Prima advies en service

Na een lange zoektocht bij Jan van Sundert uitgekomen. Het meedenken, advies, kwaliteit en nazorg heeft de doorslag gegeven.

Bedankt voor de mooie beoordeling! Team Jan van Sundert

in een woord.....TOP

We zijn zeer correct en vakkundig geholpen, zat een kras op het bad, dit werd gelijk verholpen. Alles was zeer snel binnen, alles keurig geleverd, afspraken goed na gekomen. Dik tevereden

• Website N.v.t.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende, Ik ben al vaker geweest

Wat fijn om te lezen! Bedankt en heel veel plezier met uw nieuwe badkamer! Team Jan van Sundert

Perfect!

Van begin tot end alles uitstekend verlopen.

Wat fijn! Bedankt voor de 10 ! ๐Ÿ˜€๐Ÿ‘ Team Jan van Sundert

Vriendelijk en goed geholpen, geen dwingen of gehaast gevoel.

Vriendelijk en goed geholpen, geen dwingend en gehaast gevoel. Elk detail was tijd en ruimte EN geduld voor om te bespreken en n ontdekken.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Doet ons goed om te lezen dat u goed geholpen bent. ๐Ÿ‘ Bedankt voor deze mooie review. Team Jan van Sundert

een geweldige top zaak

van ontvangst tot leveren Keuken zeer goed. Je krijgt een goed advies en waar voor je geld. nazorg is perfect. Jan van Sundert is een top zaak

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via internet

Bedankt voor de mooie woorden! Veel plezier met uw nieuwe keuken :). Team Jan van Sundert

Geleverd zoals afgesproken

Net ontvangst, tijd genomen om alles uit te leggen/ toe te lichten. Alle tegels/badkamer/toilet etc Geleverd zoals afgesproken zonder mancoโ€™s of beschadigingen. Communicatie prima. Thermostaat van douche was defect, kwamen we achter na installatie, maar werd na contact gelijk vervangen. Onze ervaring is prima

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Bedankt voor de review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent ๐Ÿ™‚๐Ÿ‘. Team Jan van Sundert

Alleen maar lof

Van eerste winkelbezoek tot na plaatsing van mijn mooie keuken was alles top!

• Website

Erg fijn om te horen. Bedankt! En veel kookplezier in uw nieuwe keuken! Team Jan van Sundert

Tevreden over keuken.

Keuken ziet er mooi uit, mooie sfwerking, fijn geholpen. We hebben enkele maanden moeten wachten op apparatuur. In de tussentijd hebben we leenspullen kunnen krijgen van JvS.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Fijn om te lezen dat we u goed hebben kunnen helpen. Bedankt voor deze review! En heel veel plezier met uw nieuwe keuken. ๐Ÿ™‚ Team Jan van Sundert

Prima voorlichting

Bij het uitkiezen van een nieuwe badkamer zijn we deskundig en op een prettige geรฏnformeerd in de desbetreffende mogelijkheden. Over het uiteindelijke resultaat zijn we dan ook zeer tevreden. Jan van Sundert zouden we zeker aanraden.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Wat fijn om te horen. Bedankt voor de mooie review en geniet van jullie nieuwe badkamer ๐Ÿ™‚๐Ÿ‘. Team Jan van Sundert

Geweldig!

Vanaf de verkoop en we hebben verschillende verkopers gehad, goede adviezen t/m bezorging. We hadden een hele fijne bezorgster dacht gewoon nog even mee hoor chappoo. Ook het Plaatsen van de keuken / Sauna niks is teveel ze zijn zeer vriendelijk en deskundig. En niet te vergeten de telefoniste en medewerkers van de planning alles was even correct. Een aanrader om bij Jan van Sundert te kopen.

Wow, bedankt voor de mooie woorden. Erg fijn om te lezen. Team Jan van Sundert

goed geregeld

op tijd geleverd en alles compleet

• Tevredenheid Personeel N.v.t.

Super! Bedankt voor uw review! ๐Ÿ‘๐Ÿ™‚ Team Jan van Sundert

Prettig klantcontact

Prettig contact over levering materialen, afspraak is afspraak.

Fijn om te horen. Bedankt! Team Jan van Sundert

Ik werd super goed geholpen

Ruime keuze en veel ervaring van de verkoper

Bedankt voor deze mooie review ๐Ÿ‘๐Ÿ™‚. Team Jan van Sundert

Ruime keus en goede begeleiding.

Ruime keus in tegels, goede informatie over de inrichting van onze badkamer.Prettig personeel met verstand van zaken.

Bedankt voor deze mooie complimenten. ๐Ÿ‘๐Ÿ™‚ Team Jan van Sundert

uitstekend

alles was prefect geregeld.

