Prettige en deskundige bouwkeuring

De bouwkundig inspecteur was op tijd, en samen zijn we om, op en door het huis gelopen. Daarbij kreeg ik een goede indruk van de kwaliteit van het huis, en een aantal tips voor onderhoud, verbouwing en isolatie. Ik kon het ondertussen allemaal opschrijven.

Deskundig en professioneel.

Inspectie werd grondig uitgevoerd. Alles werd uitgebreid gecontroleerd. Er werd ruim de tijd genomen om alles te inspecteren. Het werd zogezegd niet "afgeraffeld". De inspecteur gaf een duidelijke toelichting bij al zijn werkzaamheden. Alles werd begrijpelijk uitgelegd. Voor een leek als ik erg fijn.

Gewoon 1 woord slecht

We hadden om 10:00 afspraak bij klant. I.v.m. Corona om 10:00 voor de deur van het pand. Maar meneer was al een half eerder in het pand. Een eerlijke manier van handelen nee. Ik raad ook iedereen aan om hier niet mee in zee te gaan.

Zoals elke inspectie zou moeten zijn!

Inspecteur kwam precies op tijd, stelde zich voor (met corona-voorzorgen) en vertelde wat hij ging doen en in welke volgorde. Nog dezelfde dag het rapport in de E-mail. en het verbaasde me wat hij allemaal had opgemerkt. Geen ernstige zaken, maar hij had ze wel gezien! Goede, objectieve controle, en dat is toch wat je wil?

Zeer zinvolle aankoopkeuring laten verrichten. Belangrijke puntjes aan het licht gekomen waar nu goede afspraken over zijn gemaakt. Chapeau. mvrgr Geert Diepstraten

Zeer tevreden!!!!!!!!!!!

Erg blij dat onze makelaar de Bouwinspecteurs het huis wat we wilde kopen heeft laten inspecteren. Ze zijn voor iedereen aan te bevelen. Je weet niet niet wat je anders te wachten staat.

Prima expertise rapport

Snel, kundig en prettig expertise onderzoek. Dank, nu de volgende stappen.

Uitgebreid en professioneel

Erg fijne bouwkundige meeloop keuring gehad, tot in de puntjes alles besproken en ook oplossingen aangedragen. Snel ingepland en goed op de hoogte gehouden.

Deskundig advies ter plaatsen en uitgebreid rapport 👌

Tijdens de keuring zelf mee kunnen lopen. Ter plaatsen direct persoonlijk advies en nadien een goede rapportage met kostenanalyse.

Ik ben eigenlijk nooit 100% tevreden, maar nu wel

Ik ben geholpen door Mitchel Eijkelboom. Hij nam de tijd om te luisteren wat ik met de woning wilde. Deze informatie heeft hij meegenomen in het rapport. Een zeer grondige inspectie, rekening houdend met mijn wensen. Een uitgebreid rapport met 2 fouten, de eerste werd een dag later gecorrigeerd. De tweede via mail gemeld, volgende dag een gecorrigeerd rapport terug. Onder de indruk van de expertise en snelheid waarmee dit gedaan kon worden, ik had haast namelijk! Mitchel bedankt!

kundig en snel

We zijn met Ferdy door de woning geweest, veel informatie gekregen. We zijn op nuttige punten gewezen.

Zeer klantvriendelijk, en komen afspraken na

Zeer klantvriendelijk, en komen afspraken na

duidelijk en kwam betrouwbaar over

En aardige rustige man die in duidelijke taal uitleg gaf over zijn bevindingen , het rapport dat ons al de zelfde dag werd gemaild was duidelijk met alle gebreken die er waren gevonden ,,een prijs opgaaf en of de werkzaamheden op korte of op langer termijn moesten worden uitgevoerd .

Grondig & goed!

Grondige inspectie, waarbij de inspecteur ons duidelijk mee nam in zijn bevindingen en ook direct adviezen uitsprak en tevens ruimte bood voor het beantwoorden van onze vragen! Fijn dat de inspecteur duidelijk dienstbaar evalueerde ten behoeve van ons belang als potentiële koper en zich niet liet beïnvloeden door de verkoper. Top!

Helemaal top

Alles werd goed bekeken en heb nu een duidelijk beeld van wat er nu moet gebeuren

Professioneel en snel

Bouwkundige inspectie is zeer professioneel aangepakt. rapport s avonds al in de mail.

Vakkundig en goed

Alles goed gecontroleerd en nauwkeurig nagekeken.

Uitstekende uitleg bij alle vragen.

Wij zijn netjes geholpen met een uitstekende uitleg bij alles wat werd bekeken en bij onze vragen. Heeft ons ook goede adviezen gegeven. Wij waren erg tevreden.

Snel en deskundig

Degelijke keuring met helder rapport. Fijn om ook nog later even te kunnen bellen met de keurder zelf over zijn verslag voor uitleg.

Snel en betrouwbaar rapport opgemaakt van historische monumentaal pand

Mijn aanvraag werd snel in behandeling genomen. Een deskundige bouwinspecteur verscheen volgens afspraak op onze locatie en heeft uitgebreide inspectie verricht. Nadien ontving ik binnen een week een uitgebreid rapport wat mij snel inzicht gaf in de mankementen van het pand en de staat van dienst. Dit rapport heeft mij erg geholpen bij t nemen van een beslissing en heeft mij goed zicht gegeven om de investeringen die t pand vraagt. De prijs/kwaliteitverhouding vond ik goed! Hartelijk dank voor deze samenwerking.

Snel en kundig!

Fijne ervaring tijdens de keuring en al snel het keuringsrapport ontvangen. Zeker aan te bevelen!

Vriendelijk en snel

Toen ik een offerte opvroeg en een afspraak maakte werd ik vriendelijk te woord gestaan. Er wordt rekening gehouden met je persoonlijke voorkeuren bij het plannen van de bouwkundige keuring. Vriendelijk personeel en ze nemen de tijd om de keuring goed uit te voeren en ter plekke zaken te adviseren en uit te leggen. Het rapport is netjes en overzichtelijk gemaakt en ontving ik al een dag na de keuring.

Zeer vakbekwaam en accuraat

De bouwinspecteur was keurig op tijd, gaf een goede uitleg en startte vervolgens de inspectie. Bij elk element gaf hij duidelijk aan wat hij aan het onderzoeken was. Hij nam de tijd voor tekst en uitleg. Wij vonden hem zeer vakbekwaam en accuraat. Absoluut een aanrader!

snel en grondig

inspectie rond het middaguur laten uitvoeren en aan het eind van de middag al een super gedetailleerd rapport met foto's , adviezen en alle te verwachten kosten. Dankzij het rapport werden we gelijk met onze neus op de feiten gedrukt hoeveel we kwijt zouden zijn aan verbouwingskosten en uiteindelijk hebben we helaas moeten besluiten om van de koop van de woning in kwestie af te zien.

Positieve ervaring.

De bouwkundige keuring is deskundig gedaan, afspraak was snel gemaakt en rapport zat dezelfde dag al in de mail. Vriendelijke en duidelijke uitleg tijdens de keuring. Tevreden.

Markt 87 4875 CC Etten-leur