Natalia Harskamp

Hele professionele benadering, we hebben onze totale verbouwing qua vloeren in zijn geheel onder gebracht. houten vloer, tegels en visgraat parket en novilon vloeren. de trap is ook heel netjes bekleed met zelfde eiken hout als de houten visgraat vloeren door MoreFloors. Het geheel is werkelijk prachtig geworden!

Sympathieke mensen, mooie vloeren

Fijn en sympathiek geholpen. Mooie keuze aan vloeren. Uiteindelijk een toffe terrazzo vloer gekozen. Netjes geleverd.

Klant staat voorop en prachtige vloeren!

Mooie vloeren vind je op meer plekken, maar echt even de tijd voor je nemen (vooral in deze tijd) en met jou als klant meedenken vond ik heel prettig. Ook als je de vloer gekocht hebt, kun je hen goed bereiken en werd ik steeds goed geholpen. Nu een prachtige vloer in huis!!

Een super fijne en persoonlijke service!

Wij zijn heel erg tevreden met onze keuze voor MoreFloors. We hebben hele persoonlijke begeleiding gekregen bij het uitzoeken van de vloer tot de nazorg. Heel erg tevreden met de behulpzaamheid van het personeel en de prachtige houten vloer.

Top kwaliteit en service

More floor heeft mij goed geholpen. Hij komt zijn afspraken na en levert kwaliteit producten. We zijn super tevreden!

Waardeloos bedrijf en service.

Schuiven fouten op een stagair af. Slecht bereikbaar. Zetten een levering niet op de juiste dag voor de deur in de regen. Communiceren niet voor levering zoals afgesproken. Claimen dat een consument geen gebruik mag maken van de wettelijke bedenktijd voor koop op afstand een standaard product. Claimen 0 garantie te mogen geven als je een andere ondervloer gebruikt. Voor goede service moet je duidelijk ergens anders zijn... Wij hebben de kwestie bij onze rechtsbijstand voorgelegd, aangeschreven en nav het schrijven krijgen we alsnog ons geld terug. Na het terug brengen van de vloer gebruiken ze ziekte en drukte als excuus om de terugbetaling weken op zich te laten wachten. Tot op heden is er niet terugbetaald. Dus tijd voor rechtsbijstand om ze op de vingers te tikken..

Goede service.

Ik was op zoek naar een zwarte tegel om een visgraatvloer mee te leggen. Ik had al veel zaken gehad en ook MoreFloors had deze niet in hun collectie. Meneer nam de moeite om voor me bij leveranciers te informeren of zij een dergelijke tegel konden leveren. Omdat ik inmiddels andere plannen voor de vloer had heb ik verder geen ervaring mbt levering en leggen van de vloer. Maar tot zover prima service!

Een prachtige vloer rijker!

Vanaf begin tot eind een goed gevoel gehad over MoreFloors. Een betrouwbare leverancier! Ook nadat de koopovereenkomst was getekend, werden we goed op de hoogte gehouden. Mails werden snel beantwoord. De uitvoering verliep ook vlot, er werd netjes gewerkt (dus geen chaos na afloop). De vloer ligt er mooi strak in, het resultaat is prachtig! Heel prettig waren ook de pro-actieve belletjes om even te vragen aan ons of alles goed verliep! Dat maak je niet snel mee en werd door ons in elk geval als heel prettig ervaren! Kortom, wij zijn zéér tevreden!

Boven verwachting mooie vloer geplaatst

Advies om tot de juiste keuze te komen is zeer goed. Daarna moet de vloer nog wel gelegd worden en ook dat is prachtig gedaan.

Goede kwaliteit en oplossingsgericht denken

Fijne samenwerking en wat is erg fijn was dat iets anders begon dan uiteindelijk was aangenomen, uiteindelijk goed opgepakt en binnen de tijd alles geregeld!

Goede service. Kundig advies

Goede service kundig advies. Plaatsen van de vloer ging zeer vlot en zonder problemen.

In een zin geweldig!

De medewerkers van MoreFloors zijn heel klantgericht en klantvriendelijk. Ze hebben ons in alle fasen van het traject heel goed geholpen. Het resultaat ziet er schitterend uit!! We kunnen iedereen dan ook aanraden om een bezoek te brengen aan de showroom. Hartelijke groet, Familie Gabriels

prima!

snel, fijne communicatie en fijn in meedenken!

