3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

voor het eerst in Bosbad gezwommen met ons gezin (vader moeder 2 dochters), uurtje of 4 geweest. we hebben ons best vermaakt omdat het niet al te druk was denk ik, over de keuze kan je twisten, echter in februari naar een subtropisch zwembad is een goede keus, in de zomer kan je lekker buiten zwemmen. water temp was fijn, frietje eten was ook prima en met 12/13 euro niet te duur, vond het kluisjes systeem wel apart alleen dat dat ook weer 50 eurocent moet kosten vind ik raar. Ook nog een ijsje gegeten alleen die koek van dat ijsje was wel heel oud (niet meer knapperig maar taai) verder lekker baantjes kunnen trekken en 1 keer in de glijbaan, die was best pittig. vonden het zwembad wat klein maar dat is voor een ieder weer anders. niks mis mee

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Beste baliemedewerkster van het Bosbad, Vanochtend stonden wij bij de balie van uw zwembad. I k wilde graag zwemmen met mijn dochtertje en mijn hoogzwangere vrouw wilde kijken en een handje helpen. Dit zou enkel mogen als ze een zwemkaartje kocht, ze nam immers, een gehele stoel in beslag als ze naar binnen ging liet u ons op niet mis te verstane toon weten. Toen wij u vroegen of ze dan in ieder geval even mocht helpen bij het omkleden van ons dochtertje (wat om redenen lastiger is dan bij anderen) antwoordde u kortaf; hij is er toch bij.. Op uw site schrijft u dat u voor minder validen een aantrekkelijke locatie bent, dat is enkel schone schijn naar het blijkt. Geachte manager van het bosbad, Toen mijn vrouw bij u navroeg waarom hier zo lastig over gedaan wordt en waarom dit zo onvriendelijk moet antwoorde u dat u het uit wilde zoeken en er op terug zou komen. Dit is na een uur nog niet gebeurt. Ik begrijp dit wel, een manager is natuurlijk aan het managen. In uw geval managet u badmeesters en juffen.. Daar is nog wel wat management nodig, of vindt u het positief dat uw mensen met een tablet in een ligstoel hangen aan de hoek van het bad in plaats van de veiligheid te waarborgen? Het is jammer dat in uw mooie zwembad kennelijk winstbejag belangrijker is dan het neerzetten van een mooi product, en vriendelijkheid ver te zoeken is. Ik zou mij schamen als ik u was.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

de kleedkamers zijn super smerig. en de badmeesters/juffen letten niet goed op. iedereen kan springen waar je wil en flips en backflips maken. er wordt toch niet opgelet...

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Tijdje terug wezen zwemmen. Het was erg druk en er werd ontzettend slecht toezicht gehouden. Kinderen maakten bommetjes, makten salto's achteruit van de middenrand, sprongen bijna op je (konden 2 keer net uitwijken). En de badjuf zat op de stoel en keek ernaar. Ze deed niks !! Daarna kwam er een badmeester zitten en het was idem dito. Die deed ook niks. Dit kan toch niet? Vind het ontzettend slecht.
  • Regelmatige bezoeker: ja

Mooi zwembad. Wel weinig mogelijkheden voor recreatie zwemmen door banen zwemmen en zwemles. Laatst was er niemand aan het banen zwemmen, maar de kinderen mochten 's middags tot 15.45 uur niet in het grote zwembad. Verder slecht toezicht door badmeesters! Ook nu in de vakantie. Veel grote jongens lopen te klieren op het luchtkussen, badmeesters zeggen hier niks van. Als laatste waren we zaterdag verbaasd over de sluitingstijd. Ook in de zomer sluit het zwembad al om 16.30 uur! Vele gasten waren hierdoor onaangenaam verrast met dit mooie zomerse weer!!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Geachte medewerkers van het bosbad, Na een jaar is er geconstateerd dat de oplettendheid door het badpersoneel nog steeds onder de maat is. In het gedeelte van de stroomversnelling wordt nog massaal gesprongen terwijl op een groot bord staat dat dit niet mag. Gisteren zat de badmeester in de toezichtstoel maar te zitten kijken en dee niets. Ook blijven kinderen zich begeven in het opvang basin van de binnenglijbaan. Verder was de catering gisteren behoorlijk aan het falen. Kroketten waren na het bakken van binnen bevroren en de patat werd in ongelijke porties verdeeld terwijl er de zelfde prijzen voor betaald werden. Ook worden er best hoge prijzen gevraagd voor de toegang en aparte onderdelen van het complex. De Mirandabad in Amsterdam vraagt voor de toegang 4,50 p.p en het gebruik van een bubbelbad is 1,00 en de kluisjes zijn gratis. Ook is dit complex veel groter dus het is van de zotte dat het veel kleinere bosbad duurder is! Ook is niks te zien van de wildwaterbaan die volgens het personeel de afgelopen winter aangelegd zou moeten zijn. Ook is het recreatie gedeelte in de winter en zeker tijdens zwemlessen veel te klein. De hygiëne is prima maar de vraag naar meer kleedruimtes met aparte privacy is groot. Die zijn er echter veel te weinig. Is er dan geen begrip naar de middelbare jeugd die zich in de zomer in grote aantallen een bezoek brengt aan het bosbad en daar behoefte aan heeft? Vorig jaar hier al veel klachten over opgemerkt en zelf ook aangegeven. Na verontschuldigingen van het bosbad twee kaartjes gekregen als excuus maar helaas zijn er geen verbeteringen door mij en andere badgasten waargenomen. Ik zeg nooit, nooit maar voor mij hoeft een bezoek aan het bosbad niet meer. Groet, Een ontevreden bezoeker
  • Regelmatige bezoeker: ja

