Dit geeft rust

Omdat wij niet bij de verbouwing van ons net aangekochte huis konden zijn en zelf geen verstand hebben van de bouw, hebben we Jobse groep ingeschakeld om bouwinspecties te laten doen. De hulp die we kregen was boven verwachting. Niet alleen hebben ze alle vragen willen beantwoorden die we hadden, maar ze dachten ook actief met ons mee. Zo liet een aannemer het ineens afweten, waardoor we in de problemen dreigde te komen met onze planning. De inspecteur heeft toen rondgevraagd in zijn kring of er nog een aannemer was voor onze klus. Zo kwamen wij aan een heel goede aannemer die onze vloer heel goed heeft gelegd en ook nog andere zaken die hij tegenkwam goed en voor een mooie prijs heeft aangepakt. Als je een risicovol/wat groter bouwproject hebt of geen verstand hebt van bouwkundige zaken, raad ik zeker aan een bouwinspecteur van Jobse groep in te schakelen! Het kost een paar centen, maar dan heb je wel zekerheid.

Professioneel en een report is duidelijk

Snel, vriendelijk en vakkundig

Hele prettige partij die (snel) vakkundige rapporten aanlevert. Tevens staan ze je altijd vriendelijk te woord. Groeten, Bart uw makelaar

Uitstekende informatie

Snel, duidelijk en bereikbaar voor extra vragen

deskundige inspecteur

inspecteur laat zich niet beïnvloeden door eigenaar van woning

Prima geholpen en uitstekend advies

Zeer goed/ leuk contact en daarnaast goed advies wat te doen!

Super service

Het huis wat wij willen kopen is gekeurd door een "Bouwinspecteur". Dat is echt super gedaan. Hij ging zelfs nog languit op de grond liggen buiten om ons te kunnen vertellen dat het huis niet bestond uit een één-steens muur, maar dat er een twee-steens muur stond. Verder ook alles heel duidelijk uitgelegd.

Het onderzoek is zeer professioneel verlopen, daar waar nodig werd aangegeven waar de knelpunten zaten en deze staan ook keurig omschreven in het rapport.

Op korte termijn en zeer grondig

Zeer grondige inspectie en kon op korte termijn worden verricht

Goed en vakkundig

Duidelijke informatie en een kritische blik op de woning

Snelle service

Snel en rapport ontvangen. Duidelijk leesbaar met goeie tips.

Kundige en prettige bouwkeuring

Onze Bouwinspecteur nam ruim de tijd en hielp ons goed bij de oplevering

Zeer professioneel

Zeer goede ervaring gehad met Bouwinspecteurs. Communicatie was vlot, offerte en ander papierwerk gaat soepel via internet en de inspectie zelf was kundig en professioneel. Rapport volgde nog dezelfde dag. Ik was zeer tevreden!

zeer goede service in alle stappen

Vanaf eerste contact zeer goed geholpen, alle afspraken worden gelijk nagekomen. De inspecteur ter plaatsen alles goed uitgelegd en laten zien. Goed en duidelijk en overzichtelijk rapport.

Ontzettend uitgebreide en kundige uitleg.

De inspecteur nam alle tijd om het huis van boven naar onder en van buiten naar binnen te inspecteren en dit alles uitgebreid toe te lichten. Het was heel fijn dat het ook voor een vrouw, die absoluut niets van huizen en bouwen weet, heel begrijpelijk werd uitgelegd. Een kundige vriendelijke en geduldige inspecteur. Met dit rapport in de hand kon ik direct naar de aannemer die met het huis aan de slag ging.

Een goede ervaring!

Zeer grondige inspectie en uitgebreide rapport!

Ik kon zelf niet aanwezig zijn bij de inspectie maar de rapportage was helder en goed gedocumenteerd. Prima basis om het achterstallig onderhoud meteen na aankoop aan te pakken.

Meeloop bouwkeuring - prima

Gekozen werd voor een meeloop-bouwkeuring. Er volgde dus geen rapport. Vriendelijk en competent. Er werd op zaken gewezen waar ik zelf geen verstand van heb. Verder was het wat ik er van verwacht had.

Professionele service die goed de tijd voor je neemt.

Er werd mijn inziens grondig en goed een keuring gedaan. De uitleg was helder en degene die de keuring deed stond heel open voor vragen. Hiervoor nam hij goed de tijd.

Naar volle tevredenheid!

Deskundige inspecteur en uitermate vriendelijk, was bereid iets uit te leggen als ik het (geen technische achtergrond) niet begreep. Rapport keuring overzichtelijk, uitstekende service.

Deskundig en klantvriendelijk

Prettige en kundig inspectie van een aan te kopen woning. Alles wordt goed uitgelegd en toegelicht. Het rapport is overzichtelijk en geeft een duidelijke indicatie van de te verwachten onderhoudskosten.

Zeer uitgebreid en vakkundige keuring

Doordat de meeloopkeuring zo goed was heb ik niet eens het rapport nodig gehad. Derhalve wel zekerheid maar geen kosten! Ook vond ik de keuring erg uitgebreid en gedetailleerd, top!

De inspectie was naar behoren uitgevoerd. Het rapport was gedetailleerd en zeer duidelijk.

Goede inspectie, duidelijke uitleg

Inspectie is op een fijne manier verricht en ik ben goed meegenomen in wat er werd geinspecteerd , wat de eventuele bevindingen waren en wat de ernst en impact daarvan waren.

Is goed en kundig verlopen

De afspraak was keurig op tijd. Alle vragen en inspecties zijn goed doorlopen.

Markt 87

4875 CC Etten-leur