Fijn bedrijf met persoonlijke aandacht

Via Google ben ik terecht gekomen bij Kees van der Spek, ik was op zoek naar een tweetal Gardena robotmaaiers. Een mooi bedrijf waar de mensen nog met passie in hun vak zitten. Ze nemen de tijd om je vragen te beantwoorden, en wijzen je ook op de vragen die je niet gesteld hebt (maar wel belangrijk zijn om te weten).

Zie onder

Goed telefonisch advies, makkelijk bestellen en snelle levering. Goed product

tijdbesparing en comfort

Even wennen aan de voor mij nieuwe bedieningsmogelijkheden.Na jarenlang een machine met snoer gehad te hebben, is dit een ballast minder.Aan de bediening met snelheid moest ik even wennen. Ik ben nu tevreden over mijn aankoop. In ieder geval spaart de nieuwe machine veel tijd en kan zorgvuldig afgesteld worden.

Heldere site, snelle service

Duidelijke site, goede informatie en goede communicatie. Top!

Top bedrijf

Een bedrijg met bezieling, gaan voor de klant en leveren een mooi en gepast product naar de wens van de klant.

Dit is een bedrijf die altijd voor je klaar staat.

zeer goede service en uitstekend personeel, ook bij ernstig ziek zijn van klanten staan ze voor je klaar.

Geleverd zoals was vermeld. Keurig dus.

Geen problemen ondervonden met de bestelde artikelen, een robotgrasmaaier van Gardena en een paar dagen later de garage daarvoor.. Netjes op de hoogte gehouden d.m.v. email.

snel en juist

Ik koop hier altijd reserve opvangzakken voor mijn Gardena bladblazer/bladzuiger. Moeilijk te vinden online. Maar hier zijn ze steeds voorradig en niet te duur.

goed en prettig advies

na oriënteren op internet voor advies in de winkel geweest. Prettig en uitvoerig advies gekregen. Daarna besloten om de machine bij vd Spek aan te schaffen. Ook de prijs is zeker tov internet winkels goed.

Onderdelen bestellen gaat handig. Alleen de levering van Pellenc onderdelen duurt wat lang.

Parfait.

Prix compétitif, préparation de la commande et livraison rapide.

• Nous recommanderiez-vous? Oui

Goed advies en uitstekend op de hoogte gehouden over de levering

Prettig gesprek gehad over de te kiezen robotmaaier. Levertijd was een aantal weken maar werd daarover goed geïnformeerd. Prima service!

Snelle levering!

perfecte service en uitleg

Eerlijk betrouwbaar goede service en prijzen

Goed en klantgericht bedrijf wat luistert naar de klant

Bij Kees ven der Spek wordt je persoonlijk behandeld en geluisterd naar de klant. Er wordt gericht gekeken naar de gevraagde producten maar ook naar soortgelijke producten welke voor het zelfde werk gebruikt worden. Er wordt goed gekeken naar de werkbaarheid van de machines voor de klant. Indien er geen standaard product is voor de klant wordt er een oplossing gezocht. Wij werken al enkele jaren naar tevredenheid met Kees van der Spek samen.

uitmuntend

uitstekende service - retour fantastisch afgehandeld - tf zeer goed geholpen - weet waar ik moet zijn voor GARDENA produkten thx

Met Gardena reserve onderdelen doen de pop-up sproeiers her weer

Het verzenden duurde wel enkele dagen, maar dat was geen probleem.

Het was lekker vlot.

Het was er snel.

Werd snel en uitstekend geholpen

Werd snel en uitstekend geholpen

Alles van bestellen tot afleveren is net als altijd in de winkel perfect!

Het is fijn dat we nu digitaal konden kopen, waar we normaal voor naar de winkel gingen.

Snelle en adequate levering

Telefonisch goed bereikbaar, vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. De levering van het product was supersnel.

uitstekend

vrijdag 26.06.20 besteld zaterdag 27.06.20 14:30 uur geleverd ! als dat niet uitstekend is. Dit onthouden wij voor de toekomst .

Snel en korrekt

Overzichtelijk aanbod en snelle levering. Perfekt

duidelijke website, snelle levering

Accessoires van Gardena zijn makkelijk te vinden en te bestellen. We hadden ze binnen een dag in huis, keurig verpakt. Voor herhaling vatbaar!

Snelle levering

Grastrimmer besteld.en doet het perfect. Prijs is laag