Zeer professioneel

Ik ben zeer professioneel geholpen tijdens mijn bouwtechnische keuring. Zeer secuur en voor mijn gevoel alles in het huis doorlopen. Thomas is ook een hele aardige en plezierige man. Hij gaf een zeer vertrouwd en goed gevoel.

Top bedrijf, ontzettend snel en netjes gehandeld

Duidelijk en overzichtelijk rapport geleverd, tegen een zeer schappelijke prijs.

Snelle service en goede communicatie

Het begon al gelijk na de aanvraag. Ik er direct gebeld en meteen duidelijk meegenomen in het proces dat er aan zat te komen. De inspecteur kon snel het huis inspecteren. Na inspectie had ik het rapport dezelfde middag en spraken we het rapport ook uitgebreid door. De in specifiek nam alleen tijd om duidelijk uitleg te geven. Top.

Slecht en niet aanbevelingswaardig

Deze lui ingeschakeld voor een bouwtechnische keuring. De keurig is snel en vlot uitgevoerd. rapport ontvangen met aandachtspuntjes. niet zorgelijks wordt er aangegeven. Woning gekocht. In de eerste week heel wat problemen ontdekt. Horror. 1. Opstijgende vocht in de vloertegels, randen van de tegels zijn nat en zijn geschimmeld. randen van de vloertegels zijn vergruist en beschadigd in de bijkeuken 2. Smeerput zit 7 cm water/condens in. afgetimmerd hout is rot. vocht probleem in de garage 3. in de meterkast 2 schakelaars zichtbaar in de bouwtechnische keuring. Door een bedrijf geattendeerd dat niet mag en afkeur is. Hier is niets over gezegd. 4. in de kruipruimte losse Electra draden vast gemaakt aan gasleidingen. zeer gevaarlijk. klacht ingediend, leiding gevende van bouwinspecteur langs geweest, mailt achteraf dat dit aanwezig en niet gezien kon worden tijdens de keuring. foto's in het rapport speken dit tegen. het is duidelijk aanwezig en zichtbaar. Dit is ook gemeld per mail. We zijn nu een week verder nog steeds geen reactie. De naam bouwinspecteurs, eerder bouwprutsers. Wij zullen juridische stappen nemen.

Helemaal top!

Aardige jongen. Uitgebreid alles uitgelegd. Zeer duidelijk ook. 2x een keuring gehad met hem en beide keren erg tevreden. Super bedankt Ferdy!

Middelmatig begin maar uitstekend afgerond, dus een dikke 10

Bij mijn bouwkundige keuring kreeg ik een inspecteur toegewezen die prettig in de omgang was en veel foto's nam maar geen deugdelijke rapportage na afloop leverde naar mijn mening. Er misten een paar opleveringpunten die wel opgemerkt hadden moeten worden. Na het doen van mijn beklag stuurden ze echter een nieuwe inspecteur tegen een sterk gereduceerd tarief voor de eindinspectie. Hoewel het niet gebruikelijk is om daar weer een inspecteur voor in te huren. Conclusie: het is keurig opgelost, een deugdelijk en gedetailleerd rapport door een bekwame en ervaren inspecteur genaamd Arno Blok. Kan hem en het bedrijf zeer aanbevelen door de wijze van oplossen, ook als het niet zo goed is gegaan! Juist nu het niet goed ging maar zij daar een oplossing voor helpen zoekn tot tevredenheid van alle partijen.

Bouwinspecteurs.nl verzorgt een uitgebreide keuring en levert een stevig maar duidelijk rapport. Snel geregeld, prettig contact.

Aardige, ervaren bouwkundige

Erg tevreden over het contact met bouwinspecteurs, snel en vriendelijk contact. Erg aardige en ervaren bouwkundige die goed met je meedenkt over oplossingen.

Deskundig, vriendelijk en vol goede tips!

Tijdens de inspectie waarbij het huis van onder tot boven wordt bekeken mag de kopende partij meekijken en zijn er vele tips die worden gegeven over onderhoud, materialen en mogelijkheden tot verbetering. Ondanks de deskundigheid is er wel tot 2 maal toe na een constatering op aangedrongen door de verkopende partij om het beter te beoordelen en moest de bouwkundige inderdaad erop terugkomen dat de eerste conclusie niet de juiste was.

waar voor je geld

Goede service ook over vragen bij het rapport.

Zeer aardige en ervaren bouwkundige

Zeer tevreden, veel uitleg gekregen bij de belangrijke aandachtspuntwn van de woning.

Ik had andere verwachtingen van deze keuring.

Ik ben zelf bij de bouwkundige keuring aanwezig geweest. Ik had er wat anders van verwacht. De totale keuring van een oud monumentaal pand met 2000m3 en 509m2 duurde alles bij elkaar nog geen twee uur. Veel zaken zijn uiteindelijk niet benoemd omdat er alleen naar gekeken is op afstand. Uiteindelijk kwam er een lijvig rapport uit van 10 tallen pagina's. Ik twijfel zeker niet aan de bouwkundige kennis van de bouwkundige maar voelt niet echt goed en geeft me niet het solide gevoel waar ik naar op zoek was. Kosten waren ruim 1000 euro.

