Teleurgesteld

Ontvangen onderdeel slecht verpakt en daardoor kapot ontvangen. Daardoor met eigen versleten onderdelen de nieuw ontvangen grasmaaier motor zelf moeten herstellen.

Hakselaar

Zocht een goede hakselaar en wilde die bij voorkeur in de buurt kopen bij een firma die eventueel ook later onderhoud kan doen. Kwam uit op van der Spek in Stolwijk, die ook nog lager in prijs was dan de meeste webwinkels. Keuze was snel gemaakt en bestelling gedaan op de website. Binnen een dag afgeleverd met instructie.

TE WEINIG RELEVANTE INFORMATIE OVER HET PRODUCT

Product besteld en ontvangen, niet duidelijk over wel of niet losse accu, moest nog een back pack bestellen. was niet duidelijk op de site. Stekker van de back pack laat heel gemakkelijk los, zat de eerste de beste keer al door de kabel door te lang snoer. niet echt tevreden!!

Geachte heer, U heeft in het recente verleden (zo blijkt nu) een ander product van EGO bij ons aan geschaft. Dit was een machine voor een doorsnee gebruiker. Nu heeft u een Pro machine aangekocht en dit is geschikt voor de professionele gebruiker welke doorgaans intensief met z'n materialen werkt. Omdat deze vaak gebruik maakt van zwaardere accu's is er voor gekozen om dit type machines te laten werken i.c.m. een zgn. rugaccu welke is uitgerust met een andere aansluiting, een aanzienlijk grotere actieradius heeft en een bijbehorend hoog gewicht. Een oplossing om toch te kunnen werken met de standaard accu's is het rugharnas (BH1001) waarin in men de accu kunt plaatsen. U heeft gelijk wanneer u stelt dat dit niet duidelijk in onze beschrijving op de website is vermeld, onze excuses hiervoor en wij zullen dit per omgaande aanpassen. U had overigens van de optie om het product aan ons te retourneren gebruik kunnen maken en voor een ander type heggenschaar te kiezen. Uw opmerking over het accuhouder / rugharnas BH1001, welke u blijkbaar inmiddels elders heeft aangeschaft, m.b.t het loslaten van de stekker kunnen wij niet plaatsen. Wanneer de stekker goed in de machine wordt gestoken (groene rand op stekker mag niet meer zichtbaar zijn) komt deze er normaal gesproken niet meer uit. Wat de lengte van het snoer betreft, men dient de kabel over de schouder te dragen en niet onderlangs waardoor je met de kabel in de haag komt en deze kunt raken. Voor klachten over het rugharnas kunt u zich tot de betreffende leverancier wenden welke dit voor u op kan lossen. Mocht dit niet lukken dan willen wij graag u van dienst zijn om dit alsnog onder service voor u te realiseren.

Shop met goed service

Geven goede technische ondersteuning en denken met de klant mee.

goede ervaring

Duidelijke website. Snelle levering met goede informatie

Zeer positieve ervaring qua advisering

Advies op maat met oog voor de situatie

Gewoon prima

Wij hebben hier een vervangende accu besteld voor onze Gardena tuinslanghouder. Ondanks dat het een duur onderdeel is bleek de prijs achteraf fair. Snel en netjes opgestuurd. Complimenten

100% volgens verwachting, snelle service en levering, top!

Onvergetelijk en bovendien erg gezellig....

De service om in Zuid-Frankrijk een automower te installeren op een professionele en nog gezellige manier ook is wel bijzonder te noemen!!

Goed advies en vakkundig personeel.

Wij zijn zeer goed geholpen en het personeel heeft vakkundig de draden voor de robotmaaier aangelegd!

Beetje erg slordig.