Rustige om gering en aardig personeel
  • Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima zwembad, maar voldeed niet aan de verwachting. de aankleding is erg summier, waardoor het niet een warm zwembad aandoet, maar een kale hal met een warm bad

2 sterren: slechter dan verwacht

de kleedhokjes en de ruimte ervoor waen echt heel vies we vinden het te koud voor een subtropisch zwembad hoorde het ook van andere mensen die gingen weg omdat het zo koud was

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Erg nare ervaring met badpersoneel. Bemoeienis ging echt tever. Daarom viel een gezellig ontspannen dagje zwemmen in het water!!!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het is een best goed zwembad, maar ik vind wel dat het met zwemlessen te druk is en onhandig. Ook vind ik dat er niet goed opgelet word. De badmeesters/jufvrouw die letten goed op als op een plek word gesprongen van de kant in het subtropische bad dan word er meestal niks gezegd. Ik heb daar door veel mensen die op mij landen. Ik heb al rug, enkel en knie klachten en dan land een kind van 25 of 40 kilo op mij. Dat is het enige probleeem dat ik echt heb.

• Regelmatige bezoeker: ja

Ik heb al tientallen zwembaden in mijn leven van binnen gezien en het Bosbad is een van mijn toppers!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed en leuk zwembad alleen jammer dat de zwemlessen ook s’middags zijn want als ze alleen s’morgens zijn kunnen we s’middags ook in de andere baden zwemmen en in het zwembad ligt weleens vies papier ofzo voor de rest goed
  • Regelmatige bezoeker: ja

Erg schoon en fris zwembad,alleen jammer dat het zo duur is en de zwemlessen graag smorend dan kun je in de vakantie ook inlanders baden

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het zwembad is schoon, netjes en volgens mij goed gecontroleerd. Ook het personeel is klantvriendelijk en goed oplettend naar de huisregels tegenover de badgasten. Wel is de toegang (vooral in de winter) erg prijzig ookal is deze in de winter een euro goedkoper. Het buitenbad is dan dicht en als er zwemlessen zijn dam is er nog maar weinig over om als recreant gebruik te maken van het binnenbad. Ook is het minder leuk om voor veel faciliteiten zoals de kluisjes en bubbelbaden apart te betalen ook al is het een kostbaar plaatje om alles te laten werken en schoon te houden. Waarom kunnen groter zwembaden in grote steden dan wel prijzen zoals 4,25 of 5,00 euro hanteren met bijvoorbeeld gratis kluisjes?

• Regelmatige bezoeker: ja

Het is echt een Top ZWEMBAD. Ik heb een Bosbad pas en nu kom ik er in ieder geval vaak in de zomer.Ik ben nu 14 maar toen ik nog op de basisschool zat toen hield ik vanaf m'n zevende m'n verjaardag hier!!!!! Ik raad het echt iedereen aan!!!!!!!
  • Regelmatige bezoeker: ja

Elk jaar zijn wij op vakantie in Putten en bezoeken wij met genoegen Bosbad Putten!
  • Leeftijdscategorie: 51-60 jaar
  • Regelmatige bezoeker: nee

Ik kom maar 1 keer per jaar. Als ik met groep 8 op kamp ben. Het tegoed op het pasje is echter maar een jaar geldig. Ik loop dus nu net mijn tegoed mis. Het zou fijn zijn als dat anders kan. Verder zeer tevreden. Nette service, leuk zwembad.
  • Regelmatige bezoeker: nee

ik kom daar al ongeveer 30 jaar samen met 2 zussen en een vriendin en hebben zoals je wel kunt zien het reuze naar ons zin daar niet meer weg te denken horen bij het interieur
  • Regelmatige bezoeker: ja

Fantastisch zwembad! Misschien kan het buitenzwembad nog wat meer toegankelijk worden gemaakt, door een afscheiding tussen het kinder bad en het grote bad. Rondom het grote bad dan alle hekjes en begroeiing weg, waardoor je nog meer zicht en toegang hebt op en tot het zwembad vanaf de ligweide. Misschien een gedeelte met ligbedden?

Helemaal geweldig

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik ben voor het eerst in bosbad putten wezen zwemmen als je om 11 uur komt is er geen stoel meer vrij en alle stoelen liggen handdoeken op en er word bijna niet 1stoel door de jeugd gebruikt al het personeel kan daar op toezien zitten ze er een uur op dan er. Wat van zeggen ik ga nooit meer naar dit zwembad toe

Over Bosbad Putten

Filter op Taal