Tevreden met de QSP koelwaterslangen

Al een paar jaar zeer tevreden over de diensten van The Autosport Company, zowel de service als onderdelen voorziening is zeer goed!

Donderdag besteld om 10 uur. Dag later geleverd om 12.30

snel geleverd

Goed!

Had een Marina overall besteld. De dag erna binnen gekregen. Top!

Heb een ding eigenlijk vind als je boven de 100 euro besteldt geen verzendkosten zou moeten betalen Tenminste bij biesheuvel autosport niet

gewoon goed bedrijf

gewoon goed bedrijf

Service is perfect

Service is perfect; klopt iedere keer weer. Helaas erg aan de prijs.

zeer snelle levering,goede voorraad ,enkel vrij duur

zeer snelle levering en veel keuze plus alles is voorradig in de winkel enkel de prijs zou lichtjes omlaag mogen

Mee denkend bedrijf .

Échte kenners die hun vak verstaan!

Reeds diverse keren heb ik producten besteld of ben ik met mijn auto bij The Autosport Company geweest ten behoeve van afstelling. Of het nu onderdelen betreft voor de motor of het afstellen van het onderstel c.q. uitlijnen en/of uitwegen, alles is altijd perfect verzorgd en verlopen!

Besteld en ontvangen in no time

Bestelling simpel en snel, Snel ontvangen.

gewoon goed

super

Top service

De bestelde maat was er niet, dus keurig via de mail een ander voorstel gedaan. Super gedaan. Alsnog volgende dag geleverd.

Nette overzichtelijke webshop en snel geleverd

Niets om optemerken

Prettig bedrijf om te komen en ziet er betjes uit

Netjes geholpen als he in de winkel bent. Snelle levering als je via de webshop.

Zeer goed !!

Netjes optijd verzonden en ontvangen, Zeer profesioneel verpakt ! Tussendoor ook keurig info ontvangen hoe het ervoor staat en waneer de bestelling geleverd zal worden. Zo hoort het Autosport Company 😉👌.

Snelle levering van kwaliteit autosport artikelenUitstekende service en levering !

Autosport company is al jaren mijn leverancier van autosport artikelen. Die snel geleverd wordt en de kwaliteit is erg goed! Ga zo door met de vernieuwde website! Mvg Bern

Snelle levering

Dinsdag spullen besteld, woensdag al binnen. Top, ga zo door!

Kennis van zaken

Ben met mijn auto op de testbank geweest om een DTA systeem af te stellen. Super vakkundig te werk gegaan door de monteur. Erg tevreden met het resultaat. Tot de volgende keer

Perfect geholpen

Ben langs geweest in de showroom met diverse vragen voor mijn project auto. Super geholpen door Martin en naar huis gegaan met een volle kofferbak.

goede service, duidelijke uitleg

• Service en uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Parkeerruimte
  • Plaatsnaam: Barendrecht
  • Bent u: een particuliere klant

• Algemene indruk
  • Service en uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Parkeerruimte
  • Plaatsnaam: Oud-Turnhout
  • Bent u: een zakelijke klant