Tevreden over kundige bouwkeuring

Wij zijn tevreden over de bouwkeuring die we hebben gehad in onze nieuwe woning. Wij zijn steeds vriendelijk geholpen, gedurende alle contacten (mail, telefonisch, tijdens de keuring). Verder kregen we nog kundige adviezen.

Snelle goede servive

Direct na het opvragen van de offerte werd ik gebelt en binnen korte tijd hadden we een afspraak gemaakt. De keuring werd snel uitgevoerd en enkele dagen later ontving ik het rapport.

Deskundigheid staat voorop.

Wij hebben de inspectie als betrouwbaar en deskundig ervaren. Het rapport was erg uitgebreid.

Op donderdag 6 augustus hebben wij een bouw technisch onderzoek laten verrichten op een door ons aangekochte nieuwe woning met extra opstallen. Onze ervaring met Ferry Knoppersen, die de keurig heeft verricht, is uitermate prettig geweest. Hij heeft gedegen en zeer correct het onderzoek verricht. Het uitgebrachte rapport heeft ons een goed inzicht gegeven in de staat van het door ons aangekochte pand. Tevens heeft hij tijdens de inspectie extra informatie en adviezen gegeven. Onze ervaring met Ferdy was: Een zeer correcte persoonlijkheid en een helder en deskundig adviseur.

Grondig onderzoek met eerlijk commentaar

wij hebben 2x een bouwtechnisch onderzoek uit laten voeren. Beide keren was het onderzoek grondig , konden we onze vragen kwijt en kregen we een duidelijk en eerlijke rapportage.

Bouw inspecteur te amicaal met aannemer om objectief te zijn ?

Via Bouwinspecteurs Nederland heb ik samen met 4 andere mede bewoners een inspectie aangevraagd. Wij wonen in hetzelfde nieuwbouw appartement wat werd opgeleverd. We kregen Ferdy toegewezen, een aardige kalme jongeman. Bij het doorlopen van appartement werd duidelijk dat Ferdy geen onbekende was van de aannemer. Het was misschien hierdoor dat er over sommige details werd heen gekeken. Ferdy wees verscheidene details aan die de aannemer samenvatte onder het hoofdstuk:"Dat is 1 punt en zal worden nagegaan met de VvE". Daar had Ferdy bezwaar tegen moeten aantekenen en hij had er op moeten staan dat het wel gewoon werd genoteerd. Ik heb daar immers geen ervaring mee. En ik huur hem in om mij op dit soort dingen te wijzen en het op deze punten voor mij op te nemen. Wij waren snel klaar en Ferdy zelf wees ook zaken van de hand mbt de controle van gebreken met de opmerking dat dat mijn eigen verantwoordelijkheid was (Lichtpunten, stekkerdozen, balkon punten ). Later bleek dat dat opgemerkt had moeten worden met de keuring. Al met al was ik niet erg tevreden met de kwaliteit van de geleverde service. De andere bewoners die via andere bedrijven keuringen aan hadden gevraagd, kwamen met veel meer en met veel gedetailleerder verslagen. Er kwamen later nog een paar essentiële gebreken aan het licht dankzij overleg met mede bewoners die dat dus wel in hun verslag hadden staan. Veel punten had Ferdy wèl goed gedaan overigens. De after-service was echter ook niet geweldig. Bij navraag over een gebrek die niet was genoteerd, achteraf bij Ferdy verwees hij mij door naar een link plus naar de aannemer bij wie ik de gebreken moest controleren om te kijken of afwijkingen binnen de tolerantie grens vielen. Verder voldoende maar ik denk dat ik maar een andere bouw begeleider ga meenemen bij oplevering van de gebreken. Jammer want ik heb dit bedrijf bij 3 andere mensen aangeraden die ook niet heel tevreden waren. En daar voel ik me wel verantwoordelijk voor.

Really professionals

They made a really good and detailed report on the house we want to buy so we decide to go ahead with the purchase

Vriendelijk en snel geregeld, perfect!

Super fijne site! En en nog fijnere klanten service! Ook de inspecteur was vriendelijk en kundig. Gaf goed uitleg. Het rapport was er super snel! Zag er nettjes uit. Alles in begrijpende taal. En met de betaling super soepel. Een dikke 10!!!

Voor de vierde keer wederom top!

Snel contact, duidelijke communicatie en altijd snelle planning in de agenda. Verdiend zich altijd terug ;)

Professioneel en kundig

Professioneel en zeer kundig geholpen

Zeer kundig

Wij hebben een huis gekocht uit 1900. Pas toen ik met de bouwinspecteur door het huis liep leerde wij ons huis goed kennen. Geen plekje werd overgeslagen. Ik denk niet dat er iets aan zijn aandacht ontsnapte. We zagen ons huis op een heel andere manier. Het achterstallig onderhoud werd duidelijk en goed beschreven. Asbest, vocht, dakpannen, zink etc het is goed beschreven in het rapport. Wij kunnen er mee verder en weten wat we gekocht hebben, de staat van het huis, het onderhoud wat er nog is. Daarnaast op mijn verzoek nog wat adressen die we kunnen gebruiken om de werkzaamheden uit te voeren.

Dik tevreden!

Heel snelle service en een nette manier van communiceren

professioneel

De opname is goed en duidelijk uitgevoerd geworden, zelf goede tips voor de kopers/verkopers