In juni mooie keuken uitgezocht met hulp van Bernando. Volgens afspraak afgelopen maandag compleet geleverd. Dinsdag geplaatst door monteur Michel, wat een vakman! Alles vanaf aankoop tot plaatsing 100% goed verlopen. Wij vinden het prachtig geworden en kunnen Jan van Sundert bij iedereen aanbevelen.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Overige

Super! Bedankt voor de review! We wensen u heel veel plezier met uw nieuwe keuken! Team Jan van Sundert

Creatief bijzonder mooie oplossing binnen budget

We hadden weliswaar ideeën hoe we de keuken wilden hebben, maar vanwege de keus en opstellingen die Jan van Sundert bood binnen ons budget hebben we een totaal andere opstelling die onze verwachtingen overtreft. Prima advies van de verkoopster, hele nette installatie van de keuken door de monteurs.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Wat leuk om te horen dat de verwachtingen zijn overtroffen. We wensen jullie erg veel plezier met de aankoop van de keuken. Team Jan van Sundert

Mijn ervaring is geweldig met v.Zundert

Wij hadden keuken door v.Zundert laten plaatsen vakmensen Peter en Mario ...weer vak werk geleverd . Wij kunnen iedereen v.Zundert adviseren het was nu onze 2de keuken i.v.m.verhuizing . En het begon nu bij Maureen die met ons een mooie keuken heeft uitgezocht Top. Onze dank is groot Groetjes Ron en Rosé Schiltmans

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Super om te lezen! 😃 We zullen de complimenten doorgeven. Bedankt! En veel plezier met jullie nieuwe keuken! Team Jan van Sundert

Blij mee

Mooie goed afgewerkte keuken ,professioneel geplaatst .

😃👍 Heel veel plezier met uw nieuwe keuken! Team Jan van Sundert

Komen afspraak na

Altijd tijd voor de klant en geholpen met mooi maatwerk. Na plaatsing paar kleine zaken opgevallen. Zijn zonder problemen als of verholpen.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Fijn om te lezen dat we u goed hebben kunnen helpen. Bedankt voor de 10 😃! Team Jan van Sundert

Goed begeleid door verkoper Jordy. Alle afspraken zijn nagekomen

Fijn om te horen 🙂. Bedankt voor de review! Team Jan van Sundert

Prima geholpen aan een nieuwe keuken

Erg fijn om te lezen. Bedankt ! 👍😃 Team Jan van Sundert

En opnieuw een mooie keuken!

Dit is onze 3de keuken bij Jan van Sundert. De vorige heeft er 20 jaar gestaan maar wij waren toe aan verandering. We zijn met Tom tot een prachtige nieuwe keuken gekomen, geheel naar wens. De keuken is op tijd geleverd en alles was op tijd binnen. De keuken is in 1 dag gezet waarbij ook alle credits naar de personen die in opdracht van JvS deze keuken gezet hebben. Er zijn geen problemen geweest met plaatsen of met de keuken zelf die niet opgelost konden worden ter plaatse.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Bedankt voor deze hele mooie review Ron! We wensen jullie heel veel plezier met jullie nieuwe keuken 🙂. Team Jan van Sundert

Geweldig nieuwe badkamer

In het begin van het jaar een badkamer uitgezocht. Werden vriendelijk en goed geholpen. We hadden niet een al te grote ruimte en wilde een complete renovatie. Geduldig werd de tekening met onze wensen gemaakt. Badkamer besteld en dan breekt de tijd aan van het wachten. We hebben gekozen om de badkamer te laten installeren door de installatieservice van Jan van Sundert. We kregen een geweldig team toegewezen. Na het eerste contact al gelijk een goed gevoel. Bij het inmeten werd er goed meegedacht en de planning besproken. Toen was het zo ver. Het team van Jason Henderson uit etten leur kwam op de afgesproken dag. Wat een werk hebben ze verzet en zo netjes gewerkt. Binnen 2,5 week werd de badkamer opgeleverd en wat een plaatje. Alles klopte van bestellen tot oplevering. Geen omkijken naar en ondanks dat we er tegen op zagen is het erg meegevallen. We hebben nu een prachtige badkamer waar we heel veel plezier aan beleven. Ik heb bewust gewacht met het plaatsen van een review totdat alles klaar was. Echt een dikke duim voor Jan van Sundert en het installatieteam. Zoek je een vertrouwd adres voor een badkamer dan is dit het juiste adres.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Wat een prachtige review. Daar worden we heel erg blij van. De complimenten zetten we ook door naar Jason. We wensen je erg veel plezier met de nieuwe badkamer! Team Jan van Sundert

Goed geholpen en duidelijk advies

Bedankt voor de review! 🙂👍 Team Jan van Sundert

Goede service en prijs kwaliteit

2e badkamer die we hier hebben besteld. Weer prima geleverd zonder problemen. We hadden een andere kraan nodig ivm druk waterpomp. Werd heel service gericht mee omgegaan. Net geen 5 sterren omdat de verkoper wat ons betreft nog wat beter mee had kunnen denken met ons dit keer in mogelijkheden. Maar top zaak verder!

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Bedankt voor de positieve beoordeling! Veel plezier met uw nieuwe badkamer! Team Jan van Sundert

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Prachtige badkamer uitgezocht. Verschillende malen langs geweest en rustig alles besproken. Vriendelijke m namen en zeer behulpzaam.

