de bestelling is correct uiytgevoerd

alles was compleet

Goede voorraad snelle levering

Een van de weinige bedrijven waarbij je via een goede Illustrated Part Catalogus je onderdelen kunt bestellen. (Kan sommige kopers ook afschrikken) In mijn geval alles op voorraad voor de reparatie aan een gardena R40li robot grasmaaier.

Nette, vriendelijke behandeling en vlotte levering

Robot maaier besteld. Geleverd binnen de afgesproken termijn. Vragen over bestelling werden vriendelijk afgehandeld.

Prima!

Snelle levering, goeie prijs en product zoals beloofd.

Klantgericht

We hebben een grasmaaier van Husqvarna gekocht. Deze bleek niet goed af te stellen. Contact opgenomen met de werkplaats van Kees van der Spek. Ze hebben een nieuwe gestuurd, die door de medewerker van de werkplaats eerst is afgesteld. Zeer goed, vriendelijk en snel geholpen. Vanmiddag het gras gemaaid en wat denkt u ? Een mooi geknipt gazonnetje.

klant vriendelijke zaak .

mooie zaak , erg fijn geholpen . goede uitleg !!

super advies

robot uitgezocht en via het internet besteld. helaas toch niet tevreden en kon hem gewoon retour brengen. geld binnen 3 dagen op de rekening. prima service

Super service en kwaliteit

M'n bestelling bleek niet helemaal te leveren, na snel en gemakkelijk contact een prima oplossing ontvangen.

ruimschoots een voldoende

Snelle levering

Correct afgeleverd

Alles op voorraad en in één keer afgeleverd

Robotmaaier husqvarna 305 bij u gekocht,goede uitleg en informatie bij installeren even gebeld voor bluetooth verbinding,alles werkt prima,volgende aanschaf goed adres

Top bedrijf

Had het verkeerde onderdeel besteld gebeld en alles perfect opgelost Een betrouwbaar en top bedrijf

Goede prijs, snelle levering

2e x een AGO machine besteld, prima prijs en snelle levering

Snel, heel goed. Ik ga weer bestellen.

Snelle levering

Het is super dat ik een reparatie kon uitvoeren op mijn robotmaaier. Dankzij uw bedrijf heb ik makkelijk het benodigde onderdeel kunnen bestellen met een snelle levering.

Prima levering en uitstekende producten die geheel overeen komen met de vooraf getoonde informatie.

We zijn zeer tevreden

Prima bedrijf

Al jaren ben ik klant bij dit bedrijf,dit tot volle tevredenheid. Een mooi en ruim assortiment van diverse machines en gereedschappen, goede en snelle service en vriendelijke medewerkers.Kortom een aanrader!

Conform afspraak en snel geleverd.

Tip: Biedt een verkorte (geplastificeerde) handleiding aan voor de geleverde producten. Dat maakt het 10+

Goed.

Correcte info ivm levering.

Vooraleer te bestellen, telefonisch geïnformeerd naar levertermijn (ik wist dat het nieuw model nog nergens te krijgen was) en er was slechts enkele dagen vertraging op de voorziene levering.

Goed advies

Goed telefonisch advies, heel vriendelijk. Gekocht product ook zeer naar mijn zin.

Ze doen wat ze beloven!

Een hele installatie Gardena Micro drip systeem besteld. Keurig afgeleverd voor een super prijs. Niets te klagen. Zelfs gratis mesjes extra bijgeleverd.

Zeer goede service

Snelle levering! Ze hadden zelfs de robotmaaier al aangemeld bij Gardena namens mij! Een tweede product was niet op voorraad maar na overleg heb ik een duurdere variant meteen opgestuurd gekregen! Al met al top

Zeer tevreden!

Snelle levering en zeer behulpzaam waarvoor dank!