Betrouwbaar bedrijf en kwaliteitsvolle producten met scherpe prijzen. Zeer overzichtelijke website en vlotte order procedure. Alles perfect verpakt en geleverd zoals afgesproken. Zeker voor herhaling vatbaar.

Snel en correct levering. Goede prijzen.

Mijn bestelling was snel geleverd en goed ingepakt.

Goede producten, betrouwbaar en snelle levering

Ruim assortiment met goede gereedschappen. Goede informatie over de producten. Snelle levering.

Makkelijk besteld en super snel geleverd.

Goed bedrijf met scherpe prijsstelling.

Telefonisch contact voorafgaand aan bestelling werd door mij als zeer prettig ervaren,

Snelle levering, goede service

Flymo gekocht maar zat geen verloopstekker bij. Email gestuurd en per omgaande werd de verloopsticker gestuurd

Netjes en snel geleverd

Gedegen vakkennis en ruime ervaring

Ik ben goed geholpen met het uitkiezen van een maai robot. Ook nam Sjoerd de tijd om aan mij uitleggen hoe ik de Begrenzing draad en begeleiding draad moet aanleggen. Als er vragen zijn nu maar ook later over de Husqvarna dan kan ik altijd terecht. Echt een goede service,

De site is goed en de informatie is erg duidelijk. Ook geven jullie gelijk aan wanneer je ongeveer je bestelling kan verwachten en mocht het uitlopen wordt je ingelicht.

Had vragen over de installatie van een robotmaaier. Kreeg duidelijke instructies.

Prima grasmaaier

Makkelijk te gebruiken en geen gedoe meer met elektrisch snoeren.

Correcte firma met uitstekende service

Ik heb een Flymo Contour Cordless gekocht De accu bleek defect Zonder problemen een nieuwe toegestuurd gekregen en alles is opgelost Defecte accu twee maand bewaren Als je niets hoort in die tijd dan accu in de milieubox Krijg ik wel bericht dan de accu terugsturen om te kijken wat er aan mankeerde Een aanrader voor iedereen Hemmie Borculo

Prima advies en snel geleverd

Telefonisch eerlijk en goed advies gekregen. Bestelling daarna snel geleverd.

Uitstekend.

Vanaf het moment dat ik jullie website ontdekte heb ik alleen maar nuttige ervaringen opgedaan. De service bleek uitstekend en resulteerde in de aankoop van een laadstation voor mijn robotmaaier. Ook de bezorging bleek te zijn zoals beloofd, binnen één dag.

Goede prijs en snel levering

Aanrader...!

Prima geregeld

Top zeker een aanrader!

Goed en bondig advies!

Uit een ruime sortering werd mij voor mijn doel op een professionele manier door een vakspecialist de juiste keuze geadviseerd!

Geweldig bedrijf

Komen elk jaar de grasmaaier ophalen en in het voorjaar weer terug geplaatst. Gilbert is een topper komt z’n afspraak na.

boerencamping Vreede is Rijckdom

Correcte zakelijke behandeling.

Geweldig geholpen bij het kopen van een motorzeis

Vriendelijk,zeer goed geholpen.

Alles snel geleverd en duidelijke communicatie

Goed & snel

Snelle levering van twee Ego accu’s die verder nergens te krijgen waren. Heel blij mee!

Goede service, nette prijs.

Op navraag per mail een snel en inhoudelijk antwoord ontvangen, snelle levering van de bestelde goederen en tevens de machines aangemeld bij de leverancier.

Correct en een snelle service! Dankjewel

Ik ben heel tevreden over mijn nieuwe aankoop! Correcte info en een eerlijke prijs.

Snel het juiste geleverd tegen scherpe prijs.

Zie boven