Ben erg tevreden

We zijn erg tevreden over Jan van Sundert. Er is ook nog na 3 mond contact met ons opgenomen of we tevreden waren met onze keuken. We zijn erg blij met onze mooie keuken.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Bedankt voor de mooie beoordeling en veel plezier nogmaals met de nieuwe keuken. Team Jan van Sundert

Goede service, mooie keuken!

Werd goed geholpen bij het uitzoeken van mijn nieuwe keuken. Verkoper dacht mee over de mogelijkheden. Ook toen er naderhand aanpassingen gedaan moesten worden, werd dat prima gedaan. De keuken werd geleverd en keurig gemonteerd. Een beschadigd onderdeel werd later netjes vervangen. Erg blij met mijn nieuwe keuken!!

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Bedankt voor de positieve beoordeling. We wensen je veel plezier met de nieuwe keuken. Team Jan van Sundert

Klantvriendelijk en flexibel

Alles netjes geregeld en mooi op tijd geleverd. Alles wat over was kon retour en daar hadden we ook snel het geld van terug. Hele vriendelijke en behulpzame mensen in het magazijn ook.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Overige

Bedankt voor de mooie beoordeling! Team Jan van Sundert

Geweldige zaak en personeel.

Zeer prettige geholpen en goed advies. Nemen alle tijd voor je.

Bedankt voor de prachtige beoordeling! Team Jan van Sundert

Wij zijn heel fijn geholpen en kregen goed advies

Omdat wij de badkamer compleet willen veranderen zijn wij eerst goed aan het oriënteren geweest, en dan is dat bij Jan van Sundert heel fijn omdat er zoveel opstellingen staan. De keuze is echt reuze. We hadden zelf al wat tekeningen gemaakt en de indeling zoals we bedacht hadden gaat het worden. De verkoper heeft ons prima geholpen zonder opdringerig te zijn, en wij vinden goed advies heel belangrijk.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Overige

Bedankt voor deze mooie en uitgebreide review. Daar doen we het natuurlijk voor. We wensen jullie alvast veel plezier met de nieuwe badkamer. Team Jan van Sundert

goede service

goede ervaring

Bedankt voor de mooie beoordeling. Team Jan van Sundert

Van begin tot eind: Jan van Sundert maakte alles waar.

We werden goed geholpen door Tom bij het uitzoeken & uittekenen van onze keuken. Er werd goed rekening gehouden met ons budget. Daarna werd de keuken ingemeten en later geplaatst. Dit verliep allemaal volgens afspraak. Al met al geen teleurstellingen. Onze volgende keuken zouden we weer bij JvS kopen.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via internet

Bedankt voor deze mooie beoordeling. De complimenten zetten we weer door naar Tom. We wensen jullie verder heel veel plezier met de keuken en tot ziens. Team Jan van Sundert

Goede kwaliteit en goede service

Positief. Goed geholpen en een mooie keuken

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Zeer fijn dat alles zo positief is verlopen. Bedankt voor de mooie beoordeling! Team Jan van Sundert

Advies, verkoop en service naar tevredenheid.

Goed advies, klantvriendelijk, alles volgens afspraak netjes geplaatst.

Bedankt voor de prachtige beoordeling! Team Jan van Sundert

Heel fijn geholpen en alles volgens afspraak geregeld. Geen enkele klacht.

IK heb hele goede ervaringen. Het is prima ingemeten. Alles klopte en paste. Was precies op tijd. Ben er heel blij mee.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Erg fijn om te horen dat het totaalproces zo goed is verlopen. Bedankt voor de mooie beoordeling! Team Jan van Sundert

Professioneel bedrijf

Fijne manier en omgeving om een nieuwe badkamer en toiletten uit te zoeken.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Bedankt voor de prachtige review. Veel plezier met de nieuwe badkamer en toiletten! Team Jan van Sundert

Zeer positief

Zeer vriendelijk te woord gestaan wanneer er iets geruild moest worden en positieve medewerking gekregen.Niets dan lof

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende, Via internet

Erg fijn om te horen. Bedankt voor de mooie beoordeling! Team Jan van Sundert

Klantvriendelijk, servicegericht en vooral een deskundig advies.

Zonder afspraak binnengestapt in een prachtige, overzichtelijke, showroom. Hier kun je nog echt beleven wat een badkamer kan bieden. In twee prettige gesprekken een nieuwe badkamer bepaald die aan de hedendaagse wensen voldoet. Top service !!

