel en deskundig

Ruime keuze in degelijk tuinmateriaal, tegen een goede prijs en snel bezorgd. Achteraf ook goede service en nazorg

Snel geleverd, goed verpakt

Telefonisch contact gehad: snel en goed geholpen.

Top!!

Zowel advies als service is TOP bij Kees van der Spek Tuinmachines. Ik ben onze Husqvarna op accu lijn aan het uitbreiden en deze koop ik graag bij hun vanwege de Service met hoofdletter S. Ook als je informatie vraagt word je vriendelijk en geduldig te woord gestaan, voor mij een rede om een uur ervoor te rijden terwijl ik een dealer hier op de hoek heb.

Goede en snelle service en levering

Goede kwaliteit en service

Snelle levering

Goede en snelle levering, duidelijke website .

Juiste product humorvol aangeboden

Prettige voorlichting, snelle service, prijs-kwaliteit in orde.

Ik ben tevreden over jullie ,ga zo door.

Wordt goed geholpen als klant.

topverkoper

voor een scherpe prijs, snelle levering en prima dienst na verkoop, slechts één adres: Kees van der Spek

Prettig bedrijf

Prettig in omgang.....

Prettige, persoonlijke dienstverlening

Prettige, persoonlijke dienstverlening

Snel en correct.

Snel en correct.

Geweldige service en vriendelijkheid

Nalevering van een artikel (had er 2 in bestelling) super snel verlopen en mooi op tijd binnen zoals ze beloofd hadden via de telefoon. Een zeer tevreden klant. Gr Erik

top service

levering bij post verkeerd gegaan en zoek geraakt, Kees vd Spek lost dit heel netjes op!

Snelle levering en erg vriendelijk

Bij onduidelijkheid bellen ze en overleggen. Zeer vriendelijk en goede service. Snelle levering.

Goed assortiment en snelle levering

Goed assortiment inclusief onderdelen en accessoires. Snelle levering. Goede prijs online.

Bij van der Spek is het goed voor elkaar.

Ik heb onderdelen gezocht op de website en besteld en keurig ontvangen.

Zoals het hoort

Na een misverstand, snel het goede onderdeel ontvangen en het verkeerde geretourneerd

Vriendelijke en snelle service

Snel geleverd onderdeel bleek door mij verkeerd besteld, na telefonisch overleg het goede onderdeel besteld en het verkeerde onderdeel terug gestuurd. Volgende dag was het goede onderdeel er al. en binnen een week had ik mijn geld weer terug. Dus echt een hele goede service

Scherpe prijs, snelle levering

Topmerken tegen zeer scherpe prijzen en super snelle levering en afhandeling

Goed geregeld

Zeer goede service en uitleg. (Ook na verkoop).

fijne webshop, goede informatie over leveringen

fijne webshop, goede informatie over leveringen

Keurig geleverd

Over Kees van der Spek Tuinmachines

Kees van der Spek is al ruim 40 jaar een begrip op het gebied van tuinmachines, tuingereedschappen, onderdelen, onderhoud en reparatie. Zowel lokaal in de Krimpenerwaard en omstreken als online in nederland en België bieden wij u een enorm assortiment aan producten én persoonlijk advies. Wij verkopen (robot)grasmaaiers, kettingzagen, bosmaaiers, trimmers, heggenscharen, pompen, hakselaars, snoeigereedschap, besproeiingsproducten, tuingereedschappen, brandstof en onderdelen. Ook alle tuinproducten op accu vindt u in ons assortiment. Wij bieden u een zeer ruime keus. Tevens kunnen wij u het complete assortiment van Gardena leveren. Of u nu een onderdeel zoekt, complete tuinberegening of producten voor het bewateren van uw tuin of terras, u vindt het bij ons. Persoonlijk advies nodig? Neem even contact met ons op: Tel: 0182-342590 of e-mail: [email protected]. Onze online webshop:

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.