Goed advies en heel fijn geholpen!

We zijn door onze tuinhulp op het adres van Van der Spek gewezen, dus was onze eerste kennismaking met jullie bedrijf. We waren op zoek naar een nieuwe accu maaimachine en zijn hierin heel goed geadviseerd en konden zo redelijk vlot onze keuze maken op een Ego 47 cm zelfrijdende grasmaaier. Bijzonder prettig geholpen en goed geadviseerd door Sijlvia Reijm. Bedankt Sijlvia!

Zeer professionele en klantgerichte organisatie

Het online vinden van een specifiek Gardena onderdeel ging super eenvoudig op de Kees van der Spek website. Levering van deze onderdelen ging volledig conform de toegezegde levertijd. En de afhandeling en het terugbetalen van een geretourneerd onderdeel ging ook zonder enig probleem. Kortom, een uiterst klantvriendelijke en klantgerichte professionele online verkoper. Aanbevelenswaardig!

Accu grasmaaier Ego LM1903E-SP

Zeer tevreden met Grasmachine. Ook goede prijs.

super verwerking en bezorging

goed website, makkelijk overzichtelijk. Snelle levering en goed verpakt.

Gewoon goed

Keurig te woord gestaan in de showroom daarna om logistieke reden via webshop besteld

Netjes en snel

Aan de telefoon een goed en net gesprek. Twee bestellingen, snel geleverd, overzichtelijke website. Kom zeker nog terug!

Duidelijke communicatie en goed prijs!!

Heel tevreden

bestelling is probleemloos verlopen!

snelle levering van de goederen, heel goed verpakt. Prachtig werk!

Qualité et rapidité

C'est la deuxième fois que nous commandons chez vous , vos prix sont bons si on les comparent avec d'autres vendeurs pour les mêmes objets . Bonne continuation.

• Nous recommanderiez-vous? Oui

Snel en goed

Goede uitleg snelle afhandeling

Goed geholpen

Goed gesorteerd

Bestelling via internet, binnen 5 minuten lag het klaar om opgehaald te worden

Heb goede ervaringen met met kees vd spek

Heb EGO artikel besteld en gekregen, maar door slechte transporteur veel te laat aan gekomen.dus heb ik gebeld naar transmision ,daar zijden ze dat ze het te druk hadden. Maar dat is nu al de zoveelste keer met transmision. Mijn advies voor Kees is verander van transporteur,bv, Post NL, die zijn nog nooit te laat geweest..

Correct product,snelle levering

Correcte afhandeling en levering van mijn product

goed verpakt

snelle levering

Snel en netjes!

Flymo gemakkelijk besteld en snel, compleet en netjes geleverd.

Snelle levering en heldere communicatie!

Binnen 2 werkdagen in huis, duidelijke extra instructie brief erbij.

Goed advies en klantvriendelijk bedrijf

Ik heb er goede spullen gekocht na prettig advies en erg behulpzaam personeel Ik kan alleen maar positief zijn over de behulpzaamheid van de mensen die dit bedrijf runnen. Het kan er druk zijn, en dat is logisch, houd daar rekening mee.

Vlotte afhandeling van de bestelling

zie boven

Persoonlijke aandacht, uitstekende aanbieding

Ik was op zoek naar electrisch tuingereedschap met een accu. Een stukje parklandschap met zes paarden geeft best veel onderhoud, maar er is geen electriciteitsaansluiting. Mijn oog viel op de EGO multitool set, maar met een prijs van rond de € 1000 was het ook best een uitgave. Bij Kees van der Spek vond ik de set, met een extra accu. Toch een extra van ongeveer € 200. Vragen die ik vooraf had werden snel en volledig beantwoord. Toen ik had besteld en mijn bezorgoptie had aangegeven werd ik gebeld om een alternatief door te spreken omdat het best om een groot en zwaar pakket ging. Wat gewoon heel goede aftersales service is. Het apparaat (de apparaten!) is geweldig - professionele kwaliteit. Twee accu's met ieder ongeveer een uur werktijd (afhankelijk van wat je doet) is gewoon heel prettig. Daarbij zijn de accu's in een half uurtje opgeladen, dus twee keer twee uur per dag werktijd is goed mogelijk. En dan heb je een behoorlijke lichamelijke inspanning verricht, meer zul je niet doen op een dag. Samengevat: goede info op de website, prima communicatie voor en na de aankoop, kwaliteitsproducten.... ik ben super enthousiast over Kees van der Spek.

top

overzichtelijke website snelle levering

Levering binnen een dag super zeer tevreden

De product is prima en vlotte levering.

Gazonmaaier - Scherpe prijs en super service

Scherpe prijs, snelle levering, smeerolie en brief met uitleg erbij. Machine gevuld met olie en Aspen 4T en start na een keer trekken. Enige advies van mijn kant: plak er een sticker op de machine zodat ik vragen van buren direct kan beantwoorden. Waar heb je die gekocht?

topkwaliteit, snelle levering

zeer tevreden