Dat horen we graag. :) Bedankt voor deze mooie review. Team Jan van Sundert

Vanaf 'intake' tot afronding voldeed volledig aan onze verwachtingen.

De showroom van Jan van Sundert is prachtig ingericht, overzichtelijk en meer dan voldoende keus. Daarnaast zijn we perfect geholpen bij het samenstellen van onze badkamer door Vito Beekmans. Vito was zeer vindingrijk in het aandragen van oplossingen voor de inrichting die we wilde hebben versus de badkamerruimte. Het eindresultaat is echt supergaaf.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Wat ontzettend leuk om te lezen. Bedankt! We wensen u heel veel plezier met uw nieuwe badkamer. Team Jan van Sundert

Professioneel en klantvriendelijk.

Het waren fijne gesprekken in de showroom. De goederen werden op tijd geleverd.

Wat goed om te horen. Bedankt voor deze mooie beoordeling! Team Jan van Sundert

Uitmuntend

Prima service vanaf de offerte tot aan de oplevering. Goede voorlichting gehad en prima monteur (klussenbedrijf Piet van den Bergh)in huis gehad die meedacht met onze wensen en problemen die zich voor deden. Kortom fijn en prettig bedrijf,die wij zeker aanraden bij vrienden en kennissen.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Overige

Wow, bedankt voor deze mooi review! Fijn om te lezen over uw positieve ervaring met ons bedrijf. ๐Ÿ™‚๐Ÿ‘ Team Jan van Sundert

Fijn, snel en professioneel geholpen. Goede materialen. Met spoed werd er nog iets geleverd waar wij op zaten te wachten. Top bedrijf.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Leuk om te lezen dat we u goed hebben kunnen helpen. ๐Ÿ™‚ Bedankt voor de review! Team Jan van Sundert

wij zijn zeer tevreden

wij hebben samen met Machiel onze badkamer uitgezocht. 3 weken geleden is hij door onze aannemer geplaatst, en hij is echt prachtig geworden. Alles wat Machiel had berekend past precies tot op de centimeter nauwkeurig in onze nieuwe badkamer. Hetzelfde voor onze toilet beneden. We zijn echt super tevreden en genieten iedere dag van onze mooie nieuwe luxe badkamer!

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Overige

Tof om te horen dat u zo tevreden bent! ๐Ÿ‘ Bedankt voor deze mooie review. We wensen u veel plezier met uw nieuw badkamer! ๐Ÿ˜ƒ Team Jan van Sundert

In juni mooie keuken uitgezocht met hulp van Bernando. Volgens afspraak afgelopen maandag compleet geleverd. Dinsdag geplaatst door monteur Michel, wat een vakman! Alles vanaf aankoop tot plaatsing 100% goed verlopen. Wij vinden het prachtig geworden en kunnen Jan van Sundert bij iedereen aanbevelen.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Overige

Super! Bedankt voor de review! We wensen u heel veel plezier met uw nieuwe keuken! Team Jan van Sundert

Creatief bijzonder mooie oplossing binnen budget

We hadden weliswaar ideeรซn hoe we de keuken wilden hebben, maar vanwege de keus en opstellingen die Jan van Sundert bood binnen ons budget hebben we een totaal andere opstelling die onze verwachtingen overtreft. Prima advies van de verkoopster, hele nette installatie van de keuken door de monteurs.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Wat leuk om te horen dat de verwachtingen zijn overtroffen. We wensen jullie erg veel plezier met de aankoop van de keuken. Team Jan van Sundert

Mijn ervaring is geweldig met v.Zundert

Wij hadden keuken door v.Zundert laten plaatsen vakmensen Peter en Mario ...weer vak werk geleverd . Wij kunnen iedereen v.Zundert adviseren het was nu onze 2de keuken i.v.m.verhuizing . En het begon nu bij Maureen die met ons een mooie keuken heeft uitgezocht Top. Onze dank is groot Groetjes Ron en Rosรฉ Schiltmans

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Super om te lezen! ๐Ÿ˜ƒ We zullen de complimenten doorgeven. Bedankt! En veel plezier met jullie nieuwe keuken! Team Jan van Sundert

Blij mee

Mooie goed afgewerkte keuken ,professioneel geplaatst .

๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ‘ Heel veel plezier met uw nieuwe keuken! Team Jan van Sundert

Komen afspraak na

Altijd tijd voor de klant en geholpen met mooi maatwerk. Na plaatsing paar kleine zaken opgevallen. Zijn zonder problemen als of verholpen.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Fijn om te lezen dat we u goed hebben kunnen helpen. Bedankt voor de 10 ๐Ÿ˜ƒ! Team Jan van Sundert

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.