In één woord: "Super"

Onze ervaring met Morefloors was enorm fijn. In de winkel werden we goed en vooral rustig geholpen. Ook het contact wat daarna volgende was positief. Complimenten voor dit bedrijf!

prima service en geïnstalleerd door vaklieden!

• Welk(e) product(en) heeft u bj ons gekocht? wand- en vloertegels
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen

Ik wil graag nog een pluim geven aan Leina van de Velde, waar ik steeds met alle vragen terecht kon, die niets te veel was, overal achteraan ging, meedacht en oploste en die steeds oprecht geïnteresseerd was, ook nog na te leggen van de vloer. Al met al voor ons een zeer positieve ervaring met als resultaat een hele mooie vloer!

• Welk(e) product(en) heeft u bj ons gekocht? houten vloer|wand- en vloertegels

We zijn heel tevreden met onze vloeren - erg fijn geholpen in de showroom door Johan, met veel geduld. Heldere afspraken en mailcontact nadien. En goede vakmannen die de vloeren kwamen leggen. Voor de kwaliteit ook een scherpe prijs.

• Ik ben: een nieuwe klant
  • Welk(e) product(en) heeft u bj ons gekocht? natuurstenen vloer|laminaat vloer

Prima product, mooiresultaat

• Ik ben: een nieuwe klant
  • Welk(e) product(en) heeft u bj ons gekocht? bamboe vloer
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen

Nadat onze interieur architect, Jan Neggers, een inrichtingsplan voor ons huis had opgesteld, adviseerde hij ons om ook bij MoreFloors naar de tegels voor de vloeren en badkamers te gaan kijken. In de showroom biedt MoreFloors een unieke en uitgebreide collectie aan en geeft zeer deskundig advies. Naar volle tevredenheid zijn de vloeren inmiddels gelegd en de badkamers betegeld. MoreFloors is een echte aanrader!

• Ik ben: een nieuwe klant
  • Welk(e) product(en) heeft u bj ons gekocht? wand- en vloertegels|laminaat vloer

• Ik ben: een nieuwe klant
  • Welk(e) product(en) heeft u bj ons gekocht? houten vloer

Ik heb MoreFloors ervaren als een professionele organisatie. Heel klantvriendelijk (we mochten stalen naar huis meenemen en vergelijken), snelle reactietijden en duidelijke communicatie.

• Ik ben: een nieuwe klant
  • Welk(e) product(en) heeft u bj ons gekocht? laminaat vloer
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Het enige minpunt was toen de vloeren geleverd werden was beloofd dat we een uur van te voren gebeld zouden worden, maar we kregen een telefoontje van de bezorger toen hij al voor de deur stond. Hij sprak gebrekkig Nederlands en ik begreep toen niet wat hij bedoelde. Zijn intentie was indien wij er binnen 5 minuten er niet waren, dat hij zou weggaan en de levering op de stoep zou laten staan. Ik heb Morefloors hierover benaderd en zij hebben snel gereageerd en aangegeven dat dit niet de bedoeling was.

Vriendelijke valmensen die verstand hebben van hun producten. Uitstekend en eerlijk advies voor ieder wat wils! De prijs kwaliteit verhouding is dik in orde! Ook vinden wij de manier van werken zowel in de winkel als bij ons thuis, zeer netjes!

• Ik beoordeel als: particulier
  • Ik ben: eerder klant geweest
  • Welk(e) product(en) heeft u bj ons gekocht? houten vloer|wand- en vloertegels
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen!

Wij zijn bijzonder goed ontvangen en begeleid door Franziska van More Floors. Prima voorlicht en service

• Ik ben: een nieuwe klant
  • Welk(e) product(en) heeft u bj ons gekocht? natuurstenen vloer|bamboe vloer

Goede voorlichting en begeleiding. Zeer aardig personeel. Vakkundige vloeren- en plintenleggers.

• Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Welk(e) product(en) heeft u bj ons gekocht? wand- en vloertegels
  • Omschrijf uw negatieve ervaring De mannen die de anhydrietlaag moesten wegschuren: niet overal goed gedaan, haastwerk, niet alles waterpas achtergelaten. Veel vuil/stof niet opgeruimd.

Het totale pakket bij MoreFloors is top, van begin tot eind en ben een zeer tevreden klant.

• Ik ben: een nieuwe klant
  • Welk(e) product(en) heeft u bj ons gekocht? houten vloer|wand- en vloertegels|laminaat vloer