Wat fijn om te lezen. Bedankt voor deze mooie review! Team Jan van Sundert

Veel keuze, veel inspiratie

Wat het fijne is aan Jan van Sundert is dat je veel inspiratie kunt opdoen dankzij de vele opstellingen in de showroom, er goed de tijd voor je wordt genomen en het dan ook nog goed spullen zijn tegen een redelijke prijs. We zijn erg blij met onze badkamer!

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Het doet ons goed om te horen dat wij u goed hebben kunnen helpen. We wensen u veel plezier met uw nieuwe badkamer! Team Jan van Sundert

Fijne verkoper!

In december 2021 hadden we onze keuken al besteld en gekocht. Alles daarin ging zeer fijn en hadden we ook alle vertrouwen erin dat het goed zou verlopen, aangezien de verkoper alle informatie correct had doorgegeven. Gelukkig is ook alles op tijd geleverd, in deze tijden is dat namelijk ook niet altijd zeker. Het enige wat een puntje van kritiek kan zijn is de werkwijze betreft de monteur.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Overige

Beste mevrouw Motz, Bedankt voor uw feedback en vertrouwen. We wensen u veel plezier met uw nieuwe keuken. Team Jan van Sundert

Heel klantvriendelijk

Er wordt alle tijd voor je genomen, goed advies door kundig personeel.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Fijn om te lezen dat u goed geholpen bent. Bedankt voor het plaatsen van een review. Team Jan van Sundert

Uitleg , zeer fijne verkoper , klantvriendelijk , ruime keuze

Bedankt voor de mooie beoordeling! Team Jan van Sundert

Geweldig!!

We zijn heel vriendelijk ontvangen en supergoed begeleid met betrekking tot onze wensen en budget!! Volgend jaar word onze badkamer geïnstalleerd en we twijfelen er niet aan dat dit ook prima gaat verlopen mvg fam van gool

Wat fijn om te lezen! Bedankt voor deze hele mooie review. Team Jan van Sundert

Zowel in de winkel als tijdens het zetten prima.

In de winkel goed geholpen door iemand die met je meedacht en de tijd voor je nam. Ook het zetten was volgens afspraak en zonder bijzonderheden.

Bedankt voor de hele mooie beoordeling! Team Jan van Sundert

Kan écht niet beter!

Tijd voor een nieuwe badkamer en hiervoor naar Jan van Sundert gegaan. Vanaf het eerste telefonische contact tot en met sloop oude en plaatsing nieuwe badkamer: in één woord fantastisch. Onze wensen vertaald naar onze droombadkamer binnen onze begroting in een heel fijn gesprek en sloop en bouw door André Smits supersnel en écht vakwerk!

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via internet

Wow, bedankt voor de complimenten! Veel plezier met uw nieuwe badkamer. Team Jan van Sundert

Wij zijn 100% tevreden, dankjewel.

De levering en het realiseren van onze badkamer is helemaal volgens onze wensen verlopen. Complimenten voor Machiel van Tiggelhoven (adviseur/orderverwerker) André Smits (tegelwerken) John Verwijmeren (loodgieter) en iedereen "achter de schermen".

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Bedankt voor deze review! Erg fijn om te lezen. We zullen de complimenten doorgeven 👍🙂. Team Jan van Sundert

Fantastisch geholpen.

Onze badkamer is samen met de verkoper tot een prachtige badkamer gevormd. Kregen hele goede suggesties bij dingen waar ik samen met mijn vrouw niet uitkwamen. Hebben er echt veel ervaring in,dat is overduidelijk.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Overige

Bedankt voor de hele mooie beoordeling! Fijn om te horen dat we jullie goed hebben kunnen helpen. We wensen jullie veel plezier met jullie nieuwe badkamer. Team Jan van Sundert

Maakt verwachtingen waar

Zeer tevreden over het proces, van ontwerp, verkoop tot en met oplevering!

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Bedankt voor de mooie beoordeling en erg veel plezier met de aankoop! Team Jan van Sundert

Persoonlijk,vlot en zeer tevreden

Adviseur luistert naar je wensen en weet deze perfect in te passen in je nieuwe badkamer. Vervolgens is de levering van materialen schadevrij én kompleet. In een woord TOP.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Erg leuk om deze beoordeling te lezen. Erg veel plezier gewenst met de nieuwe badkamer. Team Jan van Sundert

Prima, betrouwbaar bedrijf, dat doet wat het beloofd

Prettig verkoopgesprek, met als voordeel dat je niet kunt/hoeft te onderhandelen. De prijs is wat het is. De communicatie naar de levering toe is nog wel voor verbetering vatbaar. De levering zelf verliep vlot, met aangenaam personeel. Een fout geleverd deurtje werd zonder gedoe nageleverd.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Bedankt voor de eerlijke feedback. Deze nemen we mee voor de toekomst. Gelukkig is alles verder erg goed naar wens verlopen. Veel plezier met de nieuwe keuken! Team Jan van Sundert

Vakkundig en tot tevredenheid geholpen door een medewerker die met mij meedacht.

Ik ben vakkundig geholpen door een medewerker die met mij meedacht en goed advies heeft gegeven. De service na het plaatsen was ook prima. De oneffenheden zijn naar tevredenheid opgelost.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Erg fijn dat alles zo naar wens is verlopen. Bedankt voor de mooie beoordeling. Team Jan van Sundert

Lokkerdreef 10 4879ND Etten-leur