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via internet

Heel leuk om dit te horen Peter. Bedankt voor de mooie review en erg veel plezier met de nieuwe badkamer! Team Jan van Sundert

Vanaf het moment in de showroom tot het plaatsen van de badkamer is alles uitermate goed en ook prettig verlopen.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Heel mooi om te horen dat de complete ervaring zo positief is. Veel plezier met de aankoop. Team Jan van Sundert

prima werk geleverd

ik ben erg blij met mijn nieuwe keuken. Jammer dat het te veel werk was voor een persoon. Toch werd het goed opgelost door op tijd hulp te vragen. Een kitrandje is niet mooi gedaan , verder ziet alles er goed uit

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Bedankt voor de eerlijke feedback. Hopelijk is het goed opgelost met het kitrandje? We wensen je erg veel plezier met de aankoop van de nieuwe keuken! Team Jan van Sundert

Super, alles keurig getekend en ingemeten helemaal blij

We werden vriendelijk ontvangen. Er werd meegedacht en mooie tekeningen gemaakt op de pc. Eerlijk gezegd wat wel past en wat niet past. Alles op tijd geleverd en het klopt gewoon allemaal. Als we nog eens iets nodig hebben komen we zeker weer.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Heel fijn om te horen. Bedankt voor de mooie review en tot de volgende keer! Team Jan van Sundert

Met de Van Sundert keuken kook ik elke dag met een blij gevoel.

Bij de bestelling van de keuken uiterst vriendelijk en efficiënt geholpen.. Levering geheel volgens belofte. Plaatsing keuken snel, professioneel en in 1 keer goed. Kortom: kwaliteit keuken overtreft zijn prijs!

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Dat horen we heel erg graag! Bedankt voor de mooie review en veel plezier met de nieuwe keuken. Team Jan van Sundert

Alles positief

Vriendelijke verkoper en verstand van zaken. Levering en montage geweldig en goed zoals afgesproken.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Bedankt voor de mooie review en de positieve beoordeling. Nog even wachten tot de montage en dan wensen we je veel plezier met de aankoop! Team Jan van Sundert

We blijven er terugkomen

Goed advies van vakkundige medewerkers die meedenken en weten waar ze het over hebben.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Heel fijn om te horen dat jullie terug komen door de goede ervaringen. Ook deze keer wensen we jullie veel plezier met de aankoop. Team Jan van Sundert

Samen met de verkoper mooie badkamer uitgezocht en prima advies gekregen, mooie tekening gemaakt, alles tot in de puntjes verzorgd, ook laten plaatsen door Jan van sundert,is prachtig geworden, vakwerk, die hebben er wel verstand van

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Heel fijn om te horen. We wensen je erg veel plezier met de nieuwe badkamer. Bedankt voor de mooie review ook! Team Jan van Sundert

Compleet en netjes afgehandeld!

Alles is op tijd geleverd en super goed geplaatst. Monteurs dachten mee met onze wensen. Dus ook onze 3de keuken van Jan van Sundert is een succes.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Leuk om te horen dat jullie al voor de derde keer bij ons hebben besteld. Ook met deze wensen we jullie heel erg veel plezier. Bedankt voor de mooie review. Team Jan van Sundert

Geweldig!!!

Van binnenkomst in de winkel t/m het leveren en installeren van onze keuken in 1 woord top. Jack Roovers die ons super geholpen heeft met heeft met het uitzoeken, ontwerpen van de keuken die helemaal naar onze wens is. De service en montage ook super. Onze ervaring is super.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via internet

Heel fijn om te horen dat het complete proces zo voorspoedig en goed is verlopen. We wensen jullie heel veel plezier met de nieuwe keuken en de complimenten koppelen we weer terug naar Jack. Team Jan van Sundert

Heel erg positief

Hele prettige sfeer. In alle rust onze badkamer uit kunnen zoek. Hele goeie tips en uitleg over de producten. Snelle schakelingen. Badkamer is prachtig geworden. Helemaal top.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Heel fijn om te horen. Bedankt voor deze prachtige review en veel plezier met de nieuwe badkamer. Team Jan van Sundert

Zeer goed advies en service

We zijn door verhuizing nu de tweede keer bij v.Zundert een keuken gaan bestellen de vorige keuken bij Jeffrey over hem waren we zeer te spreken. Nu heeft Maureen ons goed advies gegeven en hebben een mooie praktisch ingedeelde keuken besteld . Maureen nam de tijd voor de klant en niets was haar teveel wat je vroeg kan haar iedereen aanbevelen.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Bedankt voor de mooie review en fijn dat alles zo goed is verlopen bij Maureen. De complimenten koppelen we uiteraard weer terug naar haar. Veel plezier met de nieuwe keuken! Team Jan van Sundert

Zeer tevreden.

Bij Jan van Sundert een keuken gekocht en heel tevreden! De verkoper, Tom, dacht over alles mee en gaf hele goede adviezen. Daardoor is de koop heel pretttig verlopen met een mooi resultaat. En ook met de mensen van de planning was alles goed te regelen. En heel tevreden over monteur Wouter, echt een vakman. Werkte heel secuur en rustig en ging heel prettig om met zijn assistent-monteur. Al met al heel tevreden.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Erg bedankt voor de mooie review. De complimenten geven we door aan Wouter, Tom en onze collega's van de planning. We wensen jullie erg veel plezier met de nieuwe keuken. Team Jan van Sundert

Lokkerdreef 10

4879ND Etten-leur