Wij hebben onze maairobot voor € 152,- laten installeren in de tuin. Helaas, na oplevering bleek hij te haperen. Nadat ik gebeld had naar de leverancier, kwam de volgende dag een monteur. Er bleek een stekkertje kapot. De volgende heb ik het bedrijf weer gebeld, omdat de robot halverwege het station bleef steken. De leverancier dacht dat hij wellicht bleef haken. Dat bleek niet het geval. Ik ben zelf met de gebruiksaanwijzing in de hand op onderzoek gegaan. De grensdraden bleken onder het station door te lopen, waardoor de robot stopte en het overtollige draadeind was bovendien opgerold onder het station. Geen wonder dus dat hij niet werkte. ( in de gebruiksaanwijzing wordt geadviseerd daar attent op te zijn bij aanleg) Ik heb dat zelf veranderd. De machine werkte nu, maar bleek volstrekt verkeerd geprogrammeerd. In de eerste plaats op 500m2 ingesteld, terwijl het een grasmat was van totaal 250m2. Daarbij was de maaitijd ingesteld op 12 uur per dag, terwijl volgens de gebruiksaanwijzing voor deze oppervlakte 5 uur voldoende is, inclusief oplaadtijd. Tot overmaat vaan ramp was een afgelegen deel van de grasmat in het geheel niet ingeprogrammeerd, zodat dat helemaal niet gemaaid werd. Gelukkig heb ik dit, na enig gepuzzel zelf op kunnen lossen. Ik heb de machine zelf opnieuw geprogrammeerd. Maar ik ka me voorstellen dat dat niet iedereen meer lukt op mijn leeftijd. ( 78 jaar) We zijn dus teleurgesteld in onze verwachtingen wat de afwerking betreft.

Goed advies en top service

Na telefonische contact omtrent de aanschaf van een robotmaaier deelde de eigenaar mede dat hij ter plaatse moest komt kijken om een goed advies uit te kunnen brengen welke maaier het geschiktst was. De opvolging was zeer snelle het advies deskundig met begrijpelijk argumenten onderbouwd. Ook de installatie zeer snel met goede uitleg. Na een paar dagen even gebeld dat mij iets niet duidelijk was hoe en welke instelling ik moest gebruiken. Dezelfde dag ter plaatse en verdere uitleg en advies gekregen.

Aanrader!

Deskundig en helder advies bij aankoop van Husqvarna automatische grasmaaier / robot. Het was geen enkel probleem om na de aankoop en installatie nog een keer langs te komen om een probleempje te verhelpen. Prettig geholpen. Aanrader!

Prima prijs en snel geleverd

De revolutionaire bosmaaier op accu hier besteld, voor een goede prijs, keurig op tijd afgeleverd. Een maaier die zijn tijd vooruit is, prijzig, maar dat verdienen we terug met minder brandstof gebruik en eenvoudiger onderhoud. Natuurlijk is een machine op stroom stiller en niet onbelangrijk voor de gebruiker er komen geen uitlaatgassen vrij. Een toekomstgericht product, passend in onze Natuurtuin Kandoel in Dongen.

de ouderwetse degelijkheid straalt ervan af.

zeer duidelijke site , wat beloofd wordt, is 100% waargemaakt.

Beschrijving materiaal volkomen juist,prima service

Verzonden mail werd direct beantwoord, het draait daar op wieltjes, alles zeer goed georganiseerd. Dikke pluim

Vriendelijk en behulpzaam

Kwamen voor een grasmaaimachine . Kregen duidelijke uitleg en liet ook zien en voelen wat het verschil tussen de machines was. Daardoor een goede keus kunnen maken.

Snel geregeld en keurig netjes antwoord op mijn vragen gehad.

Zoals ik al zei, snel geregeld en mijn vragen werden keurig en snel beantwoord. Een zeer mooie aanbieding die heggenschaar van EGO en werk goed.

Vriendelijk personeel en afspraken worden keurig nagekomen.

Vriendelijk personeel en afspraken worden keurig nagekomen.

Geweldige service en vakkennis

Heel veel geleerd over allerei accutuinmachines, waardoor we een weloverwogen besluit konden nemen. Hij nam alle tijd voor ons. Daarbij zijn de prijzen zeer concurrerend vergeleken met andere aanbieders. We twijfelden of we via de webshop zouden bestellen of 30 km omrijden om de spullen in de winkel te kopen. Aan dat laatste hebben we goed gedaan.

Geweldige service en vakkennis

Goed geholpen en goede service.

Kees van der Spek Tuinmachines is een prettige firma waar je vriendelijk en kundig geholpen wordt.

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf met een perfecte service

Een zaak waar je nog echt klant bent

Goed geholpen neemt de tijd voor uitleg van de machines. Goede service veel tuinmachines gekocht kom er regelmatig. Ben helemaal weg van het merk ego 5 jaar garantie en betaalbaar

Prima uitleg over de grasmaaier.

Goede service en erg behulpzaam.